Op testen moeten ze altijd een minimale score halen anders blijft hun pistool in de locker. Het is dus niet zo dat elke agent bij zijn indiensttreding een pistool krijgt met een Medal of Honor instructiefilmpjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Gezien de schietcapaciteiten van de Nederlandse dienders, laten we bidden dat dat niet gaat gebeuren zeg... :S
Klopt. En wat had een agent met een vuurwapen hiertegen willen en moeten doen? Voordat-ie het eiland bereikt had was ie al overhoop geschoten geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Maar in dit geval ontstond het ook zonder dat een agent een vuurwapen had.
Ben benieuwd of er in Noorwegen al PDF bestanden 'verdwenen' zijn...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef BobW het volgende:
Maar die kerel had dus een wapenvergunning, zoals meerdere daders van zulke vreselijke schietpartijen. Moet dat, waarom heeft iemand überhaupt een wapen thuis? Ik vind dat ze daar mee moeten ophouden als blijkt dat een deel ervan er niet mee om kan gaan, dan maar helemaal niemand. Dat mensen willen schieten op een schietbaan, dat kan ik nog wel begrijpen, maar het nut van een wapen, of zelfs meerdere wapens, kan ik echt niet begrijpen.
Iemand?
Jacht bijvoorbeeld. Hagelgeweer voor klein wild, 22mm voor klein wild, Jachtgeweer voor groot wild. Dan heb je al drie wapens die allemaal hun eigen nut hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef BobW het volgende:
Maar die kerel had dus een wapenvergunning, zoals meerdere daders van zulke vreselijke schietpartijen. Moet dat, waarom heeft iemand überhaupt een wapen thuis? Ik vind dat ze daar mee moeten ophouden als blijkt dat een deel ervan er niet mee om kan gaan, dan maar helemaal niemand. Dat mensen willen schieten op een schietbaan, dat kan ik nog wel begrijpen, maar het nut van een wapen, of zelfs meerdere wapens, kan ik echt niet begrijpen.
Iemand?
Ook al hadden ze die wapenvergunning niet en die persoon kon geen wapen legaal krijgen. Dan hoef je tegenwoordig maar iemand te kennen en die regelt een wapen voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef BobW het volgende:
Iemand?
Krijg je dit weer. Deze man had sowieso wapens kunnen halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef BobW het volgende:
Iemand?
De politie niet, maar de Marechaussee op Schiphol wel+leger eenheden. Die moet je op dat moment ook zo snel mogelijk inschakelen vind ik. Ook al is dat bij die overval ook niet gebeurt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In NL heeft de politie pistolen, bleek met die brink overval een paar weken geleden niet voldoende. Wil je dat de kit hier met zware MG gaat rondlopen?
Het is een publiek feit dat deze regel op grote schaal niet wordt nageleefd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op testen moeten ze altijd een minimale score halen anders blijft hun pistool in de locker.
Dat heeft toch geen nut meer. Die zijn altijd te laat als ze ingeschakeld moeten worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
De politie niet, maar de Marechaussee op Schiphol wel+leger eenheden. Die moet je op dat moment ook zo snel mogelijk inschakelen vind ik. Ook al is dat bij die overval ook niet gebeurt.
Schieten op een schietbaan is wat anders dan schieten met een gewapende verdachte voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op testen moeten ze altijd een minimale score halen anders blijft hun pistool in de locker.
Idd! Dat zie je ook niet 123 gebeuren, nja denk niet dat Nederlanders dit zouden doen, die kijken liever toequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef 3-voud het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-gruweleiland.dhtml
Wat een held!
De dader is een fan van een Noorse verzetsheld tijdens WO II... hij is geen nazi, maar hij heeft een afkeer van de Islam, links en multiculti net als *kuch*.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, NVU. PVV is toch echt anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt, waar een wil is is een weg. Maar het werkt ook andersom. Als je echt het idee hebt om dit te gaan doen, dan lukt het wel, maar als je een wapen hebt thuis, dan kan je tot zulke ideeën komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je dit weer. Deze man had sowieso wapens kunnen halen.
Waar een wil is is een weg.
Sterker nog, die kent alleen maar verliezers, zie de Verenigde Staten...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n wapenwedloop kan je niet winnen zonder vergaande consequenties...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:37 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Net op 4chan. Waarschuwwing, Zeer zwarte humor.Linken vanaf 4chan kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |