Hij is binnen, het boek is volquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hoi Mark, sorry maar jou kaartje gaat morgen met de post mee!
De jouwe lag gister op mijn deurmat ! Bedankt!
ik pm je strakjes en dan ook gelijk wat ik nog nodig hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Vanyel het volgende:
Nieslief heb jij 21 nog? Mag ik die?
Verder zoek ik alleen nog 161.
Ik ben stiekem te lui om jouw lijst met updates te checken, maar heb best een stapel dubbele. Welke mis je nog?
Ik mis trouwens ook nog een boek![]()
Ik! Pm me je adres maar, dan gaat ie meteen op de post!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Troel het volgende:
Tot mijn grote schrik zat er een kaartje verkeerdWie o wie kan Ruben en Jochem nog blijmaken met nummer 88?
Fijn, dan zit het er bijna op. Voor de vorm post ik nog 1 keer onze dubbelen, bij interesse graag een PM:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:08 schreef livelink het volgende:
Mark, je kaartje is binnengekomen. Dank je wel!
Jaaaa die is er ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nieslief is mijn envelop ook nog aangekomen..
Op de achterkant stond "Veel plezier ermee" met een smilie
Verder waren de kaartjes in de envelop in stapeltjes tussen geeltjes gevouwen ..
envelop had vanwege zwangerschapsverstrooidheid wat vertraging, maar komt er zeker aan...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:43 schreef Vanyel het volgende:
p_iglet, heb ik je envelop gemist of zit ie nog in de pijplijn?
Vicky, ik heb alleen 191 van die lijst, maar er komt nog een verzoekje van iemand van wie ik irl een en ander heb gekregen dus dat moet ik nog even afwachten.
Dat excuus werkt nog maanden na je bevallingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
envelop had vanwege zwangerschapsverstrooidheid wat vertraging, maar komt er zeker aan...
Binnen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
envelop had vanwege zwangerschapsverstrooidheid wat vertraging, maar komt er zeker aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |