Waar blijft 'ie dan?! Ik wil m'n schoenen. Gewoon omdat.quote:23.07.2011:
Chauffeur is onderweg
quote:
Het gaat beter maar met vallen en opstaan en dat getuinier is ook niet erg slim.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:05 schreef sigme het volgende:
Zo, ruim twee uur gewandeld met hondjes, door regen en zonneschijn.
Uniekhoorn, wat heb je hard gerend!
XM, je hebt ook niet geboft met je lijf. Ik hoop dat de schoenen de dag nog wat komen opvrolijken.
Ml, hoe gaat het nu met je knie/been? Zit er wel enige verbetering in of moet je toch weer dokteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Ml-etje op 23-07-2011 17:49:06 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
De klaagzang was dus nog wel relatief amusant?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Maria van die korte jasjes met opstaande kraagjes wellicht wel?
Wat toevallig, die bovenste had ik eerst nog in mn winkelwagen gemiktquote:
Hihi jahoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De klaagzang was dus nog wel relatief amusant?Gelukkig maar!
En wie weet, ik ga denk ik maar voor creatievere oplossingen ofzo, bolerootjes of weetikwat, iig dingen waarvan ik niet ineens vierkant word![]()
Gewoon korte jasjes uitzoeken dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat toevallig, die bovenste had ik eerst nog in mn winkelwagen gemiktJa zoiets vind ik idd leuk ja
Esprit dus wel, maar dat was vandaag dus niet zo'n succesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon korte jasjes uitzoeken duswaar koop je vaak?
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...
H&M heeft nu ook korte jasjes. Als ik wat zie pm ik je wel evenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Esprit dus wel, maar dat was vandaag dus niet zo'n succesH&M ook wel eens, al is veel van hun nette kleding geloof ik gemaakt voor lange slanke mensen
. Ik vind Wehkamp ook vaak leuke dingen hebben.
Maar ik denk dat ik wat leuks ga zoeken voor bij dat jasje idd, thanks!Scheelt ook weer verkoopsters-ongemakkelijkheden
![]()
Und jetzt weer genoeg geklaagd, ik heb thee!
Die onderste is leuk!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/27_clubquote:
De wiki is al aangepastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/27_club
Veel andere artiesten die een grote invloed hebben gehad op popmuziek (Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrisson) waren ook 27 toen ze stierven.
Josephine&co nogal duur jasje zag ik later.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja daar zijn ze wel rap bij ja![]()
![]()
MIWaar is het onderste jasje trouwens van?
![]()
Bovenste is van Promiss, onderste kan ik niet opmaken uit de link!
Geniet ervan Tink!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
Amy dood? Waaraan?
Ikzit nu in zorghotel de palatijn. Aanrader, vooral voor Marmar. Alles rolstoeltoegankelijk, grote kamers, scootmobiel te leen/huur en nog mooi en verzorgd en niet te duur ook. Inclusief ontbijt betaal ik 60 euro.
Daglijstje
o. 6 creamcrackers met margarine en suiker
t. Perzik
L. McWrap mini
t. -
D. 15 stukjes sushi + 4 blokjes butterscotchchoco
nu tv kijken, krant lezen en dan waarschijnlijk de sauna in.
Oeh ja ik ga het komend weekend ook weer maken dat is echt al lang geleden, ben beniewd of de rijst/nori nog wel goed zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi, dat wilden we vandaag eten, maar de supermarkt verkocht geen nori en rijst. Dus maandag maar even een toko opzoeken
nu wordt het soep uit blik met stokbrood met zalmtotaal geen zin om te koken
Je eerste gok is (gok ikquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier is de lasagne met veel groente hopelijk zo klaar.
Met roerbakgroente, tomatensaus, paprika, plakken courgette als lasagnebladen en bovenop een dakje van tomaat en mozzarella.
Yuck. Sterkte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me uit de bank hijsenkinderverjaardag sniffff
Ah zoiets wil ik graag ad waterleiding vast.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Waterzuiveringsfilterdingkan
haalt chloor en kalk uit 't water
Zit hier in Engeland en daar is 't chloorgehalte een stuk hoger..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef IrCute het volgende:
Die hebben wij ook nog liggen, vind het alleen teveel werk om het water steeds te zuiveren als ik een glaasje water wil of een kopje thee
Daar dacht ik ook gelijk aan jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh! Er worden alweer verwijzingen gemaakt naar de 27 club...
Tsja ik vind het naar voor de nabestaanden, maar ze was al zo lang zo...verlept.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
'Winehouse gaf soul nieuw gezicht'
[ afbeelding ]![]()
Onverzadigd is gezond, maar als je het gaat verhitten, wordt het jusit ongezond. Onverzadigd betekent dat het dubbele bindingen heeft. Als je die gaat verhitten ontstaan vrije radicalen en die zijn weer ongezond (veroudering, kankerverwekkend). Als je erg heet gaat verhitten (wokken wordt soms erg heet gedaan) kun je beter geen olijfolie gebruiken. Geloof dat olijfolie tot 190 graden mag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:53 schreef Mixende_match het volgende:
Even een vraagje over bakken. Welke olijfolie kan ik beste gebruiken? Milde, extra vierge? Light??
Haha thx.
Hm... vandaag slecht, afgelopen dagen wel redelijk. Makreel en haring als tussendoortjes, dagelijks fruit, fatsoenlijke D's. Alleen m'n brunches waren ondermaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Sterkte xm, balen.
Hoe is het met het lijstje van loveli nu dan?
Het is PTA, niet pTa.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Duvel! Ga solliciteren als PTA mod!
Ik zeg: stuur een solli en verlicht ze met je idee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Duvel het volgende:
't Zou dus WOV moeten heten, wielen of vleugels.
ja, dat is sowieso ook stom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat het geen PTAM heet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Duvel het volgende:
't Zou dus WOV moeten heten, wielen of vleugels.
Welck een dynamisch subforumquote:
quote:
Haha dan vind ik het wel begrijpelijk, in Amerika is het ook net alsof je zwembadwater drinktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit hier in Engeland en daar is 't chloorgehalte een stuk hoger..
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef IrCute het volgende:
Voel me vandaag niet zo lekkerMoe en misselijk.
Toch maar een lijstje:
O: Brinta
L: Volkoren boterham met magere cervelaat
T: Glas 0% Optimel
D: Klein bordje pasta met wat dille saus.
Hoe kan wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Heb het gemist waarschijnlijk maar hoe jong ben je? lengte? gewicht? gezondheid? beweging? En hou je van jurkjes en schoenen?
Ik heb net the time travellers wife gekeken. Erg mooie film. Geen TSH overigens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Iemand nog een goede filmtip? Actie is eem pre, hersenloos een con.
Lekker wat nootjes? toastje met wat lekkers? stukje kaas? stukje worst? Bakje kwark met fruit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Siral het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan mijn avond tussendoortje gekomen.. iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |