GVD wat is Johan toch heerlijk scherp en sarcastisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:47 schreef Stiggie het volgende:
Derksen binnenkort btw in waar is de mol
Ik dacht dat hij ook in Zomergasten zou komen maar vanmorgen las ik van niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:47 schreef Stiggie het volgende:
Derksen binnenkort btw in waar is de mol
Nee, Zomernachten zit hij in. Anderhalf uur ononderbroken doorlullen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook in Zomergasten zou komen maar vanmorgen las ik van niet.
En dan die dodelijk vertederende blik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:
Jakobs vanavond: "Zonder reeg'n had Luuwe wel gewonn'n, of niet dan!?!"
gewoon de Parijs-Roubaix winnaar van dit jaar geregeldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef marcodej het volgende:
Johan Vansummeren gaat de Alpe beklimmen vanavond.
Verder Johan Boskampen Leo van Vliet
.
Een wielrenner van 2 meter langquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef marcodej het volgende:
Johan Vansummeren gaat de Alpe beklimmen vanavond.
Verder Johan Boskampen Leo van Vliet
.
Morgen de laatstequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Morgen de laatste? Of is het maandag ook nog?
Dat is niet alleen Driessen. Er is ook zo'n knakker die onder de filmpjes staat bij bijvoorbeeld Ik hou van Holland, zo fucking irritant is datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk geen Leo Driessen die die filmpjes opnieuw gaat inspreken alsof het gisteren gebeurd is.
Stom was dat altijd jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk geen Leo Driessen die die filmpjes opnieuw gaat inspreken alsof het gisteren gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |