quote:
Muhahahahaaquote:
18 denk ik, in totaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef GX3 het volgende:
[..]
Tof! Hoeveel uren heb je er nou in zitten?
Ik kan me ook wel inhouden hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef mschol het volgende:
maar moet mij wel heel erg inhouden hoor
2 weken, 2, dan is m'n salaris weer binnenquote:
even bij lego een missing piece opgeven, grote kans dat je em dan gratis krijgtquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef harley het volgende:
Zo de ferrari staat ook in elkaar. denk een 5 uurtjes werk
Wel jammer dat er 1 technic beam 15 ontbreektvoor de rest helemaal compleet.
[ afbeelding ]
Maak straks wel een goede foto dit was ff vlug op automaat.
handleidng voor een treinbaan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef valek het volgende:
Ik zoek handleidingen van legotreinbanen 12v. Ik kan deze zo niet vinden op internet.
http://guide.lugnet.com/quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef valek het volgende:
Ik zoek handleidingen van legotreinbanen 12v. Ik kan deze zo niet vinden op internet.
beide heb ik alquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef benx het volgende:
Voor de mensen die set 10210 nog niet hebben (zoals ik) en set 10197, haal deze nu want ik heb uit betrouwbare bron te weten gekregen dat de productie van deze sets stopt begin oktober.
Dan zullen de prijzen dus stijgen
quote:
huh?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef benx het volgende:
[..]ik ga ff snel 10210 bestellen met 10218 er bij.
Wel lef trouwens van lego om eerst de lego dozen te sturen en dan pas te betalen
"We will send an invoice statement to you by post shortly after you have received your order. You must transfer the money within 1 week."quote:
das alleen als je betaald per invoice, doe ik nooitquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:26 schreef benx het volgende:
[..]
"We will send an invoice statement to you by post shortly after you have received your order. You must transfer the money within 1 week."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |