Uiteraard, maar daar kan je nu toch helemaal niet vanuit gaan. Die mensen hebben in de chaos toch helemaal geen overzicht? Althans dat zou ik denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook mobiele telefoons
Dat lijkt me iets teveel toeval.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn dat nu losstaande gebeurtenissen... lijkt me raar ergens...
twitter:Rav1no twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:45:59@markng Norwegian Anti-Terrorist unit sent to Utoya Island. 4 confirmed dead. http://t.co/BMU5VZL #Osloblast reageer retweet
Zwemafstand valt mee...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef GreatPretender het volgende:
het water zal er ook niet erg warm zijn midden op de fjord
Nee, waarom is dat opvallend? Als je goed kijkt zie je dat de gebouwen nog staan, op de ramen na is er niet super veel schade.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft u de ravage gezien? 2 doden slechts.... enkele gewonden. Is dat niet opvallend?
Vreselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reports: Four people killed during shooting at ruling Labour party youth meeting on Utoya Island, Norway
4 al toch? En dat zal ongetwijfeld verder oplopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft u de ravage gezien? 2 doden slechts.... enkele gewonden. Is dat niet opvallend?
er liggen nog doden in het gebouw maar het bergen daarvan gebeurt pas nadat de veiligheid zeker is. meld bbcquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Adrenaline maakt je soms erg alert, zelfs als je in paniek bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar kan je nu toch helemaal niet vanuit gaan. Die mensen hebben in de chaos toch helemaal geen overzicht? Althans dat zou ik denken.
Ja dat is wel vreemd. Maar als er een conferentie was, dan waren er vast ook journalisten die dit soort dingen doorsturenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ze weten dus wel hoeveel doden er zijn gevallen in dat kamp, maar de anti-terreureenheid is nog onderweg? Dus de dader loopt daar nog rond terwijl andere lijken tellen? Ik begrijp het niet.
Ik houd er eerder rekening mee dat jij vandaag al 850 kilo wiet hebt zitten inhaleren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Houdt er rekening mee dat dit een (corporate media) psyop is.
Zo kun je het zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Labour Party...is dat zeg maar het equivalent van de PvdA?
Goh wie wel, wat is dit nu weer voor een domme opmerking.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Mercer het volgende:
Ik zou liever niet op dat eiland zitten nu.
quote:Station Oslo ontruimd na vondst tas
Het belangrijkste treinstation van Oslo is ontruimd na de vondst van een verdachte tas. Dat meldt staatsomroep NRK. Ook is het gebouw van tv-zender TV2 geėvacueerd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja labour = arbeidquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:35:41Oslo central railway station evacuated following bomb blast #news reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |