M&S werk is best leuk mits je in zo'n superstore zit denk ik. Is het supermarkt werk of kledingwerk of beide?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
Ben in feite wel aangenomen bij M&S, maar het is wachten op de juiste urendus zit nu de hele tijd te hopen dat ze bellen en houd ook zelf de site bij voor een vestiging in de buurt die de juiste uren (<20 uur contract) heeft. Ze zeiden iig flexibel te zijn met uren en roosters, dus dat is fijn..
Maar in de tussen tijd zoek ik gewoon door
Ja, die loop ik ook elke dag na, en ga morgen als het beter weer is wellicht even langs, ze hebben ook een soort van 'jobcentre' las ik vandaag. De site van de STudent Union is nogal kutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn bijbaantje in de UK destijds gevonden via de studentenvacaturesite gekoppeld aan de universiteitIk had er veel mazzel mee dat daar precies een vacature stond voor native speakers of Dutch
Simply Food idd. De warenhuizen (als in kleding ed.) heb ik niet zoveel mee, tenzij achter de kassaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
M&S werk is best leuk mits je in zo'n superstore zit denk ik. Is het supermarkt werk of kledingwerk of beide?
Ja via het jobcenter van the union idd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die loop ik ook elke dag na, en ga morgen als het beter weer is wellicht even langs, ze hebben ook een soort van 'jobcentre' las ik vandaag. De site van de STudent Union is nogal kut!
[..]
Simply Food idd. De warenhuizen (als in kleding ed.) heb ik niet zoveel mee, tenzij achter de kassamaargoed, als ze me in het kledinggedeelte wel een baan kunnen geven doe ik dat ook wel
wat is net te ver weg voor jou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Balisto het volgende:
Word ik eens benaderd voor een interessante tijdelijke parttime baan, blijkt het net te ver weg te zijn... jammer.
Het is ongeveer anderhalf uur reizen. Dat zou op zich nog te doen zijn voor een tijdelijke baan, maar ik ben aangewezen op het openbaar vervoer en daarmee kan ik er 's ochtends niet op tijd komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat is net te ver weg voor jou?
En je hebt geen rijbewijs? Mmm ja ligt er natuurlijk ook aan hoe tijdelijk.. Half jaar is tot daar aan toe, maar korter ook niet dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:51 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het is ongeveer anderhalf uur reizen. Dat zou op zich nog te doen zijn voor een tijdelijke baan, maar ik ben aangewezen op het openbaar vervoer en daarmee kan ik er 's ochtends niet op tijd komen.
Facilitair leidinggevende (mbo4) en Facility Management (hbo). Woon in Twente, weinig te vinden hier. Zoek iets fulltime, liefst in mijn vakgebied, maar na 14 maand kijk ik naar alles wat fulltime is. Mijn zoekregio is ongeveer een uur rijden max (ik heb nog geen auto alleen).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef gifkwal het volgende:
Wat voor diploma's heb je dan precies? En in welke regio woon je, wat zoek je?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vandaag mijn grote dag gehad na ruim 1 jaar werkzoekend geweest te zijn.
Een contract bij een werkgever.![]()
Natuurlijk wel een proeftijd van een maand en dan voor een half jaar. Als alles goed gaat wordt dat een vast contract.
Degene die nog werkzoekend zijn: blijf de moed erin houden.
Ik ben alweer 1,5 week aan het werk maar ivm de reisafstand ben ik nu zoekende naar een woning in de regio Delft. Ik zoek in Den Haag want daar heb ik eerder gewoond. Maar je komt pas in aanmerking als je een contract voor onbepaalde tijd en 3 salaris strookjes kan overhandigen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tja verhuizen. Dan zit je in amsterdam in een stinkhok. (meer kan je daar niet zomaar verwachten). En dan in het weekend met de trein naar "huis"?
Lijkt me ook niet echt een leuk leven eigenlijk.
@Viking: ik woon alleen, reden dat ik niet rondkom is dat ik maximaal 24 uur kan maken bij dit bedrijf. Wat meestal neerkomt op 18-20 uur, maar in "slechte tijden" kan het dus ook 0 uur zijn.
Lastig probleem inderdaad dus, ik moet maar gewoon ff doorbikkelen.
@rucky: feli!Mag je al snel beginnen?
Gelezen. En heel herkenbaar. Het lijkt er soms wel op alsof er bij het uitzendbureau alleen lege mensen met een beetje uitstraling werken. Echt sommige verwonderen mij met het feit dat ze kunnen typen en ademen tegelijk.quote:
Tja dat is moeilijk te zeggen aangezien wij niet weten wat er gevraagd wordt, hoe jij overkomt, of je CV en werkervaring aansluiten op de functie, of er een klik was enz.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef marjo90 het volgende:
Ik meld me hier ook, hoewel ik hoop dat ik me na morgen ook weer af kan melden:P
Ik heb vorige week een sollicitatiegesprek gehad met een vestigingsmanager. Hij zei mij in hetzelfde gesprek dat ik door was naar de tweede ronde. Vervolgens heb ik een tweede sollicitatiegesprek gehad. Dit was met 2 medewerkers. Ik had er wel een redelijk goed gevoel over maar ik begin steeds meer te twijfelen. Hoe zijn jullie ervaringen hierin? Hoe schatten jullie mijn kans in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |