Ik wilde hem vannacht nog maken, ik heb elk uur op de klok gezien, ik bleef maar spokenquote:
Hey ga je hem toch al halen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
Na mijn werk nog snel ff naar de stad en colbert van H&M passen en misschien kopen
Oh god vorige week jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Na mijn werk lekker naar huis ( hopelijk te voet maar ik zie het somber in) en dan lekker Holland's Got Talent en My Big Fat Gypsy wedding kijken
Ik verheug me er echt op, wat een geweldig volkquote:
De jeugd van tegenwoordig is lui!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Niet zo piepen dan!
Toen ik zo oud was als jij [/oma vertelt] was ik altijd aan het werken, feesten of met vrienden dingen aan het doen, slapen was echt overrated en thuis hangen helemaal
Ja nou ja, wij hadden geen computers, ik geloof niet dat dat een gemis wasquote:
Ik ben vrij laat begonnen met computers, want die dingen kostte toen een godsvermogenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ja, wij hadden geen computers, ik geloof niet dat dat een gemis was
Oke, let me rephrase: de jeugd van tegenwoordig heeft te weinig conditie/energie om dingen te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Beetje merkwaardig om te zeggen dat de jeugd van tegenwoordig lui is.
Ik werk hard genoeg voor mijn geld ed.
Jammerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die weersvoorspellingen voor het weekend hoor, geloof ik dat we Chico zn feestje van zondag maar beter kunnen cancellen.
Bummer
Zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in mn jeugd geen pc's of mobieltjes had hoor.
Veel leuker zonder
Ook niet waar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, let me rephrase: de jeugd van tegenwoordig heeft te weinig conditie/energie om dingen te doen
Daar zat ik toevallig een paar dagen terug aan te denken, zeker als ik zie dat de gemiddelde 16-jarige nonstop online zit te haaifsen-feesboeken-fokken, etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in mn jeugd geen pc's of mobieltjes had hoor.
Veel leuker zonder
Tuurlijk wel, vroeger moest je met elkaar afspreken om elkaar te zien, nu ga je cammen/chatten/beppen/skypen/fokkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Maar tegenwoordig is het niet veel anders.
Ik bedoel tegenwoordig kan je niet anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vroeger moest je met elkaar afspreken om elkaar te zien, nu ga je cammen/chatten/beppen/skypen/fokken
Jaaaaaa, hij wordt maar een keer 13.5quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JammerAlle regen die in de lente had moeten komen komt nu een kwartaal later
Leuk toch meetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen werken en daarna weer een leuk meet![]()
Alleen weer bijna 3 uur reizen en dat na mijn werk
Tuurlijk wel, gewoon langsgaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel tegenwoordig kan je niet anders.
Dat is wel tof om halve jaren te vierenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, hij wordt maar een keer 13.5![]()
Naja, we gingen dat niet speciaal vieren, maar die vriendin is heel druk want ze is een huis aan het bouwen, en ze kon alleen dan, en omdat Chico zondag precies 13.5 wordt hadden we besloten dat je vanaf 13 jaar ook de halve jaren moet gaan vieren, gewoon, omdat het kan
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
en hij zei altijd "ik ben diegene met de gele anjer in zn knoopsgat schatje"![]()
Dan was je net zo oud als ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
soms vraag ik me af hoe het zou zijn als ik in een andere tijd was geboren
Ik kan het geluid m'n leven lang nog dromen, m'n 33k6 modemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
En dat was nog met inbelverbinding en de hele rambam
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het geluid m'n leven lang nog dromen, m'n 33k6 modem
Wat leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe het dus nog.
Mn nichtje en ik hebben elkaar na de middelbare uit het oog verloren, en na een hele tijd spraken we elkaar wel es op msn.
Twee jaar geleden is haar tweede dochter tijdens de bevalling overleden, toen hadden we heel veel msn contact. En vlak voordat ze van haar derde dochter zou bevallen ging haar laptop kapot, toen zijn we gaan schrijven, en dat doen we nu al een jaar, ik vind het echt fijn.
En al die kaartjes en zo die ik stuur en krijg, dat is ook zo leuk.
Maar ik heb dat echt altijd al gedaan
Dat zijn masjientjes mopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droom echt van zo'n stempelkussen, nooit meer postzegels kopen, maar gewoon hoppa PATS stempelen
Vroegah drukte je er gewoon een stempel opquote:
Uiteraard, jij bent ook nog een jonge deerne!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat is zelfs nog van voor mijn tijd denk ik hoor
Er zijn momenten dat ik blij ben dat ik hier geen radio heb.quote:
Welke?quote:
Zit je je al te verheugen op de hoertjes van vanavond Pingu?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik blij ben dat ik hier geen radio heb.
Go go go go?quote:
Pitbullquote:
* Pheno geeft een Romanaquote:
Oh, ik hoorde er even de nieuwe Britney in "I wanna go go go"quote:
Gister de laatste hand aan de teksten gelegd. Nu worden de aanpassingen door de lay-outers aangepast en dan gaan ze naar de drukker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, hoe is het met je gids afgelopen? Is hij al (bijna) klaar?
538 staat op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Luisteren jullie nu allemaal dezelfde zendert?
Immerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je je al te verheugen op de hoertjes van vanavond Pingu?
Wietplantage!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar haalt ie het geld vandaan, vraag jij je dan weer af.
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar haalt ie het geld vandaan, vraag jij je dan weer af.
Leuke gift van paps misschien?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
Cool![]()
Die gast waar ik dit jaar ben langsgeweest om mee te rijden in zijn Mini heeft nu een New Mini gekocht.
Hij heeft nu 2 oude Mini's en 1 New Mini.
Oh dat is wel jammer als er teveel jeukt! Jouw stukjes zullen wel flink uitblinken in de gidsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gister de laatste hand aan de teksten gelegd. Nu worden de aanpassingen door de lay-outers aangepast en dan gaan ze naar de drukker.
Ik ben over mijn eigen teksten zeer tevreden, maar bij de overigen jeukte het nogal eens. Ik wilde sommige dingen herschrijven, maar dan zit je weer aan werk van anderen. Valt niet goed.
Een studenthuis kost geen drol, dus sparen lukt wel als je fulltime werkt, maar een nieuwe Mini kost ook niet niks, apartquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
Enigste dat ik weet is dat hij ook in een supermarkt werkt![]()
En daarnaast woon hij in een studentenhuis dus die kosten heb je ook nog.
Een 2ehands New Mini hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een studenthuis kost geen drol, dus sparen lukt wel als je fulltime werkt, maar een nieuwe Mini kost ook niet niks, apart
Ohhhhhh, dan kan het welquote:
Jongens onder elkaar, een hoop prietpraatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, met studie enzo?
Ik heb nog geen eens 1 auto![]()
Ja precies!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer als er teveel jeukt! Jouw stukjes zullen wel flink uitblinken in de gids
Nee, je spaart toch?quote:
Als je de gids uiteindelijk in handen hebt mag ik dan een piepklein stukje lezen van een werkje van je, of is het erg persoonlijk qua gegevens over de jongens enzo?quote:
Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb nou weer een enorm leuke Mini gezien
Ik kan je het pdfje opsturen hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de gids uiteindelijk in handen hebt mag ik dan een piepklein stukje lezen van een werkje van je, of is het erg persoonlijk qua gegevens over de jongens enzo?Ik ben zo benieuwd hoe je het geschreven hebt
Ja toch, jullie mogen ook wel eens puzzelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Wij krijgen altijd van die toffe post, nu ook weer, naam verkeerd geschreven, alleen achternaam en woonplaats op de vlop en de post brengt het wel hoor
Leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan je het pdfje opsturen hoor, geen probleem.
Zeker Henkie die niet zo vaak een briefje schrijftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Wij krijgen altijd van die toffe post, nu ook weer, naam verkeerd geschreven, alleen achternaam en woonplaats op de vlop en de post brengt het wel hoor
Ja de eindshinequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel de definitieve natuurlijk, die heb ik nu nog niet. Asap!
Voor de telefoon?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand toevallig een sd kaart die niet meer gebruikt wordt?
Ik heb geen idee, heb ik geen drol verstand van. Moet je uitzoeken. Voor een 10je vind ik het wel goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
Hmm, mja weet niet of dat gaat werken in een oudere MP3 speler![]()
Wat vraag je ervoor? heb zelf volgens mij nog wel een adapter liggen.
Niet echt, maar bedankt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Bos81 het volgende:
oH die is maar 512 MB. Heb je dus geen drol aan, waarschijnlijk,
Ik heb 8 gb op mijn mp4 en dat is eigenlijk veel te weinigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel gbs op mijn telefoon bevalt echt goed. Mooi 3 films erop, mocht ik me ooit ergens vervelen. En een 35tal cd's.
Oh, ik heb 16 gb op mijn ipod, maar daar staat maar 4gb aan muziek op ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 8 gb op mijn mp4 en dat is eigenlijk veel te weinig
Zo herkenbaar.. iPod voor internet en mp3 voor muziekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik heb 16 gb op mijn ipod, maar daar staat maar 4gb aan muziek op ofzo.
Maar ik wil dus mijn oude mp3 weer in gebruik nemen waar een sd kaart inkan.
gewoon je muziek op de sd kaart zetten en luisteren maar![]()
ipv dat syncgezeik met itunes
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.. iPod voor internet en mp3 voor muziek
Jup.. En de helft kan weer niet synchen, er verdwijnen allemaal liefjes en appsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]irritant gezeik is dat met Itunes.
Als je nieuwe muziek hebt moet je eerst dat gezeik doorlopen en ben je een uur verder
Mensen die niet met iTunes om kunnen gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]irritant gezeik is dat met Itunes.
Als je nieuwe muziek hebt moet je eerst dat gezeik doorlopen en ben je een uur verder
Beertjequote:
Ik verbaas me altijd bij Turkse auto's waar er dan zo'n sliert van 20cm hangt te bungelen, al dan niet met of zonder groot oogquote:
leuke dag zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft inmiddels een sd kaart van 4gb voor 7 euro gekocht
En deze usb sleutel lag ook in de bus vandaag
[ afbeelding ]
En ook een leuk goodiepakket.
[ afbeelding ]
de oude heb ik nog, maar daar doe ik mee retweetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
Pgr, wat is dat nou met je Twitteraccounts?Je had een nieuwe, maar doet ook nog met de oude?
Oh dat vind ik een heel goede actie van jequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
de oude heb ik nog, maar daar doe ik mee retweeten
Dus ik zou alleen de nieuwe volgens als ik jou was
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn jullie samen?![]()
mwa, wel oke hoor
welk genre?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die een paar mooie muziekalbums weet?
Proestquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je mocht zo op m'n schouders als je in de buurt was!
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt toch geen hoogtevrees?
Welke van de Plopparken trouwens.
Je neemt me in het ootje toch?quote:
Oh ja als het nieuwe collectie is dan moet het nog binnen gaan druppelen in de winkelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
En Pisces, ze hadden de colbert nog niet in de winkel
Ja is goed, geen haast heurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja poep, nu heb ik zin in zure matten, lekker!
Piscesssssss dank je wel voor de leuke post!
Ik was jouw post vergeten mee te nemen vandaag, dus die maak ik dit weekend even in orde
Zijn dat die zigeuners?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh my![]()
Ik ga es ff een grooooooooote kop koffie maken anders lig ik dalijk te slapen en ik wil de Travellers niet missen straks
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die een paar mooie muziekalbums weet?
quote:
Jaloooooeeeers!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het waren de 3Js. Ik was niet goed op de hoogte.
Wat een aso..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Sta ik in een rij bij de kassa van de Aldi, staan er bakken met crèmes in de aanbieding. Een vrouw graait door de bak, pakt een tube, opent de dop en smeert het op haar hand uit.Ze ruikt aan haar hand, wrijft nog wat crème uit en kijkt of het goed smeerbaar is, fronst haar wenkbrauwen, kijkt nog even vragend
en hop... de tube gaat weer in de bak terug en ze loopt verder
Wat ergquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Sta ik in een rij bij de kassa van de Aldi, staan er bakken met crèmes in de aanbieding. Een vrouw graait door de bak, pakt een tube, opent de dop en smeert het op haar hand uit.Ze ruikt aan haar hand, wrijft nog wat crème uit en kijkt of het goed smeerbaar is, fronst haar wenkbrauwen, kijkt nog even vragend
en hop... de tube gaat weer in de bak terug en ze loopt verder
Ja hequote:
En gewoon een redelijk nette vrouw van +- 50.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat erg![]()
Dan sta je ook wel even te kijken ja.
Soms bekijk ik iets uit een zakje voor een maat, maar dan zorg ik wel dat het netjes in de verpakking terug gaat, zoals het er ook uit is gekomen. Veel mensen smijten gewoon de kleding in een volledig ander rek terugquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:17 schreef Bos81 het volgende:
Daar erger ik me altijd bij de Action aan. Dat al die kleren uit het plastic zijn getrokken enzo..
Ja, als het weer in de verpakking zit is het een ander verhaal. Bij normale kledingwinkels hangen ook wel eens kleren die al eerder gepast zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms bekijk ik iets uit een zakje voor een maat, maar dan zorg ik wel dat het netjes in de verpakking terug gaat, zoals het er ook uit is gekomen. Veel mensen smijten gewoon de kleding in een volledig ander rek terug
Dat.. Vooral omdat daar de maten nooit kloppen, soms heb ik 164 maar soms ook Mquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms bekijk ik iets uit een zakje voor een maat, maar dan zorg ik wel dat het netjes in de verpakking terug gaat, zoals het er ook uit is gekomen. Veel mensen smijten gewoon de kleding in een volledig ander rek terug
Daar heb ik niet echt last van. Misschien ook omdat ik meestal een L koop, terwijl een M meestal ook wel volstaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat.. Vooral omdat daar de maten nooit kloppen, soms heb ik 164 maar soms ook M
Wel leuk om te hebben gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaloooooeeeers!!!!!!!!!!!!Was het toch wel leuk? Wat een verrassing lijkt me dat, denk je dat je naar Frans Duijts gaat komen de Js opeens het podium op
Ik ga komende week weer naar de Js
Een goede kennis van mij heeft een paar jaar terug voor Do meegewerkt aan de theatertour.Hij zorgde volgens mij voor de videobeelden tijdens de shows..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel leuk om te hebben gezien.En ik hoorde hier thuis al dat ik mis zat.
Gelukkig stond ik niet met Frans sjaaltje boven mijn hoofd. Vanavond naar Do, we hebben muntjes over.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam hij dan ook veel in contact met haar?
Kennen we haar?quote:
Ik haal alle vega-meuk bij de Appie, dat is zo uitgebreid, máár ik heb sinds 2 weken de kaasburger en nog een paar andere dingen ontdekt bij de Aldi en die dingen zijn een halve-hele euro goedkoperquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Eten jullie helemaal geen vlees thuis? Dat scheelt al.
Maar de vleesvervangers zijn bagger hoor, behalve de snacks in de diepvries, die kaasfrutsels en zo, die zijn wel lekker.
En qua groenten en fruit is het assortiment niet zo heel uitgebreid maar ze hebben wel gewoon goed basisspul, sla, roerbakmixen, tomaten, komkommers, witlof, bonen etc.
Ik snap nooit waarom Bee dr cd's altijd scheidt in ballads en uptempo, als ze het een beetje zou mixen luistert het veel prettiger. Ik moest me nu eerst door 10 jammernummers worstelen voor de uptempo shit aan bod komt, das best pittig
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest me nu eerst door 10 jammernummers worstelen voor de uptempo shit aan bod komt, das best pittig
Boodschappen koop je ook bij een goeie supermarkt ipv een 3e rangs winkel waar alles in dozen staatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Brood koop je bij een bakker niet bij een supermarkt
ja bij de Aldi staan de dozen in de rij bij de Appie zitten ze achter de kassaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boodschappen koop je ook bij een goeie supermarkt ipv een 3e rangs winkel waar alles in dozen staat[/Qwea]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja bij de Aldi staan de dozen in de rij bij de Appie zitten ze achter de kassa
Dat ligt niet enkel aan het vullen, de producten zijn ook van andere kwaliteitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou bij de Aldi is het juist zo cheap ass omdat ze die hele winkel runnen met 2 tot 4 man personeel en je de spullies zelf uit de doos haalt.
Bij de AH doen ze dat met 50 man personeel voor je
Thanks Bosquote:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn kuif is zoooooo droog dat ik dr net maar the Strokes ingesmeerd heb ( Lush haarmasker):
[ afbeelding ]
Is dat een hond?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn kuif is zoooooo droog dat ik dr net maar the Strokes ingesmeerd heb ( Lush haarmasker):
[ afbeelding ]
Ik ben Billy zijn voorkant aan het zoekenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Ja, ik ben er nu ook achter, moest ff goed kijkenquote:
Zo ken ik je weer!quote:
Van wie nicht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer ordinair doen
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
+10 vind ik wel!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
+1 woordspeling omdat je een nicht bent!
Wiesda?quote:
Ruhneee is zelf ook een tandje ordi geworden! Gewoon blijven doen dus!quote:
Lekkurrr!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat al koud voor vanavond
Gurllll!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Je bent nu wel echt Samantha van SatC, Pisc.
Kook ze Bos!quote:
Dank u, het was wel lekker weer.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u, het was wel lekker weer.
o.a. Kebab (van de kip)
Ja, ik ben nu net over de helft in dat boek over autisme. Vanavond of morgen zal ik het denk ik wel uitlezen. Prima boekje, misschien ook wel leuk leesvoer voor mensen die niet echt iets met autisme te maken hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al begonnen in je nieuwe boek?
In feite is een verslaving natuurlijk langzame zelfmoord. Maar of ze echt van het leven afwilde op dit moment, geen idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd of het niet gewoon zelfmoord was...
Beetje wel ja.quote:
Hij kwam niet uit Alabamy, maar het is me toch een lekker liedje!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
TacoBella, heb je nog wat Alabama zangers of zangeressen voor me?
Haha Bos!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken wel 2 nummers met Alabama er in.
Lynnyrd Skynnyrd - Sweet Home Alabama
The Doors- Alabama Song
Oh shit, ik zie mezelf al weer in de inline lijn staan, dat rustige riedeltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij kwam niet uit Alabamy, maar het is me toch een lekker liedje!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene met de baard die je een tijd plaatste Bella?
Ja die!quote:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik al in de Samantha modus zitquote:
Volgens mij is Vadusch naar Do toequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Zo prima eerste helft, zit Vaduz ook te kijken misschien?
Ja, dat realiseerde ik me toen ik weer beneden zat.quote:
Praten niet.. Ik zit gewoon in de huiskamer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat realiseerde ik me toen ik weer beneden zat.
Lutte praat je ook tussendoor? voor de muziek zal ik het niet doen, maar ben wel benieuwd naar je stemmetje.
Jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Praten niet.. Ik zit gewoon in de huiskamer.
En de tijden waarop ik alleen in de huiskamer zit zijn erg gewild om te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |