toch apart als je leest dat vanmorgen 750 kaarten in 5 minuten over de toonbank zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef silverchairy het volgende:
Inderdaad, aanbod is groter dan de vraag! Gelukkig ga ik zelf wel, mijn broer kan helaas niet mee, dus het is zijn kaart die we over hebben
Zijn die wel opgegaan dan? Vaag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
toch apart als je leest dat vanmorgen 750 kaarten in 5 minuten over de toonbank zijn gegaan.
Ik denk dat een hoop mensen terughoudend zijn om 'tweedehands' kaartjes te kopen. Of zouden ze er gewoon niet op rekenen dat er ook nog kaarten tegen kostprijs weggaan? Heb je MP al geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die wel opgegaan dan? Vaag.
Ja, maar ik heb al een week allemaal afzeggingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen terughoudend zijn om 'tweedehands' kaartjes te kopen. Of zouden ze er gewoon niet op rekenen dat er ook nog kaarten tegen kostprijs weggaan? Heb je MP al geprobeerd?
Serieus? Maar heb je er eentje over of ga je zelf helemaal niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een week allemaal afzeggingen.
Ik ga zelf helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Serieus? Maar heb je er eentje over of ga je zelf helemaal niet?
Ahhhhquote:
Beide kaarten nog te koop. Prijs 155 euro per stuk (servicekosten neem ik op me). Af te spreken in Amersfoort, Utrecht. Mag ook digitaal, telefonisch, wat je wilt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Superher0 het volgende:
Ik heb 2 kaarten te koop. Zijn E-tickets, ik werk zelf in Utrecht, woon in Amersfoort. Tegen kostprijs.
Er zijn er hier zat te koop (zie boven je) en ik weet er ook nog wel een. Maarre....echt veroren(op straat) of kun je hem gewoon niet vinden? Livenation bellen! Dan kun je een nieuwe kaart halen bij de ingang. Of heb je via via gekocht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Trigalti het volgende:
Ik Ben mijn kaartje verloren... Heel erg zuur. Ben in Breda, iemand een ticket over?
Ik ook. Sterker nog, ik heb nog een kaartje van een ander. Als ik dat kwijtraak ben ik helemaal de lulquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn kaart hou ik al 3 weken binnen een halve meter van me.
Wat Nembrionic zegt, absoluut bellen! Dat scheelt je toch weer 155 euro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Trigalti het volgende:
Ik Ben mijn kaartje verloren... Heel erg zuur. Ben in Breda, iemand een ticket over?
ALS ik niet zou gaan scheelt dat mij meer dan ¤155quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat Nembrionic zegt, absoluut bellen! Dat scheelt je toch weer 155 euro.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ALS ik niet zou gaan scheelt dat mij meer dan ¤155.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |