abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99835446
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim. 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:26:21 #52
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99835499
De Noorse renners doen het wel prima in de Tour, dus daar kan hij als nationalist niet boos over zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 13:27:57 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_99835535
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Morendo het volgende:
De Noorse renners doen het wel prima in de Tour, dus daar kan hij als nationalist niet boos over zijn.
Hushovd zeker!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:29:40 #54
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99835598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hushovd zeker!
De geblokte Noor :7
pi_99835733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim. 8-)
Klopt...

ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_99835820
Het is de schuld van StefanP.
pi_99836594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt...

ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 denk ik.
Spetterpieterpater
pi_99836851
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flikker eens op, ik ben al sinds vannacht bezig met modden, opbokken met je stupide aannames.
Je doet je avatar recht! Subliem. Hier houd ik van. Ik hoop oprecht dat je vaker zult posten hier. De Bender van BNW.
pi_99837102
In een klassieke poging om de geschiedenis te herhalen, dan wel het opgefokt eisen van een zondebok om daarmee deze misdadige daden te kunnen begraven onder een hoopje van voorgekauwde cliche's, zodoende verder te kunnen met ons ethische bestaan tegenover het wrede lot van de satanisch gedreven nieuwe wereld orde minnaresjes. Het is gewoon te vroeg voor dit soort vraagstukken.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:23:02 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_99837212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:18 schreef dadgad het volgende:
In een klassieke poging om de geschiedenis te herhalen, dan wel het opgefokt eisen van een zondebok om daarmee deze misdadige daden te kunnen begraven onder een hoopje van voorgekauwde cliche's, zodoende verder te kunnen met ons ethische bestaan tegenover het wrede lot van de satanisch gedreven nieuwe wereld orde minnaresjes. Het is gewoon te vroeg voor dit soort vraagstukken.
Mooi geformuleerd.
pi_99837254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt...

SPOILER
Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:27:36 #62
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_99837337
PVV'ers die dit nog gaan goedpraten :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:27:53 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_99837346
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:27 schreef Falco het volgende:
PVV'ers die dit nog gaan goedpraten :')
Waar?
pi_99837375
Het blijkt een christelijke fundamentalist te betreffen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html
pi_99837439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?
Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?
pi_99837572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat tenminste geen Christen bent.
HAHA, je vat mijn postgeschiedenis uitstekend samen. Nee, geen Christen. Ik vind religie een achterlijk en verouderd concept dat misbruikt wordt om oorlog en landjepik te 'legaliseren'. Goed dat sommige mensen er steun in kunnen vinden, maar zonder religie zouden we veel beter af zijn.

Overigens ben ik gedoopt en heb ik zelfs mijn communie gedaan. Van oorsprong dus Rooms-Katholiek (op papier), maar zeker niet praktiserend. Ik vind religie zo onbelangrijk dat ik nog niet de moeite heb genomen om me uit te laten schrijven...

Overigens: de term 'rechts' :') . En ik maar denken dat jij wel iets van politiek pretendeerde te begrijpen.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:37:00 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_99837588
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?
Want het is slecht om een christen te zijn? :o
pi_99837597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:28 schreef Gray het volgende:
Het blijkt een christelijke fundamentalist te betreffen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html
De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:39:02 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_99837635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.
pi_99837640
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.

Christen zijn ansich (lees: de waarden en normen die het nieuwe testament predikt aanhangen) is helemaal niet verkeerd.
pi_99837667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:40:22 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_99837672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.

Christen zijn ansich (lees: de waarden en normen die het nieuwe testament predikt aanhangen) is helemaal niet verkeerd.
Mee eens.
pi_99837686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.
De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.
pi_99837715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?
Op 431 vage websites. En op Fok. Dus eigenlijk 432 vage websites. In het andere topic staat hij uitgebreid in kostuum? Daar was jij ook aan het posten???
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:42:20 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_99837733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.
Dat klopt. Zelfs als je in het spaghettimonster gelooft kan dat.
pi_99837742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klopt. Zelfs als je in het spaghettimonster gelooft kan dat.
Ik BEN het spaghettimonster.
pi_99837760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Op 431 vage websites. En op Fok. Dus eigenlijk 432 vage websites. In het andere topic staat hij uitgebreid in kostuum? Daar was jij ook aan het posten???
Kostuum? Posten? Ik?
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:43:41 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_99837775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou, kijk eens aan , dan mag jij je gewoon aanmelden hoor, bij een loge :D
pi_99837887
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk vergeten hoe aardig het Vaticaan met de mens is geweest gedurende haar glorieuze tijdperk van macht. Daarnaast blinken de huidige Christenen nog altijd uit in het repressieve denken, dan wel geen sex voor het huwelijk, liever ook niet genieten, abortus is moord en euthanasie evenzo.
pi_99837907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ken je dan toevallig Dave, het marineblauwe vliegende eenhoorntje met gouden hoorn dat om mijn hoofd rondjes vliegt?
pi_99837930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

HAHA, je vat mijn postgeschiedenis uitstekend samen. Nee, geen Christen. Ik vind religie een achterlijk en verouderd concept dat misbruikt wordt om oorlog en landjepik te 'legaliseren'. Goed dat sommige mensen er steun in kunnen vinden, maar zonder religie zouden we veel beter af zijn.

Overigens ben ik gedoopt en heb ik zelfs mijn communie gedaan. Van oorsprong dus Rooms-Katholiek (op papier), maar zeker niet praktiserend. Ik vind religie zo onbelangrijk dat ik nog niet de moeite heb genomen om me uit te laten schrijven...

Overigens: de term 'rechts' :') . En ik maar denken dat jij wel iets van politiek pretendeerde te begrijpen.
Ja, maar het is wel duidelijk dat wij beiden hier en daar van mening verschillen. Misschien is de term extreem rechts meer van toepassing?
pi_99837949
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk vergeten hoe aardig het Vaticaan met de mens is geweest gedurende haar glorieuze tijdperk van macht. Daarnaast blinken de huidige Christenen nog altijd uit in het repressieve denken, dan wel geen sex voor het huwelijk, liever ook niet genieten, abortus is moord en euthanasie evenzo.
Vergeet de geboorte in zonde niet. ;)
pi_99838021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:48 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel duidelijk dat wij beiden hier en daar van mening verschillen. Misschien is de term extreem rechts meer van toepassing?
Het is gewoon treurig om die term te gebruiken. Als je politiek echt in termen van 'link en rechts' wil vangen dan loop je echt hopeloos achter. Of volg je gewoon de terminologie van de MSM?

Het gaat niet meer om links en rechts. Compleet onzinnig. En ja, wij verschillen hier en daar van mening. Godzijdank wel (nu pun intended). Zou een saaie boel worden als iedereen hetzelfde dacht.
pi_99838111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is gewoon treurig om die term te gebruiken. Als je politiek echt in termen van 'link en rechts' wil vangen dan loop je echt hopeloos achter. Of volg je gewoon de terminologie van de MSM?

Het gaat niet meer om links en rechts. Compleet onzinnig. En ja, wij verschillen hier en daar van mening. Godzijdank wel (nu pun intended). Zou een saaie boel worden als iedereen hetzelfde dacht.
Ik moet toch een woord gebruiken om jouw prehistorische denken samen te vatten? Vertel mij, welk woord is passender? Moderne troglodiet?
pi_99838143
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Vergeet de geboorte in zonde niet. ;)
Nee inderdaad.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:53:48 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_99838152
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dus je bent niet tegen alle geloven, alleen tegen het christelijke geloof?
pi_99838175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je bent niet tegen alle geloven, alleen tegen het christelijke geloof?
Nee, ik veracht ze allen een voor een.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:56:09 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_99838213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:54 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nee, ik veracht ze allen een voor een.
Ik niet. Laat een ieder geloven wat hij wil, in vrijheid.
pi_99838262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik niet. Laat een ieder geloven wat hij wil, in vrijheid.
Ho ho, wie zegt dat ik dat niet doe? Ik veracht de ideologie.

Niet de mensen zelf, noch wil ik hen in hun vrijheden belemmeren.
pi_99838349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Ken je dan toevallig Dave, het marineblauwe vliegende eenhoorntje met gouden hoorn dat om mijn hoofd rondjes vliegt?
Nee. Ik heb wel eens van hem gehoord op een bijeenkomst voor zonderlinge Goden. Hij schijnt nogal een misselijk beestje te zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik moet toch een woord gebruiken om jouw prehistorische denken samen te vatten? Vertel mij, welk woord is passender? Moderne troglodiet?
Nee, lijkt me geen goede naam. Denk er nog eens over na, wil je. Maar misschien moet je proberen om niet alles in een hokje te duwen. Ik weet dat dat de wereld overzichtelijker maakt voor bekrompen mensen, maar het doet de werkelijkheid nogal geweld aan.
pi_99838547
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee. Ik heb wel eens van hem gehoord op een bijeenkomst voor zonderlinge Goden. Hij schijnt nogal een misselijk beestje te zijn.

[..]

Nee, lijkt me geen goede naam. Denk er nog eens over na, wil je. Maar misschien moet je proberen om niet alles in een hokje te duwen. Ik weet dat dat de wereld overzichtelijker maakt voor bekrompen mensen, maar het doet de werkelijkheid nogal geweld aan.
Is goed. Doe ik.
pi_99838732
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is een rakker, dat zeker. :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:19:47 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99838994
Meteen de schud bij Wilders leggen ook... hoe blind haatdragend kun je wezen zeg. :')

Het is duidelijk dat deze kerel er zelf bepaalde ideeen en gedachte op nahield en het zelf een goed idee vond om een eiland met kinderen uit te moorden. Hoe ziek het ook is, het is niemand anders zn schuld anders dan de dader zelf.

Net als de dood van Theo v Gogh niet de schuld is van de islam, maar de schuld bij Mohammed B. ligt.
The truth was in here.
pi_99839727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:19 schreef Bastard het volgende:
Meteen de schud bij Wilders leggen ook... hoe blind haatdragend kun je wezen zeg. :')

Het is duidelijk dat deze kerel er zelf bepaalde ideeen en gedachte op nahield en het zelf een goed idee vond om een eiland met kinderen uit te moorden. Hoe ziek het ook is, het is niemand anders zn schuld anders dan de dader zelf.

Net als de dood van Theo v Gogh niet de schuld is van de islam, maar de schuld bij Mohammed B. ligt.
Afgezien van geboren worden met aanleg voor psychopathisch gedrag, hebben alle ervaringen in het leven van deze man geleid tot zijn denken en doen. Als iemand de schuld heeft, dan zijn wij het met zijn allen. En hijzelf natuurlijk ook. ;)
pi_99839846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Afgezien van geboren worden met aanleg voor psychopathisch gedrag, hebben alle ervaringen in het leven van deze man geleid tot zijn denken en doen. Als iemand de schuld heeft, dan zijn wij het met zijn allen. En hijzelf natuurlijk ook. ;)
Ik vind dat een belachelijk manier om naar de wereld te kijken. Het is trouwens ook helemaal niet juist. De mens wordt gedefinieerd door wat hij meemaakt en de capaciteiten om daar mee om te gaan. Dat is deels omgevingsbepaald, maar ook deels aangeboren. Dat tweede gaat verder dan een aangeboren psychopathisch gedrag.

Sommige mensen zijn gewoon slecht geboren.
pi_99839971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind dat een belachelijk manier om naar de wereld te kijken. Het is trouwens ook helemaal niet juist. De mens wordt gedefinieerd door wat hij meemaakt en de capaciteiten om daar mee om te gaan. Dat is deels omgevingsbepaald, maar ook deels aangeboren. Dat tweede gaat verder dan een aangeboren psychopathisch gedrag.
Dat is wat ik zeg, al legde ik teveel nadruk op psychopathie bij aangeboren aanleg.

quote:
Sommige mensen zijn gewoon slecht geboren.
Ah, geboren in zonde! Toch een RK. ;)
pi_99840038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg, al legde ik teveel nadruk op psychopathie bij aangeboren aanleg.

[..]

Ah, geboren in zonde! Toch een RK. ;)
Je legde er niet alleen de nadruk, je maakte dat de bepalende factor. Het is de aloude nature-nurture discussie weer.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 15:55:30 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_99840149
quote:

[..]

Nee, niet mee eens, waarom zijn wij 'met zijn allen' schuldig aan de misdaad van deze man?
Hijzelf is de schuld.
pi_99840177
quote:

[..]

Dus jij bent eigenlijk gewoon medeplichtig?
pi_99840234
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, niet mee eens, waarom zijn wij 'met zijn allen' schuldig aan de misdaad van deze man?
Hijzelf is de schuld.
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus jij bent eigenlijk gewoon medeplichtig?
Wij allen maken de maatschappij op waar dit soort mensen uit voortkomen. Dus we zijn allen verantwoordelijk. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')