Deze horlogequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Door welke isotoop van waterstof wordt deze horloge verlicht?
Door zichzelf benoemd als opvolger. Omdat Hitler niet meer in staat was om bevelen te geven. Maar hij is niet zijn opvolger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, had vorige keer op NGC gehoord dat Speer de opvolger van Hitler was...
FOUT!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:59 schreef theSummoner het volgende:
Ik wil horen of m'n antwoordn goed of fout is, dan kan ik zeggen:
POLONIUM-210
Very closequote:
Als het horloge van Aleksandr Litvinenko is nietquote:
quote:Het wordt wel gebruikt in atoomwapens en in experimentele installaties voor kernfusie omdat het relatief makkelijk kernfusie ondergaat.
Dat was te makkelijk geweestquote:
Spider-man 2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:02 schreef Baszh het volgende:
Waterstof-drie![]()
Mja, ken de andere naam niet
Zware bevallingquote:
WTF, je loopt eerst allemaal zware reactieve atomen op te noemen die niets met het antwoord te maken hebben en dan raad je het in 1 keer goed.quote:
Kwam door de spider-man 2 hint, daarin heeft tritium een prominente rolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
WTF, je loopt eerst allemaal zware reactieve atomen op te noemen die niets met het antwoord te maken hebben en dan raad je het in 1 keer goed.
Ah, geen idee dat dat een hint was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Kwam door de spider-man 2 hint, daarin heeft tritium een prominente rol
Exactquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Kwam door de spider-man 2 hint, daarin heeft tritium een prominente rol
Je heb het juiste antwoordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Baszh het volgende:
Dat was een erg beknopt antwoord, omdat ik weet dat FF het ook wel weet
Stand deeltje #2316quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef Baszh het volgende:
Utrecht(4e) , Groningen (
8e) , Tilburg (
6e) , Lelystad(
niet in top 30), Eindhoven (
5e)
kickoff
alleen nummer 9 dus nogquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef theSummoner het volgende:
Almere7e
Eindhoven
Groningen
Den Bosch18e
Nijmegen10e
?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
jaaa! dat is'mquote:
maar wel leukquote:
Wie?quote:(Helmond, 30 juni 1931 – Lelystad, 17 april 2005) was een Nederlands politicus. Hij is vooral bekend als medeoprichter van D66.
studeerde psychologie en politieke en sociale wetenschappen aan de Gemeentelijke Universiteit van Amsterdam. In 1954 haalde hij zijn doctoraal psychologie. Hierna was hij werkzaam als directiesecretaris bij een textielbedrijf in Helmond. Later was hij mede-eigenaar van verschillende horeca-ondernemingen in Amsterdam, waaronder de "Bamboo-bar" en C'66 aan de Lange Leidsedwarsstraat 64-66 te Amsterdam, in welk pand hij later ook zijn bibliotheek en kantoor had. Van 1960 tot 1967 was hij chef buitenland-redactie van het "Algemeen Handelsblad". Van 1971 tot 1973 was hij hoofdredacteur wetenschappelijke uitgaven bij uitgeverij VNU. Hij bekleedde verschillende politieke functies, eerst voor de VVD, later voor D66, de partij die hij mede had opgericht.
Ontzettende keizer was datquote:
Heldquote:Zat tijdens de vergaderingen van de ministerraad vaak te lezen. Toen premier Den Uyl daarover een opmerking maakte, zei hij: "Ik lees niet met mijn oren."
Sprak als minister altijd uit zijn hoofd. Toen voorzitter Vondeling had laten weten dat dit sommige leden ergerde, nam hij een blanco papier om daarvan zogenaamd voor te lezen. In werkelijkheid gebruikte hij volgens zijn medewerker Roel Bekker (de latere SG) alleen een stapel correspondentiekaarten waarop hij de vragen van de Kamerleden had genoteerd. Daarbij moest hij een enkele keer terugvallen op een velletje statistieken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:48 schreef Baszh het volgende:
Dan eerder Henk van Steenis
Maar mijn echte held is geen politicus, maar Michel Foucault
quote:de nacht voor deaan land zou worden gebracht, stormden de Sons of Liberty – een groepje van 60
onder leiding van Samuel Adams – vanuit het South Meeting House de Griffin's Wharf op, verkleed als Mohawkindianen
Boston Tea Party om precies te zijn zoals Baszh al zei. Maar ik reken het goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:51 schreef theSummoner het volgende:
Iets met vroege Amerikaanse geschiedenis, maar geen idee wat...
Tea Party?
Ivy League:quote:
quote:
Stand deeltje #2316quote:ITER (originally the International Thermonuclear Experimental Reactor), pronounced ee-ter, is an international research and engineering project which is currently building the world's largest and most advanced experimental tokamak nuclear fusion reactor and will be constructed in Europe, at Cadarache in the south of France.
Yepquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:28 schreef Baszh het volgende:
Argon
Xenon
Helium
Krypton
Radon
Neon
nieuwe kan ik niet zo snel op komen
Stand deeltje #2316quote:Ununoctium is de tijdelijke naam van een hypothetisch scheikundig element met symbool Uuo en periodiek nummer 118. Het kan vallen onder de edelgassen.
Ik bedoelde meer een voorbeeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:31 schreef Baszh het volgende:
Kijk maar naar massagetal in periodiek systeem, wordt steeds groter, wat betekent het aantal protonen+neutronen in de kern
I know, vond het al zo droog dat ze er 'hypothetical element' bijzettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:35 schreef Baszh het volgende:
Die jij noemde bv
Ununoctium (Uuo) (atomic number 118) is the heaviest synthetic element, although only a couple of atoms have ever been made!
Yep, dan zouden de sterren ons ook moeten beïnvloedenquote:
Dronken Schotten dus, heb het wel eens gedaan met m'n dispuut, wat een suffe sport zegquote:
leuke film vind ikquote:
Ah dat is de bottleneck, ik kijk amper films de laatste tijd. Kom er niet aan toequote:
quote:
Je wordt warm, maar een ander eiland, Curling komt er niet vandaan.quote:
quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ga er maandag heen
![]()
Stand deeltje #2316
5 theSummoner
4 Baszh
1 Wasknijper21
1 FireFox1
2 lubje25
Kantonrechters?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:47 schreef theSummoner het volgende:
Nope, 't is eigenlijk een ziek moeilijke vraag bedenk ik me nu, zal ik even iets anders verzinnen?
quote:
Opleidingscentra voor de advocaten die in VK in de hoogste gerechten procederen. Maar tegelijkertijd ook een soort ledenclubs met bibliotheken, vergaderzalen etc. En de beroepsorganisatie van van advocaten in VK. In NL heb je niet echt iets vergelijkbaars, de orde van advocaten is meer los-vast. Daarom was het ook zo'n moeilijke vraag, omdat het ook binnen het recht iets is dat vrijwel uniek is voor VK.quote:
Goed dat je een nieuwe vraag hebt gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Opleidingscentra voor de advocaten die in VK in de hoogste gerechten procederen. Maar tegelijkertijd ook een soort ledenclubs met bibliotheken, vergaderzalen etc. En de beroepsorganisatie van van advocaten in VK. In NL heb je niet echt iets vergelijkbaars, de orde van advocaten is meer los-vast. Daarom was het ook zo'n moeilijke vraag, omdat het ook binnen het recht iets is dat vrijwel uniek is voor VK.
poker, kan je daar iets mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 04:06 schreef theSummoner het volgende:
Ok dan heeft het geen zin
Uuuhm
Roep een onderwerp anders dan verzin ik een vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Dat was een edit. Dus ongeldig.quote:
Tsja... Als je van een koffiemerk naar een automerk gaat, dan vind ik het wel prima. Maar uiteindelijk heb je gelijk.quote:
Staat toch duidelijk genoeg in de OP lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tsja... Als je van een koffiemerk naar een automerk gaat, dan vind ik het wel prima. Maar uiteindelijk heb je gelijk.
Klopt. Maar jij wist 'm niet, er is blijkbaar niemand anders, het goede antwoord is gegeven en hij heeft ook de andere goede antwoorden gegeven. Dus dan kan ik Volkswagen wel fout rekenen, maar dan is de rest van de vraag alsnog door hem beantwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk genoeg in de OP lijkt me.
Ah, het was idd omdat ik de vraag niet goed bekeek. Ik had ook in een post erna kunnen zetten "correctie op mijn Koffie antwoord, zet daar maar Volkswagen neer". En dit was wel een overduidelijke edit, met streep door het oude antwoord (en er waren geen antwoorden erna, als dat er wel was, zou mijn antwoord idd niet geldig zijn)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk genoeg in de OP lijkt me.
Het gaat er niet om dat het een overduidelijke edit is, het gaat erom dat editten niet mag. Dus ja, gewoon een nieuwe post plaatsen. Staat ook duidelijk in de OP. Of er daarna wel of geen antwoorden komen maakt niet uit voor de geldigheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Ah, het was idd omdat ik de vraag niet goed bekeek. Ik had ook in een post erna kunnen zetten "correctie op mijn Koffie antwoord, zet daar maar Volkswagen neer". En dit was wel een overduidelijke edit, met streep door het oude antwoord (en er waren geen antwoorden erna, als dat er wel was, zou mijn antwoord idd niet geldig zijn)
Dus nieuwe vraag stellen imho.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij wist 'm niet, er is blijkbaar niemand anders, het goede antwoord is gegeven en hij heeft ook de andere goede antwoorden gegeven. Dus dan kan ik Volkswagen wel fout rekenen, maar dan is de rest van de vraag alsnog door hem beantwoord.
2 Volkswagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het een overduidelijke edit is, het gaat erom dat editten niet mag. Dus ja, gewoon een nieuwe post plaatsen. Staat ook duidelijk in de OP. Of er daarna wel of geen antwoorden komen maakt niet uit voor de geldigheid.
En dat had ik ook gelijk kunnen posten. Daarom is het ook beter om een nieuwe vraag te stellen.quote:
Dat mag ScottTracy doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat had ik ook gelijk kunnen posten. Daarom is het ook beter om een nieuwe vraag te stellen.
Ja dat terugdraaien wordt lastig. Maar punt hoort er wmb niet bij.quote:
Sorryquote:
En dat is goedquote:
Warm, maar toch niet goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef ß het volgende:
De verhoudingen van een figuur zijn gelijk maar de grootte is anders. wordt aangegeven met a ~ b
Inderdaad, oppervlakte en vorm zijn gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:24 schreef Ireyon het volgende:
Dat twee figuren na mogelijke verplaatsingen (translatie, spiegeling, rotatie) precies op elkaar passen?
Sorryquote:
Niet? Ik zou zweren dat het juist was...quote:
Dat was mijn tweede gok inderdaad.quote:
Toch te makkelijk.quote:
verder:quote:
The company was founded by brothers Clemens and August Brenninkmeijer in 1841 as a Dutch textile companyquote:
Dat rijtje ken ik dus ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:04 schreef gauloises010 het volgende:
idd ja dat heb ik wel geleerd ik moest de rijtjes opdreunen
4000 voor christus
Ja, maar misschien Bea ook wel dacht ik.quote:
de andere waren grondrecht en sociologiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:11 schreef Iridal het volgende:
Sowieso geschiedenis en rechten
En volgens mij ook nog economie.
4 en 5: geen idee
quote:
Mooi, dan kunnen we je vier dagen lang verslaan in AKQquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik had mezelf tot doel gesteld om over 5 jaar mee te lopen.
Natuurlijk niet, ik doe gewoon mobiel mee!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:24 schreef Iridal het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we je vier dagen lang verslaan in AKQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |