abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99856154
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:57 schreef mefke79 het volgende:
Jumpsuit: knopen onder dicht en dan aantrekken als een broekje en omhoog doen. Ik zie het probleem niet echt dan (want die knoopjes past dicht doen als ze em aan hebben :X )

:o :o Weet je dat ik daar nou nooit opgekomen zou zijn, wat een goede tip!
Maar heb toch nog hetzelfde als Claudia; jumpsuits hebben Wolf nooit goed gezeten, ze vielen altijd zo raar strak aan de onderkant, dus ik ben geen fan.
Al vind ik veelal de prints en stof wel tof van de meeste

Woah vet tof weer KD! ooh wat zal jouw kleine Polle er straks op en top uitzien O+

Leuke jas Draadjes! Lijkt erg op het jasje wat Wolf afgelopen winter had.
En snelle levering :o

Ik had deze bij een H&M bestelling gedaan (v mezelf veel gekocht). Voor bij het donkerblauwe Dpam winterjasje

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:00:04 #102
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99857858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en daar kan dit mooi bij

Scoooreee O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D O+ O+ O+ hebbe, hebbe, hebbe ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_99869099
Happy, dat is idd een leuke jas voor Daan!
Ik zoek zelf echt een winterjas, tussenjasjes hebben we genoeg. Winterjas hebben we er ook nog wel 2 in maat 92, maar dat worden een reserve en buitenspeeljas denk ik.,
pi_99869115
Ik ken het Dpam jasje niet voor Wolf, maar blauw staat hm vast goed! Hadden ze er geen shawl bij of wilde je een dunnere?
pi_99869951
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:19 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ken het Dpam jasje niet voor Wolf, maar blauw staat hm vast goed! Hadden ze er geen shawl bij of wilde je een dunnere?

Was inderdaad geen sjaal bij en ik wilde meteen een compleet setje.
Het is voor bij dit winterjasje, dat heel donkerblauw is, dus de andere kleur blauw maakt dat hij er vast niet heel bleek door gaat worden

ik ben trouwens nog steeds verliefd op dat houtjetouwtje jasje van Dyon afgelopen winter, echt jammer dat hij gelijk op gaat met Wolf qua maten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99870119
Wat een leuk jasje!!

Ja ik vind het ook jammer dat hij dat jasje niet nog een winter aan kan. Zal hm zo nog eens passen :D
pi_99870361
Als z'n armen niet meer gaan groeien kan het nog best ff, toch? :D
(we moeten natuurlijk alleen nog 2,5 maand tot de herfst).

zondag 24 juli 2011 @ 11:58:51 #108
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99871090
Kan nog prima idd Meimel, alleen hoeft dat over 3 maanden natuurlijk niet meer zo te zijn ;)

Ik heb eigenlijk helemaal geen tussenjas nog aangezien Daan vorige jaar in de herfst nog in maat 68 zat. En winterjas was eind van de winter vorig jaar al te klein. Dus zeker 2 nieuwe jassen en ik heb nog een krijgertje liggen in mt. 92.
pi_99871376
Oh die past nog heel goed Meimeltje, maar inderdaad dikke kans dat wanneer hij hem echt nodig heeft (okt?) hem net niet meer zou passen :D

Wolf heeft een groeispurtje gehad, ineens zijn de mt80 joggingbroekjes hoogwater broeken geworden net als de laatste mt80 broeken die hij nog in de kast had en zn zomerjas mt86 past ook niet meer.
Ik heb als herfstjas voor hem trouwens zo'n gebreid panfluiters vest bruin/wit (zonder lama's,zonnetjes e.d erop)
Voor nu moet hij het maar even doen met 2 gewone vestjes. Maarja je verwacht ook niet bepaald een jas nodig te hebben eind juli :'(
ik geloof er gewoon niet meer in en begin m echt te knijpen voor onze vakantie eind augustus, een week in een tent in Belgie.....
pi_99871410
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef happyme28 het volgende:
Kan nog prima idd Meimel, alleen hoeft dat over 3 maanden natuurlijk niet meer zo te zijn ;)

En winterjas was eind van de winter vorig jaar al te klein.
Dat had ik ook, echt poep! Heb ik hem nog maar gauw een hele goedkope (maar leuke!) tweedehands winterjas erbij gehaald midden januari
pi_99871468
Kan idd nog Meimel :Y
Ik heb nog steeds de jasjes in maat 86 liggen als tussenjas die ze afgelopen jaar ook droeg. Aankomende herfst zal waarschijnlijk wel het laatste seizoen zijn dat ze ze draagt, daarna gaan ze de was in en de kast in voor zusjelief.
Voor de winter heb ik een winterjas/manteltje van retour in 92 en een blauw manteltje van Primark in 98. (vallen allebei hetzelfde though). Mijn sloopkogel speelt graag in de modder enzo :') en das helemaal prima, maar dan dus wel twee jasjes zodat er 1 in de was kan :P Die twee jasjes zijn nu nog iets te ruim maar ik ga er wel een klein beetje vanuit dat ze nog een groeispurtje trekt van een paar cm's.
:)
pi_99871604
Die winterjas van Dpam heb ik ook in een 92 gedaan.
Oja, een tweede winterjas (ik ga gewoon voor een tweedehands denk ik) is wel weer zo handig ja! Dit keer nog niet aan gedacht, maar vorig jaar echt wel veel plezier van gehad want er ging best vaak een jas de was in.
Maar goed, we hebben nog effe he :P
al is een herfstjas echt niet verkeerd bij dit weer
pi_99871618
Naja een nieuwe jas heeft hij sowieso wel nodig, denk in maat 92. Kom maar op met de nieuwe Zara jassen! Ik hoop dat er weer zoiets bij zit.
pi_99871681
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:18 schreef Meimeltje het volgende:
Naja een nieuwe jas heeft hij sowieso wel nodig, denk in maat 92. Kom maar op met de nieuwe Zara jassen! Ik hoop dat er weer zoiets bij zit.
Er staat al wel wat online toch?
bij zara.com en dan linksboven 'nieuwe items'

ik dacht dat ik iig meisjesjassen gezien had.
pi_99871743
Ja ik heb ze gezien, maar geen winterjas erbij die ik voor Dyon zou willen ;) Ze krijgen toch nog wel meer erbij denk ik.
pi_99871958
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99873350
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:22 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik heb ze gezien, maar geen winterjas erbij die ik voor Dyon zou willen ;) Ze krijgen toch nog wel meer erbij denk ik.
oh op die fiets! dat had k verkeer begrepen.
Ja de collectie zal nog wel uitgebreid worden denk k.

Ooooh dat mutsje, te schattig <3 ik vind de kleur niet zo heel geloof ik, maar ik vind t wel heel leuk voor mn mini.

wasbaarheid is een must :Y)
pi_99873875
Hihi het kleine varkentje ;) Kun je die jas wel makkelijk wassen dan?

Deze jas maat 92 van Kyllian hebben we hier sowieso nog liggen als extra jas:

En deze echte buitenspeeljas:
  zondag 24 juli 2011 @ 13:52:53 #119
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99874836
Ik vind die paarse jas van de H&M tof, met die bloemen.

zondag 24 juli 2011 @ 14:31:01 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99876358
Evie heeft deze 2 voor de winter:

met deze:

en

met deze:

en heb nog een jas van vorig jaar van Noppies; die ze ws nog wel een poosje past...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99876434
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Was inderdaad geen sjaal bij en ik wilde meteen een compleet setje.
Het is voor bij dit winterjasje, dat heel donkerblauw is, dus de andere kleur blauw maakt dat hij er vast niet heel bleek door gaat worden
[ afbeelding ]
ik ben trouwens nog steeds verliefd op dat houtjetouwtje jasje van Dyon afgelopen winter, echt jammer dat hij gelijk op gaat met Wolf qua maten
Welke maat heeft Wolf nu? Ik heb nog zo'n jasje liggen in het bruin :)
  zondag 24 juli 2011 @ 14:38:06 #122
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99876637
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092894%2063011%2071%205755%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die is echt leuk :Y Ik zou haast een meisje willen :9
Rayen 2½ jaar!
pi_99881196
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:33 schreef Jore het volgende:

[..]

Welke maat heeft Wolf nu? Ik heb nog zo'n jasje liggen in het bruin :)
92! Oh ik hou me aanbevolen!

Wolf heeft deze regenjas en die past eindelijk! Maak straks na het eten wel even een foto, hij moet hem natuurlijk wel live gaan uitproberen
pi_99881264
edit: ooooh vet tof allebei die jasjes, BJ O+ O+ O+
Bewaar wel effe heel veel van beeb2, als ik dan zwanger ben van een meisje wil ik vrijwel alles wel overkopen :P
Jij koopt echt leuke kleertjes:Y
pi_99882598
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092894%2063011%2071%205755%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ik ook voor Elin alleen ben ik bang dat ik straks niet meer weet welk kind de mijne is op straat.
kortom, ik denk dat de meeste moeke's hun dochter in dit jasje gaan proppen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')