suuuu-per-tof!!quote:
tís een 68, je mag m wel zolang lenen voor je jommetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:43 schreef Poppedein het volgende:
[..]
suuuu-per-tof!!
broed ff wat harder en baar een 12ponder, dan lust ik dit pakje asteblief graag oké dankjewel!
Ohh dat vind ik echt superlief, maar hij is echt lekker voor jouw jommetje hoor, met eerst een mooi plekje ergens aan een hangertje!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tís een 68, je mag m wel zolang lenen voor je jommetje?
of past ie dat niet meer?
(ik heb m tweedehands kunnen scoren, vintage for the win)
oooooooooooooohquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef Poppedein het volgende:
Kiektantoch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk een jongetje, Octo!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef octopussy het volgende:
Mmmm nog 4 weken en dan mag ik los op kleertjes voor beeb2 (mits geslacht te zien is).
Ik was trouwens vandaag even bij 2 H&M's, maar ze hadden echt bar weinig van de herfst/wintercollectie hangen. Gelukkig hebben we de website nog. Hoewel me dat de nodige tijd en moeite heeft gekost aangezien mijn oude inlog niet meer werkte en de website tijdens het bestellen overbelast raakte![]()
Superleukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb m toch maar gekochtmorgen kan ik m ophalen, ik neem aan dat ik m niet aaaaaltijd ga dragen.
ik vind m cuuuute
Nouja ik ga vast veel meer dragen dan met de kleine lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Superleukik hou ervan <3
ik dacht ook dat ik niet altijd ging dragen bij nr 2 maar die bak van de wagen heeft mooi staan wezen op onze slaapkamer en verder dan dat is ie nog niet gekomen![]()
![]()
Bij nr 3 mag ik 2 nieuwe doeken uitzoeken en laten we die wagen zitten![]()
/offtopic
Tof shirt die zwarte!
Besteld bij Kixx online, vandaag besteld morgen in huis. Ik moet wel zeggen dat die takelwagen ook fluor oranje is maar dat vind ik juist wel cool.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die takel idd, daar zat ik ook al naar te kijken, welke winkel komt het vandaan?
Hee wat een goed idee!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
en die shirts kan je ook heel goed zelf maken;
helaas geen takelwagen maar kijk:
http://www.strijkapplicaties.nl/c-1134157/vervoer/
paar hema-shirts erbij en klaar ben je!
Is ook nog eens heel makkelijk...quote:
Die met die neon auto heeft ie zelf uitgezocht. Nu wil hij nog heel graag een Rammstein shirt maar zijn maat is aldoor uitverkocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooooooh wat leuk theelepelde simpelheid
alleen die neonauto niet zo
enne babyuggs, bij h&m
leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op marktplaats aan het shoppen geweest voor Eline
De buit tot zo ver:
[ afbeelding ]
Blauw gmk jurkje 74/80
[ afbeelding ]
gmk setje 62/68
En een pakket in maat 68. Deze heb ik nog niet binnen, maar zal er dan wel een foto van maken
thx voor de tip; zal dr morgen nog eens eentje aanschieten om te kijken hoe het zit...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef mignonne het volgende:
Ik zou ze toch maar aan gaan trekken BJ, die jurkjes zijn hier ook behoorlijk te ruim om de romp maar straks zijn ze wel te kort, zou toch zonde zijn![]()
Ik vind het ook wel een beetje het model, ruimvallend zeg maar.
Je kunt met die touwtjes ook nog wel een beetje eea stellen vind ik. Zoals je op de foto bij Sugarsnap kunt zien zitten ze standaard wat los geknoopt. Ik doe het jurkje meestal aan en knoop dan die dingetjes opnieuw, zo strak mogelijk zonder dat het er belachelijk aangeknoopt uitzietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thx voor de tip; zal dr morgen nog eens eentje aanschieten om te kijken hoe het zit...
ik heb 5 GMK broekjes voor Polle en 2 jumpsuits, bij elin had ik heeel veel jumpsuits, maar eigenlijk zijn t tyfusdingen om aan te krijgen bij zo'n frutselquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
leuk!
je houdt van gmk he?t is erg fijn spul
![]()
ik heb voor oudste ook wat jurkjes en vestjes klaar liggen en voor jongste in 74 een antraciet jurkje voor t najaar <3
Ja irritant is datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben idd fan van gmk sinds het jurkje dat ik van jou heb overgenomen. Ik vind de stof erg fijn en het blijft ook nog mooi in de was. Ik vind het alleen jammer dat de site zo slecht aangevuld wordt, heb nog wel een paar andere dingetjes op het oog.
dat doe ik ook; maar zo strak mogelijk was hier nog veul te wijd de vorige keer....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt met die touwtjes ook nog wel een beetje eea stellen vind ik. Zoals je op de foto bij Sugarsnap kunt zien zitten ze standaard wat los geknoopt. Ik doe het jurkje meestal aan en knoop dan die dingetjes opnieuw, zo strak mogelijk zonder dat het er belachelijk aangeknoopt uitziet
Ik vind 2x dat gemier met drukknoopjes zo irritant. En dan doe ik ze 9/10 keer ook nog verkeerd dichtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
het aantrekken van een GMK-jumpsuit is toch niet zoveel anders dan een romper? ik deed altijd gewoon hoofd erdoor, armpjes erin en dan naar beneden trekken en de boel dichtmaken?
ik vond het niet zo lastig eigenlijk?
of doen jullie het anders?
en Mignonne; Evie heb ik net zo'n jurkje aangetrokken en volgens mij zittie al veul beter; zal in de loop van de dag eens een foto maken.
(ik heb dr zelf een strijkapplicatie op gemaakt om hem op te leuken).
Ohww leukkkkkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
pst, net op kunnen halen
[ afbeelding ]
vet schattig
Ik heb zo vaak verschillende maten voor onder- en bovenkleding dat het een onmogelijke opgave is om een jumpsuit te vinden die precies goed zit. Heel jammer vind ik dat. Verder vind ik jumpsuits niet zo onpraktisch. Tuinbroeken vind ik weer veel vervelender voor kleine kinderen. Als ze kunnen lopen worden ze wel fijn, denk ik. (Geen idee, ik koop ze niet meer omdat Ivan er het figuur niet voor heeft.)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind 2x dat gemier met drukknoopjes zo irritant. En dan doe ik ze 9/10 keer ook nog verkeerd dicht
Doe mij maar een gewoon broekje dat naar beneden kan worden gedaan bij het verschonen.
Ik vind een tuinbroek zonder drukknopen dus ook nooit erg.
Super! Gek is dat hoe sommig spul er afgedragen uitziet en ander spul heel goed blijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Sandous het volgende:
Claudia, super thnx. Heb net het nijntjespak gehad! (ziet er als nieuw uit!)
Mn dochtertje zei nog, konijn van mijjjj, dacht het ff niet
restbedrag inmiddels ook overgeboekt.
tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |