quote:An eyewitness has told the Norway national broadcaster NRK that he saw more than 20 bodies at the Labour Party youth camp in Utoeya.
Vind ik gezien de ontwikkelingen het meest aannemelijk. Al oogt het wel redelijk professioneel (in vergelijking met Tristan).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik gooi het daar op.
Een extremere vorm van tristan, iemand die die partij haat.
Mwah, het zou me niet verbazen. Het lijken duidelijk geen moslims te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wellicht door 1 iemand uitgevoerd, maar dit is niet door 1 persoon uitgedacht. En dan bedoel ik de bomaanslag ook.
700 meter is belachelijk ver en het is zeer onwaarschijnlijk dat iedereen de overkant zal halen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
700? meter zwemmen is meer dan het lijkt, zeker in in natuurwater.
Beelden zijn wel duidelijk. Daaruit kun je wel concluderen dat 't niet bij vier doden is gebleven...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:49 schreef LB06 het volgende:
BBC: "Eyewitness describes 20-25 bodies"
Dit bericht/gerucht schijnt dus afkomstig te zijn van 1 getuige. Voorlopig nog niet betrouwbaar dus.
En eventueel verwondingen plus de schok zelf. Verdrinking is geen gekke optie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
1 persoon lijkt me sws niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef MouzurX het volgende:
Het is JUIST waarschijnlijker dat het door 1 persoon is gedaan.
Kijk maar eens: die autobom weinig slachtoffers, niet in een drukke straat of in het gebouw oid .. maar op het eiland is zijn doel juist geweest zoveel mogelijk slachtoffers.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 20:49:21Sky sources: Man arrested on Utoya island, Norway after being shot and wounded reageer retweet
Je weet wel wat shock is? (medisch)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En eventueel verwondingen plus de schok zelf. Verdrinking is geen gekke optie.
Een machinegeweer en een autobom zijn echt niet moeilijk om te regelen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 persoon lijkt me sws niet.
Zit heel wat logistiek achter...
Dat is de schutter?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Darklight het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 20:49:21Sky sources: Man arrested on Utoya island, Norway after being shot and wounded reageer retweet
De Noorse politie heeft het erover dat de zaken verband met elkaar houden. Dus moet je de aanslag in Oslo zelf er ook bij betrokken. Deze hele middag is niet het werk van 1 doorgedraaide gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef MouzurX het volgende:
Het is JUIST waarschijnlijker dat het door 1 persoon is gedaan.
Kijk maar eens: die autobom weinig slachtoffers, niet in een drukke straat of in het gebouw oid .. maar op het eiland is zijn doel juist geweest zoveel mogelijk slachtoffers.
oftewel niet goed over nagedacht.
Ja en met kleren aan is wel zwaar natuurlijk. Maar goed het moet wel te doen zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De Noorse politie heeft het erover dat de zaken verband met elkaar houden. Dus moet je de aanslag in Oslo zelf er ook bij betrokken. Deze hele middag is niet het werk van 1 doorgedraaide gek.
Ja, regel jij er maar een en vertel hoe makkelijk dat ging..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een machinegeweer en een autobom zijn echt niet moeilijk om te regelen hoor.
De gelijktijdigheid van de acties?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een machinegeweer en een autobom zijn echt niet moeilijk om te regelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |