Tsja, ik wil in september ook nog op vakantie, maar die is nog niet gepland.. Dus het kan zomaar zijn dat ik er ook niet bij kan zijn (sta niet voor niks bij de misschienersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
quote:
En een waardeloze locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meetquote:
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meet![]()
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.
Meet'n'greet met Koos en katten aaien bij Whisk.
Nee. Den Haag is 2 uur reizen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?quote:
1 uur / 1,5 uur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?
Waar woon je dan?quote:
Havana aan de Waal.quote:
En dat is?quote:
Woeerom?quote:
Dat Utrecht korter reizen zou zijn verwachtte ik wel, maar ik dacht dat A'dam net zo lang zou zijnquote:
Nijmegenquote:
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.quote:
Ach, is toch leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |