quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef ukga het volgende:
[..]
eerder de schuld van mensen die niet helemaal toffer de bof zijn. Alsof wilders zegt; pak je AK-47 met drummag en schiet zoveel mogelijk linkse mensen dood
Ja vastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef DuTank het volgende:
De geestelijke gesteldheid van de man.
Of: false flag om nationalistische partijen te demoniseren, aangezien hij aan Wilders wordt gelinkt. Wilders, en misschien wel al die partijen, tegen een Verenigde Staten van Europa. Dat past natuurlijk niet in het plaatje NWO.
Nee, dat zegt hij niet, maar het is wel iemand die, net als haatbaarden van de andere kant, de hoofden van mensen vult met waanideeen/leugens dat de schuld voor alle problemen bij een bepaalde groep mensen ligt....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef ukga het volgende:
[..]
eerder de schuld van mensen die niet helemaal toffer de bof zijn. Alsof wilders zegt; pak je AK-47 met drummag en schiet zoveel mogelijk linkse mensen dood
Verbaast me niks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Gramulanion het volgende:
Waarschijnlijk krijgen games de schuld.
Yeah, waarschijnlijk wel. Misschien heeft hij Farmville op Facebook gespeeld ofzo...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Gramulanion het volgende:
Waarschijnlijk krijgen games de schuld.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:07 schreef ukga het volgende:
[..]Ik hoop dat je een mening vraagt ipv een mening geeft. In het laatste geval ben je een sneuer figuur dan de dader zelf.
Teruglezen is moeilijk zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:07 schreef ukga het volgende:
[..]Ik hoop dat je een mening vraagt ipv een mening geeft. In het laatste geval ben je een sneuer figuur dan de dader zelf.
Flikker eens op, ik ben al sinds vannacht bezig met modden, opbokken met je stupide aannames.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:18 schreef ukga het volgende:
Ook leuk dat Yvonne hit-and-run pleegt.
Een domme statement maken en dan niet meer reageren
dit zouden wij eens tegen jou moeten zeggen, dan kunnen we gelijk een half jaar afkoelen.. Ik snap dat het geen pretje is nu, maar dit kan ook op een normale manierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op, ik ben al sinds vannacht bezig met modden, opbokken met je stupide aannames.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Yi-Long het volgende:
Het is de schuld van iemand die er genoeg van had, en daarvoor blijkbaar een flink statement wilde maken om zijn ongenoegen te uiten.
Nee, maar het is wel goed dat mensen hier hun idee over dezeverschrikkelijke gebeurtenis kunnen geven, met de bijbehorende emoties. Dan blijft NWS nieuws, en daar is NWS voor bedoeld.quote:
bij NWS zijn ze emotieloos ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, maar het is wel goed dat mensen hier hun idee over dezeverschrikkelijke gebeurtenis kunnen geven, met de bijbehorende emoties. Dan blijft NWS nieuws, en daar is NWS voor bedoeld.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Misschien dan maar proberen te luisteren naar de gevoelens van mensen die hun cultuur wel mooi vinden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De angst is een beetje dat hij de eerste van velen die hetzelfde over "linkschmenschen" denken gaat zijn.
Ik ben geen Wilders- of PVV-fan, maar waar en wanneer heeft hij dit afgedaan als "een incidentje"? Zijn reactie die ik heb gelezen was:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Geert Wilders is een grote hypocriet.
Als iemand met de heilige Koran in zijn hand een aanslag pleegt loopt hij te piepen "fascistisch boek, verbieden, verbieden verbieden"
Nu richt voor de tweede keer binnen een half jaar een fan van hem een bloedbad aan, maar nu is het "een incidentje".
Dit is toch wat anders dan het bagatelliserende 'een incidentje'.quote:Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk.
Dat gebeurt toch altijd in NWS?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar het gaat erom dat het niet verzandt in: die is de schuld of die is de schuld. Dat er iig geprobeerd wordt dat het nieuws niet ondergesneeuwd wordt door emotionele uitingen.
Sinds wanneer is Tristan een fan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Als iemand met de heilige Koran in zijn hand een aanslag pleegt loopt hij te piepen "fascistisch boek, verbieden, verbieden verbieden"
Nu richt voor de tweede keer binnen een half jaar een fan van hem een bloedbad aan, maar nu is het "een incidentje".
Trolololoquote:Moslims plegen nooit aanslagen, de Islam verbiedt geweld. Alle grote aanslagen uit naam van Allah zijn false flag operations.
Wat een onzin allemaal.quote:PVV zaait haat, dood en verderf. De rechterlijke macht in NL is zo corrupt als het maar kan, die geblondeerde griezel had vastgezet moeten worden.
Prima verwoord. Niet alleen hij. Wat dacht je van dit topicquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Prima verwoord. Niet alleen hij. Wat dacht je van dit topicAlsof er iedere keer dat een moslimextremist iets doet er ook een BNW topic geopend wordt voor dit gezeik.
Of is dit soms nieuw beleid en mogen we dit vaker zien?
Dat is waar, doen ze nooitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Moslims plegen nooit aanslagen, de Islam verbiedt geweld. Alle grote aanslagen uit naam van Allah zijn false flag operations.
PVV zaait haat, dood en verderf. De rechterlijke macht in NL is zo corrupt als het maar kan, die geblondeerde griezel had vastgezet moeten worden.
Nee, het is de drukte verdelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef AlfredJodocus het volgende:
Het is duidelijk meten met dubbele maten en ik heb geen idee waarom.
Het is overduidelijk waarom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef AlfredJodocus het volgende:
Het is duidelijk meten met dubbele maten en ik heb geen idee waarom.
Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim.quote:
Hushovd zeker!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Morendo het volgende:
De Noorse renners doen het wel prima in de Tour, dus daar kan hij als nationalist niet boos over zijn.
Klopt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt...
ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.0 denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spetterpieterpater
Je doet je avatar recht! Subliem. Hier houd ik van. Ik hoop oprecht dat je vaker zult posten hier. De Bender van BNW.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op, ik ben al sinds vannacht bezig met modden, opbokken met je stupide aannames.
Mooi geformuleerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:18 schreef dadgad het volgende:
In een klassieke poging om de geschiedenis te herhalen, dan wel het opgefokt eisen van een zondebok om daarmee deze misdadige daden te kunnen begraven onder een hoopje van voorgekauwde cliche's, zodoende verder te kunnen met ons ethische bestaan tegenover het wrede lot van de satanisch gedreven nieuwe wereld orde minnaresjes. Het is gewoon te vroeg voor dit soort vraagstukken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt...
ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?
HAHA, je vat mijn postgeschiedenis uitstekend samen. Nee, geen Christen. Ik vind religie een achterlijk en verouderd concept dat misbruikt wordt om oorlog en landjepik te 'legaliseren'. Goed dat sommige mensen er steun in kunnen vinden, maar zonder religie zouden we veel beter af zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat tenminste geen Christen bent.
Want het is slecht om een christen te zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?
De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:28 schreef Gray het volgende:
Het blijkt een christelijke fundamentalist te betreffen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html
Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want het is slecht om een christen te zijn?
Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
Mee eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.
Christen zijn ansich (lees: de waarden en normen die het nieuwe testament predikt aanhangen) is helemaal niet verkeerd.
De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.
Op 431 vage websites. En op Fok. Dus eigenlijk 432 vage websites. In het andere topic staat hij uitgebreid in kostuum? Daar was jij ook aan het posten???quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?
Dat klopt. Zelfs als je in het spaghettimonster gelooft kan dat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |