je kunt niet eens quotequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS Trapt af: het is weekend nu natuurlijk![]()
(ik hoef er niets aan te veranderen, het is immers weer weekend! en de rit naar Alpe D'huez is van start)
Verschillende forum software versies, weet ik het.quote:
Kijk dat is nou eens goed nieuws! Werkzequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een baantje na 4 weken werkeloos te zijn geweest
prachtig antwoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
small victory omdat ik 5 x bijna opgelicht was of in de val liep bij pervs
whut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bestelde vandaag een pizza, waar paprika ipv peperoni opzat. Dus ik zei dat tegen de bezorger, en die ging een nieuwe pizza voor me halen. de oude pizza mocht ik houden. Toen kwam een andere bezorger met de goede pizza, en die zei, alstublieft meneer, een gratis pizza. Conclusie: kwartiertje langer wachten, gratis avondeten plus een bonuspizza. Da's nog eens service.
Maakt mn dag goed.
nicequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bestelde vandaag een pizza, waar paprika ipv peperoni opzat. Dus ik zei dat tegen de bezorger, en die ging een nieuwe pizza voor me halen. de oude pizza mocht ik houden. Toen kwam een andere bezorger met de goede pizza, en die zei, alstublieft meneer, een gratis pizza. Conclusie: kwartiertje langer wachten, gratis avondeten plus een bonuspizza. Da's nog eens service.
Maakt mn dag goed.
Hahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
small victory omdat ik 5 x bijna opgelicht was of in de val liep bij pervs
Sterf!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef H.FR het volgende:
Mijn weekend begint deze week een dag eerder
Wat is het leven soms toch mooi Pharkus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef Pharkus het volgende:
Vandaag biertjes gedronken met een lang verloren en geemigreerde vriend.
chill das wel rede tot vreugdequote:Op woensdag 25 januari 2012 01:34 schreef Crackpijp het volgende:
Eigenlijk bedoel ik: ik heb een uitkering.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Na een dag stoppen toch maar weer een Gauloises gerookt. Smaakte heerlijk.
Precies hetzelfde. Dacht neen er een voor zo voor het slapen, anders slaapt het zo moeilijk, maar vervolgens weer zo lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik begon altijd weer na zo'n 72 uur, langste poging was zeven dagen. Ga er nooit meer van afkomen, vrees ik.
Áls je net uit bed komt is altijd zo fijn, en na het eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Dacht neen er een voor zo voor het slapen, anders slaapt het zo moeilijk, maar vervolgens weer zo lekker.
Gefeliciteerd kerel! Mogen we zijn naam weten?quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Die had ik nog niet in huis! Bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Bij een geboorte van een kind horen natuurlijk deze dingen.
[ afbeelding ]
Dat zal je dan weer verbazen, misschien in de poepluier opschep topicreeks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Pharkus zal nu wel vaak in OUD opduiken.
Gefeliquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Zandheks het volgende:
Na meer dan een half jaar werkloos te zijn geweest, heb ik weer werk gevonden.
Volgende week beginnen![]()
![]()
ps. Pharkus, gefeliciteerd!
Klachtwaardig inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:02 schreef Pharkus het volgende:
Droog op mijn werk gekomen, ook een gelukje vanmorgen.
Zal ik je een fijne vrijdag glitterplaatje sturen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef ZarB het volgende:
Ik heb niks positiefs vandaag tot nu toe. Probeer heel hard te denken, maar nee. Kan iemand wat positieve energie viritueel zenden? Dank u!
Ooohh nu snap ik het! Thanks!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Zal ik je een fijne vrijdag glitterplaatje sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |