abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99835446
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim. 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:26:21 #52
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99835499
De Noorse renners doen het wel prima in de Tour, dus daar kan hij als nationalist niet boos over zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 13:27:57 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_99835535
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Morendo het volgende:
De Noorse renners doen het wel prima in de Tour, dus daar kan hij als nationalist niet boos over zijn.
Hushovd zeker!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:29:40 #54
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99835598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hushovd zeker!
De geblokte Noor :7
pi_99835733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Iemand met een Koran in zijn hand is niet per definitie een Moslim. 8-)
Klopt...

ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_99835820
Het is de schuld van StefanP.
pi_99836594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt...

ik ben ook geen moslim maar heb wel een koran in mijn hand gehad, voordat hij in de kachel werd verbrand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 denk ik.
Spetterpieterpater
pi_99836851
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flikker eens op, ik ben al sinds vannacht bezig met modden, opbokken met je stupide aannames.
Je doet je avatar recht! Subliem. Hier houd ik van. Ik hoop oprecht dat je vaker zult posten hier. De Bender van BNW.
pi_99837102
In een klassieke poging om de geschiedenis te herhalen, dan wel het opgefokt eisen van een zondebok om daarmee deze misdadige daden te kunnen begraven onder een hoopje van voorgekauwde cliche's, zodoende verder te kunnen met ons ethische bestaan tegenover het wrede lot van de satanisch gedreven nieuwe wereld orde minnaresjes. Het is gewoon te vroeg voor dit soort vraagstukken.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:23:02 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_99837212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:18 schreef dadgad het volgende:
In een klassieke poging om de geschiedenis te herhalen, dan wel het opgefokt eisen van een zondebok om daarmee deze misdadige daden te kunnen begraven onder een hoopje van voorgekauwde cliche's, zodoende verder te kunnen met ons ethische bestaan tegenover het wrede lot van de satanisch gedreven nieuwe wereld orde minnaresjes. Het is gewoon te vroeg voor dit soort vraagstukken.
Mooi geformuleerd.
pi_99837254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt...

SPOILER
Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:27:36 #62
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_99837337
PVV'ers die dit nog gaan goedpraten :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:27:53 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_99837346
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:27 schreef Falco het volgende:
PVV'ers die dit nog gaan goedpraten :')
Waar?
pi_99837375
Het blijkt een christelijke fundamentalist te betreffen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html
pi_99837439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Heb je de bijbel er vervolgens achteraan geflikkerd?
Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?
pi_99837572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat tenminste geen Christen bent.
HAHA, je vat mijn postgeschiedenis uitstekend samen. Nee, geen Christen. Ik vind religie een achterlijk en verouderd concept dat misbruikt wordt om oorlog en landjepik te 'legaliseren'. Goed dat sommige mensen er steun in kunnen vinden, maar zonder religie zouden we veel beter af zijn.

Overigens ben ik gedoopt en heb ik zelfs mijn communie gedaan. Van oorsprong dus Rooms-Katholiek (op papier), maar zeker niet praktiserend. Ik vind religie zo onbelangrijk dat ik nog niet de moeite heb genomen om me uit te laten schrijven...

Overigens: de term 'rechts' :') . En ik maar denken dat jij wel iets van politiek pretendeerde te begrijpen.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:37:00 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_99837588
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kijk dat verrast me. Na al jouw rechts gedreven uitspraken waarbij mijn nekharen telkens weer kriebelden, dan wel die ene keer waarop je aanduidde dat we derde wereld staatjes gewoon moeten laten uitsterven en dat de politie voortaan busjes pepperspray mag gaan leegspuiten in het gezicht van ieder die zich niet ethisch verantwoord voordoet, valt het me toch bijzonder mee om te lezen dat je tenminste geen Christen bent. Wat ben je dan wel als ik vragen mag?
Want het is slecht om een christen te zijn? :o
pi_99837597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:28 schreef Gray het volgende:
Het blijkt een christelijke fundamentalist te betreffen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html
De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:39:02 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_99837635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De media noemt hem christelijk-fundamentalist omdat hij vrijmetselaar zou zijn. Ik vind dat een tamelijk treurige conclusie van de media.
Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.
pi_99837640
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want het is slecht om een christen te zijn? :o
Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.

Christen zijn ansich (lees: de waarden en normen die het nieuwe testament predikt aanhangen) is helemaal niet verkeerd.
pi_99837667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:40:22 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_99837672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is slecht om religieus te zijn en daar je bestaan en levensnut aan op te hangen. Tenminste, wanneer je alles om je heen van daaruit benadert en iedereen die niet gelovig is als minderwaardig of 'fout' beschouwt.

Christen zijn ansich (lees: de waarden en normen die het nieuwe testament predikt aanhangen) is helemaal niet verkeerd.
Mee eens.
pi_99837686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook een aparte conclusie. Je kunt beide zijn of 1 van de twee of geen van de twee.
De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.
pi_99837715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is inderdaad treurig ja. Waar heb je gelezen dat hij vrijmetselaar zou zijn?
Op 431 vage websites. En op Fok. Dus eigenlijk 432 vage websites. In het andere topic staat hij uitgebreid in kostuum? Daar was jij ook aan het posten???
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:42:20 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_99837733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De meeste VM-lodges willen alleen dat je gelooft in 1 God/opperwezen. Wie dat is maakt geen ruk uit. Als ik zeg dat ik de Heilige Keukenkast aanbid en ik kan daar een leuk verhaal onderhangen kan ik gewoon lid zijn van de vrijmetselaars in de meeste plaatsen.
Dat klopt. Zelfs als je in het spaghettimonster gelooft kan dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')