Ik zeg nergens dat ik gelijk heb, maar ik kom wel met dingen aan om mijn mening bij te staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nogmaals; ik beweer niet dat jij gelijk hebt of ik zeg dat ik daar iemand zie smeken om zijn leven.
Ik geef alleen aan dat jij het net zo min kunt weten als ik of wie dan ook. Maar als je dat niet kunt accepteren prima..
Naar alle waarsch. is hij er voorlangs gelopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je dit ziet vraag je je toch af vanaf waar die geschoten heeft
En het maakt mij geen flikker uit waar jij wel niet bij kunt en hoe stoer je bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik kan er blijkbaar goed tegen. Als je dit schokkend vind prima, maar ik kan er niet helemaal bij.
Ja, ik heb er eigenlijk rustig over kunnen nadenken. Maar verder dan aannames kom ik eigenlijk ook niet. Het zou zomaar iemand kunnen zijn die tot de Volkert-achtigen hoort.quote:
Niet om een discussie te starten maar sinds wanneer is dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland is wel een van de weinige landen waar levenslang ook echt dat is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, de geschiedenis leert ons dat de 3 J's een enorme hit hadden met 'vliegen, vliegen, vliegen in een flatgebouw' en Jan Smit scoorde enorm met 'schiet een kale door z'n kop op een parkeerplaats bij een ra-ra-radiostation'
quote:
Of het in dit geval ook een soort Tristan is weten we nog niet, maar ik ben het met je eens dat we in de huidige maatschappij steeds vaker met zulk soort acties te maken zullen krijgen. Veel mensen kunnen simpelweg niet meekomen en vallen overal buiten de boot. Dat gecombineerd met een hersenkronkel zorgt voor zulke acties.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Xiance het volgende:
en we organiseren weer een stille toch en de wereld gaat weer verder...
dat er een dieper maatschappelijk probleem is daar wil niemand blijkbaar bij stil staan
en onze regeering bvezuinigt weer fijn op de geestelijke zorg in t land..
krijgen we nog meer alphen's
Sinds we de doodstraf hebben afgeschaft, meer dan een eeuw geleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Niet om een discussie te starten maar sinds wanneer is dat?
Er lijkt niet veel ruimte te zijn daar... En wat deden al die mensen op die klif? Wat eng moet dat geweest zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Naar alle waarsch. is hij er voorlangs gelopen.
Precies, bij goed gedrag ben je na 6 jaar de gevangenis uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Tweemaal een verwijzing naar een still die niet klopt, dat is inderdaad feitelijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik gelijk heb, maar ik kom wel met dingen aan om mijn mening bij te staan.
Jawel, makkelijk, met zijn handen op zijn rug.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..
Maar ff OT : toch wel bommen dus op het eiland :/. Maar hij kan dit toch niet alleen gedaan hebben :/
Er zijn inderdaad explosieven gevonden op het eiland aldus de persconferentie zojuist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..
Maar ff OT : toch wel bommen dus op het eiland :/. Maar hij kan dit toch niet alleen gedaan hebben :/
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
En Zanger Rinus met: "Ik eet bami tijdens de tsunami".
twitter:SkyNews twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:35:22MIRROR FRONT PAGE: Terror Island #skypapers http://twitpic.com/5u6mpn reageer retweet
twitter:SkyNews twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:36:03THE SUN FRONT PAGE: Norway's 9/11 #skypapers http://twitpic.com/5u6n2l reageer retweet
iemand die het snaptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Blobje het volgende:
[..]
Of het in dit geval ook een soort Tristan is weten we nog niet, maar ik ben het met je eens dat we in de huidige maatschappij steeds vaker met zulk soort acties te maken zullen krijgen. Veel mensen kunnen simpelweg niet meekomen en vallen overal buiten de boot. Dat gecombineerd met een hersenkronkel zorgt voor zulke acties.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies, bij goed gedrag ben je na 6 jaar de gevangenis uit.
Buiten dat, het persoon heeft ook familie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef Staal het volgende:
[..]
En het maakt mij geen flikker uit waar jij wel niet bij kunt en hoe stoer je bent.
Ik vind het naar, daar liggen de resten van een mens dat vanmorgen nog een ontbijtje nam in zijn of haar dagelijkse routine. En voor wat? Ik kijk daar niet graag naar.
Dank je. Sorry voor de spelfouten, ging nogal snel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Bedankt Fogel, even in uitgeschreven in 1 post:
De hoofdverdachte, en tevens de enige verdachte op dit moment, betreft een 32-jarige etnisch Noorse Noor. Vermoedelijk is hij verantwoordelijk voor zowel de bomaanslag als de schietpartij op het eiland. De politie wil niet zeggen of het een bekende van de politie is. De verdachte spreekt.
Noorwegen heeft de grenzen (uit Noorwegen) afgesloten, zo ook het gebied bij het plaats delict. Tactische en technische onderzoeken worden nu gedaan. Er zijn bommen op het eiland gevonden die niet zijn ontploft. Ook zijn er veel getuigen, velen worden momenteel gehoord, de rest in de loop van de nacht. Noorwegen kan internationale steun krijgen, maar zegt zelf over genoeg capaciteiten te beschikken.
De statistieken:
7 doden bevestigd, 9-10 zwaargewonden in het centrum.
10 doden bevestigd op het eiland, 4 geindentificeerd.
Ze verwachten velen meer dood.
Dat was zo ongeveer de persco, met dank aan Fogel voor vertaling.
Dat is jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef Staal het volgende:
[..]
En het maakt mij geen flikker uit waar jij wel niet bij kunt en hoe stoer je bent.
Ik vind het naar, daar liggen de resten van een mens dat vanmorgen nog een ontbijtje nam in zijn of haar dagelijkse routine. En voor wat? Ik kijk daar niet graag naar.
Euh. Nee. Niet als je een moord hebt gepleegd. Zeker niet als je 30 kinderen kapotmaait.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies, bij goed gedrag ben je na 6 jaar de gevangenis uit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, makkelijk, met zijn handen op zijn rug.
Altijd alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |