abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101388232
Trouwens, NP: als je bereid bent zelf aan de slag te gaan kun je de epoxycoating ook zelf aanbrengen. Mijn schoonzus en zwager hebben indertijd hun coating besteld bij www.coatingshop.nl en hebben het zelf gedaan. Volgens hen was het heel goed te doen. En het kost dan helemaal geen drol. Ik heb eens berekend dat we voor ons huidige appartement (ongeveer 90 m2) 800 euro kwijt zouden zijn. Alleen heb ik daarin geloof ik geen topcoating meegenomen, maar dat weet ik niet zeker meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101388248
Claudia, zo'n schakelaar waarmee je op twee plaatsen de lamp kan bedienen, boven en onderaan een trap bv
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101388314
We sturen meteen even een mail naar de aannemer.
pi_101388483
Oe, bedankt voor die link, is hier opgeslagen. En die hotelschakeling is de moeite van het navragen waard. Als ze de elektriciteitsbuizen er nog niet in hebben zitten, is het misschien nog moeilijk.

Zo zit onze schakelaar voor de gang alleen bij de voordeur en niet bij de deur naar de kamer. De lamp in de gang is vaak uit en als je em dus aan wilt doen moet je eerst naar de voordeur en dan terug om de trap op te gaan.
pi_101388668
Dikke kans dat ze die buizen nog niet erin hebben zitten! Ik ben benieuwd.

Ik heb een epoxy coating dus al ooit bij mijn schoonzus en zwager gezien en vond het een mooie vloer. Dat was volgens mij wel een hoogglans variant waarop je alles nog veel beter ziet. Het scheelt een hoop als je voor een matte toplaag kiest. Ik moet wel benadrukken dat het resultaat niet net zo strak als een gietvloer is. Het is een soort verflaag en dus zie je de contouren van de vloer. Maar ik ben een muggenzifter en voor mij is het goed genoeg. Het lijkt me wel vrij hard en 'koud' voor op de slaapkamers, maar dat is gauw verholpen met een kleed her en der.
pi_101389283
Bij ons zou de vloer eventueel in de speelkamer komen. Het is of de epoxy of vinyl, egaliseren moet dan toch en ik vind het voor een speelkamer wel prima.
pi_101389799
Hoe groot is de speelkamer?
pi_101389968
Mefke heeft je vraag al beantwoord zie ik :)
Maar ja, het is echt heel erg fijn, zeker voor de verdiepingen. Ik zou eigenlijk niet zonder willen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101390146
We hebben het wel op de overige verdiepingen.
pi_101390464
De speelkamer wordt ongeveer 18m2. Dan zou je dus 25m2 kopen en dan ben je echt goedkoop uit als je het zelf doet.

ik vind het zo ontiegelijk onhandig dat nog steeds niet zeker is dat het doorgaat. We moeten eerst een begroting hebben en dan kijken of het hypotheektechnisch kan en als dat niet kan, werken aan een andere oplossing. En dan is het winter. Dus voor maart gebeurt hier niets. Ik erger me helaas wel elke dag aan het feit dat het speelgoed geen echte plek heeft
pi_101390517
Maar hoeveel bij hoeveel is de speelkamer?
pi_101390551
3 bij 6 meter. Ongeveer.
pi_101400214
Het fijne is dat je novilon dan zonder naden zou kunnen leggen. Maar epoxy zelf aanbrengen moet prima te doen zijn in één ruimte!

Wat moet er dan gebeuren voor jullie een speelkamer hebben?
pi_101634560
Joehoeee Claudia, nieuws over de oplevering:

waarschijnlijk in week 46. Ook nog kijkdag op 8 oktober en inmeetdagen gepland voor keuken- en vloerenboeren etc..

Het gaat nu echt snel!!
pi_101634655
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:04 schreef loeszie het volgende:
Joehoeee Claudia, nieuws over de oplevering:

waarschijnlijk in week 46. Ook nog kijkdag op 8 oktober en inmeetdagen gepland voor keuken- en vloerenboeren etc..

Het gaat nu echt snel!!
Hoe lang heeft de bouw dan geduurt?
pi_101635271
Nog geen jaar. Volgens mij ging in december vorig jaar de eerste paal in de grond.
pi_101642214
Jeetje dat is al over 10 weken :o
Wat spannend zeg!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101645044
Jaa, ik lees het net! *O* Echt geweldig. Dat betekent dat de eerste woningen rond 14 november worden opgeleverd. Onze woning zal als een van de laatste aan de beurt zijn, waarschijnlijk zo'n twee weken later.

En ook fijn dat we zo snel weer een kijkdag hebben! De inmeetdagen vallen helaas precies tijdens onze vakantie. Kom jij naar deze kijkdag, loeszie?
pi_101651153
Oe, Claudia, spannend! Dat wordt dan kerst in het nieuwe huis. Of til je het over de feestdagen?
pi_101651907
We tillen het zeker over de feestdagen heen. Ik denk zelfs dat we er 2 maanden voor uit gaan trekken. We hebben geen zin in gestress. Ik ga ervanuit dat het 1 februari wordt.
pi_101652290
En gelijk heb je, stressen kan altijd nog. Wel leuk, kan je helemaal een planning gaan maken enzo.
pi_101652350
Ja, om alles te LATEN doen. ;) Echt heerlijk. Mijn moeder zit inmiddels al jaren in een verbouwing...
pi_101665532
Natuurlijk kom ik op de kijkdag!! Ik heb de vorige gemist dus ik kan niet wachten totdat ik in ons huis kan rondlopen. Die inmeetdagen zijn toch niet per se voor ons maar voor de mensen die vloeren komen leggen enzo? Ik hoef daar verder niet bij te zijn. Waar gaan jullie heen met vakantie? wat heerlijk dat jullie nog gaan. Wij gaan pas in februari als alles is gedaan in het huis en we verhuisd zijn.

Wij gaan trouwens ook iets van half januari pas verhuizen. Eerst rustig het huis in orde (laten) maken.
pi_101669293
We gaan naar Bretagne, dus het zal wel meer een herfstvakantie worden. :+ En we zijn al bijna 1,5 jaar niet meer op vakantie geweest. :o Dus het werd hoog tijd. We zitten er ook echt een beetje doorheen. Ik denk dat wij in het voorjaar ook nog maar een keer gaan, of misschien met de kerstdagen. Jullie gingen op wintersport, toch?
pi_101673420
wintersport? Ik haat wintersport! Nee wij gaan uitrusten op Curaçao :+
pi_101673812
Zo hé, dat klinkt goed! Neem je M. mee?
pi_101673983
Ja natuurlijk! We huren een klein huisje aan een baaitje met een huurauto erbij.
pi_101674781
Oh, dat klinkt héérlijk! O+

Hebben jullie recentelijk nog nieuwe dingen uitgezocht/gekocht?
pi_101676662
Nee wij moeten echt aan de slag met sanitair kopen. Vanmiddag wel even de vloer bekeken in Oost. Verder wel veel met Milou's kamertje bezig en behangetjes enzo..
pi_101679524
Hier kun je ongeveer zien wat ik allemaal leuk vind.. http://pinterest.com/loeszie/

Is trouwens superhandig om alles wat je online leuk vindt te bewaren en zo je eigen moodboard te maken.
pi_101686773
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:38 schreef loeszie het volgende:
Hier kun je ongeveer zien wat ik allemaal leuk vind.. http://pinterest.com/loeszie/

Is trouwens superhandig om alles wat je online leuk vindt te bewaren en zo je eigen moodboard te maken.
Leuke stijl heb je!
pi_101687324
Ah, ik zie het al: ik kan voor Lena gewoon de kamer van M. kopiëren. :Y)

Ik zie zelfs de poster die ik hier laatst postte! :D
pi_101687412
Echt een heel goede tip trouwens, die site!
pi_101687704
Welke poster is dat?

Ooi thanks!
pi_101687764
Voor Ivan was ik al een tijdje op zoek naar natuurgetrouwe dierenprenten, en ik heb eindelijk gevonden wat ik zocht! Dit zijn er een paar:

pi_101687837
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef loeszie het volgende:
Welke poster is dat?

Ooi thanks!
Die met de olifant (Claudettes ansichtkaart)! Wickie was er zo weg van dat ze de zeefdruk wou kopen, maar die was helaas uitverkocht.
pi_101687899
Ik heb vandaag een houten legerkist gescoord die ik ga verven. Voor Milou's haar speelgoed!
pi_101688077
Ja die olifant is cute. Ik dacht dat je een poster bedoelde in Milou haar kamer. Die heb ik wel in huis maar is nog nooit opgehangen :@
pi_101688144
Ik ben trouwens in diezelfde winkel als waar ik die opbergkist heb gevonden verliefd geworden op een pastoe dressoir. Ik heb al een mooi design dressoir maar aangezien de slaapkamer huge is... Maar goed, toch wel weer een hoop geld voor iets wat ik niet echt nodig heb...
pi_101688180
Ik heb nog een scheepskist die van de familie van mijn lief is geweest. Die wil ik op gaan knappen voor Ivans slaapkamer (hij staat nu op het balkon).

Welke winkel was dat?
pi_101688244
Ik sta op een wachtlijst voor Pinterest. Wtf? :')
pi_101689121
Heel Phil heet die winkel.

Huh een wachtlijst?????
pi_101690422
Ik zie in het laatste berichtje van Lille Lyke deze foto. Volgens mij is dit een epoxy coating!

pi_101693519
Deze ga ik voor Lena's kamer kopen:

pi_101694021
*uit lurkstand*

Oeh, die uil is echt ontzettend leuk! O+
Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag? :@

En wat de natuurgetrouwe prenten betreft; zoek je echt exotische dieren?
Zo niet; Rien Poortvliet is dan misschien nog een idee?
(Het kwam zo in me op hoor, geen idee of het wat is)
pi_101701134
Etsy!
pi_101703096
Danku! Zitten leuke tussen!
ik kan niet kiezen....
pi_101705651
Haha, dat probleem had ik ook. Ik heb mijn lief laten beslissen.
pi_101705693
Weet je wat het is: als ze zo klein zijn hebben ze zelf nog zo weinig voorkeuren en kun je dus moeilijk een kamer inrichten naar wat zij leuk vinden. Voor Ivan die nu bijna 22 maanden oud is ligt dat al heel anders. Hij houdt van beesten - toegegeven, het is geen bijzonder unieke voorkeur - en dus er komen beesten in zijn kamertje.

Lena is een baddermeisje, dus dit uiltje leek me wel geschikt. O+ En ze heeft al een uiltje als muziekdoosje (gekregen van Twinkly).
  donderdag 8 september 2011 @ 13:05:23 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101706345
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie in het laatste berichtje van Lille Lyke deze foto. Volgens mij is dit een epoxy coating!

[ afbeelding ]
Het lijkt wel of er visgraat(parket? Stenen?) onder de epoxylaag ligt.

En ik wil graag een wereldkaart in de stijl van het menselijk lichaam op die foto! O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')