Geen moslim? end of topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zojuist heeft de PM aangegeven dat de dader een Noorweeg/Noorwegenaar whatever is.
wat gebruik jij in godsnaam klinkt namelijk als een zeer goede tripquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef shameonyou het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet van plan om weg te komen dit was op een eiland gek. Je kan nooit ontsnappen van een eiland.
Ik noorwegen heb je een helicopter boven je vliegen binnen 10 minuten.
Een gek zou ook nooit een leeg kantoorpand aanvallen en dan 30 kinderen doodschieten.
Dit schreeuwt overheid false-flag van alle kanten.
Mooie show maar geen enkele schade aan overheid!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef MrTorture het volgende:
Volgens NY Times waren het nog steeds de Jihadis
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef MrTorture het volgende:
Volgens NY Times waren het nog steeds de Jihadis
Cather in the Rye.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef shameonyou het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet van plan om weg te komen dit was op een eiland gek. Je kan nooit ontsnappen van een eiland.
Ik noorwegen heb je een helicopter boven je vliegen binnen 10 minuten.
Een gek zou ook nooit een leeg kantoorpand aanvallen en dan 30 kinderen doodschieten.
Dit schreeuwt overheid false-flag van alle kanten.
Mooie show maar geen enkele schade aan overheid!
Hoeft idd niet persee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoezo is dat opeens de dader? Is daar een bron van? Want die heli's kwamen pas vrij laat aan hebben nog lang boven het eiland gevlogen toen de politie volop in onderzoek aanwezig was...Kan toch ook een foto zijn van hulpverleners ofzo?
Kloptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
De kringen waarin de aangehouden verdachte zich ophield wijzen op een binnenlandse organisatie.
Zeiden ze net aan het eind van Nieuwsuur.
Kan ook speciale eenheid zijn, maar zo ziet het er niet echt uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoezo is dat opeens de dader? Is daar een bron van? Want die heli's kwamen pas vrij laat aan hebben nog lang boven het eiland gevlogen toen de politie volop in onderzoek aanwezig was...Kan toch ook een foto zijn van hulpverleners ofzo?
Volgens mij is dat ook nergens bevestigd maar is dat net in dit topic 'besloten'. Evenals de persoon in het water die smeekt voor zijn leven. (??) Ik vind dat ook helemaal niet 'overduidelijk' maar speculeren is natuurlijk fun.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat zeggen ze ipv de schouders ophalen en zeggen : "Well, shit happens"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind het altijd zo triest als ze zeggen: "De daders zullen verantwoordelijk worden gehouden."
Ik bedoel, wat is het alternatief? De slachtoffers verantwoordelijk? De daders niet verantwoordelijk?
Fixedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef The_Undertaker_ het volgende:
Ander (gerelateerd?) nieuws:
ISAF heeft 50 mensen vermoord in Afghanistan. (AFP)
quote:
Wel bijna een Fin.quote:
Niet gerelateerd. De Noorse overheid heeft bevestigd dat het om een Noor gaat, en ze zoeken de verantwoordelijkheden in eigen land.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef The_Undertaker_ het volgende:
Ander (gerelateerd?) nieuws:
ISAF heeft 50 mensen vermoord in Afghanistan. (AFP)
Wel nee, Peter houdt zich alleen nog maar met Joran bezig. Alberto is dé man:http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=128695/page=1quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat was een uitzending van Peter geloof ik, daar had ie wel een soort van uzi geregeld en ging er nog lekker mee schieten ook!
Ieder weldenkend mens veroordeelt die aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Chooselife het volgende:
"De EU, de VS en de NAVO veroordelen aanslag."
Lijkt me sterk dat die toen al gearriveerd waren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt wel of hij een wapen vast heeft. Maar dan kan het idd ook een SWAT zijn.
Maar tering.... dan ben je zo'n kind in het water en dan weet je ook niet meer wie je kan vertrouwen. Dus misschien vandaar die armen omhoog
Alleen dat het een politiek jeugdkamp was, meer weet ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Darklight het volgende:
Maar geen info over dat eiland dus? Vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |