Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Blossom86 het volgende:
Als die Turken er zelf al niet eens willen wonen....
gat in de markt denk ik!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Anders kunnen ze altijd nog darttoernooien organiseren daar.
wanhunderdeneeeejjjttiieeequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Hij hoorde je!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Je moet niet denken dat ze daar nog hoofddoekjes dragen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen dat je zonder ervaring, taal machtig en een puberende 14-jarige zoon met matje in een totaal ander land gaat wonen/werken met een totaal andere cultuur.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft meer kansen daar dan hier.
Vergeet zijn bling bling oorbellen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen dat je zonder ervaring, taal machtig en een puberende 14-jarige zoon met matje in een totaal ander land gaat wonen/werken met een totaal andere cultuur.
Kom tot rust in Helden staat er ook onder het naamplaatsbordjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef fratsman het volgende:
Henk en Ingrid zitten dus op camping de Heldense Bossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |