Probeer er tenminste 1 snack bij te bestellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga 's een goeie friet oorlog halen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga 's een goeie friet oorlog halen.
misschien hebben de navy seals nog tijd, die weten raad met leipe rukkertjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan een counterrretorisme team.
Omdat er nog niks te verklaren valt? Omdat er nog geen groep zich verantwoordelijk heeft gemeld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom zou dit onwaarschijnlijker zijn dan alle andere verklaringen?
Mooi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je neus reikt verder dan de realiteit schijnbaar.
Straffe beschuldiging van je.
Dus kom maar op met bronnen waarmee je je hersenspinsel kan bewijzen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een team wat? Arrestatie team?
Ik mag hopen dat dat toch het eerste was dat ze die kant opgestuurd hebben.
Dank! En in bnw past het prima, dus crossposten daar kan altijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen borrel nee... maar goed.. ik zal er niet meer op doorgaan. Mensen vinden het vervelend.
Morgen ja. Vandaag de oud-premier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Die minister president moest wel overduidelijk dood. Want op dat jongerenkamp zou hij een toespraak houden.
Als hij zichzelf nog niet gedood heeft wat de meeste schutters doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
Je zou toch denken dat de schutter al is opgepakt/gedood?
Hij zal zelfmoord plegen of al hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
Idd, waarop ruimen ze die niet op vanuit een army helicopter?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Poepoog het volgende:
explosie in oslo
Kunnen de Aluhoedjes hier verder gaan
Dit is niet het werk van "iemand", dit is het werk van een georganiseerde groep.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef alpeko het volgende:
Hier ook nog maar even: Gelet op de schietpartij ben ik toch geneigd te denken dat iemand zich richt op de Arbeiderspartij of op Stoltenberg. Dat is niet de gebruikelijke werkwijze van Al Qaida, dat ze zich richten op iets specifieks.Of heb ik dat mis?
Dat is een beetje de essentie van Twitter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Roguee het volgende:
Komt veel langs op twitter, onduidelijk wat waar en wat niet waar is.
En toch ben ik er blij mee, zoveel sneller dan oa het journaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is een beetje de essentie van Twitter.
Internetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is een beetje de essentie van Twitter.
700 mensen op dat eiland wat vol met bomen staat. Good luck om dan de schutter vanuit een helikopter te vinden EN te raken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd, waarop ruimen ze die niet op vanuit een army helicopter?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
En toch ben ik er blij mee, zoveel sneller dan oa het journaal.
Eens, ik bedoelde ook meer iets/iemand (meervoud mogelijk).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dit is niet het werk van "iemand", dit is het werk van een georganiseerde groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |