Ja dan leeft hij natuurlijk nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Er wordt gemeld dat de man nu is opgepakt, weet niet of hij nog leeft of dood is.
wat denk jezelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Er wordt gemeld dat de man nu is opgepakt, weet niet of hij nog leeft of dood is.
Van de grond ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Doden worden meestal niet opgepakt
Weet'ie eindelijk of er leven na de dood is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heeft Freek de Jonge zich eindelijk doodgezopen?
En dan voor eeuwig gokken naar het motief?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Infection het volgende:
Sowieso 'terroristen' oppakken.
Gewoon gelijk afknallen.
Dat hij opgepakt is... en dus dat hij niet dood isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef MouzurX het volgende:
Hoe moet ik anders "in custody" vertalen.
Oud-Hollands "in verzekerde bewaring gesteld" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef MouzurX het volgende:
Hoe moet ik anders "in custody" vertalen.
Die zin is al faal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef MouzurX het volgende:
"**** now saying the man in Utoya is in custody - not clear whether alive or dead"
Waarom niet? Zo denken alu-hoedjes dragers toch? Achter alles wat zoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb het toch over een extremistische beweging (Noorse nationalisten)? Waarom haal je in godsnaam de VS en zionisten erbij?
Precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Infection het volgende:
Gewoon gelijk afknallen.
Doet niks af van het feit dat iedereen hier wel snapt wat er mee wordt bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Precies.Voor je 't weet verschaffen ze je ongevraagd informatie.
In before: "de nabestaanden en eigenlijk het hele land hebben recht op anwoorden"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Precies.Voor je 't weet verschaffen ze je ongevraagd informatie.
Aan de hand van zijn identiteit valt dat vaak wel vast te stellen. Hij zal sowieso niet in zijn eentje geopereerd hebben. Onderhandellen met terroristen is gewoon zwaar kansloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En dan voor eeuwig gokken naar het motief?
Ik draai het om... waaruit maak jij op dat er moslims achter zitten? Is de aanslag al opgeëist?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ontkracht die berichten dan.
En kom met bronnen en bewijzen aan dat dat niet zo is.
Dan zullen mensen je misschien eens serieus nemen.
Wat maakt snelheid uit als de berichtgeving onbetrouwbaar is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
En toch ben ik er blij mee, zoveel sneller dan oa het journaal.
Ga je nu anderen woorden in de mond leggen? Wat hij niet zegt kun je hem moeilijk wel verwijten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo denken alu-hoedjes dragers toch? Achter alles wat zoeken
Beetje veel eer voor hem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Infection het volgende:
Gewoon gelijk afknallen.
Je moet ook niet alles vertalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doet niks af van het feit dat iedereen hier wel snapt wat er mee wordt bedoeld.
Erwin houdt het liever eenvoudig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ga je nu anderen woorden in de mond leggen?
Met chippies erbij live verslagen volgenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat maakt snelheid uit als de berichtgeving onbetrouwbaar is?
Wth.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Opgepakte man zou hebben gezegd dat 'socialsime altijd al gevaarlijk is geweest'. Volgens reuters.
Jij zoekt er toch een complot van moslims tegen het Westen achter? Of niet? Aluhoedjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij vertaalde het in het NL als opgepakt en dat is gewoon levend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doet niks af van het feit dat iedereen hier wel snapt wat er mee wordt bedoeld.
Wat is je probleem? Velen hier hebben het over moslims en als ik het over Noorse nationalisten heb, draag ik een alu-hoedje? Rare vent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Want iedereen die een andere kijk heeft op iets dan de massa is natuurlijk gelijk een ''alu-hoedje''.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan een moslim zijn geweest. Eentje uit Afghanistan die tegen de communisten heeft gevochten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Opgepakte man zou hebben gezegd dat 'socialsime altijd al gevaarlijk is geweest'. Volgens reuters.
Omdat niet alles onbetrouwbaar is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat maakt snelheid uit als de berichtgeving onbetrouwbaar is?
quote:6.09pm: NRK is reporting that an unknown group called "Helpers of the Global Jihad" have posted a message that this is only the beginning of the reaction to Norwegian periodicals publishing the Muhammed cartoons, according to Andrew Boyle, a journalist in Norway.
twitter:felix85 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:16:49Ten people have been admitted to Oslo University Hospital following the Oslo blast, most seriously injured - reuters reageer retweet
Ik denk dat je door de war wordt gehaald met een andere user die beweerde dat dit weleens een staged aanslag vanuit de NAVO zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb het toch over een extremistische beweging (Noorse nationalisten)? Waarom haal je in godsnaam de VS en zionisten erbij?
Ach ja ik kan ook zo 4 namen opnoemen, en dat dan een beweging noemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Helpers of the Global Jihad
Weer een nieuwe beweging?
Wilders helpt het je hopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan een moslim zijn geweest. Eentje uit Afghanistan die tegen de communisten heeft gevochten.
Fake.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Thomas B. het volgende:
Is dat filmpje van die tweede explosie nou fake of niet? NRC heeft het ook op haar liveblog gepost.
Nee, achter elke muur denken dat er een complot zit, hoe simpel ben je dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Erwin houdt het liever eenvoudig.
Het gaat erom dat jij bijna alles uitsluit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, achter elke muur denken dat er een complot zit, hoe simpel ben je dan?
Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, achter elke muur denken dat er een complot zit, hoe simpel ben je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |