Normaal gezien niet dacht ik, maar ik heb nog nergens vernomen dat Evans bv. om 16:15 gaat starten, ipv Frank Schleck.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Mogen er 2 ploeggenoten achter elkaar starten vraag het me af?
Ze hebben er wel zo voor gekozen. Maar met 3min verschil gaat dat geen probleem geven denk ik. Of F.schleck zou zijn podium willen ruilen voor een 7-8-9ste plek..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De Schleckjes mogen ook wel eens pech hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beste zou zijn indien Andy het geel houdt met 1 seconde en dan zondag door een breuk 2 seconden verliest in Parijs.
100sten in de tijdrittenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef BobW het volgende:
Wat gebeurt er als ze beide op dezelfde tijd uitkomen in het algemeen klassement? Wie wint de Tour dan?
Dan wordt er gekeken naar de honderdste secondes uit de tijdritten en als dat geen verschil oplevert naar de plaatsen in elke etappe.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef BobW het volgende:
Wat gebeurt er als ze beide op dezelfde tijd uitkomen in het algemeen klassement? Wie wint de Tour dan?
Hij heeft een kans als het hard gaat regenen als hij binnen is.quote:
Ja, maar ze mogen niet van elkaar profiteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Cancellara (126e) start 22 minuten na Westra (137e). Dat is wel een heel klein weer-window.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij heeft een kans als het hard gaat regenen als hij binnen is.
Kan prima als er buien vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Cancellara (126e) start 22 minuten na Westra (137e). Dat is wel een heel klein weer-window.
Ik stel voor dat we al die Nederlanders van bocht 7 mobiliseren om water op de weg te gooien zodra Lieuwe voorbij is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef Ferdii het volgende:
Is het ergens helemaal te zien?
Zag dat de nos pas om 14:10 begint met uitzenden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Waar vind ik een startlijst met alle tijden?
Van ALLE rennersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je blind? paar posts boven je
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
staan daar ook blinde kuiken![]()
POST 115![]()
![]()
![]()
Gast, ga niet te intelligent doen, zeker niet op deze manier. Ze staan er niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
staan daar ook blinde kuiken![]()
POST 115![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |