quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goh wie wel, wat is dit nu weer voor een domme opmerking.
Volgens bronnen op Twitter worden de zwemmers ook opgepikt met botenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zwemafstand valt mee...
http://maps.google.nl/map(...),263.85,,0,8.51&z=14
Als je de kans krijgt dan...
Noem mensen geen dwaas voor je weet waar ze over praten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik houd er eerder rekening mee dat jij vandaag al 850 kilo wiet hebt zitten inhaleren.
Dwaas.
Niet?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Mercer het volgende:
Ik zou liever niet op dat eiland zitten nu.
quote:Sky sources said that survivors reported a strong smell of sulphur which has led to police investigating the theory this was a car bomb using fertiliser nitrate.
Sam Kiley said that earlier this year, al Qaeda in the Arabian Peninsula released a bomb-making handbook which contained notes on how to build fertiliser bombs.
Mjah link link .. ik zou eerder denken aan libië.quote:
Oh, er zullen er genoeg helden te vinden zijn hier. Dus zo dom is het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goh wie wel, wat is dit nu weer voor een domme opmerking.
twitter:ObsoleteDogma twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:48:43RT @TheStalwart: RT @mpoppel: NRK: Paramedics not allowed to enter area because shooting is still underway reageer retweet
Dat is geen link. Kunstmestbommen zijn algemeen bekend.quote:
Dat bepaal ik zelf wel, onmetelijk mafketel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Noem mensen geen dwaas voor je weet waar ze over praten.
Maar het is dus ook linkse partij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja labour = arbeid
Tevens:twitter:RT_com twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:35:41Oslo central railway station evacuated following bomb blast #news reageer retweet
Afstand wel, maar diepte en stromingen kunnen in de fjorden enorm zijn. Weet niet hoe het daar precies is, maar is hier al vaak genoeg op het nieuws dat er bootjes zonder mensen drijven, en deze jongeren hebben geeneens een boot...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zwemafstand valt mee...
http://maps.google.nl/map(...),263.85,,0,8.51&z=14
Als je de kans krijgt dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |