abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:05:46 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799506
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

BrandX
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:07:36 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799622
Ik heb vanmorgen op mijn gemak alles voor een weekje camping bijelkaar gezocht, dat staat nu klaar op slaapkamer. Straks vouwwagen even uit garage trekken en checken, zooi in de auto en morgen richting de Moesel!

Mijn planning voor volgende week, veel wandelen, veel wijn :+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:10 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99799936
Ge moet er nog even een reeks van maken O-)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:15:13 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99800083
Wat stom dat dat niet automatisch gaat mobiel...
  Boks-Chick vrijdag 22 juli 2011 @ 16:52:21 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99802055
Linked :*
lolwut
pi_99805778
Wij gaan nog niet,maar ik ga op vakantie gewoon door met Cambridge, wel heb ik de 2e week een eetweek gepland zodat ik in elk geval wat BBQ mee kan doen, hoewel ik dr niet echt fan van ben.

Zo even zwemmen, laatste avond zwemvierdaagse en mag je nog gratis disco zwemmen B-) Niets voor mij maar het baantjestrekbad is ook open ;) Zoonlief mag eerst zijn 250 m zwemmen en dan kan ie de disco in
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99809050
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:45:41 #8
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99809651
Wat een nette TT! Hulde Sjeen :)

Lijstje van vandaag:

O: Boterham met vruchtenhagel, glas chocolademelk light.
L: 2 boterhammen met garnalensalade, beker melk.
T: Eierkoek, 2 kersenbonbons (Ze vielen me aan, echt..)
D: Andijvie, aardappeltjes, kaasburger en een left over pindasaus.

Vanavond niks meer, behalve water. En net 200 kcal verfiest. Denk dat ik rond de 1300 kcal zit.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_99813095
O hier zijn we!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99815573
Is Mala trouwens op vakantie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:06:27 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99816528
Ik was jullie kwijt!

Vandaag een hele dag gezellig gedaan, maar weinig onverantwoords :)

Nu ga ik badderen, ben kapot moe en morgenavond kermis :D *w00t, love living in Tilburg*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99817417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Mala trouwens op vakantie?
Ze is al een tijdje weg inderdaad :?
pi_99831043
Misschien op vakantie, misschien even een klein dipje, kan allemaal.
Hier gaat het weer goed, na mijn migraine hield ik 3 dagen vocht vast maar das weg en 4 ons extra dus ik ben blij. Zal deze week geen klapper maken maar eraf is eraf.

oh en de column staat op de site trouwens ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:16:15 #14
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99831742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Blistering het volgende:
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Om er ff op in te haken, geen gewicht erbij, wel 3 ons verloren. Alsnog een gewoon eetpatroon volgen de komende dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:46:17 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99832456
Ik snap niks van mijn lijf... :?

Ik heb donderdag die verjaardag gehad en chocoladecake, een kersenflap, een donut, frietjes en een kaassouffé gehad. Gisteren bezoek: 2 grote stroopwafels, tuna-sandwich als lunch, ijskoffie met witte chocolade-siroop, 's avonds gevulde pasta....

Ik ben afgevallen (ongeveer een halve kilo). Het is niet dat ik er niet blij mee ben, maar ik snap het gewoon niet :(

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:00:58 #16
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99832850
Haha Tink, we zitten in hetzelfde schuitje. Ik snap er ook niets van, maar ben er wel blij mee :P.

Jij ook mooi!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:01:30 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99832860
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:17:22 #18
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833320
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
Het is patat? :? In veel delen van het land zeggen ze gewoon "frietjes" hoor... niet aanstellen :')

Ik heb niet bewogen, zijn met de auto naar die verjaardag gegaan en hebben gisteren alleen een rondje door de stad gelopen...

Xx
pi_99833378
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*

[ Bericht 35% gewijzigd door Muks op 23-07-2011 12:32:27 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:38:00 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833940
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Muks het volgende:
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*
*O* *O* *O*

Heb even bekeken hoe veel ik nog moet afvallen om die mijlpaal te halen: 12 kilo... Mooi doel voor het einde van het jaar :)

Xx!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:17:51 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99835209
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Lijstje tot nu toe:

O: Ontbijtcrackers, chocolademelk light.
T: 3 pinda m&m's.
L: 1 witte sesam bagel met garnalensalade.

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:14:15 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99838823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
Alvast gefeliciteerd :D

En ik 'moet', want anders doe ik het niet... wat ik wil, kan ik net iets te makkelijk aanpassen. Hoe dat psychologisch in elkaar zit, heb ik in heel mijn opleiding nog niet gehad, dus daar maak ik me maar niet druk om :)

Xx
pi_99839033
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:21:41 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99839053
Mijn grootste uitdaging is weer vanavond..
Ik werk in de horeca en daar zijn de verleidingen errug groot :{
De hele tijd bonbons die door je handen gaan (zoooo lekker om er gewoon eentje in je mond te stoppen :X ) en dessert-buffet waar van over is.. (zooo verleidelijk om dan in de keuken nog even een lepel te pakken en wat naar binnen te scheppen ipv direct de kliko in... Versgemaakte tiramisu :X :X ).. Bitterballen etc die rondgaan op een feestavond.. (erg handig tegen de trek die om een uur of 23.30 toch wel komt opzetten :X )

Het voornemen voor vanavond is toch weer om, áls ik erge trek/snaaitrek krijg, om het dan bij een droog stukje brood te houden of hooguit wat vers fruit ofzo :Y Voorgaande keren ging het best aardig :Y
En het helpt natuurlijk dat ik continue aan het lopen ben (al zorgt dat ook juist voor de trek, later op de avond).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Boks-Chick zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:15 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99839142
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
Soms moet je jezelf eventjes laten gaan idd, des te beter kan je er andere dagen weer gewoon tegen O+

Zelf wel trots op mezelf :7
Vanochtend ontbeten met 2 sneetjes brood, tegen lunchtijd (kon niet anders) boodschappen gaan doen en toch ALLE verleidingen weten te weerstaan!
Dus ook de mac die in de AH xl zit, en ook de vietnamese snacktent die buiten voor de deur staat gewoon weerstaan :7
En zowaar geen ongezonde dingen gekocht ook nog eens :o Lijkt wel alsof ik ziek ben. Thuis braaf gewoon gelunched met twee sneetjes brood kalkoenfilet *O*

Daarna wel gezondigd met een handje japanse mix :+ Maar het had dus veeeeel erger kunnen zin :P
lolwut
pi_99839200
En precies, als je daarna gewoon verder gaat is er niets loos !

Purdey *G* wanneer hoor je wat ?

Brandx knap, van je het is toch elke keer weer lastig die verleidingen, hoewel ik zoet momenteel zo smerig vind ruiken ook wel weer apart
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:26:16 #27
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99853572
Het jammere van verjaardagen is dat er altijd zoveel over blijft.

Dus onder het mom van praatjes vullen geen gaatjes net nog maar ff 2 miles gedaan *)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:07:13 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99858171
@Muks: Maandag wordt ik gebeld, wanneer ik een dagje mag komen meedraaien :Y

Verder durf ik eigenlijk mijn crappy eetlijstje verder niet meer te posten. Ontbijt en lunch was al bekend, en de rest:

Tussendoor: Nougat, stukjes 62% chocolade met amandelen en 62% chocolade met hazelnoten. Films van Stieg Larsson gekeken met een vriendin..
Avond: Vriendin bleef eten, pasta gorgonzola.
Toetje: Schaaltje ananas, hurray fruit!

Ik ga me schamen..
pi_99867786
Spannend Purdey !
En je lijstje tja, de chocoalade is tenminste 60 procent puur dus ook niet zo slecht,de pasta valt ook mee als je er salade en niet teveel van op hebt, en je toetje is toch prima !
pi_99869216
Eetlijst gisteren. Commentaar mag, maar is echt niet nodig. Het was al een kutweek, maar gisteren kwam daar nog eens een tik achteraan waar de rest van de week niets bij was, dus ik was bij mn ouders die me gingen vertroetelen tot en met het avondeten en ja daar hoort in ons vertroetelritueel slecht eten bij. En 's avonds me misdragen met een vriend. Alles dus bewuste keuzes.

Ontbijt: 2 boterhammen
T: zelfgemaakte frambozensmoothie (tihihih tot zover was er die dag nog niets aan de hand)
shit hit the van-moment
T: frikandelbroodje
T: toblerone
D: Brood met boerenomelet en heul veel kaas. Boterham pindakaas
T+B: Bittergarnituur met wijn

Ging ik me er beter van voelen? Ja. Niet perse het eten op zich, maar het alles er om heen wel. :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 10:29:19 #31
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99869263
Vanmorgen op de weegschaal gestaan, gewoon voor de zekerheid.. En niks aangekomen na vrijdag! I'm beating my own system :P

Ik heb zeker vanwege die chocolade 's avonds niet veel gegeten, 2 opscheplepels pasta. Salade hád ik wel gekocht, maar was ik door de film totaal vergeten klaar te maken :D

Net ontbeten: Flink schaaltje ananas en druiven, beker chocolademelk light.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:32:22 #32
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99869321
Ja duh, Phoebe, natuurlijk hoort bij vertroetelen slecht eten. Alsof je iemand kunt troosten met salades, groente en roggebrood :{w Chocolade, frituursnacks en alcohol wil het breekbare, zielige mens :Y
pi_99869366
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:32 schreef Purdey het volgende:
Chocolade, frituursnacks en alcohol wil het breekbare, zielige mens :Y
_O- _O- _O- Zo waar!
  zondag 24 juli 2011 @ 11:13:49 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99870082
Goeiemorgen!

Gisteravond op de kermis een grote Magner's gehad (cider, irish pub) en verder een halve kleine portie churro's. Ik zat vol en weigerde door te eten... ook al riep de halve vriendenkring "Heb je een heel jaar geen churro's gehad en dat eet je ze maar half op?!?" :)

Vanmorgen een bak yoghurt en al gesport... zometeen de vakantiekoffer inpakken :D

Xx!
pi_99870908
Tink goed van je dat je hebt geluistert naar je lijf !! Ik weiger ook door te eten als ik vol zit, ook al is mijn reep of shake nog niet op. Dan bewaar ik het voor na 2,5 uur.

Waar ga je heen op vakantie ?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:11:20 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99871406
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:52 schreef Muks het volgende:
Tink goed van je dat je hebt geluistert naar je lijf !! Ik weiger ook door te eten als ik vol zit, ook al is mijn reep of shake nog niet op. Dan bewaar ik het voor na 2,5 uur.

Waar ga je heen op vakantie ?
Naar de Waalse Ardennen :)

Xx
  zondag 24 juli 2011 @ 12:14:08 #37
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_99871491
Ik zit nooit vol :') Deze week sta ik qua gewicht geloof ik een beetje stil.

Fijne vakantie Tink
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_99871613
Jongens weet iemand nu iets van Mala? Ze is ineens weg en heeft niets gezegd over vakantie ofzo?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:38:36 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99872189
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef m@x het volgende:
Fijne vakantie Tink
Txs, we gaan vrijdagmorgen pas, maar ga tussendoor nog een hoofdstuk van m'n thesis schrijven en woensdag en donderdag ben ik bij m'n moeder en zusje in limburg... dus wilde alvast zoveel mogelijk ingepakt hebben :D

Xx
pi_99872215
Omnomnom! Vandaag komen er weer allerlei vrienden me ritueel volproppen :9

Wat zal ik eens bestellen?
pi_99872352
eh een lekkere salade met komkommer, gerookte kip stukjes (of gegrild en dan lauw/warm) met paprik, rode ui, champignons uitgebakken in wat olie voor de notige smaak en een dressing van wat balsamicoazijn, olie en peper
  zondag 24 juli 2011 @ 13:04:39 #42
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99872898
Ik mis Mala :'(
pi_99873397
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef Blistering het volgende:
Ik mis Mala :'(
Ik ook!! En ik vind het een beetje gek dat ze zo ineens is verschwunden!
pi_99873453
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef m@x het volgende:
Ik zit nooit vol :') Deze week sta ik qua gewicht geloof ik een beetje stil.

[ afbeelding ]

Fijne vakantie Tink
Dat plaatje... _O-

Fijne vakantie, Tink! :W

En waar is Mala inderdaad? -O-
  zondag 24 juli 2011 @ 13:25:10 #45
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99873656
Even kijken of Mala in andere topics nog wel heeft gepost, miste haar ook al ;(

Edit: Niet dus, niks meer. Misschien is ze gewoon met vakantie. Of van haar dieet gevallen ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 13:29:06 #46
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99873818
Ze is gebanned :7
pi_99873857
Beehehe Mala gebanned?
pi_99873865
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:29 schreef Blistering het volgende:
Ze is gebanned :7
:o

Waarom?
  zondag 24 juli 2011 @ 13:31:58 #49
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99873942
Misschien vanwege alle oneerbare voorstellen tot seks, in dit topic? ;)

Ik moet echt wat nuttigs gaan eten. Ik eet alleen maar droog brood, overgebleven pasta en m&m's vandaag, realy bad :N

Ik geef het weer de schuld :Y
pi_99889004
t weer helpt hier niet in elk geval ik krijg er zin in warme dingen van en de thee komt mijn neus uit, net mijn soepie gehad en een bouilonnetje en nu gaat het wel weer.

T is hier wel rustig zeg... heb net maar een half uurtje op de hometrainer gezeten, standje 4 dus pittig maar wel lekker even bewegen.
Hopenlijk morgen beter weer en kan ik in elk geval even lopen
  zondag 24 juli 2011 @ 19:42:05 #51
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99889277
Ik heb niet eens gefietst, had geen zin al die moeite te doen :') Morgen beginnen we weer fris en vol goede moed :)

Indd stil hier, al een paar dagen. Waar zijn alle lijners ineens? Muks, gooi eens wat chocolade en zoutjes op de grond ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:06 #52
3142 m@x
pi_99889898
Ik heb gewoon niks te melden :P Net een mile gedaan en vandaag gelunched bij de mac. Keurig aan de salade gezeten terwijl kindlief een happy meal naar binnen zat te werken. En daarna door naar de bioscoop, snoeptomaatjes naar binnen zitten werken. Best vervelend dat iedereen om je heen op popcorn en m&m's zit te knagen }:|
  zondag 24 juli 2011 @ 20:02:20 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99890260
Wauw M@x, I'm like a proud mama!
pi_99890380
*stooit op verzoek worteltjes, komkommer en tomaatjes rond* leek me beter :P

maar idd rustig hier, normaal moet ik echt elke dag een paar keer bijlezen maar nu is 1x per dag plenty
pi_99891600
Ik ben zelf wat minder aanwezig doordat ik wat last heb van hormoonstormen met bijbehorende stemming (overgang) dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te dieten of om er over te praten..
  zondag 24 juli 2011 @ 20:41:03 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99892324
Paarsbeestje, hang in there... ook aan de overgang komt weer een einde :) en het goede nieuws is dat je daarna nooit meer ongesteld bent ik probeer een positieve kant te zien...

M@X: Je bent een held! En snoeptomaatjes zijn stiekem ook gewoon heel lekker, alleen voelt het zo suf als iedereen m&m's gaat zitten eten... gelukkig voel je je daarna wel heel goed over jezelf :D En wij zijn trots, dat helpt vast nog meer *O*

Muks: Het is zeker rustig, maar stiekem vind ik dat wel lekker :) 5 keer per dag bijlezen werd me soms een beetje veel van het goede Ja, ik ben lui...en ik zit in de vakantie te weinig achter de pc :)

Anyway, lijstje:

Late O: Kommetje yoghurt.
T: Niks, late O.
L: 4 volkorenboterhammen, 2 met vleeswaar, 1 met pesto en kipfilet en 1 met pindakaas. Was meer brunch dan lunch...
T: een cup a soupje met 3 volkoren soepstengels.
D: Aardappelpartjes uit de oven, komkommer-feta-salade met yoghurtdressing en een kipsatéschnitzel (die laatste op verzoek van vriendjelief, is z'n favourite food en hij krijgt het nooit)
T: Niks, ik zit vol van de glazen water en thee...
S: Vanmorgen gesport en na het eten nog een half uur gehometraind a 22 km/uur.

Nu ben ik moe, ga zometeen lekker bankhangen met een boek :z

:W
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:56 #57
3142 m@x
pi_99894303
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben zelf wat minder aanwezig doordat ik wat last heb van hormoonstormen met bijbehorende stemming (overgang) dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te dieten of om er over te praten..
Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!

Ik vind mijn lijstje van vandaag niet zo geweldig. Het had erger kunnen zijn, maar toch :{

O: 2 volkorenboterhammen met friteslijn en 1 gekookt eitje
T: niks
L: crispy chicken ceasarsalad van de mac (zonder croutons en met de helft van de dressing
T: snoeptomaatjes
D: meergranen pitabroodje, 150 gr. kipshoarma, sla, komkommer, zelfgemaakte magere knoflooksaus
T: aardbeien met beetje zoetstof
S: door de stad geslenterd en 1 mile

Gedronken: thee, koffie en cola-light
  zondag 24 juli 2011 @ 21:28:46 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99895184
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreselijk. Van die buien waar je niks aan kan doen. Hou vol!

Ik vind mijn lijstje van vandaag niet zo geweldig. Het had erger kunnen zijn, maar toch :{

O: 2 volkorenboterhammen met friteslijn en 1 gekookt eitje
L: crispy chicken ceasarsalad van de mac (zonder croutons en met de helft van de dressing
T: snoeptomaatjes
D: meergranen pitabroodje, 150 gr. kipshoarma, sla, komkommer, zelfgemaakte magere knoflooksaus
T: aardbeien met beetje zoetstof
S: door de stad geslenterd en 1 mile

Gedronken: thee, koffie en cola-light
Het had erger gekund... Het had ook beter gekund, maar toch vind ik het niet schandalig hoor. Gekookte eieren vind ik ontzettend vies, dus dat je dat 's ochtends weg kunt krijgen, vind ik bewonderenswaardig :)

Wat ik niet zo goed begrijp, is waarom je de crispy chicken genomen hebt ipv de grilled chicken... die is toch nog net iets minder ongezond.

Truste!
  zondag 24 juli 2011 @ 21:51:35 #59
3142 m@x
pi_99896599
Ik hou van gekookte eieren. Op elk moment van de dag :)

De grilled chicken vind ik vies.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:01:58 #60
3142 m@x
pi_99897166
En nu neem ik nog een handje amandelen, want die zijn gezond :')

Ik heb vandaag trouwens geshopt bij de biologische supermarkt en de aziatische supermarkt. Helemaal leuk vond ik het. Ik heb lijnzaad meegenomen, meergranenpita's (dat wordt de komende 3 dagen nog pita's eten :')), edamame's, masala en roti-vellen. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
pi_99897282
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef m@x het volgende:
En nu neem ik nog een handje amandelen, want die zijn gezond :')

Ik heb vandaag trouwens geshopt bij de biologische supermarkt en de aziatische supermarkt. Helemaal leuk vond ik het. Ik heb lijnzaad meegenomen, meergranenpita's (dat wordt de komende 3 dagen nog pita's eten :')), edamame's, masala en roti-vellen. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
Jij bent in het centrum geweest :Y Die Aziatische supermarkt is zó tof.. ik kom altijd wel met iets speciaals terug. De vriezerafdeling is trouwens ook erg ok met de indische snacks :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 22:05:09 #62
3142 m@x
pi_99897376
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jij bent in het centrum geweest :Y Die Aziatische supermarkt is zó tof.. ik kom altijd wel met iets speciaals terug. De vriezerafdeling is trouwens ook erg ok met de indische snacks :Y
Klopt :Y

Die supermarkt is idd heel fijn. Ik kon er alleen niet te lang rondstruinen want er moest iemand heeeeeeeeeeeeeel nodig plassen ;')
pi_99897472
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef m@x het volgende:

[..]

Klopt :Y

Die supermarkt is idd heel fijn. Ik kon er alleen niet te lang rondstruinen want er moest iemand heeeeeeeeeeeeeel nodig plassen ;')
Ik werk er zo'n beetje om de hoek.. moet altijd moeite doen om niet uit te stappen als ik er met de tram langssjees...
  zondag 24 juli 2011 @ 22:08:44 #64
3142 m@x
pi_99897643
Ik kom bijna nooit in de stad om te winkelen vanwege dat andere winkelcentrum wat hier in de buurt zit. Daar hebben ze alles wat ik nodig heb en qua kleding is er qua maat daar net zo veel (lees: weinig :')) te krijgen als in het centrum.

Heeft er iemand trouwens nog slanke recepten waarmee ik de pitabroodjes kan opleuken? Ik lust bijna alles, behalve champignons. Kipshoarma heb ik nu gehad, nog 3 dagen te gaan dus.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:11:31 #65
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99897792
Ik ben er nog wel :W maar was de afgelopen dagen een ietsiepietsie van god los.
Kan het herfstweer misschien de schuld geven, maar was helemaal into de zoetigheid en vette hap. Ik heb m'n nieuwe beste vriendin Leslie al minstens drie dagen niet gezien.
Morgen ga ik de knop weer omzetten, beloofd.
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 24 juli 2011 @ 22:28:42 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99898794
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef m@x het volgende:
Ik kom bijna nooit in de stad om te winkelen vanwege dat andere winkelcentrum wat hier in de buurt zit. Daar hebben ze alles wat ik nodig heb en qua kleding is er qua maat daar net zo veel (lees: weinig :')) te krijgen als in het centrum.

Heeft er iemand trouwens nog slanke recepten waarmee ik de pitabroodjes kan opleuken? Ik lust bijna alles, behalve champignons. Kipshoarma heb ik nu gehad, nog 3 dagen te gaan dus.
Check eens dit:
Smulweb's pita's

Met onder andere:

Mexicaanse Pita
Griekse Pita

Verder kun je met tonijn en pitabroodjes ook hele lekkere combi's maken :)

Enjoy!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tink89 op 24-07-2011 22:29:30 (Url-issues) ]
pi_99899384
Goed. Ik hou het even bij steekwoorden. Chips. Chocola. Cupcakes. Alcohol.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:06:00 #68
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99900731
haha, mooie steekwoorden, ze spreken voor zich :P

wij hebben ook een lui en dik dagje vandaag :)
begonnen met amerikaanse pancakes met zomervruchtensaus ( zelfgemaakt :D, natuurlijk!)
toen een ciabatta met gesmolten kaas
en savonds zijn we uit eten gegaan en heb ik risotto op met blauwaderkaas, peer en balsamico-stroop.

Goddelijk, slecht... maar het zo waard. En nu weer een weekje streng :)
pi_99910981
Paars Beestje om die reden slik ik de pil door, zonder dat verander ik werkelijk in een walgelijk hormonster. Ik mocht kiezen uit hormoonpillen of de pil, de bijwerkingen van de hormoonpillen waren zo naar dat de pil over bleef en gelukkig doet een relatief lichte pil prima zijn werk. Ongesteld ben ik nu amper nog, maar de hormonster in mij is getemd

maandag 25 juli 2011 @ 09:40:58 #70
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99912448
Ik was jullie kwijt :o
Het afgelopen weekend was mijn vriend er, we hadden elkaar 2 weken niet gezien. Vandaar dat ik amper gepost heb.

Die pijn aan mijn voeten waar ik het laatst over had, wordt echt ondraaglijk :S ik krijg nu na een uur of 3 te staan al zo'n pijn dat ik alleen maar heen en weer kan huppen en iedereen vraagt of ik moet plassen. Mijn baas is totaal niet lenient en vindt me al een zeikerd dus even pauze nemen heeft geen zin. :( Toen ik 9 uur gewerkt had en ik thuis kwam kon ik alleen nog maar zitten. Mijn vriend moest alles pakken enzo :') Hebben jullie daar ook zo erg last van gehad of wordt het voor mij toch tijd om een huisarts te nemen hier?

Het voordeel was wel dat ik vrijdag en zaterdag rond een uur of 11 sliep, waardoor ons gebruikelijke snackmoment kwam te vervallen. Nog nooit zo lang een zak chips in huis gehad :p
Ook zijn we gisteren uit eten geweest (11 maanden samen). Heb een dame blanche gehad : :% maar ook de salade opgegeten :) En tijdens de film alleen 2 Oreo's :)
My hovercraft is full of eel.
pi_99913236
Dit klinkt toch niet als iets wat alleen door overgewicht komt, maar klinkt als overbelasting en dus idd tripje huisarts lijkt mij een strak plan. Kan zomaar een stressfractuur zijn of zo en vanaf hier heb ik geen röntgen ogen helaas dus bellen zou ik zeggen.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:33:27 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99919129
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Muks het volgende:
Dit klinkt toch niet als iets wat alleen door overgewicht komt, maar klinkt als overbelasting en dus idd tripje huisarts lijkt mij een strak plan. Kan zomaar een stressfractuur zijn of zo en vanaf hier heb ik geen röntgen ogen helaas dus bellen zou ik zeggen.
Mee eens! Bellen! Better to be safe than sorry...

Hier een goed dagje.

O: 2 sneden zelfgebakken brood, 1 cracker met pindakaas, vruchtensap (van die zonder suiker, met heel veel fruit en geen gekke e-nummers).
T: Niks, late O (+- 10:00) en geen honger.
L: Bakje turkse yoghurt.

:W
pi_99920044
Ik ben met dit weer een beetje klaar met water drinken. Slurpte ik tot voor kort met gemak 3 liter weg, nu moet ik mijn best doen voor 1,5 liter. En meer dan 2 koppen thee krijg ik nniet weg
( het is trouwens weer voor thee met heel veel speculaasjes, gedoopt in de thee. waarna de thee weg te gooien omdat deze troebel is :9~ )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 25 juli 2011 @ 19:25:41 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99931311
Hmmz, speculaasjes :D Ik heb ze niet in huis gehaald, want dan gaan ze op...

Voor mijn diner heb ik een nieuwe tactiek: elke hap minimaal 15 keer kauwen. Nu ben ik eindelijk niet meer na 10 minuten klaar, terwijl vriendjelief nog 20 minuten extra nodig heeft. Ik heb sowieso eerder door dat ik vol zit :)

Lijstjeeeeee:

O: 2 zelfgebakken boterhammen met beleg en een cracker met pindakaas.
T: Niks, late O.
L: Bakje Turkse yoghurt met een pietsiebeetje zoetstof.
T: Bakje vanilleyoghurt met wat chocoladecruesli en een handje aardbeien.
D: Rosti uit de oven met Zweedse gehaktballetjes (8) en heel veel groente (bloemkool-brocolli-wortel-mix)
T: Een suikerspin, maar daarvoor lopen we op en neer naar de Kermis... En da's net als de churro's van zaterdag maar één keer per jaar :D

Xx!
  maandag 25 juli 2011 @ 19:34:24 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99931642
Lijstje is een béétje crappy. Heb nu al het snoepgoed wat er nog was in het 'mandje vol lekkers' gedaan wat ik voor m'n broer heb gemaakt voor z'n verjaardag. Net voor straf 47 minuten gefietst, en 400 kcal verbrand.

O: Ontbijtcrackers, beker chocolademelk light.
T: Handje M&M's pinda.
L: 2 tarwebolletjes, 1 light smeerkaas, 1 vruchtenhagel. Schaaltje ananas&druiven, beker melk.
T: Nog meer handjes M&M's, 3 blokjes nougat én 2 kersenbonbons.
D: Salade met trostomaatjes en geraspte oude kaas. Een kipfilet erbij.

Ik ga me schamen..

Maar het was wél lekker :@
pi_99931909
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 07:49 schreef Muks het volgende:
Paars Beestje om die reden slik ik de pil door, zonder dat verander ik werkelijk in een walgelijk hormonster. Ik mocht kiezen uit hormoonpillen of de pil, de bijwerkingen van de hormoonpillen waren zo naar dat de pil over bleef en gelukkig doet een relatief lichte pil prima zijn werk. Ongesteld ben ik nu amper nog, maar de hormonster in mij is getemd

[ afbeelding ]
Ik heb een paarse variant van dat plaatje nodig :') Ik moet in ieder geval er iets mee met deze toestand, want inmiddels loop ik 3,5 week van de maand met mijn ziel onder m'n arm en is het helemaal niets. Maar goed volledig offtopic enzo.

On topic: ik heb vanochtend gewogen en ondanks dat ik het tegenovergestemde doe van diëten viel de schade me uitermate mee. Wel een opluchting eigenlijk :+
  maandag 25 juli 2011 @ 20:03:30 #77
3142 m@x
pi_99932807
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Check eens dit:
Smulweb's pita's

Met onder andere:

Mexicaanse Pita
Griekse Pita

Verder kun je met tonijn en pitabroodjes ook hele lekkere combi's maken :)

Enjoy!
Het werd uiteindelijk een pita-hamburger :P Ik liep niet echt warm voor de recepten op smulweb en degenen die ik wel lekker vond zouden me uiteindelijk met nog meer restjes of nog langere kooktijd laten zitten.

Lijstje *)
O: schaaltje magere yoghurt met Kellogs flakes
L: 2 volkoren boterhammen met dieetmargarine, kipfilet en augurk
T: appel
D: meergranenpita met gegrilde hamburger en salade

Weggespoeld met thee, koffie en water. Beweging bestond uit een half uur fietsen en een half uur lopen. Miles komen er vandaag niet van want ik moet nog een berg huiswerk maken. Misschien straks nog wat aardbeien of een handje amandelen en dan ben ik best tevreden.
pi_99936445

Zo iets ? Zo off topic vind ik niet want je hormonen hebben ook invloed op je afvallen.
Fijn dat de weegschaal in elk geval niet tegen viel

Hier een 45 minuten gefietst, wist niet dat je met mijn gewicht dan nog steeds dik 400 kcal verbrand
  maandag 25 juli 2011 @ 21:31:26 #79
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99936763
Ik hoorde ook laatst dat de pil gewichtsverlies tegen kan houden. Geen idee of dat zo is, ik slik 'm nu 7 jaar en ik ben wel dikker geworden. Ondanks dat val ik nu wel af.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:37:51 #80
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99937113
hm... ik weet iig dat ik met de pil veel labieler was, kon om alles huilen..

o : volkoren boterham met muisjes
t : twee perziken
l : Bruin broodje peppadew salade met rauwkost
t : drie pruimen
d : karbonaadje met gegrilde groentes
t : pruimen :)

nu staat er een flan in de oven, hij is alleen nogal ehm..roze :P iets met kleurstof laten vallen enzo.

Ik heb een vaste klant bij ons die me elke week verse groentes komt brengen, heeft ze zelf gekweekt en het is echt geniaal want ik moet telkens nieuwe dingen uitproberen.
Nu heb ik in de keuken :
3 courgettes, een kilo pruimen, een kilo peentjes en een zakje spekbonen/pronkbonen.
en daarbij nog heel veel uien :)
pi_99937141
Ik slik m dus door, al 5 jaar maar ik val dus prima af, 38.3 kg inmiddels dus daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Ook het aankom verhaal schijnt broodje aap te zijn, hoewel ik dat dan wel weer kan bevestigen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:07:19 #82
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99951948
Dan zal het wel zo'n vaart niet lopen :)

Ik was sinds zondagmorgen 8 ons aangekomen. Maar dat is niet zo gek met Chinees en een enorme shitload aan chocolade in alle vormen. Eigen schuld.. Dikke billen, zeg maar ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:31:49 #83
3142 m@x
pi_99952572
Min 13,4. HA!
pi_99954491
*G* m@x *G*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:06:03 #85
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99955541
Proficiat m@x :D

Hier weer even een kleine voeten-update: Gisteren bijna 4 uur achter elkaar gelopen en had er niet superveel last van. Toen ik ging zitten voelde ik het pas. Misschien dat ik binnenkort weer eens gewoon lange wandelingen kan maken :)
Ik wil ook weer gaan fitnessen, mijn studentensportkaart is tot eind augustus nog geldig, alleen kan ik niemand vinden die mee wil :(

Ben nog even aan het bedenken wat ik ga eten straks :D ik zie hierboven courgette staan, misschien dat ik die bak :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:11:59 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99955716
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef RandomMoron het volgende:

o : volkoren boterham met muisjes
t : twee perziken
l : Bruin broodje peppadew salade met rauwkost
t : drie pruimen
d : karbonaadje met gegrilde groentes
t : pruimen :)

Je weet dat er in fruit ook heel veel suiker zit? Mijn moeder had een prima eetpatroon, met veel fruit, en dat was het eerste wat de voedingsdeskundige haar liet schrappen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:06 schreef BGTes het volgende:

Ik wil ook weer gaan fitnessen, mijn studentensportkaart is tot eind augustus nog geldig, alleen kan ik niemand vinden die mee wil :(

In het studentensportcentrum? Hou je rekening met de aangepaste openingstijden:
Deze dus :)

Hier een bakje cornflakes als ontbijt... dat was (zoals gewoonlijk in de vakantie) pas rond half tien, dus geen tussendoortje en zo lunchen met brood.

Xx!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:18:27 #87
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99960401
ja :P dat weet ik, maar ik zit hier met een kilo pruimen die heel zacht en zoet zijn..dus heel verleidelijk ;)

ik moest ook al minder fruit eten, omdat ik teveel eet..maar ja.. het is af en toe zo lekker :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:26:40 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99962902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef RandomMoron het volgende:
ja :P dat weet ik, maar ik zit hier met een kilo pruimen die heel zacht en zoet zijn..dus heel verleidelijk ;)

ik moest ook al minder fruit eten, omdat ik teveel eet..maar ja.. het is af en toe zo lekker :)
Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfan :@

Hier voor de lunch een Italiaanse bol met pesto en kipfilet en een broodje knakworst.

Tussendoor een groot glas sap (van die goede, zonder suiker enzo) en dan als diner:

Risotto met truffel, gebakken witvisje uit de grillpan en iets van groente, nog geen idee wat precies...

Xx!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:13:29 #89
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99964641
Lijstje!

O: Ontbijtcracker, chocolademelk light (Never change a winning combination ;))
T: Niks
L: 1 boterham vruchtenhagel, 1 boterham garnalensalade, beker melk.
T: Klein trosje druiven, pakje lu crackers, glas spa&fruit
D: Bloemkool (Rauw, vind ik lekkerder dan gekookt :)) en een kaasburger. Toe een klein schaaltje pruimencrumble.

Vanavond proberen weer 45 minuten te fietsen, ben ik tevreden :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:09:00 #90
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99966605
Ben nog steeds bezig met vetvrij ziekenhuisdieet. Gaat op zich prima, en volgens mij al wel een kilo of 2 kwijt (weet het niet precies, omdat ik mezelf niet gewogen heb voordat ik begon).

Ben vorige week woensdag begonnen, toen in het weekend normaal gegeten (dat hoort), en nu deze hele week vetvrij ziekenhuisdieet, in het weekend weer normaal eten... en dan nog 2 weken vetvrij ziekenhuisdieet. Hopelijk ben ik dan zo'n 10 kilo kwijt.

Afgelopen zaterdag woog ik 89,4 . Mijn doel is nu om 80 te halen. Einddoel is uiteindelijk tussen 75-80, maar ik denk dat dat een utopie voor mij blijft :P
:-)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:53:53 #91
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99968100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, dat probleem heb ik nou nooit... ik ben niet zo'n fruitfan :@

Hier voor de lunch een Italiaanse bol met pesto en kipfilet en een broodje knakworst.

Tussendoor een groot glas sap (van die goede, zonder suiker enzo) en dan als diner:

Risotto met truffel, gebakken witvisje uit de grillpan en iets van groente, nog geen idee wat precies...

Xx!
ik begrijp dat niet.. ik zou zo een hele dag geen brood of wat kunnen eten en mijn dagen vullen met sinaasappels en pruimen en perziken.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:42:35 #92
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99969428
Tink, ik studeer in Nijmegen :) Zou wel erg ver reizen zijn haha :p

Vanavond tartaartje met courgette (een halve) gebakken in olijfolie gehad. Niet slecht :) Zit wel een beetje vol nu, gelukkig :D

En @ Hierboven: Ik haat fruit :( en brood :( Probeer dan maar eens lekker te ontbijten/lunchen :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:02:49 #93
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_99970142
ik lust geen pannekoeken! Telt dat dan ook?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:05:41 #94
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99972833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef RandomMoron het volgende:
ik lust geen pannekoeken! Telt dat dan ook?
He, dat is wel een tekortkoming in je dieet ;)

Na mijn tussendoortje nog 10 dadels gegeten, en net 45 minuten gefietst. 400 kcal verbrand.
pi_99992609
Wat een relatieve stilte hier zeg !! geloof dat er veel even tussen uit zijn ofzo.
Goede week gehad, doel voor elke week is 1,4 en deze week was het 1,6 dus ik ben blij.
Nu naar de consulente wegen en inkopen doen.

Doei ! *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:02:09 #96
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99993936
Sinds gisteren 1,4 kilo afgevallen :{

En dat maakt nu een totaal van -5 kilo! Had nog meer kunnen zijn als ik me dag in, dag uit aan m'n dieet had gehouden, maar af en toe heb je feestjes, of onbedwingbare zin in ponden chocolade.. Ik ben al blij met de 5 kilo. Nog 16 te gaan voor het einde van dit jaar, moet gaan lukken :)
pi_99994696
Purdey *O* *O* 1,4 in een nacht lijkt erop dat alle vastgehouden vocht nu fietsen is :D
Doe maar lekker door zoals je doet en die 16 kg komen er af !
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:37:10 #98
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99994891
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Muks het volgende:
Purdey *O* *O* 1,4 in een nacht lijkt erop dat alle vastgehouden vocht nu fietsen is :D
Doe maar lekker door zoals je doet en die 16 kg komen er af !
Dat denk ik ook ;) Zondag chinees gegeten, en daar blijft altijd een hoop van 'plakken' qua vocht.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:47:43 #99
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_100000544
ik ben sinds gister 1,5 kilo aangekomen.. zal ook wel vocht zijn :S balen
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:07:23 #100
333464 T.O.P
De enigste ekte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: