quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bodnar heeft nu de beste tijd bij punt 1:"
21.04. 4 seconden beter dan Pate
Mmkay.twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 11:19:28Mijn top drie voor prijs strijdlustigste renner van de Tour: 1 Voeckler, 2 Andy Schleck, 3 Hoogerland #tdf reageer retweet
waarom stel je die vraag? Dat weet iedereen. Laatste week: eerst tijdrit en dan rit naar parijsquote:
Voel je eens niet zo verheven gast en geef een keer gewoon antwoord of hou je bekquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom stel je die vraag? Dat weet iedereen. Laatste week: eerst tijdrit en dan rit naar parijs
Ik geef antwoord vriend. Maar het is toch inmiddels wel bekend dat het eerst tijdrit is en dan zondags rit naar parijs?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo verheven gast en geef een keer gewoon antwoord of hou je bek
36 seconden maarliefstquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef TheArt het volgende:
Ut beest veruit de snelste bij het 2e meetpunt
Zoals verwacht een opveegselquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Agüero het volgende:
Cancellara bij het eerste tussenpunt: 20'42'' dat is 22 seconden sneller dan Bodnar.
Zo, jij hebt ook issues héquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef antwoord vriend. Maar het is toch inmiddels wel bekend dat het eerst tijdrit is en dan zondags rit naar parijs?
excuses voor mn gedrag maar ik erger me gewoon vaak snel aan dingen die met een handomdraai te vinden zijn op internetquote:
Ik heb daar behoefte aan. Heb 't gister niet kunnen zien, en dan is 't mooi als voor de start van de uitzending De Avondetappe wordt herhaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan is de fucking avondetappe herhaling net begonnen. Ik vraag me echt af of iemand buiten Smeets om hier behoefde aan heeft.
Wat is het percentage van tijdslimiet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:22 schreef TheArt het volgende:
Galland gaat buiten tijd aankomen. Dat moet wel.
hehe die staat nu al op bijna 4 min van cancellaraquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:22 schreef TheArt het volgende:
Galland gaat buiten tijd aankomen. Dat moet wel.
6.45 bij punt 2 van Lieuwequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hehe die staat nu al op bijna 4 min van cancellara
huh? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:26 schreef Ferdii het volgende:
51 seconden voor lieuwe bij de finish op pate
/edit
toch nog een nederlander virtueel in het geel nu
wtf. Dat is gewoon een vette soepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:29 schreef Ferdii het volgende:
Volgens de ticker van le tour welomdat de rest nog niet gereden heeft
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |