Is ook nog eens heel makkelijk...quote:
Die met die neon auto heeft ie zelf uitgezocht. Nu wil hij nog heel graag een Rammstein shirt maar zijn maat is aldoor uitverkocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooooooh wat leuk theelepelde simpelheid
alleen die neonauto niet zo
enne babyuggs, bij h&m
leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op marktplaats aan het shoppen geweest voor Eline
De buit tot zo ver:
[ afbeelding ]
Blauw gmk jurkje 74/80
[ afbeelding ]
gmk setje 62/68
En een pakket in maat 68. Deze heb ik nog niet binnen, maar zal er dan wel een foto van maken
thx voor de tip; zal dr morgen nog eens eentje aanschieten om te kijken hoe het zit...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef mignonne het volgende:
Ik zou ze toch maar aan gaan trekken BJ, die jurkjes zijn hier ook behoorlijk te ruim om de romp maar straks zijn ze wel te kort, zou toch zonde zijn![]()
Ik vind het ook wel een beetje het model, ruimvallend zeg maar.
Je kunt met die touwtjes ook nog wel een beetje eea stellen vind ik. Zoals je op de foto bij Sugarsnap kunt zien zitten ze standaard wat los geknoopt. Ik doe het jurkje meestal aan en knoop dan die dingetjes opnieuw, zo strak mogelijk zonder dat het er belachelijk aangeknoopt uitzietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thx voor de tip; zal dr morgen nog eens eentje aanschieten om te kijken hoe het zit...
ik heb 5 GMK broekjes voor Polle en 2 jumpsuits, bij elin had ik heeel veel jumpsuits, maar eigenlijk zijn t tyfusdingen om aan te krijgen bij zo'n frutselquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
leuk!
je houdt van gmk he?t is erg fijn spul
![]()
ik heb voor oudste ook wat jurkjes en vestjes klaar liggen en voor jongste in 74 een antraciet jurkje voor t najaar <3
Ja irritant is datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben idd fan van gmk sinds het jurkje dat ik van jou heb overgenomen. Ik vind de stof erg fijn en het blijft ook nog mooi in de was. Ik vind het alleen jammer dat de site zo slecht aangevuld wordt, heb nog wel een paar andere dingetjes op het oog.
dat doe ik ook; maar zo strak mogelijk was hier nog veul te wijd de vorige keer....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt met die touwtjes ook nog wel een beetje eea stellen vind ik. Zoals je op de foto bij Sugarsnap kunt zien zitten ze standaard wat los geknoopt. Ik doe het jurkje meestal aan en knoop dan die dingetjes opnieuw, zo strak mogelijk zonder dat het er belachelijk aangeknoopt uitziet
Ik vind 2x dat gemier met drukknoopjes zo irritant. En dan doe ik ze 9/10 keer ook nog verkeerd dichtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
het aantrekken van een GMK-jumpsuit is toch niet zoveel anders dan een romper? ik deed altijd gewoon hoofd erdoor, armpjes erin en dan naar beneden trekken en de boel dichtmaken?
ik vond het niet zo lastig eigenlijk?
of doen jullie het anders?
en Mignonne; Evie heb ik net zo'n jurkje aangetrokken en volgens mij zittie al veul beter; zal in de loop van de dag eens een foto maken.
(ik heb dr zelf een strijkapplicatie op gemaakt om hem op te leuken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |