quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Parafernalia het volgende:
Verkoop dan hier je kaart. Het liefst aan mij.
Dat kan ze toch ook wel verzetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:04 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb ze al verkocht![]()
ik zou gaan met mijn vriend, mijn broer en zus + aanhang en nog 2 vrienden.
rede: mijn zus (diezelfde die mee zou gaan dus) gaat trouwen en ze heeft het geflikt om dat precies in DAT weekend te doen
Lowlands 2011 is ook maar 1 keer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Killiann het volgende:
Ow uitgekookt, ze zou me gaan en dan gaat ze uitgerekend dat weekend trouwen!
Balen.. Maarja je zus trouwt maar 1 keer, lowlands is volgend jaar weer. Maar tochh...
Heb je gepm'd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik verkoop mijn kaartje.
Onderstaande even overgenomen van mijn Marktplaats advertentie
[..]
Voor de kostprijs (¤155) mag je 'm kopen
TS was al voorzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:45 schreef Trigalti het volgende:
Haha, TS opent een topic en jordyqwerty verkoopt zijn kaartje aan iemand anders.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:45 schreef Trigalti het volgende:
Haha, TS opent een topic en jordyqwerty verkoopt zijn kaartje aan iemand anders.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben inmiddels voorzien, maar topic blijft open voor andere kaartenzoekers
Ik had al gepm'dquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Nu wel! Hoop zo dat ik niet te laat ben.
En, inmiddels de gelukkige eigenaar van het kaartje?quote:
Heb je ook geen berichtje meer terug gestuurd, maar maat van me gaat op mijn kaart.quote:
Ik vertrouw Marktplaats niet zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je ook geen berichtje meer terug gestuurd, maar maat van me gaat op mijn kaart.
Maar geduld joh, komen er zat op Marktplaats te staan voor een normale prijs in de dagen voor Lowlands.
PM en mail.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Zpottr het volgende:
Hoi, wij hebben 2 kaarten (geen e-tickets maar hele mooie gedrukte) over.
Normale prijs (¤165,-), uiteraard. Afhalen omgeving Eindhoven; versturen kan evt. ook maar op kosten en risico van koper.
Mail (wegwerpadres dus ziet er wat vaag uit):
Ik zou merkie even PM'en.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Faazz het volgende:
Ik heb nog een kaart voor Lowlands over, misschien twee maar dat weet ik nog niet. Standaard bedrag van 165 voor een ticket. Het is een hard-copy ticket, dus niet één uit de printer.
Mocht je hem willen overkopen stuur maar een PM of zo iets. Afhalen kan in Rotterdam of Vlissingen. Hij kan ook (aangetekend) worden verstuurd, verzendkosten zijn voor de koper.
Ah! Vinnik wel sneu voor je! Hopelijk heb ik straks goed nieuws voor je, maar zoals ik al zei: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wel zo eerlijk...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Ik heb een kaartje voor je, hoor! :-)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Sure.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gaan we dan wel even proosten op LL?
Heb je gecontactquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yoyoyo ik weet iemand die een kaartje over heeft, gaat zelf niet meer ivm problemen thuis. Weet niet wat ze ervoor wilt hebben. Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me een PM/DM.
Ik heb je gemaildquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef Zpottr het volgende:
Een afhakert in de groep
Dus: wij hebben 1 kaart (geen e-ticket maar een hele mooie gedrukte) over.
Normale prijs (¤165,-), uiteraard. Afhalen omgeving Eindhoven; versturen kan evt. ook maar op kosten en risico van koper.
Mail (wegwerpadres dus ziet er wat vaag uit):
zjehfgwp6x@snkmail.com
165 euro per stuk, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
2 E-tickets, ik geloof dat die prijs rond 330 lag? Weet het niet zeker, maar jullie vast wel
Mag ook apart
hertentamens![]()
Studeer je ook aan de radboud?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
2 E-tickets, ik geloof dat die prijs rond 330 lag? Weet het niet zeker, maar jullie vast wel
Mag ook apart
hertentamensik hoop dat het regent heel lowlands lang
![]()
Nee, niet Nijmegen, Enschede... Wel écht balen, though. Komen wat namen die ECHT op m'n lijstje staan.... >.<quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Studeer je ook aan de radboud?Balen zeg. Heb ik ook, maar ik ga toch naar LL.
Hopelijk is het dak van de examenzaal lek.... net als de vulpen die je tijdens je hertentamen gebruiktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
![]()
Verschil is dat Lowlands hoe dan ook FEEST is. Óók met 3 dagen kutweer... M'n tentamens niet :pquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hopelijk is het dak van de examenzaal lek.... net als de vulpen die je tijdens je hertentamen gebruikt
Daar heb je gelijk in, juist de edities met veel regen staan het best in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Verschil is dat Lowlands hoe dan ook FEEST is. Óók met 3 dagen kutweer... M'n tentamens niet :p
En ik hoop dat jij kenserhard faalt op je hertentamens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
Mag ook apart
![]()
Ik meen het niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij kenserhard faalt op je hertentamens.
Mail sentquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef nieno het volgende:
helloooo,
Ik had vorig jaar al een kaartje gekocht, maar ik kan niet meer heen doordat ik geopereerd ben en nu 'niet fit' genoeg ben voor LL. Niet fijn, maar het is nog erger als ik nu met 155 euro verlies blijf zitten, dus wie wil? ik hoef er echt geen winst op te maken, dus het is gewoon de kostprijs inclusief cjp korting. Als je interesse hebt, mail dan naar nblm @live.nl (zonder de spatie ofc) en het kaartje is van jou voor 155 euro.
Yup en de kans dan een kaart te scoren is mogelijk nog kleiner dan normaal.quote:
Omdat niemand e-tickets vertrouwt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef vannilesoep het volgende:
Ik hoop wel dat ik m'n kaartjes nog kwijtraak zeg... Hoe kunnen die nare mensen die een ticket vanaf de absurde prijs van ¤250 euro op marktplaats wel van hun kaartjes afkomen, en ik niet?
Zet ze op facebook lowlands eventquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef vannilesoep het volgende:
Ik hoop wel dat ik m'n kaartjes nog kwijtraak zeg... Hoe kunnen die nare mensen die een ticket vanaf de absurde prijs van ¤250 euro op marktplaats wel van hun kaartjes afkomen, en ik niet?
Was er laatst ook niet in het nieuws dat er een boel valse 'hard copy' tickets in omloop waren?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat niemand e-tickets vertrouwt.
Ja maar e-tickets kunnen nog steeds 10x verkocht zijn of de originele verkoper kan het kaartje laten cancellen en zelf een nieuwe krijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Was er laatst ook niet in het nieuws dat er een boel valse 'hard copy' tickets in omloop waren?
@Inverted_World, heb ik al gedaan, geen reply
Heb je ze zelf al op Marktplaats gezet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef vannilesoep het volgende:
Oh ja daar had ik nog niet aan gedacht. Nu is het sowieso een risico om 2e hands kaarten te kopen. Heb zelf de 1e keer dat ik naar LL ging een vals hard-copy kaartje gekocht![]()
Kon gelukkig daar nog wel een kaartje kopen...
Nou ja toch maar hopen dat iemand me van m'n kaartjes af kan helpen, want 330 euro is toch wel heel erg veel geld...
Beide kaarten zijn nog te koop. Werk in Utrecht, woon in Amersfoort mocht je willen afspreken. Het zijn e-tickets. Voor kostprijs uiteraard.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Superher0 het volgende:
Ik heb 2 kaarten te koop. Zijn E-tickets, ik werk zelf in Utrecht, woon in Amersfoort. Tegen kostprijs.
Waar kunnen ze eventueel opgehaald worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb twee (eventueel 3) kaartjes te koop
mijn vriend is vreselijk ziek dus we kunnen helaas echt niet gaan...
Iemand die ze wil over nemen? We willen alleen geen verlies hebben dus voor de originele prijs mag je ze hebben (Dus zonder service kosten)
Jij welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry we zijn er al vanafging lekker snel!
toch apart als je leest dat vanmorgen 750 kaarten in 5 minuten over de toonbank zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef silverchairy het volgende:
Inderdaad, aanbod is groter dan de vraag! Gelukkig ga ik zelf wel, mijn broer kan helaas niet mee, dus het is zijn kaart die we over hebben
Zijn die wel opgegaan dan? Vaag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
toch apart als je leest dat vanmorgen 750 kaarten in 5 minuten over de toonbank zijn gegaan.
Ik denk dat een hoop mensen terughoudend zijn om 'tweedehands' kaartjes te kopen. Of zouden ze er gewoon niet op rekenen dat er ook nog kaarten tegen kostprijs weggaan? Heb je MP al geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die wel opgegaan dan? Vaag.
Ja, maar ik heb al een week allemaal afzeggingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen terughoudend zijn om 'tweedehands' kaartjes te kopen. Of zouden ze er gewoon niet op rekenen dat er ook nog kaarten tegen kostprijs weggaan? Heb je MP al geprobeerd?
Serieus? Maar heb je er eentje over of ga je zelf helemaal niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een week allemaal afzeggingen.
Ik ga zelf helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Serieus? Maar heb je er eentje over of ga je zelf helemaal niet?
Ahhhhquote:
Beide kaarten nog te koop. Prijs 155 euro per stuk (servicekosten neem ik op me). Af te spreken in Amersfoort, Utrecht. Mag ook digitaal, telefonisch, wat je wilt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Superher0 het volgende:
Ik heb 2 kaarten te koop. Zijn E-tickets, ik werk zelf in Utrecht, woon in Amersfoort. Tegen kostprijs.
Er zijn er hier zat te koop (zie boven je) en ik weet er ook nog wel een. Maarre....echt veroren(op straat) of kun je hem gewoon niet vinden? Livenation bellen! Dan kun je een nieuwe kaart halen bij de ingang. Of heb je via via gekocht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Trigalti het volgende:
Ik Ben mijn kaartje verloren... Heel erg zuur. Ben in Breda, iemand een ticket over?
Ik ook. Sterker nog, ik heb nog een kaartje van een ander. Als ik dat kwijtraak ben ik helemaal de lulquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn kaart hou ik al 3 weken binnen een halve meter van me.
Wat Nembrionic zegt, absoluut bellen! Dat scheelt je toch weer 155 euro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Trigalti het volgende:
Ik Ben mijn kaartje verloren... Heel erg zuur. Ben in Breda, iemand een ticket over?
ALS ik niet zou gaan scheelt dat mij meer dan ¤155quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat Nembrionic zegt, absoluut bellen! Dat scheelt je toch weer 155 euro.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ALS ik niet zou gaan scheelt dat mij meer dan ¤155.
Inderdaad.... toch raar aangezien hard copies ook ongeldig gemaakt kunnen zijn. Overigens vraag ik me af hoeveel tickets dit jaar ongeldig gemaakt zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend de hardcopies wel de deur uitgaan en de e-tickts niet.
WTF hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Trigalti het volgende:
Hard copies zijn veel betrouwbaarder. Een e-ticket kan je zonder problemen 100x doorverkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad.... toch raar aangezien hard copies ook ongeldig gemaakt kunnen zijn. Overigens vraag ik me af hoeveel tickets dit jaar ongeldig gemaakt zijn?
Vanwege de registratie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hard copies zijn veel betrouwbaarder. Een e-ticket kan je zonder problemen 100x doorverkopen.
Nee, vanwege "hard" copy. Een hard copy vervalsen is lastiger dan op de forwardknop drukken van je inbox.quote:
True.... ik zou ook gevoelsmatig gaan voor een hard copy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, vanwege "hard" copy. Een hard copy vervalsen is lastiger dan op de forwardknop drukken van je inbox.
Nou dan, doe niet zo moelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
True.... ik zou ook gevoelsmatig gaan voor een hard copy.
Heb al een kaartje... dus ik doe het kalm aanquote:
In november had ik geen stress of ze wel op tijd aan zouden komen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef xenobinol het volgende:
Overigens een tip... als je ze besteld doe het dan aangetekend.... heb je ze binnen enkele dagen in huis. Scheelt een hoop stress en het kost relatief weinig als je meerdere kaarten tegelijk besteld.
Ik ben misschien ook wel een beetje een stresskipquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In november had ik geen stress of ze wel op tijd aan zouden komen hoor.
2x verhuizen en er van overtuigd zijn ze op een goede plaats bewaard te hebben, waarna hij daar niet ligt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
WTF hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef frame-saw het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat ik nog een kaartje (liefst vandaag) weet te regelen voor minder dan vijftig euro?
En dan bedoel ik via hier/marktplaats/twitter, ik denk dat er niet zo snel een bekende is met een kaartje.
Marktwerking.. Kijk eens hoeveel kaarten er op Marktplaats staan en hoe snel (niet dus) die weggaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kan de mijne ophalen voor 170
Dan ga ik zelf wel, wat heb ik nou aan 50 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Marktwerking.. Kijk eens hoeveel kaarten er op Marktplaats staan en hoe snel (niet dus) die weggaan.
Als ik meer geld had had ik het trouwens wel betaald, maar dat heb ik niet.
Als je écht niet kan, of je hebt een kaart over, dan kan je beter 50 euro krijgen dan niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf wel, wat heb ik nou aan 50 euro
ter plekke verkopen, anders niet. 50 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef Nhz het volgende:
Als ik een kaart over had ging ik mooi 2 bandjes halen!
Hoeveel wil je er dan daar voor hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ter plekke verkopen, anders niet. 50 euro
Ik bied ¤1000quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:24 schreef Stefan het volgende:
Ik heb nog 4 kaartjes. 20 euro per stuk, 4 voor de prijs van 3!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |