oooooooooooooohquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef Poppedein het volgende:
Kiektantoch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk een jongetje, Octo!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef octopussy het volgende:
Mmmm nog 4 weken en dan mag ik los op kleertjes voor beeb2 (mits geslacht te zien is).
Ik was trouwens vandaag even bij 2 H&M's, maar ze hadden echt bar weinig van de herfst/wintercollectie hangen. Gelukkig hebben we de website nog. Hoewel me dat de nodige tijd en moeite heeft gekost aangezien mijn oude inlog niet meer werkte en de website tijdens het bestellen overbelast raakte![]()
Superleukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb m toch maar gekochtmorgen kan ik m ophalen, ik neem aan dat ik m niet aaaaaltijd ga dragen.
ik vind m cuuuute
Nouja ik ga vast veel meer dragen dan met de kleine lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Superleukik hou ervan <3
ik dacht ook dat ik niet altijd ging dragen bij nr 2 maar die bak van de wagen heeft mooi staan wezen op onze slaapkamer en verder dan dat is ie nog niet gekomen![]()
![]()
Bij nr 3 mag ik 2 nieuwe doeken uitzoeken en laten we die wagen zitten![]()
/offtopic
Tof shirt die zwarte!
Besteld bij Kixx online, vandaag besteld morgen in huis. Ik moet wel zeggen dat die takelwagen ook fluor oranje is maar dat vind ik juist wel cool.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die takel idd, daar zat ik ook al naar te kijken, welke winkel komt het vandaan?
Hee wat een goed idee!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
en die shirts kan je ook heel goed zelf maken;
helaas geen takelwagen maar kijk:
http://www.strijkapplicaties.nl/c-1134157/vervoer/
paar hema-shirts erbij en klaar ben je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |