Ik heb voor jou:quote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook even 2 overzichtjes gemaakt
Nodig:
[ afbeelding ]
Dubbel:
[ afbeelding ]
Doe ikquote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef Leandra het volgende:
Graag! Ik zit mobiel, dus ik kan even lastig zoeken welke ik voor jou heb, maar als je dat even kunt uitzoeken uit m'n laatste plaatje dan stuur ik je even op wat je hebben wilt.
Toevallig had ik het er vandaag nog over met mijn schoonzus, haar dochtertje mist er nog een paar. Zal de nummers opvragenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef belle1608 het volgende:
Is er iemand nog op zoek naar dierenplaatjes van de AH van vorig jaar?
Het zou fijn zijn als je dan de ontbrekende nummers in een PM naar me toestuurt! Dan komt dat helemaal goed!!
Is goed, wil je ze in een pm sturen als je de nummers weet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er vandaag nog over met mijn schoonzus, haar dochtertje mist er nog een paar. Zal de nummers opvragen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Jambo het volgende:
Mrien, heb jij nog een update van je lijst? Dan kan ik misschien morgen nog even voor jou kijken.
OMGquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef Leandra het volgende:
Plaatjes van Mrien, Danic en Shandaly ontvangenThnx
En OMGWTFBBQ nam m'n lief mee van het boodschappen doen??
Die heeft de kassière wel heel lief aangekeken.....
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet nog even gaan bekijken hoe ik dat ga doen, maar dat wordt waarschijnlijk een meerdaagse klus, maar als ik ze gesorteerd heb dan zoek ik er voor iedereen wel bij wat men nodig heeft....
Ik heb 118, 119² en 197 voor je... als je me even je adres PM't dan ga ik even postzegels kopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef As1981 het volgende:
oh ik (nou ja mijn vader) zoekt er nog een paar. hij heeft ook dubbelen maar weet niet welke.
hij heeft nog nodig 118, 119 (2*), 124, 127, 129, 131 en 197
dus mocht iemand ze hebben liggen graag.
Volgens mij (nu op m'n werk dus kan het niet checken) zijn dat precies allemaal van die 'glimplaatjes'.. waar er dus bovengemiddeld weinig van zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:Ga ik nu even voor Shandaly zoeken.
Shandaly, voor jou heb ik: 70, 85, 116, 117,118, 122 en 162, ik doe ze zsm op de post.
Dan mis je 1, 3, 4, 127 en 128 nog.
Ik kan 3 en 213 wel gebruiken, voor jou heb ik dan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |