Was inderdaad geen sjaal bij en ik wilde meteen een compleet setje.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:19 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ken het Dpam jasje niet voor Wolf, maar blauw staat hm vast goed! Hadden ze er geen shawl bij of wilde je een dunnere?
Dat had ik ook, echt poep! Heb ik hem nog maar gauw een hele goedkope (maar leuke!) tweedehands winterjas erbij gehaald midden januariquote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef happyme28 het volgende:
Kan nog prima idd Meimel, alleen hoeft dat over 3 maanden natuurlijk niet meer zo te zijn
En winterjas was eind van de winter vorig jaar al te klein.
Er staat al wel wat online toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:18 schreef Meimeltje het volgende:
Naja een nieuwe jas heeft hij sowieso wel nodig, denk in maat 92. Kom maar op met de nieuwe Zara jassen! Ik hoop dat er weer zoiets bij zit.
oh op die fiets! dat had k verkeer begrepen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:22 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik heb ze gezien, maar geen winterjas erbij die ik voor Dyon zou willenZe krijgen toch nog wel meer erbij denk ik.
Welke maat heeft Wolf nu? Ik heb nog zo'n jasje liggen in het bruinquote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was inderdaad geen sjaal bij en ik wilde meteen een compleet setje.
Het is voor bij dit winterjasje, dat heel donkerblauw is, dus de andere kleur blauw maakt dat hij er vast niet heel bleek door gaat worden
[ afbeelding ]
ik ben trouwens nog steeds verliefd op dat houtjetouwtje jasje van Dyon afgelopen winter, echt jammer dat hij gelijk op gaat met Wolf qua maten
Die is echt leukquote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind die paarse jas van de H&M tof, met die bloemen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092894%2063011%2071%205755%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
92! Oh ik hou me aanbevolen!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:33 schreef Jore het volgende:
[..]
Welke maat heeft Wolf nu? Ik heb nog zo'n jasje liggen in het bruin
ik ook voor Elin alleen ben ik bang dat ik straks niet meer weet welk kind de mijne is op straat.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind die paarse jas van de H&M tof, met die bloemen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092894%2063011%2071%205755%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh dat is een vette regenjasquote:Op zondag 24 juli 2011 16:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
92! Oh ik hou me aanbevolen!
Wolf heeft deze regenjas en die past eindelijk! Maak straks na het eten wel even een foto, hij moet hem natuurlijk wel live gaan uitproberen
[ afbeelding ]
Juh klopt, al valt het hier gelukkig wel mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook voor Elin alleen ben ik bang dat ik straks niet meer weet welk kind de mijne is op straat.
kortom, ik denk dat de meeste moeke's hun dochter in dit jasje gaan proppen
Ohh hij past 'm!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:24 schreef Poppejans het volgende:
Wolf heeft deze regenjas en die past eindelijk! Maak straks na het eten wel even een foto, hij moet hem natuurlijk wel live gaan uitproberen
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Er zit geen bontkraag aan dus de meeste hier in de buurt zullen het niet kopen
ik heb m iig al voor Pollequote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Had je dit shirt al gezien, Claudia?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1112_104R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2.1]&set=key[width],value[2679]&set=key[height],value[3132]&set=key[x],value[447]&set=key[y],value[2072]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze jas staat er :quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom heeft H&M bij de jongens in 62-86 niet eens een jas of pyjama op de site staan?
Die heb ik voor Rienk én B2! Samen met dat zachte spijkerbroekje ook voor beide éénquote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1112_104R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2.1]&set=key[width],value[2679]&set=key[height],value[3132]&set=key[x],value[447]&set=key[y],value[2072]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb je de catalogus? Op de site, bovenin, kan je via de catalogus shoppen. Je vult het artikelnummer in. Ik kon ze namelijk ook niet vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom heeft H&M bij de jongens in 62-86 niet eens een jas of pyjama op de site staan?Of sjaals, wintermutsen en wanten?
Volgens mij past Ivan dat al niet meer.quote:
Gaat t/m maat 86. Daar zit Ivan allang niet meer in.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
in de uitverkoop en met nog 10 euro extra kortingquote:
nope..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:28 schreef Vlindur het volgende:
Oh, vicks, die voor Amberhebben ze die ook in maat 44?
ìk wilde op bestellen drukken en toen moest ik ineens aan de mail denkenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
Ow jij dus ook die 10,- kortingscode...daar hebben we vorige week al wat besteld
Wow dat is helemaal een koopje!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ìk wilde op bestellen drukken en toen moest ik ineens aan de mail denkenWas nu 27,50 kwijt voor 2 jasjes
Betaal nou eerst maar even je huidige bestellingen af voordat je weer nieuwe plaatstquote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef ymme het volgende:
Oeh, ik zie net bij Lindex leuke onderbroeken voor Mart.
Dus als er nog iemand wat gaat bestellen......
ja vond ik ookquote:
Anders bewaren voor Tessquote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja vond ik ook
nu maar hopen dat die van Amber past...
nee te groot zal ie niet zijn voor Amber, tis maat 122..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja vond ik ook
nu maar hopen dat die van Amber past...
jij jammergenoeg niet alleen, heb je de hele hype gemist ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
(wat heb ik toch met paddestoelen???)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij jammergenoeg niet alleen, heb je de hele hype gemist ofzo![]()
dat zeg ik netquote:Op maandag 25 juli 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Saar is nog maar 4,5 maand he? Ik loop hier nog niet zo heul lang schat
.
Ik moet telkens aan jouw dochter denken als ik dit kekke pakkie tegenkom:
[ afbeelding ]
Hippe legging eronder en gaan!
En Claudia, voor jouw menneke:
[ afbeelding ]
Zelf koop ik natuurlijk niets meer...![]()
[ afbeelding ]
Ja ik, dit weekend, oeffffff ik ga nadenken!!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er iemand die een site is tegengekomen waar een pakje op staat met monstertjes erop? Ik kom alleen maar zomerpakjes tegen. Een truitje alleen is ook goed!!
In welke maat heb jij 'm eigenlijk nodig? Ik heb 'm in een Engelse webshop gezien en misschien wil ik daar ook wel iets van hebben, dan kunnen we samen bestellen? En dan doen we een mini-meetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja die bovenste zoek ik dus in Nederland. Die had ik idd in de zomerversie gevonden. Truitje heb ik alvast opgeslagen. Dank je alvast!!
Om maar te zwijgen van al die frutselige slierten die zo'n kind dan in zijn of haar mond krijgt, iew...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m iig erg leuk, dan zou ik gewoon over die kraag heenkijken
(ik vind het sowieso bullcrap, van die kragen, alsof dat er lekker uit gaat zien na regen en sneeuw)
Ik wil hem als het kan in maatje 50/56. Als eerste pakje. Pakje is namelijk in dezelfde sfeer als geboortekaartje en dan vind ik wel leuk. Als jij ookgaat bestellen van daar ga ik nog meer neuzen of ik leuke dingen ziequote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
In welke maat heb jij 'm eigenlijk nodig? Ik heb 'm in een Engelse webshop gezien en misschien wil ik daar ook wel iets van hebben, dan kunnen we samen bestellen? En dan doen we een mini-meet.
Is een joggingbroek die op een spijkerbroek lijktquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Vlindur het volgende:
McLaura![]()
De jumpsuit en spijkerbroek sowieso. De rest moet ik even van dichtbij bekijken
hebben ze nog andere kleuren/?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik denk dat ik die jas maar moet bestellen, misschien kan ik het er afscheren ofzo.
Monsterpakje is trouwens erg cute!
Op deze site is maat 62 het kleinst zie ik...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil hem als het kan in maatje 50/56. Als eerste pakje. Pakje is namelijk in dezelfde sfeer als geboortekaartje en dan vind ik wel leuk. Als jij ookgaat bestellen van daar ga ik nog meer neuzen of ik leuke dingen zie
Ik ga even kijken of ze misschien dan shirtje met broekje hebben ofzo. In maat 62 heb ik al zoveel!!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op deze site is maat 62 het kleinst zie ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |