Om er ff op in te haken, geen gewicht erbij, wel 3 ons verloren. Alsnog een gewoon eetpatroon volgen de komende dagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Blistering het volgende:
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng
Het is patat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Het is btw patat.
Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Muks het volgende:
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjesLekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!
Oh en ik heb een bmi van onder de 30![]()
*B*
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen'Psychologie van de koude bodem
Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket![]()
Soms moet je jezelf eventjes laten gaan idd, des te beter kan je er andere dagen weer gewoon tegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me
Soms is het even nodig
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:32 schreef Purdey het volgende:
Chocolade, frituursnacks en alcohol wil het breekbare, zielige mens
Naar de Waalse Ardennenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:52 schreef Muks het volgende:
Tink goed van je dat je hebt geluistert naar je lijf !! Ik weiger ook door te eten als ik vol zit, ook al is mijn reep of shake nog niet op. Dan bewaar ik het voor na 2,5 uur.
Waar ga je heen op vakantie ?
Txs, we gaan vrijdagmorgen pas, maar ga tussendoor nog een hoofdstuk van m'n thesis schrijven en woensdag en donderdag ben ik bij m'n moeder en zusje in limburg... dus wilde alvast zoveel mogelijk ingepakt hebbenquote:
Ik ook!! En ik vind het een beetje gek dat ze zo ineens is verschwunden!quote:
Dat plaatje...quote:Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef m@x het volgende:
Ik zit nooit volDeze week sta ik qua gewicht geloof ik een beetje stil.
[ afbeelding ]
Fijne vakantie Tink
Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben zelf wat minder aanwezig doordat ik wat last heb van hormoonstormen met bijbehorende stemming (overgang) dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te dieten of om er over te praten..
Het had erger gekund... Het had ook beter gekund, maar toch vind ik het niet schandalig hoor. Gekookte eieren vind ik ontzettend vies, dus dat je dat 's ochtends weg kunt krijgen, vind ik bewonderenswaardigquote:Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!
Ik vind mijn lijstje van vandaag niet zo geweldig. Het had erger kunnen zijn, maar toch![]()
O: 2 volkorenboterhammen met friteslijn en 1 gekookt eitje
T: niks
L: crispy chicken ceasarsalad van de mac (zonder croutons en met de helft van de dressing
T: snoeptomaatjes
D: meergranen pitabroodje, 150 gr. kipshoarma, sla, komkommer, zelfgemaakte magere knoflooksaus
T: aardbeien met beetje zoetstof
S: door de stad geslenterd en 1 mile
Gedronken: thee, koffie en cola-light
Jij bent in het centrum geweestquote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef m@x het volgende:
En nu neem ik nog een handje amandelen, want die zijn gezond
Ik heb vandaag trouwens geshopt bij de biologische supermarkt en de aziatische supermarkt. Helemaal leuk vond ik het. Ik heb lijnzaad meegenomen, meergranenpita's (dat wordt de komende 3 dagen nog pita's eten), edamame's, masala en roti-vellen. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
Kloptquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij bent in het centrum geweestDie Aziatische supermarkt is zó tof.. ik kom altijd wel met iets speciaals terug. De vriezerafdeling is trouwens ook erg ok met de indische snacks
Ik werk er zo'n beetje om de hoek.. moet altijd moeite doen om niet uit te stappen als ik er met de tram langssjees...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Klopt![]()
Die supermarkt is idd heel fijn. Ik kon er alleen niet te lang rondstruinen want er moest iemand heeeeeeeeeeeeeel nodig plassen ;')
Check eens dit:quote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef m@x het volgende:
Ik kom bijna nooit in de stad om te winkelen vanwege dat andere winkelcentrum wat hier in de buurt zit. Daar hebben ze alles wat ik nodig heb en qua kleding is er qua maat daar net zo veel (lees: weinig) te krijgen als in het centrum.
Heeft er iemand trouwens nog slanke recepten waarmee ik de pitabroodjes kan opleuken? Ik lust bijna alles, behalve champignons. Kipshoarma heb ik nu gehad, nog 3 dagen te gaan dus.
Mee eens! Bellen! Better to be safe than sorry...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Muks het volgende:
Dit klinkt toch niet als iets wat alleen door overgewicht komt, maar klinkt als overbelasting en dus idd tripje huisarts lijkt mij een strak plan. Kan zomaar een stressfractuur zijn of zo en vanaf hier heb ik geen röntgen ogen helaas dus bellen zou ik zeggen.
Ik heb een paarse variant van dat plaatje nodigquote:Op maandag 25 juli 2011 07:49 schreef Muks het volgende:
Paars Beestje om die reden slik ik de pil door, zonder dat verander ik werkelijk in een walgelijk hormonster. Ik mocht kiezen uit hormoonpillen of de pil, de bijwerkingen van de hormoonpillen waren zo naar dat de pil over bleef en gelukkig doet een relatief lichte pil prima zijn werk. Ongesteld ben ik nu amper nog, maar de hormonster in mij is getemd
[ afbeelding ]
Het werd uiteindelijk een pita-hamburgerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Check eens dit:
Smulweb's pita's
Met onder andere:
Mexicaanse Pita
Griekse Pita
Verder kun je met tonijn en pitabroodjes ook hele lekkere combi's maken
Enjoy!
Je weet dat er in fruit ook heel veel suiker zit? Mijn moeder had een prima eetpatroon, met veel fruit, en dat was het eerste wat de voedingsdeskundige haar liet schrappenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef RandomMoron het volgende:
o : volkoren boterham met muisjes
t : twee perziken
l : Bruin broodje peppadew salade met rauwkost
t : drie pruimen
d : karbonaadje met gegrilde groentes
t : pruimen
In het studentensportcentrum? Hou je rekening met de aangepaste openingstijden:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:06 schreef BGTes het volgende:
Ik wil ook weer gaan fitnessen, mijn studentensportkaart is tot eind augustus nog geldig, alleen kan ik niemand vinden die mee wil
Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef RandomMoron het volgende:
jadat weet ik, maar ik zit hier met een kilo pruimen die heel zacht en zoet zijn..dus heel verleidelijk
![]()
ik moest ook al minder fruit eten, omdat ik teveel eet..maar ja.. het is af en toe zo lekker
ik begrijp dat niet.. ik zou zo een hele dag geen brood of wat kunnen eten en mijn dagen vullen met sinaasappels en pruimen en perziken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfan![]()
Hier voor de lunch een Italiaanse bol met pesto en kipfilet en een broodje knakworst.
Tussendoor een groot glas sap (van die goede, zonder suiker enzo) en dan als diner:
Risotto met truffel, gebakken witvisje uit de grillpan en iets van groente, nog geen idee wat precies...
Xx!
He, dat is wel een tekortkoming in je dieetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef RandomMoron het volgende:
ik lust geen pannekoeken! Telt dat dan ook?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Muks het volgende:
Purdey![]()
1,4 in een nacht lijkt erop dat alle vastgehouden vocht nu fietsen is
Doe maar lekker door zoals je doet en die 16 kg komen er af !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |