nope..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:28 schreef Vlindur het volgende:
Oh, vicks, die voor Amberhebben ze die ook in maat 44?
ìk wilde op bestellen drukken en toen moest ik ineens aan de mail denkenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
Ow jij dus ook die 10,- kortingscode...daar hebben we vorige week al wat besteld
Wow dat is helemaal een koopje!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ìk wilde op bestellen drukken en toen moest ik ineens aan de mail denkenWas nu 27,50 kwijt voor 2 jasjes
Betaal nou eerst maar even je huidige bestellingen af voordat je weer nieuwe plaatstquote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef ymme het volgende:
Oeh, ik zie net bij Lindex leuke onderbroeken voor Mart.
Dus als er nog iemand wat gaat bestellen......
ja vond ik ookquote:
Anders bewaren voor Tessquote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja vond ik ook
nu maar hopen dat die van Amber past...
nee te groot zal ie niet zijn voor Amber, tis maat 122..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja vond ik ook
nu maar hopen dat die van Amber past...
jij jammergenoeg niet alleen, heb je de hele hype gemist ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
(wat heb ik toch met paddestoelen???)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij jammergenoeg niet alleen, heb je de hele hype gemist ofzo![]()
dat zeg ik netquote:Op maandag 25 juli 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Saar is nog maar 4,5 maand he? Ik loop hier nog niet zo heul lang schat
.
Ik moet telkens aan jouw dochter denken als ik dit kekke pakkie tegenkom:
[ afbeelding ]
Hippe legging eronder en gaan!
En Claudia, voor jouw menneke:
[ afbeelding ]
Zelf koop ik natuurlijk niets meer...![]()
[ afbeelding ]
Ja ik, dit weekend, oeffffff ik ga nadenken!!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er iemand die een site is tegengekomen waar een pakje op staat met monstertjes erop? Ik kom alleen maar zomerpakjes tegen. Een truitje alleen is ook goed!!
In welke maat heb jij 'm eigenlijk nodig? Ik heb 'm in een Engelse webshop gezien en misschien wil ik daar ook wel iets van hebben, dan kunnen we samen bestellen? En dan doen we een mini-meetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja die bovenste zoek ik dus in Nederland. Die had ik idd in de zomerversie gevonden. Truitje heb ik alvast opgeslagen. Dank je alvast!!
Om maar te zwijgen van al die frutselige slierten die zo'n kind dan in zijn of haar mond krijgt, iew...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m iig erg leuk, dan zou ik gewoon over die kraag heenkijken
(ik vind het sowieso bullcrap, van die kragen, alsof dat er lekker uit gaat zien na regen en sneeuw)
Ik wil hem als het kan in maatje 50/56. Als eerste pakje. Pakje is namelijk in dezelfde sfeer als geboortekaartje en dan vind ik wel leuk. Als jij ookgaat bestellen van daar ga ik nog meer neuzen of ik leuke dingen ziequote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
In welke maat heb jij 'm eigenlijk nodig? Ik heb 'm in een Engelse webshop gezien en misschien wil ik daar ook wel iets van hebben, dan kunnen we samen bestellen? En dan doen we een mini-meet.
Is een joggingbroek die op een spijkerbroek lijktquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Vlindur het volgende:
McLaura![]()
De jumpsuit en spijkerbroek sowieso. De rest moet ik even van dichtbij bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |