abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:05:46 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799506
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

BrandX
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:07:36 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799622
Ik heb vanmorgen op mijn gemak alles voor een weekje camping bijelkaar gezocht, dat staat nu klaar op slaapkamer. Straks vouwwagen even uit garage trekken en checken, zooi in de auto en morgen richting de Moesel!

Mijn planning voor volgende week, veel wandelen, veel wijn :+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:10 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99799936
Ge moet er nog even een reeks van maken O-)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:15:13 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99800083
Wat stom dat dat niet automatisch gaat mobiel...
  Boks-Chick vrijdag 22 juli 2011 @ 16:52:21 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99802055
Linked :*
lolwut
pi_99805778
Wij gaan nog niet,maar ik ga op vakantie gewoon door met Cambridge, wel heb ik de 2e week een eetweek gepland zodat ik in elk geval wat BBQ mee kan doen, hoewel ik dr niet echt fan van ben.

Zo even zwemmen, laatste avond zwemvierdaagse en mag je nog gratis disco zwemmen B-) Niets voor mij maar het baantjestrekbad is ook open ;) Zoonlief mag eerst zijn 250 m zwemmen en dan kan ie de disco in
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99809050
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:45:41 #8
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99809651
Wat een nette TT! Hulde Sjeen :)

Lijstje van vandaag:

O: Boterham met vruchtenhagel, glas chocolademelk light.
L: 2 boterhammen met garnalensalade, beker melk.
T: Eierkoek, 2 kersenbonbons (Ze vielen me aan, echt..)
D: Andijvie, aardappeltjes, kaasburger en een left over pindasaus.

Vanavond niks meer, behalve water. En net 200 kcal verfiest. Denk dat ik rond de 1300 kcal zit.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_99813095
O hier zijn we!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99815573
Is Mala trouwens op vakantie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:06:27 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99816528
Ik was jullie kwijt!

Vandaag een hele dag gezellig gedaan, maar weinig onverantwoords :)

Nu ga ik badderen, ben kapot moe en morgenavond kermis :D *w00t, love living in Tilburg*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99817417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Mala trouwens op vakantie?
Ze is al een tijdje weg inderdaad :?
pi_99831043
Misschien op vakantie, misschien even een klein dipje, kan allemaal.
Hier gaat het weer goed, na mijn migraine hield ik 3 dagen vocht vast maar das weg en 4 ons extra dus ik ben blij. Zal deze week geen klapper maken maar eraf is eraf.

oh en de column staat op de site trouwens ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:16:15 #14
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99831742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Blistering het volgende:
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Om er ff op in te haken, geen gewicht erbij, wel 3 ons verloren. Alsnog een gewoon eetpatroon volgen de komende dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:46:17 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99832456
Ik snap niks van mijn lijf... :?

Ik heb donderdag die verjaardag gehad en chocoladecake, een kersenflap, een donut, frietjes en een kaassouffé gehad. Gisteren bezoek: 2 grote stroopwafels, tuna-sandwich als lunch, ijskoffie met witte chocolade-siroop, 's avonds gevulde pasta....

Ik ben afgevallen (ongeveer een halve kilo). Het is niet dat ik er niet blij mee ben, maar ik snap het gewoon niet :(

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:00:58 #16
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99832850
Haha Tink, we zitten in hetzelfde schuitje. Ik snap er ook niets van, maar ben er wel blij mee :P.

Jij ook mooi!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:01:30 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99832860
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:17:22 #18
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833320
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
Het is patat? :? In veel delen van het land zeggen ze gewoon "frietjes" hoor... niet aanstellen :')

Ik heb niet bewogen, zijn met de auto naar die verjaardag gegaan en hebben gisteren alleen een rondje door de stad gelopen...

Xx
pi_99833378
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*

[ Bericht 35% gewijzigd door Muks op 23-07-2011 12:32:27 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:38:00 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833940
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Muks het volgende:
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*
*O* *O* *O*

Heb even bekeken hoe veel ik nog moet afvallen om die mijlpaal te halen: 12 kilo... Mooi doel voor het einde van het jaar :)

Xx!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:17:51 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99835209
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Lijstje tot nu toe:

O: Ontbijtcrackers, chocolademelk light.
T: 3 pinda m&m's.
L: 1 witte sesam bagel met garnalensalade.

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:14:15 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99838823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
Alvast gefeliciteerd :D

En ik 'moet', want anders doe ik het niet... wat ik wil, kan ik net iets te makkelijk aanpassen. Hoe dat psychologisch in elkaar zit, heb ik in heel mijn opleiding nog niet gehad, dus daar maak ik me maar niet druk om :)

Xx
pi_99839033
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:21:41 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99839053
Mijn grootste uitdaging is weer vanavond..
Ik werk in de horeca en daar zijn de verleidingen errug groot :{
De hele tijd bonbons die door je handen gaan (zoooo lekker om er gewoon eentje in je mond te stoppen :X ) en dessert-buffet waar van over is.. (zooo verleidelijk om dan in de keuken nog even een lepel te pakken en wat naar binnen te scheppen ipv direct de kliko in... Versgemaakte tiramisu :X :X ).. Bitterballen etc die rondgaan op een feestavond.. (erg handig tegen de trek die om een uur of 23.30 toch wel komt opzetten :X )

Het voornemen voor vanavond is toch weer om, áls ik erge trek/snaaitrek krijg, om het dan bij een droog stukje brood te houden of hooguit wat vers fruit ofzo :Y Voorgaande keren ging het best aardig :Y
En het helpt natuurlijk dat ik continue aan het lopen ben (al zorgt dat ook juist voor de trek, later op de avond).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Boks-Chick zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:15 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99839142
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
Soms moet je jezelf eventjes laten gaan idd, des te beter kan je er andere dagen weer gewoon tegen O+

Zelf wel trots op mezelf :7
Vanochtend ontbeten met 2 sneetjes brood, tegen lunchtijd (kon niet anders) boodschappen gaan doen en toch ALLE verleidingen weten te weerstaan!
Dus ook de mac die in de AH xl zit, en ook de vietnamese snacktent die buiten voor de deur staat gewoon weerstaan :7
En zowaar geen ongezonde dingen gekocht ook nog eens :o Lijkt wel alsof ik ziek ben. Thuis braaf gewoon gelunched met twee sneetjes brood kalkoenfilet *O*

Daarna wel gezondigd met een handje japanse mix :+ Maar het had dus veeeeel erger kunnen zin :P
lolwut
pi_99839200
En precies, als je daarna gewoon verder gaat is er niets loos !

Purdey *G* wanneer hoor je wat ?

Brandx knap, van je het is toch elke keer weer lastig die verleidingen, hoewel ik zoet momenteel zo smerig vind ruiken ook wel weer apart
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:26:16 #27
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99853572
Het jammere van verjaardagen is dat er altijd zoveel over blijft.

Dus onder het mom van praatjes vullen geen gaatjes net nog maar ff 2 miles gedaan *)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:07:13 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99858171
@Muks: Maandag wordt ik gebeld, wanneer ik een dagje mag komen meedraaien :Y

Verder durf ik eigenlijk mijn crappy eetlijstje verder niet meer te posten. Ontbijt en lunch was al bekend, en de rest:

Tussendoor: Nougat, stukjes 62% chocolade met amandelen en 62% chocolade met hazelnoten. Films van Stieg Larsson gekeken met een vriendin..
Avond: Vriendin bleef eten, pasta gorgonzola.
Toetje: Schaaltje ananas, hurray fruit!

Ik ga me schamen..
pi_99867786
Spannend Purdey !
En je lijstje tja, de chocoalade is tenminste 60 procent puur dus ook niet zo slecht,de pasta valt ook mee als je er salade en niet teveel van op hebt, en je toetje is toch prima !
pi_99869216
Eetlijst gisteren. Commentaar mag, maar is echt niet nodig. Het was al een kutweek, maar gisteren kwam daar nog eens een tik achteraan waar de rest van de week niets bij was, dus ik was bij mn ouders die me gingen vertroetelen tot en met het avondeten en ja daar hoort in ons vertroetelritueel slecht eten bij. En 's avonds me misdragen met een vriend. Alles dus bewuste keuzes.

Ontbijt: 2 boterhammen
T: zelfgemaakte frambozensmoothie (tihihih tot zover was er die dag nog niets aan de hand)
shit hit the van-moment
T: frikandelbroodje
T: toblerone
D: Brood met boerenomelet en heul veel kaas. Boterham pindakaas
T+B: Bittergarnituur met wijn

Ging ik me er beter van voelen? Ja. Niet perse het eten op zich, maar het alles er om heen wel. :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 10:29:19 #31
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99869263
Vanmorgen op de weegschaal gestaan, gewoon voor de zekerheid.. En niks aangekomen na vrijdag! I'm beating my own system :P

Ik heb zeker vanwege die chocolade 's avonds niet veel gegeten, 2 opscheplepels pasta. Salade hád ik wel gekocht, maar was ik door de film totaal vergeten klaar te maken :D

Net ontbeten: Flink schaaltje ananas en druiven, beker chocolademelk light.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:32:22 #32
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99869321
Ja duh, Phoebe, natuurlijk hoort bij vertroetelen slecht eten. Alsof je iemand kunt troosten met salades, groente en roggebrood :{w Chocolade, frituursnacks en alcohol wil het breekbare, zielige mens :Y
pi_99869366
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:32 schreef Purdey het volgende:
Chocolade, frituursnacks en alcohol wil het breekbare, zielige mens :Y
_O- _O- _O- Zo waar!
  zondag 24 juli 2011 @ 11:13:49 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99870082
Goeiemorgen!

Gisteravond op de kermis een grote Magner's gehad (cider, irish pub) en verder een halve kleine portie churro's. Ik zat vol en weigerde door te eten... ook al riep de halve vriendenkring "Heb je een heel jaar geen churro's gehad en dat eet je ze maar half op?!?" :)

Vanmorgen een bak yoghurt en al gesport... zometeen de vakantiekoffer inpakken :D

Xx!
pi_99870908
Tink goed van je dat je hebt geluistert naar je lijf !! Ik weiger ook door te eten als ik vol zit, ook al is mijn reep of shake nog niet op. Dan bewaar ik het voor na 2,5 uur.

Waar ga je heen op vakantie ?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:11:20 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99871406
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:52 schreef Muks het volgende:
Tink goed van je dat je hebt geluistert naar je lijf !! Ik weiger ook door te eten als ik vol zit, ook al is mijn reep of shake nog niet op. Dan bewaar ik het voor na 2,5 uur.

Waar ga je heen op vakantie ?
Naar de Waalse Ardennen :)

Xx
  zondag 24 juli 2011 @ 12:14:08 #37
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_99871491
Ik zit nooit vol :') Deze week sta ik qua gewicht geloof ik een beetje stil.

Fijne vakantie Tink
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_99871613
Jongens weet iemand nu iets van Mala? Ze is ineens weg en heeft niets gezegd over vakantie ofzo?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:38:36 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99872189
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef m@x het volgende:
Fijne vakantie Tink
Txs, we gaan vrijdagmorgen pas, maar ga tussendoor nog een hoofdstuk van m'n thesis schrijven en woensdag en donderdag ben ik bij m'n moeder en zusje in limburg... dus wilde alvast zoveel mogelijk ingepakt hebben :D

Xx
pi_99872215
Omnomnom! Vandaag komen er weer allerlei vrienden me ritueel volproppen :9

Wat zal ik eens bestellen?
pi_99872352
eh een lekkere salade met komkommer, gerookte kip stukjes (of gegrild en dan lauw/warm) met paprik, rode ui, champignons uitgebakken in wat olie voor de notige smaak en een dressing van wat balsamicoazijn, olie en peper
  zondag 24 juli 2011 @ 13:04:39 #42
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99872898
Ik mis Mala :'(
pi_99873397
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef Blistering het volgende:
Ik mis Mala :'(
Ik ook!! En ik vind het een beetje gek dat ze zo ineens is verschwunden!
pi_99873453
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef m@x het volgende:
Ik zit nooit vol :') Deze week sta ik qua gewicht geloof ik een beetje stil.

[ afbeelding ]

Fijne vakantie Tink
Dat plaatje... _O-

Fijne vakantie, Tink! :W

En waar is Mala inderdaad? -O-
  zondag 24 juli 2011 @ 13:25:10 #45
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99873656
Even kijken of Mala in andere topics nog wel heeft gepost, miste haar ook al ;(

Edit: Niet dus, niks meer. Misschien is ze gewoon met vakantie. Of van haar dieet gevallen ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 13:29:06 #46
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99873818
Ze is gebanned :7
pi_99873857
Beehehe Mala gebanned?
pi_99873865
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:29 schreef Blistering het volgende:
Ze is gebanned :7
:o

Waarom?
  zondag 24 juli 2011 @ 13:31:58 #49
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99873942
Misschien vanwege alle oneerbare voorstellen tot seks, in dit topic? ;)

Ik moet echt wat nuttigs gaan eten. Ik eet alleen maar droog brood, overgebleven pasta en m&m's vandaag, realy bad :N

Ik geef het weer de schuld :Y
pi_99889004
t weer helpt hier niet in elk geval ik krijg er zin in warme dingen van en de thee komt mijn neus uit, net mijn soepie gehad en een bouilonnetje en nu gaat het wel weer.

T is hier wel rustig zeg... heb net maar een half uurtje op de hometrainer gezeten, standje 4 dus pittig maar wel lekker even bewegen.
Hopenlijk morgen beter weer en kan ik in elk geval even lopen
  zondag 24 juli 2011 @ 19:42:05 #51
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99889277
Ik heb niet eens gefietst, had geen zin al die moeite te doen :') Morgen beginnen we weer fris en vol goede moed :)

Indd stil hier, al een paar dagen. Waar zijn alle lijners ineens? Muks, gooi eens wat chocolade en zoutjes op de grond ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:06 #52
3142 m@x
pi_99889898
Ik heb gewoon niks te melden :P Net een mile gedaan en vandaag gelunched bij de mac. Keurig aan de salade gezeten terwijl kindlief een happy meal naar binnen zat te werken. En daarna door naar de bioscoop, snoeptomaatjes naar binnen zitten werken. Best vervelend dat iedereen om je heen op popcorn en m&m's zit te knagen }:|
  zondag 24 juli 2011 @ 20:02:20 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99890260
Wauw M@x, I'm like a proud mama!
pi_99890380
*stooit op verzoek worteltjes, komkommer en tomaatjes rond* leek me beter :P

maar idd rustig hier, normaal moet ik echt elke dag een paar keer bijlezen maar nu is 1x per dag plenty
pi_99891600
Ik ben zelf wat minder aanwezig doordat ik wat last heb van hormoonstormen met bijbehorende stemming (overgang) dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te dieten of om er over te praten..
  zondag 24 juli 2011 @ 20:41:03 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99892324
Paarsbeestje, hang in there... ook aan de overgang komt weer een einde :) en het goede nieuws is dat je daarna nooit meer ongesteld bent ik probeer een positieve kant te zien...

M@X: Je bent een held! En snoeptomaatjes zijn stiekem ook gewoon heel lekker, alleen voelt het zo suf als iedereen m&m's gaat zitten eten... gelukkig voel je je daarna wel heel goed over jezelf :D En wij zijn trots, dat helpt vast nog meer *O*

Muks: Het is zeker rustig, maar stiekem vind ik dat wel lekker :) 5 keer per dag bijlezen werd me soms een beetje veel van het goede Ja, ik ben lui...en ik zit in de vakantie te weinig achter de pc :)

Anyway, lijstje:

Late O: Kommetje yoghurt.
T: Niks, late O.
L: 4 volkorenboterhammen, 2 met vleeswaar, 1 met pesto en kipfilet en 1 met pindakaas. Was meer brunch dan lunch...
T: een cup a soupje met 3 volkoren soepstengels.
D: Aardappelpartjes uit de oven, komkommer-feta-salade met yoghurtdressing en een kipsatéschnitzel (die laatste op verzoek van vriendjelief, is z'n favourite food en hij krijgt het nooit)
T: Niks, ik zit vol van de glazen water en thee...
S: Vanmorgen gesport en na het eten nog een half uur gehometraind a 22 km/uur.

Nu ben ik moe, ga zometeen lekker bankhangen met een boek :z

:W
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:56 #57
3142 m@x
pi_99894303
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben zelf wat minder aanwezig doordat ik wat last heb van hormoonstormen met bijbehorende stemming (overgang) dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te dieten of om er over te praten..
Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!

Ik vind mijn lijstje van vandaag niet zo geweldig. Het had erger kunnen zijn, maar toch :{

O: 2 volkorenboterhammen met friteslijn en 1 gekookt eitje
T: niks
L: crispy chicken ceasarsalad van de mac (zonder croutons en met de helft van de dressing
T: snoeptomaatjes
D: meergranen pitabroodje, 150 gr. kipshoarma, sla, komkommer, zelfgemaakte magere knoflooksaus
T: aardbeien met beetje zoetstof
S: door de stad geslenterd en 1 mile

Gedronken: thee, koffie en cola-light
  zondag 24 juli 2011 @ 21:28:46 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99895184
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!

Ik vind mijn lijstje van vandaag niet zo geweldig. Het had erger kunnen zijn, maar toch :{

O: 2 volkorenboterhammen met friteslijn en 1 gekookt eitje
L: crispy chicken ceasarsalad van de mac (zonder croutons en met de helft van de dressing
T: snoeptomaatjes
D: meergranen pitabroodje, 150 gr. kipshoarma, sla, komkommer, zelfgemaakte magere knoflooksaus
T: aardbeien met beetje zoetstof
S: door de stad geslenterd en 1 mile

Gedronken: thee, koffie en cola-light
Het had erger gekund... Het had ook beter gekund, maar toch vind ik het niet schandalig hoor. Gekookte eieren vind ik ontzettend vies, dus dat je dat 's ochtends weg kunt krijgen, vind ik bewonderenswaardig :)

Wat ik niet zo goed begrijp, is waarom je de crispy chicken genomen hebt ipv de grilled chicken... die is toch nog net iets minder ongezond.

Truste!
  zondag 24 juli 2011 @ 21:51:35 #59
3142 m@x
pi_99896599
Ik hou van gekookte eieren. Op elk moment van de dag :)

De grilled chicken vind ik vies.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:01:58 #60
3142 m@x
pi_99897166
En nu neem ik nog een handje amandelen, want die zijn gezond :')

Ik heb vandaag trouwens geshopt bij de biologische supermarkt en de aziatische supermarkt. Helemaal leuk vond ik het. Ik heb lijnzaad meegenomen, meergranenpita's (dat wordt de komende 3 dagen nog pita's eten :')), edamame's, masala en roti-vellen. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
pi_99897282
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef m@x het volgende:
En nu neem ik nog een handje amandelen, want die zijn gezond :')

Ik heb vandaag trouwens geshopt bij de biologische supermarkt en de aziatische supermarkt. Helemaal leuk vond ik het. Ik heb lijnzaad meegenomen, meergranenpita's (dat wordt de komende 3 dagen nog pita's eten :')), edamame's, masala en roti-vellen. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
Jij bent in het centrum geweest :Y Die Aziatische supermarkt is zó tof.. ik kom altijd wel met iets speciaals terug. De vriezerafdeling is trouwens ook erg ok met de indische snacks :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 22:05:09 #62
3142 m@x
pi_99897376
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jij bent in het centrum geweest :Y Die Aziatische supermarkt is zó tof.. ik kom altijd wel met iets speciaals terug. De vriezerafdeling is trouwens ook erg ok met de indische snacks :Y
Klopt :Y

Die supermarkt is idd heel fijn. Ik kon er alleen niet te lang rondstruinen want er moest iemand heeeeeeeeeeeeeel nodig plassen ;')
pi_99897472
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef m@x het volgende:

[..]

Klopt :Y

Die supermarkt is idd heel fijn. Ik kon er alleen niet te lang rondstruinen want er moest iemand heeeeeeeeeeeeeel nodig plassen ;')
Ik werk er zo'n beetje om de hoek.. moet altijd moeite doen om niet uit te stappen als ik er met de tram langssjees...
  zondag 24 juli 2011 @ 22:08:44 #64
3142 m@x
pi_99897643
Ik kom bijna nooit in de stad om te winkelen vanwege dat andere winkelcentrum wat hier in de buurt zit. Daar hebben ze alles wat ik nodig heb en qua kleding is er qua maat daar net zo veel (lees: weinig :')) te krijgen als in het centrum.

Heeft er iemand trouwens nog slanke recepten waarmee ik de pitabroodjes kan opleuken? Ik lust bijna alles, behalve champignons. Kipshoarma heb ik nu gehad, nog 3 dagen te gaan dus.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:11:31 #65
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99897792
Ik ben er nog wel :W maar was de afgelopen dagen een ietsiepietsie van god los.
Kan het herfstweer misschien de schuld geven, maar was helemaal into de zoetigheid en vette hap. Ik heb m'n nieuwe beste vriendin Leslie al minstens drie dagen niet gezien.
Morgen ga ik de knop weer omzetten, beloofd.
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 24 juli 2011 @ 22:28:42 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99898794
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef m@x het volgende:
Ik kom bijna nooit in de stad om te winkelen vanwege dat andere winkelcentrum wat hier in de buurt zit. Daar hebben ze alles wat ik nodig heb en qua kleding is er qua maat daar net zo veel (lees: weinig :')) te krijgen als in het centrum.

Heeft er iemand trouwens nog slanke recepten waarmee ik de pitabroodjes kan opleuken? Ik lust bijna alles, behalve champignons. Kipshoarma heb ik nu gehad, nog 3 dagen te gaan dus.
Check eens dit:
Smulweb's pita's

Met onder andere:

Mexicaanse Pita
Griekse Pita

Verder kun je met tonijn en pitabroodjes ook hele lekkere combi's maken :)

Enjoy!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tink89 op 24-07-2011 22:29:30 (Url-issues) ]
pi_99899384
Goed. Ik hou het even bij steekwoorden. Chips. Chocola. Cupcakes. Alcohol.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:06:00 #68
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99900731
haha, mooie steekwoorden, ze spreken voor zich :P

wij hebben ook een lui en dik dagje vandaag :)
begonnen met amerikaanse pancakes met zomervruchtensaus ( zelfgemaakt :D, natuurlijk!)
toen een ciabatta met gesmolten kaas
en savonds zijn we uit eten gegaan en heb ik risotto op met blauwaderkaas, peer en balsamico-stroop.

Goddelijk, slecht... maar het zo waard. En nu weer een weekje streng :)
pi_99910981
Paars Beestje om die reden slik ik de pil door, zonder dat verander ik werkelijk in een walgelijk hormonster. Ik mocht kiezen uit hormoonpillen of de pil, de bijwerkingen van de hormoonpillen waren zo naar dat de pil over bleef en gelukkig doet een relatief lichte pil prima zijn werk. Ongesteld ben ik nu amper nog, maar de hormonster in mij is getemd

maandag 25 juli 2011 @ 09:40:58 #70
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99912448
Ik was jullie kwijt :o
Het afgelopen weekend was mijn vriend er, we hadden elkaar 2 weken niet gezien. Vandaar dat ik amper gepost heb.

Die pijn aan mijn voeten waar ik het laatst over had, wordt echt ondraaglijk :S ik krijg nu na een uur of 3 te staan al zo'n pijn dat ik alleen maar heen en weer kan huppen en iedereen vraagt of ik moet plassen. Mijn baas is totaal niet lenient en vindt me al een zeikerd dus even pauze nemen heeft geen zin. :( Toen ik 9 uur gewerkt had en ik thuis kwam kon ik alleen nog maar zitten. Mijn vriend moest alles pakken enzo :') Hebben jullie daar ook zo erg last van gehad of wordt het voor mij toch tijd om een huisarts te nemen hier?

Het voordeel was wel dat ik vrijdag en zaterdag rond een uur of 11 sliep, waardoor ons gebruikelijke snackmoment kwam te vervallen. Nog nooit zo lang een zak chips in huis gehad :p
Ook zijn we gisteren uit eten geweest (11 maanden samen). Heb een dame blanche gehad : :% maar ook de salade opgegeten :) En tijdens de film alleen 2 Oreo's :)
My hovercraft is full of eel.
pi_99913236
Dit klinkt toch niet als iets wat alleen door overgewicht komt, maar klinkt als overbelasting en dus idd tripje huisarts lijkt mij een strak plan. Kan zomaar een stressfractuur zijn of zo en vanaf hier heb ik geen röntgen ogen helaas dus bellen zou ik zeggen.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:33:27 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99919129
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Muks het volgende:
Dit klinkt toch niet als iets wat alleen door overgewicht komt, maar klinkt als overbelasting en dus idd tripje huisarts lijkt mij een strak plan. Kan zomaar een stressfractuur zijn of zo en vanaf hier heb ik geen röntgen ogen helaas dus bellen zou ik zeggen.
Mee eens! Bellen! Better to be safe than sorry...

Hier een goed dagje.

O: 2 sneden zelfgebakken brood, 1 cracker met pindakaas, vruchtensap (van die zonder suiker, met heel veel fruit en geen gekke e-nummers).
T: Niks, late O (+- 10:00) en geen honger.
L: Bakje turkse yoghurt.

:W
pi_99920044
Ik ben met dit weer een beetje klaar met water drinken. Slurpte ik tot voor kort met gemak 3 liter weg, nu moet ik mijn best doen voor 1,5 liter. En meer dan 2 koppen thee krijg ik nniet weg
( het is trouwens weer voor thee met heel veel speculaasjes, gedoopt in de thee. waarna de thee weg te gooien omdat deze troebel is :9~ )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 25 juli 2011 @ 19:25:41 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99931311
Hmmz, speculaasjes :D Ik heb ze niet in huis gehaald, want dan gaan ze op...

Voor mijn diner heb ik een nieuwe tactiek: elke hap minimaal 15 keer kauwen. Nu ben ik eindelijk niet meer na 10 minuten klaar, terwijl vriendjelief nog 20 minuten extra nodig heeft. Ik heb sowieso eerder door dat ik vol zit :)

Lijstjeeeeee:

O: 2 zelfgebakken boterhammen met beleg en een cracker met pindakaas.
T: Niks, late O.
L: Bakje Turkse yoghurt met een pietsiebeetje zoetstof.
T: Bakje vanilleyoghurt met wat chocoladecruesli en een handje aardbeien.
D: Rosti uit de oven met Zweedse gehaktballetjes (8) en heel veel groente (bloemkool-brocolli-wortel-mix)
T: Een suikerspin, maar daarvoor lopen we op en neer naar de Kermis... En da's net als de churro's van zaterdag maar één keer per jaar :D

Xx!
  maandag 25 juli 2011 @ 19:34:24 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99931642
Lijstje is een béétje crappy. Heb nu al het snoepgoed wat er nog was in het 'mandje vol lekkers' gedaan wat ik voor m'n broer heb gemaakt voor z'n verjaardag. Net voor straf 47 minuten gefietst, en 400 kcal verbrand.

O: Ontbijtcrackers, beker chocolademelk light.
T: Handje M&M's pinda.
L: 2 tarwebolletjes, 1 light smeerkaas, 1 vruchtenhagel. Schaaltje ananas&druiven, beker melk.
T: Nog meer handjes M&M's, 3 blokjes nougat én 2 kersenbonbons.
D: Salade met trostomaatjes en geraspte oude kaas. Een kipfilet erbij.

Ik ga me schamen..

Maar het was wél lekker :@
pi_99931909
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 07:49 schreef Muks het volgende:
Paars Beestje om die reden slik ik de pil door, zonder dat verander ik werkelijk in een walgelijk hormonster. Ik mocht kiezen uit hormoonpillen of de pil, de bijwerkingen van de hormoonpillen waren zo naar dat de pil over bleef en gelukkig doet een relatief lichte pil prima zijn werk. Ongesteld ben ik nu amper nog, maar de hormonster in mij is getemd

[ afbeelding ]
Ik heb een paarse variant van dat plaatje nodig :') Ik moet in ieder geval er iets mee met deze toestand, want inmiddels loop ik 3,5 week van de maand met mijn ziel onder m'n arm en is het helemaal niets. Maar goed volledig offtopic enzo.

On topic: ik heb vanochtend gewogen en ondanks dat ik het tegenovergestemde doe van diëten viel de schade me uitermate mee. Wel een opluchting eigenlijk :+
  maandag 25 juli 2011 @ 20:03:30 #77
3142 m@x
pi_99932807
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Check eens dit:
Smulweb's pita's

Met onder andere:

Mexicaanse Pita
Griekse Pita

Verder kun je met tonijn en pitabroodjes ook hele lekkere combi's maken :)

Enjoy!
Het werd uiteindelijk een pita-hamburger :P Ik liep niet echt warm voor de recepten op smulweb en degenen die ik wel lekker vond zouden me uiteindelijk met nog meer restjes of nog langere kooktijd laten zitten.

Lijstje *)
O: schaaltje magere yoghurt met Kellogs flakes
L: 2 volkoren boterhammen met dieetmargarine, kipfilet en augurk
T: appel
D: meergranenpita met gegrilde hamburger en salade

Weggespoeld met thee, koffie en water. Beweging bestond uit een half uur fietsen en een half uur lopen. Miles komen er vandaag niet van want ik moet nog een berg huiswerk maken. Misschien straks nog wat aardbeien of een handje amandelen en dan ben ik best tevreden.
pi_99936445

Zo iets ? Zo off topic vind ik niet want je hormonen hebben ook invloed op je afvallen.
Fijn dat de weegschaal in elk geval niet tegen viel

Hier een 45 minuten gefietst, wist niet dat je met mijn gewicht dan nog steeds dik 400 kcal verbrand
  maandag 25 juli 2011 @ 21:31:26 #79
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99936763
Ik hoorde ook laatst dat de pil gewichtsverlies tegen kan houden. Geen idee of dat zo is, ik slik 'm nu 7 jaar en ik ben wel dikker geworden. Ondanks dat val ik nu wel af.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:37:51 #80
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99937113
hm... ik weet iig dat ik met de pil veel labieler was, kon om alles huilen..

o : volkoren boterham met muisjes
t : twee perziken
l : Bruin broodje peppadew salade met rauwkost
t : drie pruimen
d : karbonaadje met gegrilde groentes
t : pruimen :)

nu staat er een flan in de oven, hij is alleen nogal ehm..roze :P iets met kleurstof laten vallen enzo.

Ik heb een vaste klant bij ons die me elke week verse groentes komt brengen, heeft ze zelf gekweekt en het is echt geniaal want ik moet telkens nieuwe dingen uitproberen.
Nu heb ik in de keuken :
3 courgettes, een kilo pruimen, een kilo peentjes en een zakje spekbonen/pronkbonen.
en daarbij nog heel veel uien :)
pi_99937141
Ik slik m dus door, al 5 jaar maar ik val dus prima af, 38.3 kg inmiddels dus daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Ook het aankom verhaal schijnt broodje aap te zijn, hoewel ik dat dan wel weer kan bevestigen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:07:19 #82
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99951948
Dan zal het wel zo'n vaart niet lopen :)

Ik was sinds zondagmorgen 8 ons aangekomen. Maar dat is niet zo gek met Chinees en een enorme shitload aan chocolade in alle vormen. Eigen schuld.. Dikke billen, zeg maar ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:31:49 #83
3142 m@x
pi_99952572
Min 13,4. HA!
pi_99954491
*G* m@x *G*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:06:03 #85
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99955541
Proficiat m@x :D

Hier weer even een kleine voeten-update: Gisteren bijna 4 uur achter elkaar gelopen en had er niet superveel last van. Toen ik ging zitten voelde ik het pas. Misschien dat ik binnenkort weer eens gewoon lange wandelingen kan maken :)
Ik wil ook weer gaan fitnessen, mijn studentensportkaart is tot eind augustus nog geldig, alleen kan ik niemand vinden die mee wil :(

Ben nog even aan het bedenken wat ik ga eten straks :D ik zie hierboven courgette staan, misschien dat ik die bak :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:11:59 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99955716
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef RandomMoron het volgende:

o : volkoren boterham met muisjes
t : twee perziken
l : Bruin broodje peppadew salade met rauwkost
t : drie pruimen
d : karbonaadje met gegrilde groentes
t : pruimen :)

Je weet dat er in fruit ook heel veel suiker zit? Mijn moeder had een prima eetpatroon, met veel fruit, en dat was het eerste wat de voedingsdeskundige haar liet schrappen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:06 schreef BGTes het volgende:

Ik wil ook weer gaan fitnessen, mijn studentensportkaart is tot eind augustus nog geldig, alleen kan ik niemand vinden die mee wil :(

In het studentensportcentrum? Hou je rekening met de aangepaste openingstijden:
Deze dus :)

Hier een bakje cornflakes als ontbijt... dat was (zoals gewoonlijk in de vakantie) pas rond half tien, dus geen tussendoortje en zo lunchen met brood.

Xx!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:18:27 #87
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99960401
ja :P dat weet ik, maar ik zit hier met een kilo pruimen die heel zacht en zoet zijn..dus heel verleidelijk ;)

ik moest ook al minder fruit eten, omdat ik teveel eet..maar ja.. het is af en toe zo lekker :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:26:40 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99962902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef RandomMoron het volgende:
ja :P dat weet ik, maar ik zit hier met een kilo pruimen die heel zacht en zoet zijn..dus heel verleidelijk ;)

ik moest ook al minder fruit eten, omdat ik teveel eet..maar ja.. het is af en toe zo lekker :)
Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfan :@

Hier voor de lunch een Italiaanse bol met pesto en kipfilet en een broodje knakworst.

Tussendoor een groot glas sap (van die goede, zonder suiker enzo) en dan als diner:

Risotto met truffel, gebakken witvisje uit de grillpan en iets van groente, nog geen idee wat precies...

Xx!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:13:29 #89
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99964641
Lijstje!

O: Ontbijtcracker, chocolademelk light (Never change a winning combination ;))
T: Niks
L: 1 boterham vruchtenhagel, 1 boterham garnalensalade, beker melk.
T: Klein trosje druiven, pakje lu crackers, glas spa&fruit
D: Bloemkool (Rauw, vind ik lekkerder dan gekookt :)) en een kaasburger. Toe een klein schaaltje pruimencrumble.

Vanavond proberen weer 45 minuten te fietsen, ben ik tevreden :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:09:00 #90
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99966605
Ben nog steeds bezig met vetvrij ziekenhuisdieet. Gaat op zich prima, en volgens mij al wel een kilo of 2 kwijt (weet het niet precies, omdat ik mezelf niet gewogen heb voordat ik begon).

Ben vorige week woensdag begonnen, toen in het weekend normaal gegeten (dat hoort), en nu deze hele week vetvrij ziekenhuisdieet, in het weekend weer normaal eten... en dan nog 2 weken vetvrij ziekenhuisdieet. Hopelijk ben ik dan zo'n 10 kilo kwijt.

Afgelopen zaterdag woog ik 89,4 . Mijn doel is nu om 80 te halen. Einddoel is uiteindelijk tussen 75-80, maar ik denk dat dat een utopie voor mij blijft :P
:-)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:53:53 #91
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99968100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfan :@

Hier voor de lunch een Italiaanse bol met pesto en kipfilet en een broodje knakworst.

Tussendoor een groot glas sap (van die goede, zonder suiker enzo) en dan als diner:

Risotto met truffel, gebakken witvisje uit de grillpan en iets van groente, nog geen idee wat precies...

Xx!
ik begrijp dat niet.. ik zou zo een hele dag geen brood of wat kunnen eten en mijn dagen vullen met sinaasappels en pruimen en perziken.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:42:35 #92
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99969428
Tink, ik studeer in Nijmegen :) Zou wel erg ver reizen zijn haha :p

Vanavond tartaartje met courgette (een halve) gebakken in olijfolie gehad. Niet slecht :) Zit wel een beetje vol nu, gelukkig :D

En @ Hierboven: Ik haat fruit :( en brood :( Probeer dan maar eens lekker te ontbijten/lunchen :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:02:49 #93
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99970142
ik lust geen pannekoeken! Telt dat dan ook?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:05:41 #94
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99972833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef RandomMoron het volgende:
ik lust geen pannekoeken! Telt dat dan ook?
He, dat is wel een tekortkoming in je dieet ;)

Na mijn tussendoortje nog 10 dadels gegeten, en net 45 minuten gefietst. 400 kcal verbrand.
pi_99992609
Wat een relatieve stilte hier zeg !! geloof dat er veel even tussen uit zijn ofzo.
Goede week gehad, doel voor elke week is 1,4 en deze week was het 1,6 dus ik ben blij.
Nu naar de consulente wegen en inkopen doen.

Doei ! *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:02:09 #96
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99993936
Sinds gisteren 1,4 kilo afgevallen :{

En dat maakt nu een totaal van -5 kilo! Had nog meer kunnen zijn als ik me dag in, dag uit aan m'n dieet had gehouden, maar af en toe heb je feestjes, of onbedwingbare zin in ponden chocolade.. Ik ben al blij met de 5 kilo. Nog 16 te gaan voor het einde van dit jaar, moet gaan lukken :)
pi_99994696
Purdey *O* *O* 1,4 in een nacht lijkt erop dat alle vastgehouden vocht nu fietsen is :D
Doe maar lekker door zoals je doet en die 16 kg komen er af !
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:37:10 #98
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99994891
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Muks het volgende:
Purdey *O* *O* 1,4 in een nacht lijkt erop dat alle vastgehouden vocht nu fietsen is :D
Doe maar lekker door zoals je doet en die 16 kg komen er af !
Dat denk ik ook ;) Zondag chinees gegeten, en daar blijft altijd een hoop van 'plakken' qua vocht.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:47:43 #99
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100000544
ik ben sinds gister 1,5 kilo aangekomen.. zal ook wel vocht zijn :S balen
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:07:23 #100
333464 T.O.P
De enigste ekte
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:44:17 #101
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100003087
quote:
Ziet er lekker uit. Jammer dat ze over kokosolie begon want ik ben echt zwaar allergisch voor kokos :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:53:29 #102
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_100012518
(Beetje erg raar) Lijstje:

O twee bruine kadetjes met hagelslag, koffie
T plak notenkoek, handje gemengde noten, roze koek, japanse mix, sinaasappel. (hele middag op pad, geen lunch) Thee, koffie, cola light.
D Spinazie, aardappelen, stukje schnitzel, twee vissticks.

Vanochtend 105,7 *O* Ondanks dat ik er niet heel veel om laat, gaat het toch langzamerhand naar beneden.
pi_100012921
Ik doe sinds een paar dagen al 1 frisdrank blikje per dag (was eerst meer). Denken jullie dat dit zou helpen om een beetje gewicht te verliezen? :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:33:42 #104
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_100013841
Als je daarmee een paar honderd kc per dag minder binnen krijgt wel, lijkt me :)
pi_100014752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:33 schreef Roze_spekkie het volgende:
Als je daarmee een paar honderd kc per dag minder binnen krijgt wel, lijkt me :)
Hmm oke. :Y
pi_100015645
Ik ben een grote eter maar wat deze vrouw eet zou ik nooit op kunnen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Skillstorm op 27-07-2011 19:25:35 ]
pi_100016047
Crisis....ik wil straks naar 1750-2000 kcal om stabiel te blijven (al ga ik wel merken wat voor mij geschikt is) moet er ook niet aan denken om dit op een dag weg te eten
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:29:58 #108
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100016056
Dat filmpje is best.. eng. Al kan ik gelukkig zeggen dat ik bij lange na niet zo veel eet en nog wel meer dan 25 stappen per dag kan zetten
pi_100016188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:29 schreef BGTes het volgende:
Dat filmpje is best.. eng. Al kan ik gelukkig zeggen dat ik bij lange na niet zo veel eet en nog wel meer dan 25 stappen per dag kan zetten
Nou dat is al een opluchting toch? :P Met zulke zware mensen voel je je wel erg dun in vergelijking.

[ Bericht 4% gewijzigd door Skillstorm op 27-07-2011 19:39:00 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:09:59 #110
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100017662
Lijsteke!

O: Boterham vruchtenhagel, beker chocomelk light.
T: Nada
L: 2 boterhammen, 1x rosbief en 1x garnalensalade, beker melk. Stukje witte chocolade (Bij de lunch ja, een mens op rantsoen doet gekke dingen :') )
T: Pakje meergranenbiscuits, 120 kcal de 2, whoei! Glas spa&Fruit
D: Witlof met kaas, aardappeltjes, Milner burger.

Ongeveer zo'n 1350 kcal. Net 400 kcal verfietst, dus dadelijk nog een pakje kaakjes eten, anders kom ik 'maar' uit op ongeveer 950 kcal.
pi_100018183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:09 schreef Purdey het volgende:
Lijsteke!

O: Boterham vruchtenhagel, beker chocomelk light.
T: Nada
L: 2 boterhammen, 1x rosbief en 1x garnalensalade, beker melk. Stukje witte chocolade (Bij de lunch ja, een mens op rantsoen doet gekke dingen :') )
T: Pakje meergranenbiscuits, 120 kcal de 2, whoei! Glas spa&Fruit
D: Witlof met kaas, aardappeltjes, Milner burger.

Ongeveer zo'n 1350 kcal. Net 400 kcal verfietst, dus dadelijk nog een pakje kaakjes eten, anders kom ik 'maar' uit op ongeveer 950 kcal.
Erg lekker inderdaad.
pi_100035211
Mogge mede dieet-fokkers ! Hoe is het ? Weer was hier gisteren prachtig dus lekker gefietst en gelopen. Gaat vandaag in de herhaling ;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:31:52 #113
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100035602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou dat is al een opluchting toch? :P Met zulke zware mensen voel je je wel erg dun in vergelijking.
Nouja, ik voel me niet 'erg dun' :p Mijn BMIpijltje staat ook op alarmerend rood! Maar bij mij is er nog wel wat aan te doen :o

Ik ga vandaag naar mijn zusje toe in Ehv, die is vandaag jarig. Vannacht wakker gelegen om zorgen die nergens op slaan, en weer last van het zuur in mijn maag. Hopen dat ik vandaag een deel van het lekkers kan weerstaan :)

Iedereen een fijne dag!
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:58:50 #114
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100037386
Morgen! w/

Vandaag weer 6 ons erbij met een inname van 1050 kcal gisteren, dus we schommelen lekker verder ;)
pi_100061961
Zo vandaag heerlijk gefietst, 40 km met 16,7 gem. Netjes met een kind van 10 naast je ;)
en nu lekker voor de buis House kijken.

Vandaag bij de dieetiste geweest en mijn opbouwplan doorgenomen, afgesproken dat ik niet lager dan 70 kg ga (is ook in overleg met de huisarts) en bij 75 ga afbouwen, das al over 9 kg.
Ze heeft ook mijn BMR berekend op basis van 72 kg (das wat ik max wil gaan wegen, 2 kg speling vanaf de 70) en kwam uit met 1-2x sporten per week op 2050 kcal. Ik vond het nogal veel maar het zal wel kloppen. Elke keer dat ik extra beweeg moet ik ook extra eten maar hoeveeel moet straks blijken. Zat net ff op sites de BMR te bekijken maar die verschillen enorm, van ongveer 1500 tot wel 2800 per dag. En dan hou ik hetzelfde aan als de dieetiste. Nou ja we zullen zien.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:55:45 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100062050
Mag ik zeggen Muks dat het echt heel erg goed en gezond klinkt? En je beweging gaat ook ontzettend goed.
Top!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:07:33 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100062631
Ik ben er weer! Even dan :) morgenvroeg gaan we echt op vakantie...

Vandaag een hele, hele rare dag. Autootje tegen een paal geparkeerd, zusje mee naar de dierentuin gesleept, bij Ikea een salade gehad, alles door elkaar en op onlogische tijden :?

Op vakantie ga ik niet heel hard opletten... Ik ga me niet "vol vreten", maar ik ga ook niet elk stukje nougat bij de koffie of broodje tussen de middag laten liggen.

Dus tot over een dikke week, ben benieuwd wat de weegschaal dan zegt! :D

Xx
pi_100062939
Dankje Uniekhoorn, ik wil nu voor eens en voor altijd klaar zijn met dieeten en de rest van mijn leven 'alleen' nog maar te hoeven opletten dat ik niet weer omhoog ga, daarom ook de 2kg limiet zodat ik bijtijds kan gaan balansen
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:19:10 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100063171
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik zeggen Muks dat het echt heel erg goed en gezond klinkt? En je beweging gaat ook ontzettend goed.
Top!
Mee eens! :D *was nog aan het teruglezen*

*O*
pi_100063579
Tink je auto tegen een paal :o das niet handig !! maar wel fijne vakantie meid !! Geniet !
En thx voor het compliment, nu na 4 mnd kan ik eigenlijk niet zonder meer, ik heb echt elke dag zo iets van even dr uit, al is het maar een half uurtje. Ik probeer minimaal 5x per week een uur te gaan. En vandaag had ik zo iets van : ik grijp mijn kans, mooi weer en wenig wind, tijd voor een lange rit..en das meer dan goed bevallen !
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:58:25 #121
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100065103
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef Muks het volgende:
Dankje Uniekhoorn, ik wil nu voor eens en voor altijd klaar zijn met dieeten en de rest van mijn leven 'alleen' nog maar te hoeven opletten dat ik niet weer omhoog ga, daarom ook de 2kg limiet zodat ik bijtijds kan gaan balansen
Als je jezelf een limiet stelt van 72kg, dan ben je toch juist heel je leven lang aan het dieeten? Zeker als je al een aanleg hebt voor dik worden..
pi_100065531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Als je jezelf een limiet stelt van 72kg, dan ben je toch juist heel je leven lang aan het dieeten? Zeker als je al een aanleg hebt voor dik worden..
Ik denk dat er een verschil is tussen "gezond en slechte dingen met mate" en "diëeten".
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:18:47 #123
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100066180
Maar je moet over alles 2x nadenken voor je wat koopt/voor je het in je mond stopt, blijft toch een soort dieeten.
pi_100066624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef T.O.P het volgende:
Maar je moet over alles 2x nadenken voor je wat koopt/voor je het in je mond stopt, blijft toch een soort dieeten.
Ik denk dat als je went aan een bepaald, gezond eetpatroon, en leert welke dingen je met mate mag eten, dan is dat gewoon een gezonde leefstijl. Dan kun je je af en toe best laten gaan, maar dan vang je dat op met een dag wat minder of gezonder eten, of wat meer sporten. Een "dieet", als in (te) weinig eten om véél af te vallen is dan niet meer nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2011 22:29:27 ]
pi_100076893
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik denk dat als je went aan een bepaald, gezond eetpatroon, en leert welke dingen je met mate mag eten, dan is dat gewoon een gezonde leefstijl. Dan kun je je af en toe best laten gaan, maar dan vang je dat op met een dag wat minder of gezonder eten, of wat meer sporten. Een "dieet", als in (te) weinig eten om véél af te vallen is dan niet meer nodig.
Precies, dat is nu precies wat het doel is, daarom ook die 2 kg schommel. En met af en toe laten gaan zal neerkomen op maximaal 1x per week en dan nog zal ik er overdag rekening mee houden dat wij 's avonds bijv uit eten gaan (en dan neem ik of een voorgerecht of nagerecht en niet beide en ipv een groot hoofdgerecht bijv een voorgerecht als hoofdgerecht.) of een p-dag hebben. In elk geval is mijn maag nu dusdanig gekrompen dat er ook niet meer in kan wat er vroeger in kon, stop ik nu met eten als ik vol zit, eet ik rustiger (minimaal 20 minuten over een maaltijd) en kauw ik mijn eten vaker. Kortom allemaal verbeterpunten waar ik de afgelopen tijd aan gewerkt heb. Met dan aan de dieetiste en psychologe _O_
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:10:17 #126
3011 E.T.
pi_100077785
quote:
Da's de pech van overgewicht... Je hebt levenslang..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_100078646
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:10 schreef E.T. het volgende:

[..]

Jup en daar heb ik dus mee leren dealen de afgelopen tijd. Ik ben mijn psycholog echt heel dankbaar. :Y Maar je kunt het dus ook van de positieve kant bekijken en positief aanpakken. Zo moest ik een plan en doelen opstellen en ik moet zeggen dat vooral het schrijven van de doelen echt fijn was, zo zie je dat er best wat kan, zolang je maar weer terug gaat naar je dagelijkse patroon. En nee dat wordt verre van saai
pi_100078717
quote:
Ik noem dat geen dieeten, ik noem dat bewust zijn wat dat gat onder je neus in gaat ;)
pi_100079212
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:10 schreef E.T. het volgende:

:Y de grote fout die je kan maken is om op je streefgewicht te zeggen: zo, nu ben ik klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100080795
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y de grote fout die je kan maken is om op je streefgewicht te zeggen: zo, nu ben ik klaar.
Dan begint het pas volgens mij, afvallen is makkelijker dan op gewicht blijven !!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:28:50 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_100081509
Hoi.

Ik durf weer goeiedag te zeggen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_100082560
Ik was eens aan het rondkijken in het topic.

Ik had een vraag. Ik ben zelf ook bezig met afvallen, geen moeilijk dieet maar gewoon door bijna geen cola etc meer te drinken maar gewoon vaker een glas water. Verder ook gewoon een boterham met kaas eten en er geen grillworst etc op doen. Verder drink ik in het weekend nog wel gewoon mijn pilsje :)

Ik ben nu in +- 2 weken ongeveer 1 kilo afgevallen. Nu zie ik ook vaak pillen staan bij de drogisterij. Helpen je deze echt met (sneller) afvallen. En wat zijn dan goede betaalbare pillen?
Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik weet dat ik op google kan zoeken maar ik was benieuwd wat hier de reacties waren.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 12:03:47 #133
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100082715
Mijn persoonlijke ervaring is dat die pillen geen hol werken. Zo. :p
Maar misschien hebben anderen een betere ervaring?
pi_100082751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef BGTes het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring is dat die pillen geen hol werken. Zo. :p
Maar misschien hebben anderen een betere ervaring?
Dat is in ieder geval een duidelijk antwoord.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_100089807
Ik was even aan het meelezen en Muks, klinkt een beetje zoals ik het nu ook doe :)
Met bijkomende hindernis dat ik niet kan sporten en zelfs amper loop.
Ik noem het ook geen dieet en ja idd, als je je gewicht wilt behouden zul je er om moeten blijven denken, of je nu wel of niet een werkend lijf hebt, maar het went vind ik!
Mijn bmr is wegens gebrek aan beweging berekend op 1380 kcal en het lukt me inmiddels best om "veel" te eten binnen die beperkte hoeveelheid kcal :)
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet onder de 69 en niet boven de 71 wil komen, scheeltt net 1tje met jou dus.
Het wordt wel steeds meer routine, ik tel inmiddels bijna nooit meer kcal en als ik ze voor de gein eens invoer had ik het eigenlijk allang goed gegokt.

Oh en het belangrijkste: Goed bezig Muks!!!
pi_100089888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef MarMar het volgende:
Ik was even aan het meelezen en Muks, klinkt een beetje zoals ik het nu ook doe :)
Met bijkomende hindernis dat ik niet kan sporten en zelfs amper loop.
Ik noem het ook geen dieet en ja idd, als je je gewicht wilt behouden zul je er om moeten blijven denken, of je nu wel of niet een werkend lijf hebt, maar het went vind ik!
Mijn bmr is wegens gebrek aan beweging berekend op 1380 kcal en het lukt me inmiddels best om "veel" te eten binnen die beperkte hoeveelheid kcal :)
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet onder de 69 en niet boven de 71 wil komen, scheeltt net 1tje met jou dus.
Het wordt wel steeds meer routine, ik tel inmiddels bijna nooit meer kcal en als ik ze voor de gein eens invoer had ik het eigenlijk allang goed gegokt.

Oh en het belangrijkste: Goed bezig Muks!!!
Thx, maar het is nu nog idee he, uitvoering volgt vanaf september
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:43:06 #137
3011 E.T.
pi_100118287
Even geprobeerd; specialK met yoghurt is echt goor! Morgen weer gewoon in de melk :Y
  zaterdag 30 juli 2011 @ 14:27:01 #138
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100124560
Hmm, had vandaag voor de lunch 's een shake gemaakt.. banaan, blauwe bessen, kwark en ijsklontjes.. Gister had ik ook soja proteine poeder gekocht... spul is niet goedkoop, maar gadverdamme, wat is het ranzig, zelfs door zo'n shake! Never again..
pi_100149778
Moet zeggen dat de Cambridge shakes erg smakelijk zijn, vooral de aardbei en chocolade zijn gemaakt met ijsblokjes in je blender net shakes van de mac. Maar ik maak er lekker pudding van :D
  Licht Ontvlambaar zondag 31 juli 2011 @ 10:41:34 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100150813
Goeiemorgen... Ben er weer even, na een regenachtig weekje Duitsland. Schade heb ik nog niet bekeken.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:18:25 #141
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100151360
quote:
Heb 't vanochtend gemaakt, maar vond 't toch wat te machtig.
pi_100154460
Sjeen ze zeggen dat je beter pas een week na je vakantie op de weegschaal kunt gaan staan, geen idee of dat klopt maar snap de logica erachter wel.

Die pannenkoeken spraken mij niet aan, maar ja momenteel ga ik al over mijn nek van de zoete lucht van de snoep van mijn kids, nee ben niet zwanger maar duidelijk ontsuikert/ontzoet. Geniet lekker van tomaatjes, sla en komkommer naast mijn kalkoen of kip of vis én de producten
  zondag 31 juli 2011 @ 15:06:03 #143
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_100157317
* Blistering leeft ook nog.

Maar 2 miles gedaan om de dag op een verantwoorde manier door te komen.
  Licht Ontvlambaar zondag 31 juli 2011 @ 17:11:25 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100161283
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef Muks het volgende:
Sjeen ze zeggen dat je beter pas een week na je vakantie op de weegschaal kunt gaan staan, geen idee of dat klopt maar snap de logica erachter wel.

Die pannenkoeken spraken mij niet aan, maar ja momenteel ga ik al over mijn nek van de zoete lucht van de snoep van mijn kids, nee ben niet zwanger maar duidelijk ontsuikert/ontzoet. Geniet lekker van tomaatjes, sla en komkommer naast mijn kalkoen of kip of vis én de producten
Tegen die tijd ben ik weer op vakantie :')

Fijn is dat hè, als spul wat 'slecht' voor je is, niet aantrekkelijk meer is.
pi_100165617
t enig wat lonkt is kaas.... maar dan wel keeskaas en dat haal ik dus niet in huis. En patat maar dat heb ik mezelf beloofd op mijn verjaardag in oktober
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:51:48 #146
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100184119
Wauw Muks, wat een discipline. Supergoed!

Ik ben ook weer weg na een weekendje drukte. (Waaronder gisteren de Efteling :D) Op mijn werk eten is echt een hel als je gezond wil doen.. Al die jongens zitten daar met pizza en een heel Monatoetje, en dan kom ik aan met mijn stoomgroente en een bakje yoghurt.

Ik merk trouwens ook dat sinds ik geen cola meer drink (behalve af en toe eens wat), ik veel beter slaap! Vroeger, thans, voordat ik ziek werd, dronk ik per dag een fles weg. Nu word ik al misselijk van het idee.. gelukkig!
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:02:30 #147
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100184258
Ik ga denk ik maar eens kijken voor een operatie
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:04:31 #148
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100184286
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga denk ik maar eens kijken voor een operatie
Waaraan?
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:07:24 #149
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100184329
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:04 schreef BGTes het volgende:

[..]

Waaraan?
Maagband of -verkleining.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:08:15 #150
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100184339
Er moet namelijk >60 kilo af wil ik weer enigszins gezond zijn. Dat lukt me nooit zonder hulp.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:21:33 #151
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100184550
Aah. Ja je moet er een bepaald BMI voor hebben (weet niet precies welke), maar als je 60kg te veel hebt lijkt me dat al voldoende.Ikzelf moet er ook 45kg af voordat ik gezond ben.. Van het idee alleen al wil ik het opgeven :(
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:24:18 #152
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100184592
Geloof ik tenminste 40, dat zit ik ruim ruim boven. :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:35:14 #153
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100184761
Ik checkte net ook even; ik weeg 102,2 met een lengte van 160cm. Dus idealiter zou ik 45 kilo kwijt moeten raken
pi_100186001
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef Juicyhil het volgende:
Er moet namelijk >60 kilo af wil ik weer enigszins gezond zijn. Dat lukt me nooit zonder hulp.
Wat een rottig vooruitzicht. Er zijn hier mensen die het toch wel is gelukt om in hoog tempo een hoop kilo's kwijt te raken. Misschien eens vragen hoe die dat voor elkaar gekregen hebben? Wellicht motiveert dat. Als ik naar mijzelf kijk en ik zou zo veel overgewicht hebben, zou ik ook de moed denk ik verliezen om dat op eigen kracht te doen. (Ik ken mijn gebrek aan zelfdicipline..) Ik zou denk ik ook zo'n operatie overwegen, ondanks alle horrorverhalen.
Succes..
pi_100187084
Meldt : hier bijna 40 kg kwijt in 4 mnd, had BMI van 43, nu 29 en doorgaand naar 25.
Kwam ook in aanmerking voor diverse operaties, maar nooit overwogen omdat ingrijpen op die manier voor mij te risico vol zou zijn ivm longklachten. Cambridge was voor mij de oplossing.
Van maat 54 naar nu 42 en nee geen vel over, tenminste voor mij niet storend. En nee geen andere klachten, maar een heerlijk, gezond lijf dat weer doet wat ik wil. Volgens de mensen in mijn omgeving ben ik niet alleen kwa uiterlijk verandert maar ook kwa innerlijk.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:21:42 #156
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100187322
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:36 schreef seasushi het volgende:

[..]

Wat een rottig vooruitzicht. Er zijn hier mensen die het toch wel is gelukt om in hoog tempo een hoop kilo's kwijt te raken. Misschien eens vragen hoe die dat voor elkaar gekregen hebben? Wellicht motiveert dat. Als ik naar mijzelf kijk en ik zou zo veel overgewicht hebben, zou ik ook de moed denk ik verliezen om dat op eigen kracht te doen. (Ik ken mijn gebrek aan zelfdicipline..) Ik zou denk ik ook zo'n operatie overwegen, ondanks alle horrorverhalen.
Succes..
Succesverhalen dragen zeker bij aan de motivatie :Y Alleen dan krijg ik ook een beetje zelf het idee dat ik zwak ben en nooit goed doorzet.
En tja, het risico kleeft nou eenmaal aan zo'n operatie, misschien heel emo maar op deze manier heb ik ook weinig plezier in het leven.

Ik denk dat ik met goede begeleiding ook wel op eigen kracht goed kan presteren. Alleen de begeleiding die ik tot nog toe heb gekregen waren allemaal vrij standaard gesprekjes en geheel vrijblijvend. Daar heb ik ook niet echt veel aan.
pi_100190919
Succesverhaal waar ik van onder de indruk was: http://weight-loss.co.nz/before-after/
80 kilo afgevallen zonder chirurgie!

Eerst alles uit de krast trekken, Juicyhil en als niets werkt voor jou dan snap ik het gevoel dat chirurgie misschien wel jouw oplossing is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:10:40 #158
3011 E.T.
pi_100208136
Nog een (zeer recent) succesverhaal.. Hier in dit topic nog wel, was natuurlijk mijn eigen Swetsenegger O+
50 kilo kwijt, op eigen kracht, op eigen houtje :)
pi_100209292
Precies en hij blijft toch ook netjes op gewicht ?
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:50:09 #160
3142 m@x
pi_100210075
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Succesverhaal waar ik van onder de indruk was: http://weight-loss.co.nz/before-after/

Eerst alles uit de krast trekken, Juicyhil en als niets werkt voor jou dan snap ik het gevoel dat chirurgie misschien wel jouw oplossing is.
Wow, wat een ongelooflijk geweldige site. Ik word er helemaal blij was. Lekker nuchter en zo op het eerste gezicht geen onmogelijke opgave.

Juicyhill, ik kan me voorstellen dat je zo'n operatie ziet als een 'makkelijke' oplossing, maar vergis je er niet in. Een aantal mensen in mijn omgeving heeft een gastric bypass ondergaan en daar heb je zeker ook een ruggegraat en doorzettingsvermogen voor nodig. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal, is zo'n operatie echt heel ingrijpend. Van wat ik heb begrepen ga je eerst een vrij grondig traject in om te bepalen of je wel in aanmerking komt voor zo'n ingreep.

Ik wil echt jouw gevoel niet bagatelliseren. Zeker als je nog zo'n lange weg te gaan hebt is een streefgewicht iets wat zo ver weg ligt dat je het nooit lijkt te bereiken. Ik roep altijd dat ik een soort weekdier ben en gewoon geen ruggegraat heb. Een tijdje terug heb ik bijna al mijn te kleine kleren weggegooid omdat ik het idee had dat het me nooit meer zou lukken om gewicht kwijt te raken. En nu? Nu heb ik kennelijk toch dat mysterieuze knopje gevonden en ben ik bijna 14 kilo kwijt en nog lang niet van plan om te stoppen. Wat je ook besluit, succes!
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:01:50 #161
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100210667
ik heb volgens mij keelontsteking..want slikken doet opeens heel erg veel zeer.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:05:15 #162
3142 m@x
pi_100210841
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb volgens mij keelontsteking..want slikken doet opeens heel erg veel zeer.
Zie de voordelen: Dan kan je ook niet zoveel eten :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:21:36 #163
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100211610
ja :P maar ik moet toch ook eten om de verbranding op gang te houden :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:23:49 #164
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100211713
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:

Nou ja, familie van me zijn er twee met een maagband en die lopen mij nou min of meer op te schepen met zo'n ding, alhoewel dat in vergelijking met een maagverkleining nog veel meer moeite kost.

Ik zat toevallig net even te Googlen naar ervaringen. Maar je ziet er veel tussen staan mensen die 2 jaar doen over 60 kilo. Ik heb sowieso al geen geduld, maar als ik zolang moet wachten op resultaat, dan denk ik dat ik het niet vol ga houden zoiets.

Ik kan heel enthousiast met iets beginnen, maar na maximaal 2 maanden zit ik weer lang en breed in m'n oude patroon. Zo gaat het al van jongs af aan.

quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef E.T. het volgende:
Nog een (zeer recent) succesverhaal.. Hier in dit topic nog wel, was natuurlijk mijn eigen Swetsenegger O+
50 kilo kwijt, op eigen kracht, op eigen houtje :)
Klopt zeker, is een mooi verhaal inderdaad. Die had gewoon behoorlijk wat minder gegeten (ik meen 1500 kcal gehoord te hebben). Ik loop nu bij een diëtist, waarmee ik woensdag weer een afspraak heb, maar die zei laatst al dat ik gewoon geduld moet hebben. Volgens haar moet ik rond de 2500 kcal eten, met een onderhoud van 3000. Maar die had het al over 3 kilo per maand, oftewel 2 jaar wachten tot m'n doel :o

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef m@x het volgende:

[..]

Wow, wat een ongelooflijk geweldige site. Ik word er helemaal blij was. Lekker nuchter en zo op het eerste gezicht geen onmogelijke opgave.

Juicyhill, ik kan me voorstellen dat je zo'n operatie ziet als een 'makkelijke' oplossing, maar vergis je er niet in. Een aantal mensen in mijn omgeving heeft een gastric bypass ondergaan en daar heb je zeker ook een ruggegraat en doorzettingsvermogen voor nodig. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal, is zo'n operatie echt heel ingrijpend. Van wat ik heb begrepen ga je eerst een vrij grondig traject in om te bepalen of je wel in aanmerking komt voor zo'n ingreep.
Ik zie het niet zozeer als 'makkelijke' oplossing, maar meer als iets waarmee ik zo snel mogelijk gezonder kan worden. Ik heb namelijk ook lichamelijk problemen, familie loopt me al bang te maken dat ik diabetes zou hebben (niet op laten testen ofzo, zal wel niet). Maar ook benauwdheid, pijn op sommige plekken en daarom moet er snel iets aan gebeuren om te voorkomen dat het alleen maar erger wordt.

Dat je je voor een gastric bypass behoorlijk moet inzetten weet ik, maar het is tenminste een goed hulpmiddel waarmee ik geen keuze heb om me in te zetten. Ik kan gewoon nou eenmaal niet meer verwerken dan mijn maag aan kan. Maar los natuurlijk nog van de angst die ik voor operaties heb, risico's die eraan kleven, de pijn en niet op de laatste plaats het eten dat ik dan voor de rest van m'n leven zou moeten missen.
quote:
Ik wil echt jouw gevoel niet bagatelliseren. Zeker als je nog zo'n lange weg te gaan hebt is een streefgewicht iets wat zo ver weg ligt dat je het nooit lijkt te bereiken. Ik roep altijd dat ik een soort weekdier ben en gewoon geen ruggegraat heb. Een tijdje terug heb ik bijna al mijn te kleine kleren weggegooid omdat ik het idee had dat het me nooit meer zou lukken om gewicht kwijt te raken. En nu? Nu heb ik kennelijk toch dat mysterieuze knopje gevonden en ben ik bijna 14 kilo kwijt en nog lang niet van plan om te stoppen. Wat je ook besluit, succes!
Ik was onlangs ook 10 kilo afgevallen, maar die zitten er na nog geen 3 maanden gewoon weer allemaal aan. Ik kan het wel, maar het doorzetten is lastig.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:44:00 #165
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100212802
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:15 schreef Muks het volgende:
Meldt : hier bijna 40 kg kwijt in 4 mnd, had BMI van 43, nu 29 en doorgaand naar 25.
Kwam ook in aanmerking voor diverse operaties, maar nooit overwogen omdat ingrijpen op die manier voor mij te risico vol zou zijn ivm longklachten. Cambridge was voor mij de oplossing.
Van maat 54 naar nu 42 en nee geen vel over, tenminste voor mij niet storend. En nee geen andere klachten, maar een heerlijk, gezond lijf dat weer doet wat ik wil. Volgens de mensen in mijn omgeving ben ik niet alleen kwa uiterlijk verandert maar ook kwa innerlijk.
Heb ik ook gedaan, ging ook goed bij mij, tot ik mijn streefgewicht had behaald. Toen ging ik weer normaal eten, en kwam ik weer aan :(
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:50:56 #166
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100213194
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:15 schreef Muks het volgende:
Toevallig zat ik daar net voor te kijken. Maar <500 kcal per dag lijkt me toch wel heel summier. Goede prestatie natuurlijk :) En klinkt wel erg aantrekkelijk om te doen, maar in combinatie met weinig tijd en veel weg van huis is het erg lastig om vervolgens aan de maaltijdvervangers te gaan.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:34:48 #167
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100215350
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Toevallig zat ik daar net voor te kijken. Maar <500 kcal per dag lijkt me toch wel heel summier. Goede prestatie natuurlijk :) En klinkt wel erg aantrekkelijk om te doen, maar in combinatie met weinig tijd en veel weg van huis is het erg lastig om vervolgens aan de maaltijdvervangers te gaan.
Als je weinig tijd hebt is maaltijdvervangers toch ideaal.

Cambridge is alleen maar shakes (poederzakje aanmaken met water), soepen (poederzakjes aanmaken met heet water) en repen. Hoe moeilijk kan het zijn?
pi_100222809
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, ging ook goed bij mij, tot ik mijn streefgewicht had behaald. Toen ging ik weer normaal eten, en kwam ik weer aan :(
dan ben je waarschijnlijk niet goed gaan afbouwen en opbouwen, want daarin schuilt de truc van Cb, het afvallen met CB kan iedereen maar het op gewicht blijven moet je zelf doen en als je weer normaal gaat eten als in wat je hiervoor at, ja dan kom je weer aan. Maar daarom heb ik dus niet alleen CB in de arm genomen, maar ook de dieetiste en psychologe ! En ik weet dus, gezien de ervaringen om mij heen, dat je dus ook na CB op gewicht kunt blijven MAAR je moet het wel zelf doen, niet klakkeloos alles in je snuit steken maar een goed plan hebben en je daar aan houden. Best af en toe eens uit de band springen, maar zeker niet dagelijks. En toch vrienden blijven met je weegschaal, dus meer dan je max gewicht : balansdag of meedere balansdagen.
pi_100223988
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T.O.P het volgende:

'Normaal eten' als in dat eetpatroon waardoor je je overgewicht hebt gekregen? Dat werkt natuurlijk na geen enkel dieet, dat heeft niets te maken met of dat Cambridge dieet werkt of niet. Je hebt je eetgewoontes nooit leren aanpassen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:34:49 #170
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100224040
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:53 schreef Muks het volgende:

[..]

dan ben je waarschijnlijk niet goed gaan afbouwen en opbouwen, want daarin schuilt de truc van Cb, het afvallen met CB kan iedereen maar het op gewicht blijven moet je zelf doen en als je weer normaal gaat eten als in wat je hiervoor at, ja dan kom je weer aan. Maar daarom heb ik dus niet alleen CB in de arm genomen, maar ook de dieetiste en psychologe ! En ik weet dus, gezien de ervaringen om mij heen, dat je dus ook na CB op gewicht kunt blijven MAAR je moet het wel zelf doen, niet klakkeloos alles in je snuit steken maar een goed plan hebben en je daar aan houden. Best af en toe eens uit de band springen, maar zeker niet dagelijks. En toch vrienden blijven met je weegschaal, dus meer dan je max gewicht : balansdag of meedere balansdagen.
Vraagje he Muks. Had je nog wel wat energie met CB? Lijkt mij met zo weinig kcal dat je vervolgens weinig energie verder hebt.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:36:38 #171
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100224079
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Als je weinig tijd hebt is maaltijdvervangers toch ideaal.

Cambridge is alleen maar shakes (poederzakje aanmaken met water), soepen (poederzakjes aanmaken met heet water) en repen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Op zich is het wel handig inderdaad, maar ik had eerder wel eens met maaltijdvervangers gewerkt (biomed). Probleem daarbij was dat als ik het spul eens een dagje was vergeten naar het werk mee te nemen, het meteen misloopt. En als ik eens dagje buiten de deur eet, dan gaat het natuurlijk ook lastig.

Alhoewel het natuurlijk wel verleidelijk klinkt 4 maanden 40 k.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:42:57 #172
3142 m@x
pi_100224206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

'Normaal eten' als in dat eetpatroon waardoor je je overgewicht hebt gekregen? Dat werkt natuurlijk na geen enkel dieet, dat heeft niets te maken met of dat Cambridge dieet werkt of niet. Je hebt je eetgewoontes nooit leren aanpassen.
Dat is voor mij dus de reden om geen speciaal dieet te volgen. Ik wil echt mijn eetgewoontes aanpassen naar een gezonder patroon en daardoor uiteindelijk ook die kilo's die ik kwijt raak permanent kwijtraken.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:35:04 #173
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100225461
ik hoor veel goeds over prodimed en dat soort dieeten en mensen die veel afvallen. Maar ik zie ook dat ze echt wel moeite moeten doen om daarna af te bouwen en daarna voor hunzelf een balans moeten zien te zoeken hoe ze dat gewicht behouden.

Ik heb een eiwitshake aan mijn dagelijkse inname toegevoegd omdat ik opeens zoveel honger had en ik compleet stilstond met afvallen, er waren wat onsjes bij..
en ik merk dat ik weer zachtjesaan begin af te vallen. Ben benieuwd of het doorzet :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:37:10 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100225515
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat is voor mij dus de reden om geen speciaal dieet te volgen. Ik wil echt mijn eetgewoontes aanpassen naar een gezonder patroon en daardoor uiteindelijk ook die kilo's die ik kwijt raak permanent kwijtraken.
Ik denk dat dat voor jou en mij ook echt de beste manier is om blijvend gewicht kwijt te raken :Y Ik heb geen haast met afvallen, wil ernaast ook graag genieten van mijn leven en probeer daar een goede balans in te vinden.
pi_100226811
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:37 schreef Sjeen het volgende:

Ik denk dat dat voor jou en mij ook echt de beste manier is om blijvend gewicht kwijt te raken :Y Ik heb geen haast met afvallen, wil ernaast ook graag genieten van mijn leven en probeer daar een goede balans in te vinden.
*O* zo denk ik er ook over :Y

In het verleden bleek 'snel willen afvallen' niet zo'n goed idee op de lange termijn te zijn :')
En shakes en andere voorgeschreven diëten leren je niets.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:36:07 #176
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_100227030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* zo denk ik er ook over :Y

In het verleden bleek 'snel willen afvallen' niet zo'n goed idee op de lange termijn te zijn :')
Maar 2 jaar doen over 50 kilo is ook niet vol te houden. Het gaat er niet om of je er wat van leert, maar om alles kwijt te raken. Bij het afbouwen leer je er wel van. Het gaat om de eerste zet. En ik denk dat meesten hier niet voor hun plezier afvallen.
pi_100227237
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:36 schreef Juicyhil het volgende:

Maar 2 jaar doen over 50 kilo is ook niet vol te houden. Het gaat er niet om of je er wat van leert, maar om alles kwijt te raken. Bij het afbouwen leer je er wel van. Het gaat om de eerste zet. En ik denk dat meesten hier niet voor hun plezier afvallen.
Ik vind dat dat wel vol te houden is omdat je niet op een streng dieet moet, maar je eet- en leefgewoontes moet aanpassen :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:43:18 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100227245
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom is twee jaar doen over 50 kilo niet vol te houden? Je gaat toch over op een ander levenspatroon, juist dan is het prima vol te houden omdat je veel minder het risico loopt om terug aan te komen.
pi_100227321
Streng dieet = spierweefsel afbreken = basaalmetabolisme daalt = risico snel aan te komen met normaal eten
Verder gaat je lijf hormonen aanmaken om de vetschuren zsm weer aan te vullen en zet daar je hypothalamus voor in die vooral gaat focussen op eten met veel energie (vet en suikers). Dat is een zwaar gevecht tegen jezelf en wilskracht doet daar weinig aan. Succes.
pi_100230676
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vraagje he Muks. Had je nog wel wat energie met CB? Lijkt mij met zo weinig kcal dat je vervolgens weinig energie verder hebt.
Wil je wat energie hebben ? Ben boordevol energie. Vanaf dag 4 of 5 ben ik een soort wandelende energiebom. Ik fiets, loop (vanmorgen nog 2 uur gelopen), zwem (ga ik zo nog ff doen) en geniet. Energie zat dus ! Zou als ik jou was even inlezen over CB en je niet blind staren op de 500kcal, want jekomt nl in ketose en dan krijg je juist energie
pi_100230818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Streng dieet = spierweefsel afbreken = basaalmetabolisme daalt = risico snel aan te komen met normaal eten
Verder gaat je lijf hormonen aanmaken om de vetschuren zsm weer aan te vullen en zet daar je hypothalamus voor in die vooral gaat focussen op eten met veel energie (vet en suikers). Dat is een zwaar gevecht tegen jezelf en wilskracht doet daar weinig aan. Succes.
= onzin !!! Want je moet wel even de medische achtergrond en onderzoeken lezen van CB !! Dan weet je dus dat je bij dit dieet alleen vet verbrand, mijn spiermassa is in de loop van de 4 mnd zelfs toegenomen !! Zal wellicht voor ander dieeten gelden maar dus niet voor CB.

quote:
In het verleden bleek 'snel willen afvallen' niet zo'n goed idee op de lange termijn te zijn
Ook dat is bij CB dus anders, hoewel het natuurlijk wel aan de consulente ligt, maar ook aan jezelf ! Waarom denk je dat ik een uitbreid scala aan hulpverleners heb ingeschakeld ? Niet alleen om af te vallen maar juist het vast te houden. En ik weet zeker dat het mij lukt, maar vind het erg kortzichtig om alles maar over een kam te scheren.

En zo, nu ga ik zwemmen
pi_100230908
Ik vind het kortzichtig om te denken dat alles wat CB je zelf vertelt betrouwbaar is.

En ik ben geen leek die maar wat verzint. Maar misschien moet ik hier maar gewoon weer wegblijven :W
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:53:44 #183
3142 m@x
pi_100231141
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het kortzichtig om te denken dat alles wat CB je zelf vertelt betrouwbaar is.

En ik ben geen leek die maar wat verzint. Maar misschien moet ik hier maar gewoon weer wegblijven :W
Doe maar niet ;)

Ik denk dat het vooral een kwestie van gezond verstand is. Niemand wordt dik van ademen (tenzij er een lichamelijke oorzaak is). Als ik heel eerlijk naar mezelf kijk heb ik elke kilo teveel er zelf aangevreten. Dan moet je kritisch naar je eigen eetpatroon kijken en bijvoorbeeld niet meer grijpen naar de makkelijke snel klaar maaltijd, maar met verse en gezonde producten iets op tafel zetten waar je dan maar een half uurtje langer op moet wachten voor het klaar is. Geen gewone pasta eten, maar volkorenpasta en geen gewone rijst maar zilvervliesrijst. Stoppen met eten wanneer je vol zit en niet nog een keer opscheppen omdat het zo lekker is. Meer bewegen. Snoep en chips laten staan. Etc. Zo ingewikkeld is het eigenlijk helemaal niet. Het gaat alleen niet van de ene op de andere dag en je zal jezelf soms even een schop onder je kont moeten geven.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:17:04 #184
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100233956
Ik bedacht met net dat ik hier al een paar dagen niet meer was geweest, kan kloppen ook, totaal niet met m'n dieet bezig geweest :@

Zaterdag én zondag een verjaardag, en maandag de restjes van de verjaardag. Oftewel: Appeltaart, cheesecake, toastjes en andere snuisterijen. Weegschaal was mwah mwah, 118,0.
M'n laagste gewicht was 116,5 maar dat was na een hoop vochtverlies. Vandaag weer fanatieker bezig, de hele dag gewandeld en vanavond fietsen.
pi_100238677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:46 schreef Isabeau het volgende:

Je eigen keus, maar alles over een kam scheren vind ik niet terecht.

In elk geval ga ik mezelf hier niet langer verdedigen, iedereen doet het lekker op zijn eigen manier .
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:55:15 #186
3142 m@x
pi_100243367
Doen we geen lijstjes meer hier?

O: schaaltje magere yoghurt met Kellogs Flakes
L: volkorenboterham met dieetmargarine en kipfilet met olijven, volkorenboterham met hutenkase en tomaat
D: 3 gegrilde spiesjes van kip, paprika en ui, zelfgemaakte knoflooksaus, volkorenpasta met rucola, kappertjes, tomaatjes, olijven en bosui
T: een waterijsje en ik heb nog watermeloen :9
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:58:14 #187
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100243501
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:55 schreef m@x het volgende:
Doen we geen lijstjes meer hier?

O: schaaltje magere yoghurt met Kellogs Flakes
L: volkorenboterham met dieetmargarine en kipfilet met olijven, volkorenboterham met hutenkase en tomaat
D: 3 gegrilde spiesjes van kip, paprika en ui, zelfgemaakte knoflooksaus, volkorenpasta met rucola, kappertjes, tomaatjes, olijven en bosui
T: een waterijsje en ik heb nog watermeloen :9
Mijn lijstje: http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF
pi_100243545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Mijn lijstje: http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF
Waar zijn de groentes? De vitamines?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:03:04 #189
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100243679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waar zijn de groentes? De vitamines?
Tomaten, sinaasappels, en ik slik dagelijks het volgens aan supplementen:

dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:08:35 #190
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100243905
Lijstje!

O: boterham kipfilet, beker melk.
L: witte broodstengel, schaaltje fruitmix, ijskoffie.
T: Lopen snaaien. Paar cassave kroepoekjes, paar m&m's, paar tijgernootjes.
D: Geen honger meer na het snaaien :') klein beetje sperziebonen, drie kleine stukjes aardappel. Milner kaasburger. Toe nog wat natuurmuesli met melk.

Wat hebben we geleerd? Bij een rare Hema lunch nog honger bij thuiskomst? Twee boterhammen met iets magers nemen..
pi_100244502
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Tomaten, sinaasappels, en ik slik dagelijks het volgens aan supplementen:

[ afbeelding ]
Drink jij al die blends?
pi_100244843
Lijstje...

O: 2 eieren
T: Water
L: 2 eieren 2 plakjes salami
T:Water
A: gehakt groenteprutje met feta.

Rotnieuws gehad. Dit was het absolute maximum wat ik binnenkreeg. Tegen heug en meug eten. Dat is een ervaring die ik nog niet kende :{
pi_100245468
lijstje :

O : ontbijtpudding deel 1 met thee en water
T : ontbijtpuddeing deel 2 met water
L : chocoladebar met thee en water
T: jelly van 200 ml water, drinksmaak en 2 blaadjes gelatine en veeel water (wat was het heet hier)
D: Groentensoep met verse tomaatjes, water en thee
T: Thee

S: 2 uur bergje op bergje af lopen, 30 minuten wandelen en 45 minuten zwemmen in water van 15 graden
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:49:34 #194
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100245716
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Drink jij al die blends?
Zit allemaal in die pilletjes :D
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:44:05 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100248222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Source Naturals?

Mijn lijstje voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - appel, thee
L - 4 sneden bruin, salami, thee
T - kruidkoek, chocolade, thee
D - Caesar salad met gegrilde kip, witte wijn
T - koffie verkeerd, 4 lotuskoekjes
pi_100260639
Mogge, hier nog niet wakker maar een rotmug.. :O
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:30:48 #197
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100261260
Hier een enthousiast toeterende auto buiten :(
En dat ziekenhuisdieet lijkt me interessant. Kan ik dat niet gewoon 3 dagen aanhouden en de rest van de dagen 'normaal' eten? 10kg in 3 weken lijkt me ook zo.. veel
pi_100261362
Hier een COPD rochelende buurman buiten om 7 uur (elke ochtend trouwens.) Arme man, maar o wat een gore geluiden komen daar uit zeg.

Vandaag voorbereidingen voor een magere gezonde barbeque vanavond. Iemand nog tips? behalve yoghurtsausjes? Voor 6 mensen, die nu eens mee gaan doen met mijn dieet.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:02:05 #199
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100261959
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Source Naturals?

Mijn lijstje voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - appel, thee
L - 4 sneden bruin, salami, thee
T - kruidkoek, chocolade, thee
D - Caesar salad met gegrilde kip, witte wijn
T - koffie verkeerd, 4 lotuskoekjes
Nature's Way.

Had eerst Source Naturals, alleen daar werd ik lusteloos van!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:02:35 #200
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100261971
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:30 schreef BGTes het volgende:
Hier een enthousiast toeterende auto buiten :(
En dat ziekenhuisdieet lijkt me interessant. Kan ik dat niet gewoon 3 dagen aanhouden en de rest van de dagen 'normaal' eten? 10kg in 3 weken lijkt me ook zo.. veel
Waarom niet, je valt alleen iets minder snel af.
pi_100263147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Word je daar nou vrolijk van? Het lijkt mij stukken fijner om gewoon lekker groente en gezonde dingen te eten en daar alle voedingsstoffen uit te halen, in plaats van steeds maar weer die sla, beschuiten en tomaten en dan alle gezonde dingen uit pilletjes halen :{ .

Hoe lang ga je dit dieet doen, trouwens? En wat is je plan voor daarna?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:52:59 #202
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100263220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Word je daar nou vrolijk van? Het lijkt mij stukken fijner om gewoon lekker groente en gezonde dingen te eten en daar alle voedingsstoffen uit te halen, in plaats van steeds maar weer die sla, beschuiten en tomaten en dan alle gezonde dingen uit pilletjes halen :{ .

Hoe lang ga je dit dieet doen, trouwens? En wat is je plan voor daarna?
Het dieet duurt 3 weken. Nog 1,5 week dan ben ik klaar. Dan sowieso 1 week weer 'normaal' eten (ook dan neem ik trouwens gewoon die vitaminen supplementen). En dan evalueren of ik op mijn streefgewicht zit, of dat er nog een paar kilootjes af moeten.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:46:00 #203
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100269232
o : overgebleven stukje ciabatta met kaas
t : 2 kiwi's
l : beker magere yoghurt
d : afhankelijk van mijn schoonmams :P zal daar ook wel wat snacken neem ik aan.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:02:13 #204
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_100269839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:35 schreef seasushi het volgende:

Vandaag voorbereidingen voor een magere gezonde barbeque vanavond. Iemand nog tips? behalve yoghurtsausjes? Voor 6 mensen, die nu eens mee gaan doen met mijn dieet.
Waar ik mijzelf altijd aan probeer te houden is me niet vol te proppen met stokbrood/kruidenboter als er nog geen vlees gaar is.
Misschien ipv daarvan volkorentoastjes/crackertjes met tonijn of zalm en wat ijsbergsla klaarzetten, en wat light fritesaus/dressing zodat mensen zelf kunnen samenstellen?
Sowieso vind ik het leuk als ik zelf een bordje salade kan maken, en kan kiezen uit verschillende groente, dressing en vis of kip oid.
pi_100304705
Tomaat op de bbq, in folie met oregano, erg lekker of een tomaat uithollen, ei en kruiden erin, dicht pakken in folie en die op de BBQ, echt heerlijk !!
pi_100305112
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef Muks het volgende:
Tomaat op de bbq, in folie met oregano, erg lekker of een tomaat uithollen, ei en kruiden erin, dicht pakken in folie en die op de BBQ, echt heerlijk !!
Vandaag nieuwe kansen voor de BBQ . Het was gisteren net ff te slecht weer. ;( Het goede nieuws is dan weer dat er sinds gisteren 4 ons af is. Dat was na een BBQ waarschijnlijk niet gebeurd. (Ga nou niet aankomen, dat het door het benauwde weer kwam, en ik vocht vasthield. Dat is natuurlijk wel zo, maar dit voelt positiever O-) .)
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 augustus 2011 @ 10:06:06 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100305490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef seasushi het volgende:

[..]

Vandaag nieuwe kansen voor de BBQ . Het was gisteren net ff te slecht weer. ;( Het goede nieuws is dan weer dat er sinds gisteren 4 ons af is. Dat was na een BBQ waarschijnlijk niet gebeurd. (Ga nou niet aankomen, dat het door het benauwde weer kwam, en ik vocht vasthield. Dat is natuurlijk wel zo, maar dit voelt positiever O-) .)
Bij mij is er ook 4 ons af sinds gisteren, maar ik vrees dat mijn bezoekje aan de bloedbank daar debet aan is :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:11:10 #208
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100305594
Gelijk gebleven met gisteren. Ik snaai de laatste dagen enorm. Gewoon, omdat het in huis is. Ik had altijd de vuistregel 'Wat ik niet haal, hoef ik ook niet op te eten.' Maar nu er nog tijgernootjes en nibbits over zijn van de verjaardagen blijf ik er van eten. Elke keer een handje, maar uiteindelijk tikt het aardig aan.

Ik merk wel dat als ik fiets, dat ik het zonde vind om weer iets te eten. Fietsen motiveert wel :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:21:41 #209
3142 m@x
pi_100305887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:11 schreef Purdey het volgende:
Gelijk gebleven met gisteren. Ik snaai de laatste dagen enorm. Gewoon, omdat het in huis is. Ik had altijd de vuistregel 'Wat ik niet haal, hoef ik ook niet op te eten.' Maar nu er nog tijgernootjes en nibbits over zijn van de verjaardagen blijf ik er van eten. Elke keer een handje, maar uiteindelijk tikt het aardig aan.

Ik merk wel dat als ik fiets, dat ik het zonde vind om weer iets te eten. Fietsen motiveert wel :)
Gewoon weggooien/weggeven die spullen. Klinkt zonde, maar al die kilo's die blijven plakken zijn toch nog veel meer zonde?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:23:12 #210
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100305925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Gewoon weggooien/weggeven die spullen. Klinkt zonde, maar al die kilo's die blijven plakken zijn toch nog veel meer zonde?
Zat ik ook al aan te denken ;) Het is wel zonde indd, zeker nu met al die beelden van Afrika. Hun hebben niks, en ik gooi 't weg :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 augustus 2011 @ 10:29:21 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100306098
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zat ik ook al aan te denken ;) Het is wel zonde indd, zeker nu met al die beelden van Afrika. Hun hebben niks, en ik gooi 't weg :')
postzegel erop en de brievenbus in :+

Zonder gekheid, in afrika hebben ze ook niks aan borrelnootjes en nibbits, veel te zout... Gewoon weggooien.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:33:53 #212
3142 m@x
pi_100306205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

postzegel erop en de brievenbus in :+

Zonder gekheid, in afrika hebben ze ook niks aan borrelnootjes en nibbits, veel te zout... Gewoon weggooien.
Amen
pi_100306234
Probleem is dat het een behoefte instant bevredigt, dus de vraag is wat wil je doen om de behoefte weg te nemen? En wat is je beloning als je het gedaan hebt?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_100306324
Goedemorgen.

Ik wil graag weer meedoen. Of eigenlijk, we (mijn vriend en ik) zijn echt begonnen.

Lijstje voor vandaag:
o: 1 speltboterham met gerookte makreel
t: 1 manderijn
l: 1 speltboterham met gerookte makreel
t: 2 pruimen of 1 appel
d: sperziebonen, runderbieflapje, aardappels of rijst.

Daarnaast nog 4 pillen spirulina, van binnen eens op te ruimen (ben met een kuur bezig)
Vandaag niet sporten. Gister wel. 2 uur, waarvan 1 uur krachtraining en 1 uur cardio.
Als ik tijd heb, ga ik morgen weer. En anders gaan we zondag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_100306496
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:11 schreef Purdey het volgende:

Herkenbaar van vroeger, tijgernootjes waren m'n guilty pleasure :7.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:57:43 #216
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100306810
ik ben erg schuldig aan weggooien. Als ik een zakje snoepjes koop dan eet ik er een paar, voel ik me schuldig en gooi ik ze weg :P zonde,nooit moeten kopen natuurlijk,maar aan de andere kant werkt het wel. Alleen nu nog dat schuldgevoel wegkrijgen :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:03:58 #217
3142 m@x
pi_100306981
Tijgernootjes O+ O+ O+

Hier zijn er eigenlijk altijd wel snoepjes in huis. Ik eet ze zelf niet (meer), maar ik zie niet in waarom ik mijn kind snoepjes zou moeten ontzeggen omdat ik er zelf niet af kan blijven. Ik zorg nu gewoon dat ik voor mezelf een alternatief in huis heb (rijstwafels, fruit, waterijsjes).

*O* Vandaag -14,7 kilo *O*
pi_100307607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:03 schreef m@x het volgende:
Tijgernootjes O+ O+ O+

Hier zijn er eigenlijk altijd wel snoepjes in huis. Ik eet ze zelf niet (meer), maar ik zie niet in waarom ik mijn kind snoepjes zou moeten ontzeggen omdat ik er zelf niet af kan blijven. Ik zorg nu gewoon dat ik voor mezelf een alternatief in huis heb (rijstwafels, fruit, waterijsjes).

Whoah _O_ wat goed *O*
pi_100307899
Goed hoor M@x!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:31:42 #220
3142 m@x
pi_100307908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Whoah _O_ wat goed *O*
Ik ben er ook echt superblij mee. Over 2 dagen ben ik precies 3 maanden bezig en tussendoor heb ik op vakantie ook echt alles gegeten en gedronken wat ik voor mijn neus kreeg. Eigenlijk ben ik dus gewoon ook nog een keer 2 kilo aangekomen die ik ook weer kwijt ben. Het had dus nog meer kunnen zijn :o
pi_100307987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:31 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik ben er ook echt superblij mee. Over 2 dagen ben ik precies 3 maanden bezig en tussendoor heb ik op vakantie ook echt alles gegeten en gedronken wat ik voor mijn neus kreeg. Eigenlijk ben ik dus gewoon ook nog een keer 2 kilo aangekomen die ik ook weer kwijt ben. Het had dus nog meer kunnen zijn :o
Dat doe je best netjes :Y
Goed bezig ^O^ Hoeveel wil je er nog af hebben?
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 augustus 2011 @ 11:36:37 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100308060
quote:
Tijgernootjes O+ O+ O+

Mooi m@x *O*

Ik heb trouwens ook altijd snoep, koek, chocola en chips in huis. Met een dochter van 7 en een vriend die wel mate kan houden, is dat ook geen probleem. Ik trek eens in de zoveel tijd de snoepkast open en flikker alles weg wat vreselijk over datum is :o :P Mijn struikelblok ligt ergens anders...
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:37:52 #223
3142 m@x
pi_100308107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat doe je best netjes :Y
Goed bezig ^O^ Hoeveel wil je er nog af hebben?
Nog een kilo of 19. Ik ben dus nog niet eens op de helft :D
pi_100308225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:37 schreef m@x het volgende:

[..]

Nog een kilo of 19. Ik ben dus nog niet eens op de helft :D
Oh wauw, ik wist helemaal niet dat jij zo zwaar was :@
maar misschien ben ik even in de war met iemand anders
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:44:45 #225
3142 m@x
pi_100308311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh wauw, ik wist helemaal niet dat jij zo zwaar was :@
maar misschien ben ik even in de war met iemand anders
Haha, dat zou best kunnen. Al reageren mensen vrij verbaasd als ze horen hoeveel ik woog. Kennelijk weet ik het goed te verbergen.

Een collega riep van de week dat ik steeds mooier word en dat ik over 5 kilo moet stoppen :D
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:48:25 #226
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100308417
Heel goed M@x *O*
Morgenochtend is het weer weegtijd. Ben een beetje zenuwachtig!

Ik kreeg gisteren de nota binnen van CZ, de rekening van toen ik in t ziekenhuis lag. Crap, daar gaat mijn extra geld van de maand :'(
Jullie nog tips voor gezond en goedkoop eten?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:31:56 #227
3142 m@x
pi_100309640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:48 schreef BGTes het volgende:
Heel goed M@x *O*
Morgenochtend is het weer weegtijd. Ben een beetje zenuwachtig!

Ik kreeg gisteren de nota binnen van CZ, de rekening van toen ik in t ziekenhuis lag. Crap, daar gaat mijn extra geld van de maand :'(
Jullie nog tips voor gezond en goedkoop eten?
Als je op de site van Albert Heijn recepten zoekt kan je o.a. filteren op 'slank' en 'budget'. Dan zou er wel wat naar boven moeten komen.
pi_100315092
@Muks, hoeveel ben je nu per week kwijt aan Cambridge? Ik begin er steeds meer in geïnteresseerd te raken.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_100319528
Joyvke, als ik elke dag een reep neem rond de 55, zo niet (dan neem ik om de dag een reep) dan ongeveer tussen de 45-50. Ik neem om de dag een reep, de ene week heb ik er dus drie, de andere week dus 4. Ik gebruik ook de drink van hen, voor door je water. Erg lekker en ik maak er met wat gelatine drilpuddingen van, als tussendoortje. Das wel prijzig maar ik doe 10 weken met een potje. De bouillon gebruik ik niet ,dan is een opkikker veel goedkoper en een goed alternatief, maar ik gebruik het nagenoeg niet.
pi_100321650
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Muks het volgende:
Joyvke, als ik elke dag een reep neem rond de 55, zo niet (dan neem ik om de dag een reep) dan ongeveer tussen de 45-50. Ik neem om de dag een reep, de ene week heb ik er dus drie, de andere week dus 4. Ik gebruik ook de drink van hen, voor door je water. Erg lekker en ik maak er met wat gelatine drilpuddingen van, als tussendoortje. Das wel prijzig maar ik doe 10 weken met een potje. De bouillon gebruik ik niet ,dan is een opkikker veel goedkoper en een goed alternatief, maar ik gebruik het nagenoeg niet.
Ok, super bedankt! Als ik bijvoorbeeld geen repen zou pakken zou het rond de 45 euro zitten per week.

Toch eens verder gaan nadenken, iedereen om mij heen heeft zulke superresultaten! :)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:10:02 #231
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100345228
Gelukkig alweer een kilo kwijt na mijn stoute weekend ;)
pi_100345699
Niet eens zoveel bijzonders gedaan.. toch 2 kilo kwijt...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:29:04 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100345737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Niet eens zoveel bijzonders gedaan.. toch 2 kilo kwijt...
Dát is het fijnste :Y
Ik heb gister ook niet echt enorm m'n best gedaan, en toch 8 ons kwijt. Dat is de bonus van het afvallen ;)
pi_100346129
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Muks het volgende:
kun je geen zelfgemaakt alternatief voor die dieetrepen vinden? of zitten er veel vitamine en mineralen in toegevoegd? Ik maak zelf low carb koekjes, pinda, chocorotsjes. Is dat te vergelijken?
pi_100371097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:43 schreef seasushi het volgende:

[..]

kun je geen zelfgemaakt alternatief voor die dieetrepen vinden? of zitten er veel vitamine en mineralen in toegevoegd? Ik maak zelf low carb koekjes, pinda, chocorotsjes. Is dat te vergelijken?
Dat gaat niet, er zitten allerlei vitamines en mineralen bij in die je niet in die hoeveelheden/variatie vind in de atkins of welke repen dan ook.

De recepten voor lowcarb dingen vind ik wel leuk dus plant die hier maar neer zou ik zeggen
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:57:04 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100371693
Ik ben er weer! :D Hallo! :W

Had bedacht dat ik me op vakantie niet ging volvreten, maar ik heb op weinig dingen gelet :@ *denk aan heerlijke chocoladebroodjes en een crepe au chocolat als lunch enzo*

Morgenvroeg wegen, ben benieuwd. Ik reken op +2 ten opzichte van voor de vakantie, want we hebben ook uren gekayakt, veel gelopen, massa's water gedronken en uren auto gereden *en daar raak ik uitgeput van, kost bakken energie...*
Dan dus een update, maar iig het avondeten hier weer goed opgepakt, met een klein bordje couscous met rundergehakt, kruiden, courgette en paprika.

Voor de mensen die het een beetje gevolgd hebben: m'n buik doet nog steeds moeilijk, maar met een goed nachtje slaap en een beter eetpatroon gaat het vast wel weer beter :Y

Xx!
pi_100383992
M@X !! Bijna 15 kilo meid en dus ook bijna op de helft want als je nog 19 moet ben je met 2,5 kg echt over de helft !!

Tink WB !! Ben benieuw naar je update, maar zo te horen loopt het wel los !

LL 2 kg zonder iets bijzonders te doen betekent dat het gewoon lekker in je systeem zit !! Ga zo door meid !

En dan hier...TATATATADADA.....40 kg *G* ik ben zo blij !
Nu op naar de 79,9 ! Morgen start mijn eetweek, dan mag ik elke avond een maaltijd van vlees en (bepaalde) groenten ! En na die eetweek is het niet meer in weken denken tot de volgende en allerlaatste eetweek maar in kilo's !! (nu nog 6,8 kg)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:32:41 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100385256
Muks, goed bezig! :D *net als veel anderen hoor*

Hier ben ik opnieuw oprecht verbaasd door hoe mijn lichaam werkt: ik ben serieus 0,6 kilo afgevallen op vakantie, terwijl ik echt iedere avond heb zitten snacken, geluncht heb met crepes au chocolat en iedere dag minstens één chocoladebroodje heb gehad. Ik snap het niet, maar ben er maar gewoon blij mee...

Nu een laat ontbijt en dan lekker naar de markt, is alweer te lang geleden :)

Xx!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:35:23 #239
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100386332
Whoehooeee Muks! You go girl *O*

Ik ben m'n eigen lichaam aan het verslaan lijkt het wel. Gister wel goed ontbeten, 2 bruine boterhammen met een plak slankie kaas. Maar als lunch: Een wit bolletje met roomboter en hagelslag, met als aanvulling stukken chocolade en druiven. In avondeten had ik geen zin, maar ; s avonds wel weer in chocolade en chips :@

Eindresultaat: 3 ons afgevallen w/

Ik hou van mijn lijfje O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:26:18 #240
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100387558
Na weer een succesvolle week vetvrij ziekenhuisdieet, vanmorgen lekker ontbeten met een omelet met tomaat op geroosterd brood, mmm :P
pi_100387749
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 08:35 schreef Muks het volgende:
M@X !! Bijna 15 kilo meid en dus ook bijna op de helft want als je nog 19 moet ben je met 2,5 kg echt over de helft !!

Tink WB !! Ben benieuw naar je update, maar zo te horen loopt het wel los !

LL 2 kg zonder iets bijzonders te doen betekent dat het gewoon lekker in je systeem zit !! Ga zo door meid !

En dan hier...TATATATADADA.....40 kg *G* ik ben zo blij !
Nu op naar de 79,9 ! Morgen start mijn eetweek, dan mag ik elke avond een maaltijd van vlees en (bepaalde) groenten ! En na die eetweek is het niet meer in weken denken tot de volgende en allerlaatste eetweek maar in kilo's !! (nu nog 6,8 kg)
_O_
pi_100391010
Thx mensen, nog 1 BMI punt en ik moet mij melden in slank.. maar denk dat ik hier maar lekker blijf hangen ;)
pi_100391071
Topprestatie Muks!! _O_ ^O^ *O*
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:00:19 #244
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100391139
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef Muks het volgende:
Thx mensen, nog 1 BMI punt en ik moet mij melden in slank.. maar denk dat ik hier maar lekker blijf hangen ;)
Je BMI is al 25? :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:02:11 #245
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100391194
Wauw, Muks, echt, respect :) Is een soort inspiratie voor me!

Sinds maandag 0,5 kilo kwijt :D Is zo'n beetje mijn streven. Gewoon door wat meer te lopen, geen cola, 50% groenten etc. In totaal dus nu 3 kilo eraf :) Nog 1,9 en dan zit ik onder de magische grens van 100 kilo :D
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:20:28 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100391695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:02 schreef BGTes het volgende:
Wauw, Muks, echt, respect :) Is een soort inspiratie voor me!

Sinds maandag 0,5 kilo kwijt :D Is zo'n beetje mijn streven. Gewoon door wat meer te lopen, geen cola, 50% groenten etc. In totaal dus nu 3 kilo eraf :) Nog 1,9 en dan zit ik onder de magische grens van 100 kilo :D
Die grens is zeker magisch... ik weeg nu (vanmorgen tenminste) precies 100,0 kilo. Is een extra motivatie om door te gaan, 2 cijfers zijn toch wel tof :D

X
pi_100393990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:35 schreef Purdey het volgende:
Whoehooeee Muks! You go girl *O*

Ik ben m'n eigen lichaam aan het verslaan lijkt het wel. Gister wel goed ontbeten, 2 bruine boterhammen met een plak slankie kaas. Maar als lunch: Een wit bolletje met roomboter en hagelslag, met als aanvulling stukken chocolade en druiven. In avondeten had ik geen zin, maar ; s avonds wel weer in chocolade en chips :@

Eindresultaat: 3 ons afgevallen w/

Ik hou van mijn lijfje O+
Een dag later is dat natuurlijk nog niet omgezet in vet ;) dat zie je pas later weer terug
pi_100394578
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Je BMI is al 25? :)
Nee vanaf 27,9 mag je naar slank toch ?

quote:
De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:04:57 #249
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100394678
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef Muks het volgende:

[..]

[..]

Daar staat "groter of gelijk aan 27", 27,9 is toch groter dan 27? Dan hoor jij volgens die quote dus nog even hier :p

Xx
pi_100397691
Gelukkig :D
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:35:31 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100398844
Jum, lekker gegeten :)

Aardappeltjes met wortel-appel-yoghurtdressing-salade en een cordonbleu.

Voor de mensen die overigens nog eens leuke grote maten willen kopen:

http://www.paprika.eu/

Ik was bij de winkel in Luxemburg, maar ik zie dat er ook één in Turnhout zit (woon in Tilburg, is goed te doen) en een aantal in Antwerpen enzo. Ze hebben 44 - 52 en ik had in de uitverkoop een broek, shirtje en een tas voor 44,- euro. *O*

Dus, die tip wilde ik nog even doorgeven :D *nu niet allemaal die rok en dat shirtje en die tas gaan scoren, ik was uniek...zegmaar*

Xx!
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:23:04 #252
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_100416716
Mhm, ff een update van mij kant dan maar. Ik eet nu meer, en blijf schommelen tussen de 79 en de 80 kilo. Soms 'ns 81 als ik veel vocht vasthoudt :') maar dat is er vaak na 1/2 dagen weer af.

Dus gaat prima verder.

En Tink, die salade lijkt me lekker!
pi_100418763
Klinkt toch prima Blistering en met dit weer houdt volgens mij iedereen vocht vast.
Veel drinken is de enige remedie geloof ik, dus dat doe ik maar braaf.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:09:32 #254
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100419481
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef Muks het volgende:

[..]

[..]

In de OP hier staat

"Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. "
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:37:44 #255
251095 Purdey
Better off alone..
pi_100420524
Vanmorgen weer 5 ons erbij, maar gister wel soep gegeten, zelfgemaakt dat wel. Maar daar houd je altijd wat vocht van vast, teminste ik wel. Het gaat niet slecht, want ik val wel af, maar het gaat niet hard. Die fout ligt volledig bij mezelf aangezien ik veel te veel zondig. Met de lunch een lekker wit pistoletje met salade, stukje chocolade, handje nootjes..

Ik moet daar gewoon mee stoppen, maar ik vind het zó moeilijk om alles te weerstaan, terwijl ik donders goed weet dat het niet goed is en ik er m'n doel niet mee ga halen.
pi_100433308
Zelfgemaakte soep... voeg je bouillonblokken toe ? Of een zakje ? Die zitten barstensvol zout.
ik maak tegenwoordig soep met zelfgetrokken bouillon en de helft aan bouillonblokjes (1 ipv 2) en wie er zout bij wil, pakt de zoutpot maar.
pi_100435450
Muks *O* wat super 40 kilo er af :o *O* _O_
En ik vind dat je hier gewoon moet blijven, om ons aan te moedigen ;)

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:37 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen weer 5 ons erbij, maar gister wel soep gegeten, zelfgemaakt dat wel. Maar daar houd je altijd wat vocht van vast, teminste ik wel. Het gaat niet slecht, want ik val wel af, maar het gaat niet hard. Die fout ligt volledig bij mezelf aangezien ik veel te veel zondig. Met de lunch een lekker wit pistoletje met salade, stukje chocolade, handje nootjes..

Ik moet daar gewoon mee stoppen, maar ik vind het zó moeilijk om alles te weerstaan, terwijl ik donders goed weet dat het niet goed is en ik er m'n doel niet mee ga halen.
Ik zou helemaal gek worden als je je elke dag weegt :@
Totaal niet motiverend eigenlijk.

Het kan bij mij zo enorm schelen.. ik hoef maar even een dag wat minder te drinken en dat merk je gewoon.
Morgen weer lekker streng gaan drinken ;) Heb dit weekend weinig en slecht gegeten ....

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 11:21:15 ]
pi_100455107
LL ik blijf hoor, t komende jaar of nog langer hier zeker omdat ik jullie steun straks ook meer dan goed kan gebruiken als ik gezond eet en beweeg. Jullie steun is nu al onmisbaar maar straks helemaal !
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:12:40 #259
3142 m@x
pi_100456977
40 kilo :o Ik ben jaloers!

Ik mis Dancing Phoebe, Paarsbeestje en Mala.
pi_100457949
Vakantietijd, misschien zijn ze er even tussenuit ? In t ergste geval vermoed ik een dipje...maar daar hoop ik niet op dus zijn ze even op vakantie :D
pi_100458003
Ik heb vandaag mijn streefgewicht bereikt :o
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100458019
Dat moest ik toch wel even melden, vind ik. Ook al ben ik veel te weinig langs geweest in deze topic...
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:56:39 #263
3142 m@x
pi_100458333
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:46 schreef djenneke het volgende:
gefeliciteerd :)
pi_100459255
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef m@x het volgende:

[..]

gefeliciteerd :)
pi_100459424
quote:
Helemaal super *O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:31:09 #266
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100459478
quote:
Super, gefeliciteerd :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:53:39 #267
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100460391
gaaf zef Djenneke :D ik hoop dat ik dat over een tijdje ook kan melden :D

ik heb vanochtend de kip gemarineerd in cocosmelk, citroengras en gember, dus die gaat vanavond de oven in samen met aardappelpartjes.

ik blijf al heel lang hangen op hetzelfde gewicht. Ik kom niet verder dan -6 kilo...balen..maar ja.. ik ga gewoon dapper door en hoop binnenkort maar eens wat meer te sporten nadat alle onregelmatigheden echt voorbij zijn ( vakantie, weekendjes weg ) ga ik ook maar eens aan een hardloopschema beginnen. Rennen met Evy gaat voor mij te snel, ik heb astma, dus ik zoek een wat rustiger opbouwend renschema.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:03:18 #268
3142 m@x
pi_100460729
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef RandomMoron het volgende:

ik heb vanochtend de kip gemarineerd in cocosmelk, citroengras en gember, dus die gaat vanavond de oven in samen met aardappelpartjes.

ik blijf al heel lang hangen op hetzelfde gewicht. Ik kom niet verder dan -6 kilo...balen..maar ja.. ik ga gewoon dapper door en hoop binnenkort maar eens wat meer te sporten nadat alle onregelmatigheden echt voorbij zijn ( vakantie, weekendjes weg ) ga ik ook maar eens aan een hardloopschema beginnen. Rennen met Evy gaat voor mij te snel, ik heb astma, dus ik zoek een wat rustiger opbouwend renschema.
Oeh, dat klinkt lekker. Die ga ik ook eens uitproberen. Zo'n plateau waar je op blijft hangen lijkt me echt heel rot. Zeker als je heel erg je best doet is het wel fijn om resultaat te zien. Mijn lijf lijkt tot nu toe gelukkig een goed afvalritme te pakken te hebben. Er verdwijnen steeds meer kilo's. Vanmorgen stond de stand op -15,5. Nog 1,6 kilo en ik ben op de helft *O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:33:26 #269
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100461857
quote:

aardappelpartjes... calorieënbommen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:21:57 #270
3142 m@x
pi_100463557
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Klaargemaakt in de oven en niet te grote hoeveelheden moeten heus wel kunnen hoor. Dat soort dingen eet ik nu ook gewoon en ik val nog steeds af.
pi_100464191
quote:
Das wel een hele boel jompels waard !

*G* *G* *O* *O* *G* *G*

van harte en succes met het behouden van je streefgewicht !
pi_100464238
Max is de activry niet wat voor je ? nog minder olie en 't schijnt erg lekker te zijn, zou m wel eens uit willen proberen ..
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:42:13 #273
3142 m@x
pi_100464309
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef Muks het volgende:
Max is de activry niet wat voor je ? nog minder olie en 't schijnt erg lekker te zijn, zou m wel eens uit willen proberen ..
Neuh. Ik vind dat ding veel te duur en de keren dat ik dat soort dingen eet zijn op 1 hand te tellen. Dan maar gewoon ovenaardappeltjes of af en toe ovenfrietjes.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:15:26 #274
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100465705
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef T.O.P het volgende:

[..]

ehm ja..maar aangezien ik heel erg oplet hoeveel kcal ik eet kan het heus wel in mijn dagmenu ingepast worden.
pi_100466574
- 40 kg.... WOW!!!!!! _O_

Net over de grens in duitsland groente en fruit ingeslagen. Waarom is dat 2 kilometer verderop als waar ik woon zo veel goedkoper...... in totaal 7 kg voor 11 euro! Mijn dochter denkt dat ze nu een overdosis vitamine binnen gaat krijgen, ~O> . Maar ik weer met volle kracht mijn dieet in!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:01:48 #276
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100467605
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef seasushi het volgende:
- 40 kg.... WOW!!!!!! _O_

Net over de grens in duitsland groente en fruit ingeslagen. Waarom is dat 2 kilometer verderop als waar ik woon zo veel goedkoper...... in totaal 7 kg voor 11 euro! Mijn dochter denkt dat ze nu een overdosis vitamine binnen gaat krijgen, ~O> . Maar ik weer met volle kracht mijn dieet in!
Wat heb jij een.. aparte usericon :P

En Duitsland? Supergoed idee!
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:39:55 #277
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100471319
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

ehm ja..maar aangezien ik heel erg oplet hoeveel kcal ik eet kan het heus wel in mijn dagmenu ingepast worden.
Als je aardappelen wil eten moet je ook niet klagen als je niet meer afvalt.
pi_100471558
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef T.O.P het volgende:

[..]

:D Wat een onzin!
pi_100472096
quote:

Thanks! Ik ben ook 6 maanden op een plateau blijven hangen. Toen heb ik het koolhydratenarm gelaten voor wat het was en ben ik tijdelijk overgestapt naar calorie-arm. Toen ben ik weer af gaan vallen. Daarna weer teruggeschakeld naar koolhydraten en daarmee viel ik de laatste kilo's af. Het is best goed om af en toe eens even je lijf te laten "ontwennen" aan je dieet. Dat had ik ergens gelezen en mij heeft het dus geholpen om mijn oventje weer aan de gang te krijgen... Misschien dat je er iets aan hebt....?
pi_100472927
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef BGTes het volgende:

[..]

Wat heb jij een.. aparte usericon :P

En Duitsland? Supergoed idee!
Ik poep roosjes en viooltjes.... O-)
pi_100473055
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik poep roosjes en viooltjes.... O-)
edit: wat gek, ik heb een stlistaande usericon. de bloemetjes komen er niet meer uit :?
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:37:41 #282
3142 m@x
pi_100473991
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Wat een onzin!
Nee joh, aardappelen zijn de DUIVEL! }) }) }) Alles is de schuld van aardappelen. Overgewicht, armoede, honger in Afrika. Zonder aardappelen zouden de problemen in de wereld een stuk beter te overzien zijn.
pi_100474267
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef T.O.P het volgende:

Toch vaag dat ik daar meer dan 30 kilo mee ben afgevallen :')
pi_100474437
T is niet gek dat je zonder koolhydraten afvalt maar om nu aardappelen overal de schuld van te geven is ook klink klare onzin. Met aardappelen kun je ook prima afvallen bewijzen heel veel mensen dus niet zomaar iets roepen. Geldt ook voor rijst,pasta etc maar voor alles staat voorop : met MATE...

Hoe ga jij het doen als je klaar bent Isabeau ? Ga je dan weer koolhydraten eten ? Of blijf je je leven lang koolhydraten mijden ? Ik ben het in elk geval niet van plan, straks afbouwen en dan ga ik ook echt weer koolhydraten in mijn menu voegen...ik kijk er naar uit zelfs !
pi_100474503
huh? Ik heb nog nooit koolhydraten gemeden :? (alhoewel mijn lunches redelijk ongemerkt koolhydraat arm zijn geworden, maar dat is omdat ik salades met kip/vis erg lekker vind en er dan geen brood oid bij hoef)

Ik bedoelde dus dat ik gewoon aardappelen at. Hell, zelfs heel af en toe patat.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:07:19 #286
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100475374
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef djenneke het volgende:

[..]

Thanks! Ik ben ook 6 maanden op een plateau blijven hangen. Toen heb ik het koolhydratenarm gelaten voor wat het was en ben ik tijdelijk overgestapt naar calorie-arm. Toen ben ik weer af gaan vallen. Daarna weer teruggeschakeld naar koolhydraten en daarmee viel ik de laatste kilo's af. Het is best goed om af en toe eens even je lijf te laten "ontwennen" aan je dieet. Dat had ik ergens gelezen en mij heeft het dus geholpen om mijn oventje weer aan de gang te krijgen... Misschien dat je er iets aan hebt....?
ik heb een tijdje een koolhydraatarm dieet gevolgd, maar het werkte niet voor mij. Ik kon echt niets met het niet eten van fruit en brood.

en ik ga zo genieten van mijn aardappeltjes ;)
pi_100478703
Zo, ik kom ook weer eens kijken :W Ben een paar weekjes hier niet meer geweest. Ik heb de slechte gewoonte om niet meer op mijn eten te letten als ik het erg druk heb (werk). Wegen doe ik dan ook niet meer. Maar ik heb me ook weer niet te barsten gevroten. Volgende week ga ik me weer eens wegen. Ik denk niet dat ik ben aangekomen...

Voor diegenen die hun gewicht nauwlettend in de gaten willen houden is dit misschien een goede aanbieding, de Youw8-weegschaal voor 49,95 euro.

http://www.1DayFly.com/#oid=1009_4

En dan nu even bijlezen..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:23:06 #288
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100496523
goedemorgen iedereen :D
vanmorgen was er bij mij een ons of 2 af! Dus..als dat doorzet ben ik over mijn plateau heen :D
pi_100496670
Jiha random !! Plateau's zijn niet leuk maar je moet er helaas wel doorheen !
T lijkt mij ook zo gek als ik over 11.8 kg niet meer hoef af te vallen maar dat ik dan gewoon gelijk moet blijven... (huisarts wil niet dat ik onder de 70 duik)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:54:08 #290
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100497286
Hallo allemaal... ik kom mij hier maar eens melden want ik zoek steun! Ik ben gister door de bank gezakken :'( Ik moet nu dus echt af gaan vallen.... iemand tips? Tricks? Goede manier van sporten/eten, combinatie?
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_100497639
quote:

:o _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:11:19 #292
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100499006
Na 2 dagen met vriendjelief bij mamalief logeren op Centerparcs (incl. uit eten en frietjes, chocoladebroodjes etc.) nog steeds op precies 100,0 kilo.

Vanaf vandaag weer goed er tegenaan. Flink ontbeten, de motor even kickstarten en dan goed opletten. Vanavond gaan we naar een Australisch grillrestaurant, maar gegrilde groente enzo zijn prima en ik neem dan wel iets magers :)

Keep going girls! (meeste girls dan he, het is gewoon een leuk zinnetje).

Xx!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:38:24 #293
3142 m@x
pi_100499779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:o _O_
:D Inmiddels zit ik al op -15,6 *)
pi_100501527
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
Hallo allemaal... ik kom mij hier maar eens melden want ik zoek steun! Ik ben gister door de bank gezakken :'( Ik moet nu dus echt af gaan vallen.... iemand tips? Tricks? Goede manier van sporten/eten, combinatie?
Hey jij hier :* O+
Ik heb het wel eens met je er over gehad he? Dus weet een beetje hoe je leefstijl is.
Geen idee of dat tussendoor verandert is maar I've said it before:
Gezond eten, en vooral regelmatig... begin daar mee. Ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, diner. Water en thee tussendoor drinken.
:@ succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 11:30:30 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:40:46 #295
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100501948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hey jij hier :* O+
Ik heb het wel eens met je er over gehad he? Dus weet een beetje hoe je leefstijl is.
Geen idee of dat tussendoor verandert is maar I've said it before:
Gezond eten, en vooral regelmatig... begin daar mee. Ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, diner. Water en thee tussendoor drinken.
:@ succes!

Jup ik hier... :@

Klopt we hebben het er al eerder over gehad ja... Ik hou het alleen allemaal niet vol, het eten is allemaal zo lekker, en ik ben liever lui dan moe, maar ik wil het zo graaag!
pi_100502159
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef NBT het volgende:

[..]

Klopt we hebben het er al eerder over gehad ja... Ik hou het alleen allemaal niet vol, het eten is allemaal zo lekker, en ik ben liever lui dan moe, maar ik wil het zo graaag!
Tja, you can't have your cake and eat it too ;)

Je zult er echt iets voor over moeten hebben, maar als je het handig aanpakt, hoeft het niet reuze zwaar te zijn... Het hangt ook een beetje af, van wat je wel kunt laten.
Begin anders eens met het niet meer eten van spullen waar geraffineerde suikers inzitten (kristalsuikers, zeg maar). Daar kun je zeker in het begin al flink van afvallen.
pi_100502206
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef NBT het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, zo heb ik ook een tijdje geleefd. Het is ook lastig om vol te houden.
Maar als je gezonder eet en leeft heb je ook meer energie, en ben je niet meer zo lui.
Ik vind het ook wel lastig om advies te geven, of tips, want iedereen is weer anders.
Je moet bij jezelf gewoon die spreekwoordelijke knop vinden.
Ik heb em gevonden maar ga hem pas na mijn vakantie omdraaien, tot die tijd vreet ik me niet vol met de lekkerste dingen maar neem ik alvast een stap in de goede richting.
Er aan beginnen is moeilijk, volhouden is moeilijk, maar als je erin slaagt is dat wel een enorme
kick.
Neem het gevoel alsof je slaagt voor je rijbewijs, of als je iets bereikt heb. Naar dat fijne gevoel moet je toewerken.

Voor ik nog meer onzin ga vertellen: zorg dat je een stok hebt achter de deur.. dus zorg dat die knop bij je vriend dus ook om gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 11:48:45 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:50:54 #298
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100502305
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, zo heb ik ook een tijdje geleefd. Het is ook lastig om vol te houden.
Maar als je gezonder eet en leeft heb je ook meer energie, en ben je niet meer zo lui.
Ik vind het ook wel lastig om advies te geven, of tips, want iedereen is weer anders.
Je moet bij jezelf gewoon die spreekwoordelijke knop vinden.
Ik heb em gevonden maar ga hem pas na mijn vakantie omdraaien, tot die tijd vreet ik me niet vol met de lekkerste dingen maar neem ik alvast een stap in de goede richting.
Er aan beginnen is moeilijk, volhouden is moeilijk, maar als je erin slaagt is dat wel een enorme
kick.
Neem het gevoel alsof je slaagt voor je rijbewijs, of als je iets bereikt heb. Naar dat fijne gevoel moet je toewerken.

Voor ik nog meer onzin ga vertellen: zorg dat je een stok hebt achter de deur.. dus zorg dat die knop bij je vriend dus ook om gaat.
Nouja, ik ben gister dus letterlijk door de bank gezakken, heb mezelf dan ook in slaap gehuild, ik had me al voorgenomen helemaal niet meer te eten.. maar dat is natuurlijk belachelijk, maar ik wil gewoon niet meer dik zijn, ga het wel proberen, maar ik moet maar eens gaan leren koken enzo.... Dat zal ook wel schelen in plaats van elke keer een oven op magnetron maaltijd..
pi_100502493
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef NBT het volgende:

[..]

Nouja, ik ben gister dus letterlijk door de bank gezakken, heb mezelf dan ook in slaap gehuild, ik had me al voorgenomen helemaal niet meer te eten.. maar dat is natuurlijk belachelijk, maar ik wil gewoon niet meer dik zijn, ga het wel proberen, maar ik moet maar eens gaan leren koken enzo.... Dat zal ook wel schelen in plaats van elke keer een oven op magnetron maaltijd..
Bij mij was het vooral dat ik mezelf in de spiegel zag zitten toen het besef kwam dat ik echt TE dik was (leuk ik zit aan tafel met de laptop en ik hoef maar naar links te kijken en ik zie mezelf in de spiegel)

Koken hoeft niet moeilijk te zijn, groente vlees aardappels.
gebruik vloeibare boter of olijfolie
Mager vlees, rundergehakt, kip, vis
Probeer anders of je bij een dietiste terecht kan die je verder kan helpen ermee (als je een goede hebt kan dat ook een stok achter de deur zijn)

Oh en het feit dat je door de bank gezakt bent hoeft niet te betekenen dat je te dik bent. De bank kan ook gewoon kut zijn ;) :@
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:59:45 #300
265768 NBT
Bigger is better.
pi_100502634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Bij mij was het vooral dat ik mezelf in de spiegel zag zitten toen het besef kwam dat ik echt TE dik was (leuk ik zit aan tafel met de laptop en ik hoef maar naar links te kijken en ik zie mezelf in de spiegel)

Koken hoeft niet moeilijk te zijn, groente vlees aardappels.
gebruik vloeibare boter of olijfolie
Mager vlees, rundergehakt, kip, vis
Probeer anders of je bij een dietiste terecht kan die je verder kan helpen ermee (als je een goede hebt kan dat ook een stok achter de deur zijn)

Oh en het feit dat je door de bank gezakt bent hoeft niet te betekenen dat je te dik bent. De bank kan ook gewoon kut zijn ;) :@
We hebben die bank net nieuw, en het is echt een stevige bank, er zat zeg maar een houten balk onder de zitting die best wel dik was, ik snap niet dat ik dat veroorzaakt heb, maar dat geeft dus weer aan dat ik mezelf dunner zie dan ik ben.... ik ben ook op de weegschaal gaan staan en in de spiegel gaan kijken.. (in mijn ondergoed, heerlijk confronterend..) En Bah.... het moet er gewoon af!

Dieetiste is een goed idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')