Ik zou merkie even PM'en.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Faazz het volgende:
Ik heb nog een kaart voor Lowlands over, misschien twee maar dat weet ik nog niet. Standaard bedrag van 165 voor een ticket. Het is een hard-copy ticket, dus niet één uit de printer.
Mocht je hem willen overkopen stuur maar een PM of zo iets. Afhalen kan in Rotterdam of Vlissingen. Hij kan ook (aangetekend) worden verstuurd, verzendkosten zijn voor de koper.
Ah! Vinnik wel sneu voor je! Hopelijk heb ik straks goed nieuws voor je, maar zoals ik al zei: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wel zo eerlijk...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Ik heb een kaartje voor je, hoor! :-)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Merkie het volgende:
Weer te laat. Langstzoekende, meest falende.
Sure.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gaan we dan wel even proosten op LL?
Heb je gecontactquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yoyoyo ik weet iemand die een kaartje over heeft, gaat zelf niet meer ivm problemen thuis. Weet niet wat ze ervoor wilt hebben. Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me een PM/DM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |