Crap. Geen beveiliging aanwezig? Aangezien er een terreur eenheid op af is gestuurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Schietpartij nog steeds gaande aldus cnn
Een beetje meer ingetogenheid kan geen kwaad. Heb je de Poolse minister al gelezen op Twitter?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dit is toch normaal, of zie je andere regeringsleiders die opeens gaan lopen huilen of schreeuwen, niks mis mee.
Bijeenkomst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Maar waarom zit je sowieso met 500+ op dat kleine eilandje?
Mullar Krekar is het meest waarschijnlijk nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef LXIV het volgende:
Maar wie hebben het nu gedaan? Bij 911 werd na een half uur al gemeldt dat Bin Laden het gedaan had (en dezelfde avond werden er al kruisraketten afgevuurd op Afghanistan).
1) De moslims
2) De Joden
3) Noorse Nationalisten (het is wél de Noorse PVDA die hier aangevallen wordt, altijd heel lief voor moslims geweest)
4) Anders...
Dit lijkt toch wel erg te komen van een extremistische beweging uit Noord-Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef LXIV het volgende:
Maar wie hebben het nu gedaan? Bij 911 werd na een half uur al gemeldt dat Bin Laden het gedaan had (en dezelfde avond werden er al kruisraketten afgevuurd op Afghanistan).
1) De moslims
2) De Joden
3) Noorse Nationalisten (het is wél de Noorse PVDA die hier aangevallen wordt, altijd heel lief voor moslims geweest)
4) Anders...
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dit lijkt toch wel erg te komen van een extremistische beweging uit Noord-Europa.
Een team wat? Arrestatie team?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Er stond ergens dat er al een team onderweg was naar dat eiland?
Sommige twitterberichten zijn accuraat en betrouwbaar. Jammer dat er per correcte tweet duizend incorrecte tweets geplaatst worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:01 schreef Sokz het volgende:
[..]
Maar BBC / CNN zijn wack. Twitterberichten zijn nog correcter atm.
Gesteund zeker door de Joodse Lobby. Pleur op man met die alu-hoedjes speculatiesquote:
Schietpartij van iemand die als politie-agent verkleed was met een machinegeweer op een jongerenkamp van de Labour Party, vier doden en vijf gewonden, nog steeds gaande.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
Ho, ik lees hier iets van schietpartij op een eiland ? Wat is er allemaal gaande ????
nee, hij had het over het voetbalteam vd tegenpartijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een team wat? Arrestatie team?
Ik mag hopen dat dat toch het eerste was dat ze die kant opgestuurd hebben.
Kut. Vond het al vreemd dat ze het hadden over mensen in gebouwen en dat ze niet meteen naar binnen gingen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Frutsel het volgende:
NRK Journalist o[ CNN:
More dead in buildings, deathtoll will rise - Police say a lot of dead people in buildings
Anti-terreureenheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zou dit onwaarschijnlijker zijn dan alle andere verklaringen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gesteund zeker door de Joodse Lobby. Pleur op man met die alu-hoedjes speculaties
Ik zou eerder denken aan een counterrretorisme team.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |