Waar blijft 'ie dan?! Ik wil m'n schoenen. Gewoon omdat.quote:23.07.2011:
Chauffeur is onderweg
quote:
Het gaat beter maar met vallen en opstaan en dat getuinier is ook niet erg slim.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:05 schreef sigme het volgende:
Zo, ruim twee uur gewandeld met hondjes, door regen en zonneschijn.
Uniekhoorn, wat heb je hard gerend!
XM, je hebt ook niet geboft met je lijf. Ik hoop dat de schoenen de dag nog wat komen opvrolijken.
Ml, hoe gaat het nu met je knie/been? Zit er wel enige verbetering in of moet je toch weer dokteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Ml-etje op 23-07-2011 17:49:06 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
De klaagzang was dus nog wel relatief amusant?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Maria van die korte jasjes met opstaande kraagjes wellicht wel?
Wat toevallig, die bovenste had ik eerst nog in mn winkelwagen gemiktquote:
Hihi jahoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De klaagzang was dus nog wel relatief amusant?Gelukkig maar!
En wie weet, ik ga denk ik maar voor creatievere oplossingen ofzo, bolerootjes of weetikwat, iig dingen waarvan ik niet ineens vierkant word![]()
Gewoon korte jasjes uitzoeken dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat toevallig, die bovenste had ik eerst nog in mn winkelwagen gemiktJa zoiets vind ik idd leuk ja
Esprit dus wel, maar dat was vandaag dus niet zo'n succesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon korte jasjes uitzoeken duswaar koop je vaak?
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...
H&M heeft nu ook korte jasjes. Als ik wat zie pm ik je wel evenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Esprit dus wel, maar dat was vandaag dus niet zo'n succesH&M ook wel eens, al is veel van hun nette kleding geloof ik gemaakt voor lange slanke mensen
. Ik vind Wehkamp ook vaak leuke dingen hebben.
Maar ik denk dat ik wat leuks ga zoeken voor bij dat jasje idd, thanks!Scheelt ook weer verkoopsters-ongemakkelijkheden
![]()
Und jetzt weer genoeg geklaagd, ik heb thee!
Die onderste is leuk!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/27_clubquote:
De wiki is al aangepastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/27_club
Veel andere artiesten die een grote invloed hebben gehad op popmuziek (Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrisson) waren ook 27 toen ze stierven.
Josephine&co nogal duur jasje zag ik later.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja daar zijn ze wel rap bij ja![]()
![]()
MIWaar is het onderste jasje trouwens van?
![]()
Bovenste is van Promiss, onderste kan ik niet opmaken uit de link!
Geniet ervan Tink!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
Amy dood? Waaraan?
Ikzit nu in zorghotel de palatijn. Aanrader, vooral voor Marmar. Alles rolstoeltoegankelijk, grote kamers, scootmobiel te leen/huur en nog mooi en verzorgd en niet te duur ook. Inclusief ontbijt betaal ik 60 euro.
Daglijstje
o. 6 creamcrackers met margarine en suiker
t. Perzik
L. McWrap mini
t. -
D. 15 stukjes sushi + 4 blokjes butterscotchchoco
nu tv kijken, krant lezen en dan waarschijnlijk de sauna in.
Oeh ja ik ga het komend weekend ook weer maken dat is echt al lang geleden, ben beniewd of de rijst/nori nog wel goed zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi, dat wilden we vandaag eten, maar de supermarkt verkocht geen nori en rijst. Dus maandag maar even een toko opzoeken
nu wordt het soep uit blik met stokbrood met zalmtotaal geen zin om te koken
Je eerste gok is (gok ikquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier is de lasagne met veel groente hopelijk zo klaar.
Met roerbakgroente, tomatensaus, paprika, plakken courgette als lasagnebladen en bovenop een dakje van tomaat en mozzarella.
Yuck. Sterkte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me uit de bank hijsenkinderverjaardag sniffff
Ah zoiets wil ik graag ad waterleiding vast.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Waterzuiveringsfilterdingkan
haalt chloor en kalk uit 't water
Zit hier in Engeland en daar is 't chloorgehalte een stuk hoger..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef IrCute het volgende:
Die hebben wij ook nog liggen, vind het alleen teveel werk om het water steeds te zuiveren als ik een glaasje water wil of een kopje thee
Daar dacht ik ook gelijk aan jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...
Tsja ik vind het naar voor de nabestaanden, maar ze was al zo lang zo...verlept.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
'Winehouse gaf soul nieuw gezicht'
[ afbeelding ]![]()
Onverzadigd is gezond, maar als je het gaat verhitten, wordt het jusit ongezond. Onverzadigd betekent dat het dubbele bindingen heeft. Als je die gaat verhitten ontstaan vrije radicalen en die zijn weer ongezond (veroudering, kankerverwekkend). Als je erg heet gaat verhitten (wokken wordt soms erg heet gedaan) kun je beter geen olijfolie gebruiken. Geloof dat olijfolie tot 190 graden mag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:53 schreef Mixende_match het volgende:
Even een vraagje over bakken. Welke olijfolie kan ik beste gebruiken? Milde, extra vierge? Light??
Haha thx.
Hm... vandaag slecht, afgelopen dagen wel redelijk. Makreel en haring als tussendoortjes, dagelijks fruit, fatsoenlijke D's. Alleen m'n brunches waren ondermaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Sterkte xm, balen.
Hoe is het met het lijstje van loveli nu dan?
Het is PTA, niet pTa.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Duvel! Ga solliciteren als PTA mod!
Ik zeg: stuur een solli en verlicht ze met je idee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Duvel het volgende:
't Zou dus WOV moeten heten, wielen of vleugels.
ja, dat is sowieso ook stom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat het geen PTAM heet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Duvel het volgende:
't Zou dus WOV moeten heten, wielen of vleugels.
Welck een dynamisch subforumquote:
quote:
Haha dan vind ik het wel begrijpelijk, in Amerika is het ook net alsof je zwembadwater drinktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit hier in Engeland en daar is 't chloorgehalte een stuk hoger..
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef IrCute het volgende:
Voel me vandaag niet zo lekkerMoe en misselijk.
Toch maar een lijstje:
O: Brinta
L: Volkoren boterham met magere cervelaat
T: Glas 0% Optimel
D: Klein bordje pasta met wat dille saus.
Hoe kan wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Heb het gemist waarschijnlijk maar hoe jong ben je? lengte? gewicht? gezondheid? beweging? En hou je van jurkjes en schoenen?
Ik heb net the time travellers wife gekeken. Erg mooie film. Geen TSH overigens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Iemand nog een goede filmtip? Actie is eem pre, hersenloos een con.
Lekker wat nootjes? toastje met wat lekkers? stukje kaas? stukje worst? Bakje kwark met fruit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Siral het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan mijn avond tussendoortje gekomen.. iemand tips?
Ja, we zijn uit eten geweestquote:Op zondag 24 juli 2011 13:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh Mo leuk! Heb je het nog gevierd?
En ik las dat Vik een baan had? Ook gefeliciteerd!!
Thanks uniek voor deze puike samenvatting!
Gezelligheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Perruche het volgende:
God god ik ben weer thuis en het dondert niet alleen buiten maar ook thuis.
Huhuquote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een gezellig weekend?
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft net gestofzuigden het was pas 2 weken geleden dat we (ik) dat gedaan had(den), we zijn trots
Wij ook hoor. Daarom ga ik nu in de vakantie het hele huis een keer écht goed aan de kant doen, en dan moeten we het straks (als ik dus ook weer aan het werk ben) maar fatsoenlijk proberen bij te houden.quote:
Oh, bevalt het zo goedquote:Op zondag 24 juli 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, wij wonen hier nog maar net dus 't is nog allemaal berust op goede voornemensBen benieuwd hoe het over een jaar is
Maar we zijn er wel over aan het denken om hier langer dan een jaar te blijven zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij had gesolliciteerd voor schoonmaakwerk?quote:
QFT, alleen dan met chips en cola.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Popcorn, cola-berenburg...
Echt nog nooit zo'n suffe dag meegemaakt, wat een flutweer
Daar woon ik! En ik heb een goede, misschien heeft die nog wel plek om bij jou te komen poetsenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef progje het volgende:
Wij hebben ook een schoonmaakster echt ik ben er zo blij mee...
Zodra we naar Almere verhuizen moeten we opzoek naar een andere
wohoooooquote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Daar woon ik! En ik heb een goede, misschien heeft die nog wel plek om bij jou te komen poetsen.
Hier krijg ik er geen geld voorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jij had gesolliciteerd voor schoonmaakwerk?
Ik hoop dat je er sneller dan ik achter komt wat je moet doen. En dat je het vervolgens ook doetquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Perruche het volgende:
God god ik ben weer thuis en het dondert niet alleen buiten maar ook thuis.
zout/peper chips, nib its en light crackertjes hier op de tafel + tour de france.. haha ouders zijn onverwacht op bezoek, dus moet wat op tafel zetten hequote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoute sticks en chocolate chip cookies hier.
idd, alleen maar ruzie is niks.. toch hoop ik dat het goed komt!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er sneller dan ik achter komt wat je moet doen. En dat je het vervolgens ook doet
Thanks liquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er sneller dan ik achter komt wat je moet doen. En dat je het vervolgens ook doet
HPquote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
Ik hang ooktot 12:30 geslapen, gedouched, met vriendje gepraat, camping-zut opgeruimd. Nu nog opruimen, even een bloesje fixen, masterchef kijken. Zo naar appie avondeten halen (groente en vis) en dan vanavond hopelijk naar Harry Potter!
heb je niet een vriendin die je kunt bellen om lekker ergens een hapje te gaan eten en die vent van je in z'n sop gaar te laten koken?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo koken maar moet nog naar de supermarkt en heb geen zin. Net als tink is mn blij een beetje weg
Jij bent leuk. Doe eens een dansje?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo koken maar moet nog naar de supermarkt en heb geen zin. Net als tink is mn blij een beetje weg
Haha nee! En we gaan naar harry potter en hij is nu wel weer lief. Beetje depressief alleen. Ik ga hem (en vooral mezelfquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je niet een vriendin die je kunt bellen om lekker ergens een hapje te gaan eten en die vent van je in z'n sop gaar te laten koken?
Jaaa! Of leuk bootcampen met mij zodra de blaren onder mijn teennagels door zijn!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je niet een vriendin die je kunt bellen om lekker ergens een hapje te gaan eten en die vent van je in z'n sop gaar te laten koken?
In dit weer fijner dan bootcampen en/of de vierdaagse lopenquote:
Dit weer sucks! Vierdaagse is tof! Vooral als ie uitgelopen isquote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
In dit weer fijner dan bootcampen en/of de vierdaagse lopen
(wel stoer hoor, ben je weer een beetje bijgekomen?)
Jaquote:
Blaren onder je teennagelsquote:Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit weer sucks! Vierdaagse is tof! Vooral als ie uitgelopen isOp de blaren na gaat het wel weer prima! Ben alleen bang dat die blaren mij een paar teennagels gaan kosten.. Ach, you win some, you loose some
Wat heb jij nou in Gent gedaan???
Ik zie veel groente en vis! En rolladequote:Op zondag 24 juli 2011 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud, dode vingers.. Het is toch gvd geen herfst??
Nou,aangepast lijstje
O/L: boterham rollade 2 beschuiten met vlokken, beker melk
T's: peer, popcorn, zoute stokjes, cola'berenburg, verse ananas, dropjes, koffieleutjes
D: halve pot spinazie, halve pot dop/wort. gekookt aardappeltje, gegrilde kabeljauwfilet, mosterd
T: pot kwark met zoetstof en een banaan
shoot me
De rest van NL zat vandaag in de IKEA, tot de afrit weer eens werd afgeslotenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef anna82 het volgende:
Ik verveel me en het enige dat ik kan bedenken om te doen is eten
gentse feestenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit weer sucks! Vierdaagse is tof! Vooral als ie uitgelopen isOp de blaren na gaat het wel weer prima! Ben alleen bang dat die blaren mij een paar teennagels gaan kosten.. Ach, you win some, you loose some
Wat heb jij nou in Gent gedaan???
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb Maria nog voorgedaan hoe vrolijk Perruche's dansje is![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
De rest van NL zat vandaag in de IKEA, tot de afrit weer eens werd afgesloten
De Makro was de volgende afslagquote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en de andere rest@makro.
Parkeerterrein was gewoon vol
Delft jaquote:
In Breda zitten ze relatief dicht bij elkaar en Barendrecht heeft ze ook allebei. Ik zie een complot.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef loveli het volgende:
[..]
In Breda zitten ze relatief dicht bij elkaar en Barendrecht heeft ze ook allebei. Ik zie een complot.
http://www.newyorkpizza.nl/quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef anna82 het volgende:
Oooooh, vraag ik mijn liefste een lekker toetje te halen bij de Avondwinkel, komt hij, triomfantelijk en wel, aanzetten met yoghurt en dan ook nog de magere variant.![]()
Ik zat toch meer te denken aan B&J's of spekkoek of roomyoghurt of volle kwark.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef anna82 het volgende:
Oooooh, vraag ik mijn liefste een lekker toetje te halen bij de Avondwinkel, komt hij, triomfantelijk en wel, aanzetten met yoghurt en dan ook nog de magere variant.![]()
Ik zat toch meer te denken aan B&J's of spekkoek of roomyoghurt of volle kwark.
*zapt*quote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kennen jullie de nieuwe briljante pulpzender TLC al?
Daar zenden ze nu het uitermate briljante pulpprogramma Todlers & Tiara's uit.Ik ben fan.
Zij dat vandaag ookal een paar keer...... wat een snert zomer.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als je nog niet depressief bent, dan word je het wel van dit weer.
Wie?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Zij dat vandaag ookal een paar keer...... wat een snert zomer.
Gelukkig zit ik volgende week in Rome..
Daarom heb je dus pulpzenders als TLC.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als je nog niet depressief bent, dan word je het wel van dit weer.
Moest ff een uber gezond lijstje van mezelf, gister en eregister was echt kakquote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie boekjes van Rethymnon aan het bekijken... Wil een 4 * hotel minimaal... [me=uniekhoorn] houdt van luxe
[/me]
Lekker lijstje Siral. niet veel maar toch goed!
Ja, ook het programma rich & poort bride is een aanrader.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar zenden ze nu het uitermate briljante pulpprogramma Todlers & Tiara's uit.Ik ben fan.
www.elizawashere.nlquote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie boekjes van Rethymnon aan het bekijken... Wil een 4 * hotel minimaal... [me=uniekhoorn] houdt van luxe
[/me]
Lekker lijstje Siral. niet veel maar toch goed!
Owja, dat is idd ook briljant.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ook het programma rich & poort bride is een aanrader.
Tof! Wanneer ga je? En waar ga je naar toe?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net heel groot in mijn agenda mijn vakantie aangestreept. Van wel 11 dagen, maar toch.![]()
Misschien een weekendje Antwerpen met een vriendin. Niet heel ver iig.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof! Wanneer ga je? En waar ga je naar toe?
Heheheh, ik ga er altijd vanuit dat mensen weg gaan als ze vakantie hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien een weekendje Antwerpen met een vriendin. Niet heel ver iig.
Oh, ik zou wel willen hoor, maar dat lijkt me niet heel handig op het moment.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heheheh, ik ga er altijd vanuit dat mensen weg gaan als ze vakantie hebben.![]()
ik niet, maar mijn broertje wel! (6 maand of zoiets) dus als je iets wilt wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Amsel het volgende:
Is er hier iemand wel eens naar Australië geweest?
Ik heb opeens bedacht dat ik er in december heen wil. Maar het is nog een wild plan, niets vastomlijnds. Maar als ik het aan zo veel mogelijk mensen vertel moet ik welquote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben wel eens in Australië geweest Amsel. Lang geleden. Dat wel.
Backpackenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb opeens bedacht dat ik er in december heen wil. Maar het is nog een wild plan, niets vastomlijnds. Maar als ik het aan zo veel mogelijk mensen vertel moet ik welStap 1 is kijken of ik überhaupt wel vrij kan krijgen. Stap 2 is dan bedenken waar ik precies heen wil, want er is veel te veel om uit te kiezen
Dus tips zijn welkom.
Lag hier de nadruk op JIJ? En moet ik me beledigd voelen? als in: jij, Perruche bent leuk, Tink niet.quote:
Jaquote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vind je leuk? Wil je georganiseerd of alleen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb opeens bedacht dat ik er in december heen wil. Maar het is nog een wild plan, niets vastomlijnds. Maar als ik het aan zo veel mogelijk mensen vertel moet ik welStap 1 is kijken of ik überhaupt wel vrij kan krijgen. Stap 2 is dan bedenken waar ik precies heen wil, want er is veel te veel om uit te kiezen
Dus tips zijn welkom.
Oi, dans jij ook in gezelschap? Jij bent ook leuk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lag hier de nadruk op JIJ? En moet ik me beledigd voelen? als in: jij, Perruche bent leuk, Tink niet.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, dans jij ook in gezelschap? Jij bent ook leuk.
Ik las het als: 'jij bent leuk, dus zonde om je blij kwijt te zijn', maar het waren natuurlijk niet mijn woorden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lag hier de nadruk op JIJ? En moet ik me beledigd voelen? als in: jij, Perruche bent leuk, Tink niet.
Ga je NU een lekker toetje maken? Zo JA, mag ik langskomen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Binnentuimelt, ik heb mascarpone, stratciatella ijs, mango ijs tips?
Ben niet zo'n bekende van mascarpone.
ja, hier grapje van kpn nog wat.. discovery t&lquote:Op zondag 24 juli 2011 20:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik misfe Discovery Travel and Living almaar ik heb geen TLC.. Verdorie, is dat een grapje van KPN glasvezel? Ik wil Toddlers & Tiaras ook weer zien, zo heerlijk bizar
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ga je NU een lekker toetje maken? Zo JA, mag ik langskomen?
Maar verder geen idee, mijn mascarpone-ervaring gaat niet verder dan tiramisu en vruchten met.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, vast. Of ergens een kattenluikje binnengekropen, want het is niet zo'n helder lichtquote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja, hier grapje van kpn nog wat.. discovery t&l![]()
![]()
![]()
TLC is s avonds na 7u op animal planet geloof ik..
Maar, misschien is je kat gewoon aan het schuilen? Onder een auto ofzo?
logisch, ik zou me ook zorgen maken hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, vast. Of ergens een kattenluikje binnengekropen, want het is niet zo'n helder licht. Maar toch maak ik me dan zorgen
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Neem plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat tof zeg!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben ook in Australië geweestIn ehhh 2005 of 2006 ofzo! Met vriendje (die vandaag jarig is!) en zn ouders en zus. Met een camper van Sydney naar Cairns, van daar vliegen naar Alice Springs (Uluru) en dan doorrijden met camper naar Darwin. Vanaf daar weer terug. In 5 weken
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat tof zeg!
En gefeliciteerd met vriendjeface
Helaasch Pindakaasch! Er zullen tzt wel wat foto's online verschijnen.quote:
Daar had mijn collega het pas ook al over, maar het was niet de race waar ik aan mee ga doen. Alhoewel er kennelijk wel iemand met mijn naam gewond was geraakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:59 schreef anna82 het volgende:
Lijstje!
O: kwark met havermout, bosbessen en banaan plus een paar stukjes van vriendjes ciabatta
T: twee muesli-koekjes
T: nectarine
L: ciabatta uit de oven met gesmolten kaas en bieslook
T: twee muesli-koekjes
D: stamppot sla met augurkjes, kaas, radijsjes en een runderworstje
T: magere yoghurtmet bosbessen en nectarine
Henk, wordt de Drekrees uitgezonden op tv? Volgens mij zag ik het laatst voorbij komen op SBS6
- koffiequote:Op maandag 25 juli 2011 08:44 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
Je zóu ook lijstjes kunnen posten.
Mooi, post je hem voor 17h? Kan ik mooi meetikkenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens een (Eureka!) weekmenu in elkaar zetten![]()
(goed-voornemen-van-de-week)
Ga eens een planning doen dan!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:55 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, die was wel heel flauw.(maar wel waar.)
O: 2 boterhammen met hagelslag
Rest: nog onbekend.
Burpees zijn zwaar. En ik vind het maar een stomme naamquote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik ga vanavond proberen zoveel mogelijk burpees achter elkaar te doen!
Zodra ik niet meer kan even 1,5min. pauze en weer zo veel mogelijk en dat dan 4x achter elkaar.
Na je push-ups ga jij nog poetsen Coco?
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Burpees zijn zwaar. En ik vind het maar een stomme naam
En aye, ik ga heul veel poetsen/opruimen vandaag. Het is echt zo'n ongelooflijke teringzooi hier
Mental image van V1z0R die zoveel mogelijk über belches eruit perst*quote:Op maandag 25 juli 2011 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat was beneden. Boven is het een waar slagveld. Foul bachelor frog zou hiervan schrikken en meewarig met zn kop schudden.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]je had laatst toch opgeruimd? Nog foto's van gezien zelfs...
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat was beneden. Boven is het een waar slagveld. Foul bachelor frog zou hiervan schrikken en meewarig met zn kop schudden.
Bijna 3 kwartier later (en een ontbijtje verder) heb ik: maandag.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens een (Eureka!) weekmenu in elkaar zetten![]()
(goed-voornemen-van-de-week)
Voor en na-foto's dan maarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En aye, ik ga heul veel poetsen/opruimen vandaag. Het is echt zo'n ongelooflijke teringzooi hier
Katerdag?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic moet vol want het is geen schmaterdag meer
Dat was het gisteren al niet meer, dus als we langzaam aan doen wordt het vanzelf weer schmaterdagquote:Op maandag 25 juli 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic moet vol want het is geen schmaterdag meer
Hihihi, nu ben ik extra benieuwd!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik durf eerlijk gezegd geen openbare voor foto's te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |