Nu je het zegt, zou heel goed kunnen! Maar het resultaat is sowieso niet net zo strak als een gietvloer. Hier valt het wel heel erg op omdat er geen matte toplaag overheen zit.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er visgraat(parket? Stenen?) onder de epoxylaag ligt.
Zijn gewoon standaard grijze trottoir tegels van 30 x 30; die kun je bij iedere winkel met bestratingsmaterialen wel kopen. Maar of je daar perse je terras van wilt makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ah dank, Z!
Ik zie net dat de bergingen inmiddels staan. En wat ik niet verwacht had blijkt het geval te zijn: er is ook een terrasje bij de schuifpui aangelegd! Wat zou je hier nou mee moeten als je een groter terras wilt? Zelfde tegels zien te scoren, met andere tegels uitbreiden of alles eruit halen?
[ afbeelding ]
Ja ach, dat weet ik ook niet. Eerst maar eens in het echt beoordelen. Voor goedkoop valt ook iets te zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zijn gewoon standaard grijze trottoir tegels van 30 x 30; die kun je bij iedere winkel met bestratingsmaterialen wel kopen. Maar of je daar perse je terras van wilt maken
Weesp!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben ons vandaag op e wachtlijst laten zetten voor 2 nieuwbouw eengezinswoningen in WeespGing echt in een opwelling en nu wil ik het gewoon... Ben alleen bang dat we zeker niet de enige zijn...
Als je ze niets vind ga je op zoek naar nieuwe en zet je deze op MP.quote:Op zondag 11 september 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ach, dat weet ik ook niet. Eerst maar eens in het echt beoordelen. Voor goedkoop valt ook iets te zeggen.
loeszie: er stonden 2 nieuwe foto's op de Hyves!
Het voelt wat tegennatuurlijk om werk ongedaan te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 14:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je ze niets vind ga je op zoek naar nieuwe en zet je deze op MP.En als je ze wel mooi vind, dan zou je eventueel nog op zoek kunnen gaan naar een andere steen die er goed bij past en met deze stoeptegels een plateau in het midden van het terras leggen.
Ik denk dat het in dit geval wel mee valt met dat werk. Zo te zien hebben ze de tegels gewoon op het zand neergelegd want ik zie er geen bandjes omheen en volgens mij hebben ze ook geen rekening gehouden met de afwatering.quote:Op zondag 11 september 2011 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het voelt wat tegennatuurlijk om werk ongedaan te maken.
Dan klinkt het zelfs verstandig om het ongedaan te maken. Afwatering is toch wel prettig en bandjes er om heen tegen het verzakken ook.quote:Op zondag 11 september 2011 14:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval wel mee valt met dat werk. Zo te zien hebben ze de tegels gewoon op het zand neergelegd want ik zie er geen bandjes omheen en volgens mij hebben ze ook geen rekening gehouden met de afwatering.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor bandjes moeten er dan omheen? (Ik weet niets van bestraten.)
Dank voor de uitleg! Ik vraag me af waarom ze die terrasjes dan uberhaupt hebben geplaatst.quote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n rand. Die banden gaan wat dieper de grond in en zorgen er voor dat je tegels niet kunnen verschuiven.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.. Het is niet zo moeilijk om hier nu randen omheen te leggen. Kwestie van opmeten, buitenste tegels weg halen, randje er omheen zetten en binnenste tegels weer terug leggen volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg! Ik vraag me af waarom ze die terrasjes dan uberhaupt hebben geplaatst.
Kan ik me voorstellen, hoor! Ik word er altijd een beetje naar van om de bedragen te horen die mensen uitgeven aan de aanleg van hun tuin. Maar als we alleen het bestraten uitbesteden dan zal het vast wel een beetje meevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Puala het volgende:
Zelf zou ik op zoek gaan naar andere stenen/tegels, want vind het weinig sfeer hebben..
Kan ik me voorstellen, maar zoals in alles zijn er goedkope stenen en dure stenen. Is met meubels en vloeren etc. ook zoquote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hoor! Ik word er altijd een beetje naar van om de bedragen te horen die mensen uitgeven aan de aanleg van hun tuin. Maar als we alleen het bestraten uitbesteden dan zal het vast wel een beetje meevallen.
Ik zal de aannemer er trouwens bij de komende kijkdag naar vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |