Ik zou merkie even PM'en.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Faazz het volgende:
Ik heb nog een kaart voor Lowlands over, misschien twee maar dat weet ik nog niet. Standaard bedrag van 165 voor een ticket. Het is een hard-copy ticket, dus niet één uit de printer.
Mocht je hem willen overkopen stuur maar een PM of zo iets. Afhalen kan in Rotterdam of Vlissingen. Hij kan ook (aangetekend) worden verstuurd, verzendkosten zijn voor de koper.
Ah! Vinnik wel sneu voor je! Hopelijk heb ik straks goed nieuws voor je, maar zoals ik al zei: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wel zo eerlijk...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Ik heb een kaartje voor je, hoor! :-)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Sure.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gaan we dan wel even proosten op LL?
Heb je gecontactquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yoyoyo ik weet iemand die een kaartje over heeft, gaat zelf niet meer ivm problemen thuis. Weet niet wat ze ervoor wilt hebben. Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me een PM/DM.
Ik heb je gemaildquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef Zpottr het volgende:
Een afhakert in de groep
Dus: wij hebben 1 kaart (geen e-ticket maar een hele mooie gedrukte) over.
Normale prijs (¤165,-), uiteraard. Afhalen omgeving Eindhoven; versturen kan evt. ook maar op kosten en risico van koper.
Mail (wegwerpadres dus ziet er wat vaag uit):
zjehfgwp6x@snkmail.com
165 euro per stuk, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
2 E-tickets, ik geloof dat die prijs rond 330 lag? Weet het niet zeker, maar jullie vast wel
Mag ook apart
hertentamens![]()
Studeer je ook aan de radboud?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
2 E-tickets, ik geloof dat die prijs rond 330 lag? Weet het niet zeker, maar jullie vast wel
Mag ook apart
hertentamensik hoop dat het regent heel lowlands lang
![]()
Nee, niet Nijmegen, Enschede... Wel écht balen, though. Komen wat namen die ECHT op m'n lijstje staan.... >.<quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Studeer je ook aan de radboud?Balen zeg. Heb ik ook, maar ik ga toch naar LL.
Hopelijk is het dak van de examenzaal lek.... net als de vulpen die je tijdens je hertentamen gebruiktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
![]()
Verschil is dat Lowlands hoe dan ook FEEST is. Óók met 3 dagen kutweer... M'n tentamens niet :pquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hopelijk is het dak van de examenzaal lek.... net als de vulpen die je tijdens je hertentamen gebruikt
Daar heb je gelijk in, juist de edities met veel regen staan het best in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Verschil is dat Lowlands hoe dan ook FEEST is. Óók met 3 dagen kutweer... M'n tentamens niet :p
En ik hoop dat jij kenserhard faalt op je hertentamens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef vannilesoep het volgende:
Mag ook apart
![]()
Ik meen het niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij kenserhard faalt op je hertentamens.
Mail sentquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef nieno het volgende:
helloooo,
Ik had vorig jaar al een kaartje gekocht, maar ik kan niet meer heen doordat ik geopereerd ben en nu 'niet fit' genoeg ben voor LL. Niet fijn, maar het is nog erger als ik nu met 155 euro verlies blijf zitten, dus wie wil? ik hoef er echt geen winst op te maken, dus het is gewoon de kostprijs inclusief cjp korting. Als je interesse hebt, mail dan naar nblm @live.nl (zonder de spatie ofc) en het kaartje is van jou voor 155 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |