Wat is hier nou overdreven aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie weer van Rutte.
Wat had hij dan moeten zeggen? "Ik had meer doden verwacht... beetje teleurstellend."quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie weer van Rutte.
Maar BBC / CNN zijn wack. Twitterberichten zijn nog correcter atm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef alpeko het volgende:
BBC heeft het alleen over 5 gewonden op het eiland.
die had 6 dodenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:01 schreef eight het volgende:
[..]
4 doden, 5 gewonden. Die kerel schiet beter dan onze Tristan.
En dan met een rugzakje door London rennenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Sokz het volgende:
[..]
haha als ik me als een terrorist zou verkleden dan zou ik precies als hem eruit gezien hebben.
Het gaat me erom dat hij het verschil tussen RFK en JFK kennelijk niet weet...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De aanslagen zijn er subtiel en doordacht genoeg voor.
700 zei skynewsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
500+ mensen aanwezig op dat eiland bij die bijeenkomst.
Rutte heeft helemaal gelijk! En nu hij het zegt: het valt me nu ineens op dat terroristen wel vaker geen eerbied hebben voor mensenlevens! Die leggen maar bommen zonder er bij stil te staan dat hierbij mensen ernstig gekwetst kunnen raken of zelfs komen te overlijden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo gaan wij niet met elkaar om in Europa.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:51:43‘De aanslag in Oslo getuigt van volstrekt gebrek aan eerbied voor mensenlevens. Ik wens MP Stoltenberg en het Noorse volk veel kracht toe.’ reageer retweet
Gewoon een beetje normaal doen. Niet altijd het braafste en meest empathische mannetje van de klas willen zijn. Dit wordt ongeloofwardig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat is hier nou overdreven aan?
Het is een standaard keurige reactie?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind je? Of zou het juist goed uitkomen dat 90% van het volk dat "plausible" vindt?
Wie zou dat goed moeten uitkomen dan? Ik denk dat de dader er toch wel een bepaalde bedoeling mee heeft. Dus dat zal niet geheim gaan blijven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind je? Of zou het juist goed uitkomen dat 90% van het volk dat "plausible" vindt?
Het zijn geen Amish hoor, telefoon enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu vraag ik me af, zijn er al reporters op dat eiland dan? Of zitten die jongeren te twitteren terwijl ze achterna gezeten worden door een schutter?Ik bedoel, hoe weet de pers dat er 4 doden zijn.
Je bent net een Jehova getuige, in hoop hier meer zieltjes te winnen die in je verhaaltjes geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is toch normaal, of zie je andere regeringsleiders die opeens gaan lopen huilen of schreeuwen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gewoon een beetje normaal doen. Niet altijd het braafste en meest empathische mannetje van de klas willen zijn. Dit wordt ongeloofwardig.
Ik moet er niet aan denken wat voor toestand het daar is....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu vraag ik me af, zijn er al reporters op dat eiland dan? Of zitten die jongeren te twitteren terwijl ze achterna gezeten worden door een schutter?Ik bedoel, hoe weet de pers dat er 4 doden zijn.
Ik zit er net aan te denkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken wat voor toestand het daar is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |