hebben ze nog andere kleuren/?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik denk dat ik die jas maar moet bestellen, misschien kan ik het er afscheren ofzo.
Monsterpakje is trouwens erg cute!
Op deze site is maat 62 het kleinst zie ik...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil hem als het kan in maatje 50/56. Als eerste pakje. Pakje is namelijk in dezelfde sfeer als geboortekaartje en dan vind ik wel leuk. Als jij ookgaat bestellen van daar ga ik nog meer neuzen of ik leuke dingen zie
Ik ga even kijken of ze misschien dan shirtje met broekje hebben ofzo. In maat 62 heb ik al zoveel!!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op deze site is maat 62 het kleinst zie ik...
Nee alleen oranje.quote:
http://www.tootsieandfudg(...)lej-monster-bodysuitquote:Op maandag 25 juli 2011 11:55 schreef MeNicole2 het volgende:
TM welke site had jij gevonden net? Ik heb nog een site gevonden. Ook engelse en die heeft wel truitjes van die monsters!
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb gewoon tegen mijn man gezegd dat het een UV pakje is, toen vond hij het erg handig
Ik zie in de catalogus van ESL dat het er vanaf maat 50 is, we zoeken dus nog ff door!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ze misschien dan shirtje met broekje hebben ofzo. In maat 62 heb ik al zoveel!!
Ik heb nog tijd zatquote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, mij best hoor, moet Tienus er wel effe uitgroeien, maar dat moet lukken binnen nu en een paar maanden (zei zij optimistisch, geen idee hoe lang hij doet met 62).
Echt hoor, hier in Goes prijzen ze 1 sok niet eens af tot 50 ct.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik heb 6 leggings bij de hema gekocht voor 2,50
die zijn nu 50 ct pstk
echt??? en die heb je niet ff voor mee genomen???quote:Op maandag 25 juli 2011 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
allemaal verschillende, stippels, strepen, bloemetjes..
allemaal van 7,95 voor 0,50 ct.
en ook babymeisjesgebreidejumpsuit roze/grijs BJ! van 15 (voor 3)
autootjesjumpsuits van 15 voor 5 euro
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is deze niet iets voor jou KD?
[ afbeelding ]
haha t was ook een grapje hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik betaalde me scheel aan enveloppen de vorige keer
maar ik heb er even aan gedacht om meer mee te nemen, maar omdat de pakjes geen 0,50 ct waren maar 3 euro..heb ik ze toch maar laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |