je kunt niet eens quotequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS Trapt af: het is weekend nu natuurlijk![]()
(ik hoef er niets aan te veranderen, het is immers weer weekend! en de rit naar Alpe D'huez is van start)
Verschillende forum software versies, weet ik het.quote:
Kijk dat is nou eens goed nieuws! Werkzequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een baantje na 4 weken werkeloos te zijn geweest
prachtig antwoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
small victory omdat ik 5 x bijna opgelicht was of in de val liep bij pervs
whut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bestelde vandaag een pizza, waar paprika ipv peperoni opzat. Dus ik zei dat tegen de bezorger, en die ging een nieuwe pizza voor me halen. de oude pizza mocht ik houden. Toen kwam een andere bezorger met de goede pizza, en die zei, alstublieft meneer, een gratis pizza. Conclusie: kwartiertje langer wachten, gratis avondeten plus een bonuspizza. Da's nog eens service.
Maakt mn dag goed.
nicequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bestelde vandaag een pizza, waar paprika ipv peperoni opzat. Dus ik zei dat tegen de bezorger, en die ging een nieuwe pizza voor me halen. de oude pizza mocht ik houden. Toen kwam een andere bezorger met de goede pizza, en die zei, alstublieft meneer, een gratis pizza. Conclusie: kwartiertje langer wachten, gratis avondeten plus een bonuspizza. Da's nog eens service.
Maakt mn dag goed.
Hahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
small victory omdat ik 5 x bijna opgelicht was of in de val liep bij pervs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |