Ik wilde hem vannacht nog maken, ik heb elk uur op de klok gezien, ik bleef maar spokenquote:
Hey ga je hem toch al halen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
Na mijn werk nog snel ff naar de stad en colbert van H&M passen en misschien kopen
Oh god vorige week jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Na mijn werk lekker naar huis ( hopelijk te voet maar ik zie het somber in) en dan lekker Holland's Got Talent en My Big Fat Gypsy wedding kijken
Ik verheug me er echt op, wat een geweldig volkquote:
De jeugd van tegenwoordig is lui!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Niet zo piepen dan!
Toen ik zo oud was als jij [/oma vertelt] was ik altijd aan het werken, feesten of met vrienden dingen aan het doen, slapen was echt overrated en thuis hangen helemaal
Ja nou ja, wij hadden geen computers, ik geloof niet dat dat een gemis wasquote:
Ik ben vrij laat begonnen met computers, want die dingen kostte toen een godsvermogenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ja, wij hadden geen computers, ik geloof niet dat dat een gemis was
Oke, let me rephrase: de jeugd van tegenwoordig heeft te weinig conditie/energie om dingen te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Beetje merkwaardig om te zeggen dat de jeugd van tegenwoordig lui is.
Ik werk hard genoeg voor mijn geld ed.
Jammerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die weersvoorspellingen voor het weekend hoor, geloof ik dat we Chico zn feestje van zondag maar beter kunnen cancellen.
Bummer
Zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in mn jeugd geen pc's of mobieltjes had hoor.
Veel leuker zonder
Ook niet waar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, let me rephrase: de jeugd van tegenwoordig heeft te weinig conditie/energie om dingen te doen
Daar zat ik toevallig een paar dagen terug aan te denken, zeker als ik zie dat de gemiddelde 16-jarige nonstop online zit te haaifsen-feesboeken-fokken, etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in mn jeugd geen pc's of mobieltjes had hoor.
Veel leuker zonder
Tuurlijk wel, vroeger moest je met elkaar afspreken om elkaar te zien, nu ga je cammen/chatten/beppen/skypen/fokkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Maar tegenwoordig is het niet veel anders.
Ik bedoel tegenwoordig kan je niet anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vroeger moest je met elkaar afspreken om elkaar te zien, nu ga je cammen/chatten/beppen/skypen/fokken
Jaaaaaa, hij wordt maar een keer 13.5quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JammerAlle regen die in de lente had moeten komen komt nu een kwartaal later
Leuk toch meetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen werken en daarna weer een leuk meet![]()
Alleen weer bijna 3 uur reizen en dat na mijn werk
Tuurlijk wel, gewoon langsgaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel tegenwoordig kan je niet anders.
Dat is wel tof om halve jaren te vierenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, hij wordt maar een keer 13.5![]()
Naja, we gingen dat niet speciaal vieren, maar die vriendin is heel druk want ze is een huis aan het bouwen, en ze kon alleen dan, en omdat Chico zondag precies 13.5 wordt hadden we besloten dat je vanaf 13 jaar ook de halve jaren moet gaan vieren, gewoon, omdat het kan
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
en hij zei altijd "ik ben diegene met de gele anjer in zn knoopsgat schatje"![]()
Dan was je net zo oud als ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
soms vraag ik me af hoe het zou zijn als ik in een andere tijd was geboren
Ik kan het geluid m'n leven lang nog dromen, m'n 33k6 modemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
En dat was nog met inbelverbinding en de hele rambam
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het geluid m'n leven lang nog dromen, m'n 33k6 modem
Wat leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe het dus nog.
Mn nichtje en ik hebben elkaar na de middelbare uit het oog verloren, en na een hele tijd spraken we elkaar wel es op msn.
Twee jaar geleden is haar tweede dochter tijdens de bevalling overleden, toen hadden we heel veel msn contact. En vlak voordat ze van haar derde dochter zou bevallen ging haar laptop kapot, toen zijn we gaan schrijven, en dat doen we nu al een jaar, ik vind het echt fijn.
En al die kaartjes en zo die ik stuur en krijg, dat is ook zo leuk.
Maar ik heb dat echt altijd al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |