Ja en dat was ook puur omdat het een Nederlander was dat gezeur van Nelisse volgens mij. Sowieso een storm in een glas water moment.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef Redefine het volgende:
Danny kan best wel goede voorbeelden van zijn antipathie tegen de Schlecks, maar hij komt steeds met dat voorbeeld van de RvZ wat vrij zwak is.
'' Derksen zei gister dat voetballen net zo zwaar is als wielrennen''quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ooohh... maar Boskamp trollt toch nooit, dat is een goudeerlijke man.
Dat hij dat niet weet is wel stom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:47 schreef Szura het volgende:
Wilfred lees je in, het was uiteindelijk geen vrouw die Johnny aanreed.
De naam had Johnny op het verkeerde been gezet.
Socios.quote:
Wikipedia zegt winnaar van de Ronde van Qatar 2010. Staat tussen namen als Hunter, Boonen en Renshaw. Zal wel een sprinter zijn danquote:
Heeft 'ie het achterste van zijn tong al laten zien?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
'' Derksen zei gister dat voetballen net zo zwaar is als wielrennen''
Boskamp: '' maar dat is het toch ook, trollface''
nee dat was een misrekening van het peletonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Wikipedia zegt winnaar van de Ronde van Qatar 2010. Staat tussen namen als Hunter, Boonen en Renshaw. Zal wel een sprinter zijn dan
42 nog steeds oud en als hij hem niet weet te verslaan moet hij zich schamen, maar overdrijven is ook een vakquote:
Ik zie 't nu ook ja...valt dat even tegen. Dacht dat 'ie wel wat mannen had verslagen in de sprintquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee dat was een misrekening van het peleton
Ik moest je plaatje in een nieuw venster openen maar toch,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft 'ie het achterste van zijn tong al laten zien?
[ afbeelding ]
Ik krijg dat hele plaatje niet te zien, iets met hotlinking.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest je plaatje in een nieuw venster openen maar toch,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |