Hij zal er heus niet bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog steeds geen bericht van vriendlief, waarom moet er net nu onrust zijn daar.
De auto stond hier buiten. Knap als je daar een gebouw mee omkrijgt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Denk dat de intentie een herhaling van Oklahoma City was. Gelukkig is het gebouw niet ingestort.
Laat mij raden hij woont ergens in dat mega grote land, zit nu met zijn hand in het broekje van een of andere geweldig uitziende noorse chick en jij bent bang dat er wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
En dus advies om binnen te blijven en drukken plekken en het centrum van Oslo te vermijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:50 schreef WSquater het volgende:
Oke, dus voor de duidelijkheid. De volgende plekken worden ontruimd in verband met terroristische dreigingen:
- Centrum Oslo
- Metro (of trein?) station Oslo
- TV2 gebouw
(En nu dus ook:) - Eiland ten noorden van Oslo
Wees gerust, de kans is groter dat hij onder een tram komt vandaag. Bovendien leek die plek me nou niet echt een toeristische trekpleister.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Toen was het nog gezellig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Foto's van het kamp van gisteren. Die jongeren vluchten op dit moment dus mogelijk nog voor hun leven, brr.
https://www.facebook.com/(...).234659001772&type=1
Bobby.quote:
Machine guntwitter:hilango twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:52:37Situation unclear at Utøya camp shooting. DB.no reporting perp used machine gun, while local paper reports four dead http://bit.ly/oTwOWe reageer retweet
Nogmaals dit gaat China niet accepteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Als libie er achter zit is zal dat onder artikel 5 van de navo vallen. Aanval op 1 is aanval op allen. Noorwegen kan daar beroep op doen. Libie zal aangevallen worden en ieder navo land moet meedoen.
Dat gaat nu nog door dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Foto's van het kamp van gisteren. Die jongeren vluchten op dit moment dus mogelijk nog voor hun leven, brr.
https://www.facebook.com/(...).234659001772&type=1
En schijnbaar maken sommigen er een hobby van en gooien het op een "groter" complotquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alles is per definitie wat het lijkt.
China accepteert dat wel hoor, dat hebben ze namelijk al gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nogmaals dit gaat China niet accepteren.
Dan toch een false flag?
Het is per definitie een complot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En schijnbaar maken sommigen er een hobby van en gooien het op een "groter" complot
Niet met als formeel doel khadaffi eruit te werken. En nu mag een navo lidstaat weigeren mee te werken aan de missie. Onder een artikel 5 missie mag een navo land dat niet doen. Als is het maar iets kleins.quote:
Zou je denken met 2 gelovige ouders erbij? En hij is op vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Laat mij raden hij woont ergens in dat mega grote land, zit nu met zijn hand in het broekje van een of andere geweldig uitziende noorse chick en jij bent bang dat er wat aan de hand is.
Lijkt me niet, aangezien die gast dan gewoon dood zou zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op beide plekken zou de premier van Noorwegen vandaag een speech geven. Iemand wil die vent eng graag weghebben
wat heeft china met de navo te maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan toch een false flag?
Zet je alu-hoedje maar vast naast je mouse-padquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef Morendo het volgende:
Noorwegen heeft veel olie. OPEC........ Dick Cheney?
China is vriendjes met Libie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat heeft china met de navo te maken?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zet je alu-hoedje maar vast naast je mouse-pad
Vlak de Mossad niet uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zet je alu-hoedje maar vast naast je mouse-pad
ik geloof er wel inquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou je denken met 2 gelovige ouders erbij? En hij is op vakantie.
Het enige wat ik typte was eigenlijk de artikelen van de Navo en de verplichtingen. Stront aan de knikker is er sowieso. En ook China ziet in dat hier tegen protesteren misschien diplomatisch niet het slimst is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan toch een false flag?
als de NAVO Libie aanvalt (waarom het daar over gaat in dit topic is me een raadsel maar goed).. wat gaat China daar aan doen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
China is vriendjes met Libie.
China zou het niet accepteren als we grondtroepen naar Libie sturen (de luchtaanvallen accepteren ze dus wel).
Maar waarom zou Ghadaffi geen bommen mogen plaatsen in Oslo dan? Als Noorwegen Tripoli mee helpt bombarderen? Daar is het doelwit toch ook vaak Ghadaffi of zijn familie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Niet met als formeel doel khadaffi eruit te werken. En nu mag een navo lidstaat weigeren mee te werken aan de missie. Onder een artikel 5 missie mag een navo land dat niet doen. Als is het maar iets kleins.
Interessant leesvoerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat heeft china met de navo te maken?
twitter:
twitter:Reuters twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:52:23FLASH: Five injured in shooting at youth camp of ruling Labour party near #Oslo - NRK state TV reageer retweet
Ik zeg ook niet dat hij dat niet zou 'mogen'?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom zou Ghadaffi geen bommen mogen plaatsen in Oslo dan? Als Noorwegen Tripoli mee helpt bombarderen? Daar is het doelwit toch ook vaak Ghadaffi of zijn familie?
Of is er een nieuwe regel in het oorlogsrecht, die zegt dat bij bombardementen van de NAVO de getroffen landen moeten blijven afwachten tot het voorbij is?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:58 schreef MouzurX het volgende:
Op een ander forum zegt iemand dit:
"Mullar Krekar
Since September last year, Krekar has been charged with incitement to terrorism and threats against government officials, including the Conservative Party leader and former local government minister, Erna Solberg."
die heb ik anders bijna de hele dag niet gezien....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:59 schreef Morendo het volgende:
Thor Hushovd was het in ieder geval niet. Die heeft een alibi.
Plausiblequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:58 schreef MouzurX het volgende:
Op een ander forum zegt iemand dit:
"Mullar Krekar
Since September last year, Krekar has been charged with incitement to terrorism and threats against government officials, including the Conservative Party leader and former local government minister, Erna Solberg."
Zo gaan wij niet met elkaar om in Europa.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:51:43‘De aanslag in Oslo getuigt van volstrekt gebrek aan eerbied voor mensenlevens. Ik wens MP Stoltenberg en het Noorse volk veel kracht toe.’ reageer retweet
Ik om 15:10 nog bij McDonald's.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
die heb ik anders bijna de hele dag niet gezien....
Wat een overdreven reactie weer van Rutte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo gaan wij niet met elkaar om in Europa.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:51:43‘De aanslag in Oslo getuigt van volstrekt gebrek aan eerbied voor mensenlevens. Ik wens MP Stoltenberg en het Noorse volk veel kracht toe.’ reageer retweet
haha als ik me als een terrorist zou verkleden dan zou ik precies als hem eruit gezien hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |