Nee alleen oranje.quote:
http://www.tootsieandfudg(...)lej-monster-bodysuitquote:Op maandag 25 juli 2011 11:55 schreef MeNicole2 het volgende:
TM welke site had jij gevonden net? Ik heb nog een site gevonden. Ook engelse en die heeft wel truitjes van die monsters!
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb gewoon tegen mijn man gezegd dat het een UV pakje is, toen vond hij het erg handig
Ik zie in de catalogus van ESL dat het er vanaf maat 50 is, we zoeken dus nog ff door!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ze misschien dan shirtje met broekje hebben ofzo. In maat 62 heb ik al zoveel!!
Ik heb nog tijd zatquote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, mij best hoor, moet Tienus er wel effe uitgroeien, maar dat moet lukken binnen nu en een paar maanden (zei zij optimistisch, geen idee hoe lang hij doet met 62).
Echt hoor, hier in Goes prijzen ze 1 sok niet eens af tot 50 ct.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik heb 6 leggings bij de hema gekocht voor 2,50
die zijn nu 50 ct pstk
echt??? en die heb je niet ff voor mee genomen???quote:Op maandag 25 juli 2011 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
allemaal verschillende, stippels, strepen, bloemetjes..
allemaal van 7,95 voor 0,50 ct.
en ook babymeisjesgebreidejumpsuit roze/grijs BJ! van 15 (voor 3)
autootjesjumpsuits van 15 voor 5 euro
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is deze niet iets voor jou KD?
[ afbeelding ]
haha t was ook een grapje hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik betaalde me scheel aan enveloppen de vorige keer
maar ik heb er even aan gedacht om meer mee te nemen, maar omdat de pakjes geen 0,50 ct waren maar 3 euro..heb ik ze toch maar laten liggen
Belgische site maar ze sturen ook naar NL. Alleen nog in maat 62-68 maar ze hebben er ook een t-shirt en romper van.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef Kleurdoos het volgende:
oooooooooooooooo
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Dat was je al.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
en boden? jullie maken mij echt shopverslaafd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Poppedein het volgende:
Wat een leuke site DML!! Ik móet dat appetjes jumpsuitje zonder mouwen, wát een schatje!
En een leuk alternatief ook voor de mensen die een goodmoodkik pakje met naam wilden, is daar optie!
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon de lange mouwen variant krijgen maar ik vind deze ook leuker. Alleen is de naam wel alleen in een applicatie te krijgen en niet alleen letters zoals GMK.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef mignonne het volgende:
Oh! ik vind dat model veel leuker dan die gmk pakjes eigenlijk![]()
wat een lieffie <3
Die wil ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef wickie het volgende:
BJ, niet terug lezen.. Bescherm je zelf![]()
Ik ga niks kopen ik ben sterk. Maar ik had een roze jumpsuit met een olifanten opdruk en zo'n pakje alleen dan de rode met bloemetjes versie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De scandinavische merken hebben ze best veel. Moonkids noemt ze crawlers, maar dat is voor als je de geldpest hebtquote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
Boden probeerde ik net weer te vergeten![]()
En een jumpsuit zonder mouwtjes (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?), daar ben ik al tijden maar op zoek
Ik klik dan meestal de site gewoon weg...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef twentemeisje het volgende:
Spewey die onderste wil ik ook. Maar ik ben weer geld aan het besparen door van alles in mijn winkelmandje te gooien en daarna weer om te kiepen...
Hihi schattigquote:Op maandag 25 juli 2011 22:18 schreef Spewey het volgende:
Deze vind ik zo ontzettend fout dat ik ze voor bij Zoë's nieuwe jas wil
[ afbeelding ]
Wegwezen hierquote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Lijnloos het volgende:
Mag NIET kijken.... Echt niet, nee niet doen...
Ohh ja deal!! Ik heb t appeljurkje er namelijk al 10x weer in en uitgegooid!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
poppedein, jij t appelpakje voor jelte, ik t appeljurkie voor elin, en dan ruilen ?(elin is 98-104)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |