no wai, kijk zelf maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf. Dat is gewoon een vette soep
Die andere hebben toch nog niet geredenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf. Dat is gewoon een vette soep
Andy Schleck staat maar 3:12 uur op hem voorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:27 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Als de rest nu dood gaat ofzo misschien?
Hij is sneller, 26 seconden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Cancellara is nog niet bij punt 2 en is al 42 minuten bezig!einz111!!!1!
Moet ie nog wel finishenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Andy Schleck staat maar 3:12 uur op hem voor
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeroenwetzels
Rabobankploeg arriveert veel te laat in Grenoble door files Alpe d'Huez. Maarten Tjallingii zonder warming up naar start tijdrit. #tdf
jeroenwetzels
Rabobankploeg arriveert veel te laat in Grenoble door files Alpe d'Huez. Maarten Tjallingii zonder warming up naar start tijdrit. #tdf
jeroenwetzels
jeroenwetzels
heh echt waar?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef Sdivad het volgende:
Haha, de Schlecks zitten in de auto achter Cancellara.
Staat op de ticker, dus zal wel kloppen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heh echt waar?
ff afkijken hoe het moet
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cancellara bij punt 3 maarliefst 51 seconden beter dan Lieuwe
Toch geen slechte tijd van Lieuwe dan. Zal wel iets meer dan een minuutje worden bij de FInish.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Geeft aan dat het straks alle kanten op kan gaan en je amper kan afgaan op de eerste tijdmeting. Westraquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
tussen punt 1 en 2 gaat het bergop he, dan verliest ie het een beetje. Daarna is de afdaling dat hoogste punt af en dan maakt ie een hoop goedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een leuke vergelijking:
Cancellara
Punt 1 = 20.42
Punt 2 = 41.28
Punt 3 = 51.22
Westra =
punt 1`= 21.11
2 = 41.54
3 = 52.23
Cancellara had tussen punt 1 en 2 een mindere periode dus. 3 seconden verlies op lieuwe. Maakt hij daarna wel heersend goed
Het regent al een beetje inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:44 schreef Gitank2 het volgende:
Cancellara heeft niet zijn topvorm, gaat ook niet winnen lijkt me, of er moet regen komen.
(Er waren wat buien voorspeld dacht ik)
Een kwart van de tijd van de snelste. Dus, de langzaamste tijd die gereden mag worden is waarschijnlijk rond de 1 uur en 10 minuten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:46 schreef Sdivad het volgende:
Maar hoeveel mag men verliezen op de winnaar uiteindelijk? Ongeveer?
Mag ook wel het tijdverschil tussen Cadel en Andy worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:47 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Cancellara binnen, Lieuwe op 57 seconden. Lijkt me een prima prestatie!
14:10quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:52 schreef Daanus het volgende:
Vanaf wanneer is het live te volgen op eurosport/sporza of ned1?
zie ik vandaag niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:54 schreef Ferdii het volgende:
Malori van start nu, in de dauphine was hij een minuut sneller dan westra
Gewoon hard fietsen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin moet pas om 14:24 ofzoiets. Dus die kan nog mooi een plan maken
en hij gaat echt niet Fabian overtreffenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik ook niet, westra heeft een prima tijd neergezet denk ik.
hehe dat ook nog eens jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en hij gaat echt niet Fabian overtreffen
ze hadden 60km filequote:
mja idd, gooi een stream online oidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef Wilskracht het volgende:
Jammer dat ze nu geen beelden uitzenden
Al zie je alleen maar de renners finishen.
Zou toch mogelijk moeten zijn omdat te regelen
quote:"Het is echt een superlastige tijdrit. Je moet de hele tijd schakelen en het gebeurt niet vaak in een tijdrit, maar hier moest ik zelfs even op het binnenblad", zegt Lieuwe Westra. "Het lag er nat bij en daardoor verloor ik wel tijd. De technische stroken lagen er gevaarlijk bij en ik daalde af als een dweil. Voor de rest voelden mijn benen goed aan. Wie dit het beste ligt? Ik denk dat Evans zal winnen."
Als hij net zo rijdt als in de rit naar Gap dan heeft Evans zo al 40 seconden minimaal te pakken omdat hij gewoon meer risico's durft te nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef SportmanNR1 het volgende:
Slecht weer lijkt me een voordeel voor Evans.
De term 'een tijdrit indelen' is jou onbekend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:59 schreef sausagin het volgende:
Hoe kan je een plan maken in een tijdrit? Dat is puur om te hardst rijden
hij heeft gisteren zijn klimmersbenen gevonden en aangehoudenquote:
Fransen, een zooi ongeregeld is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Ferdii het volgende:
bah flauw dat malori de "2nd best time of today" krijgt aangewezen terwijl die gelijk is met die van lieuwe. Klere fransen
honderdsten van seconden hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Ferdii het volgende:
bah flauw dat malori de "2nd best time of today" krijgt aangewezen terwijl die gelijk is met die van lieuwe. Klere fransen
mocht het wat droger worden, dan zie ik Martin absoluut winnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef Sheepcidus het volgende:
denk niet dat Fabian gaat winnen vandaag
okay, we zullen je missenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:42 schreef Ferdii het volgende:
ben ff weg, ff boodschappen doen voordat er tv beeld komt
quote:Fabian Cancellara heeft de voorlopige besttijd neergezet in de tijdrit in Grenoble. Voor de eindzege kan het volgens de Zwitser nog alle kanten uit. "Het wordt afwachten welk effect het geel op Andy heeft, maar Evans is goed."
Fabian Cancellara, de wereldkampioen tegen de klok en een ploegmaat van Andy Schleck bij Leopard, reed de 42,5 kilometer in 57'15".
"Ik heb alles gegeven, maar ik had de kans niet om het parcours te verkennen. Zo nam ik de bochten rustig, omdat ik niet wist wat erna kwam."
"Voor de eindzege? We zullen zien welk effect de gele trui heeft op Andy. Hij heeft zeker een kans, bedenk maar hoe Sastre in de Tour 2008 standhiel en hoe Voeckler extra kracht uit geel haalde."
"We weten dat Evans goed is en ook Fränk kan een toptijd neerzetten. We zullen zien hoe ze de Alpen verteerd hebben en de beste zal de Tour winnen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |