Hoe weet je welk soort huizen dit is dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Muks het volgende:
Mooi huis, ziet er verdacht bekend uitVrienden van ons wonen ook in stadshagen en kijken uit op dit soort huizen
Die komt óf in de werkkamer, óf in de ouderslaapkamer (wellicht in de inloopkast met een kleine flatscreen aan de muur. Het meest voor de hand liggend is de 2e verdieping iig.quote:
tuurlijk kan dat. Dan moeten we deze eruit slopen, alle leidingen laten omleggen, de hele vloer inclusief vloerverwarming eruit laten trekken, nieuwe keuken laten plaatsen en een compleet nieuwe vloer erin leggen. Oftewel; het kan, maar we gaan dat voorlopig niet doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef Kekaa het volgende:
Leuk topic om te volgen.
Alleen stadshagen... minpuntje.
De keuken kan niet op een andere plaats, of wel?
Ik vind het ontwerp van bl0emetje erg leuk. De ruimte wordt naar mijn mening overal optimaal benut. Elk gedeelte van de vloer hoort bij een "ruimte": huiskamer, keuken met eetgedeelte, relaxhoek met stoel/piano en speelmogelijkheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe weet je welk soort huizen dit is dan?
[..]
Die komt óf in de werkkamer, óf in de ouderslaapkamer (wellicht in de inloopkast met een kleine flatscreen aan de muur. Het meest voor de hand liggend is de 2e verdieping iig.
[..]
tuurlijk kan dat. Dan moeten we deze eruit slopen, alle leidingen laten omleggen, de hele vloer inclusief vloerverwarming eruit laten trekken, nieuwe keuken laten plaatsen en een compleet nieuwe vloer erin leggen. Oftewel; het kan, maar we gaan dat voorlopig niet doen
ontwerp van bloemetje vind ik ook wel ok trouwens. neig wel naar een grote eettafel van rond de 3 meter, gewoon omdat we graag aan tafel leven. Zo'n lange tafel zit enorm gezellig. Even een spelletje erbij pakken, even huiswerk met de kinderen, even een kop koffie of thee (met quooker zal ik weer vaker thee drinken omdat we niet hoeven te wachten tot het water kookt)
salontafels zijn wel een beetje oubollig hoor. Wij werken liever met een paar kleine bijzettafeltjes die je gewoon neerzet waar je ze nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik verbaas me in de vele ontwerpen over het ontbreken van een salontafel. Hebben mensen geen salontafels meer tegenwoordig?
Mijn ouders hebben twee teakhouten tafeltjes los van elkaar staan. zo kan je ze hoe je ook wilt bijschuivenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
salontafels zijn wel een beetje oubollig hoor. Wij werken liever met een paar kleine bijzettafeltjes die je gewoon neerzet waar je ze nodig hebt.
dat dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee teakhouten tafeltjes los van elkaar staan. zo kan je ze hoe je ook wilt bijschuiven
salontafels worden hier steevast door de kids ingepikt waardoor je zelf alsnog met je kop koffie in je handen zit te hannesen (waardoor wij sowieso aan de eettafel belanden als we koffiedrinken). Als ik naar jouw ontwerp kijk vind ik ook dat de salontafel teveel van de loop ruimte inpikt, als ik met mijn handen vol loop geconcentreerd op het niet laten vallen/knoeien/vingers verbranden zou ik onherroepelijk na een week tijd kapotte schenen en knieën hebben (zegt misschien ook wel wat over mijn lompheid)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik verbaas me in de vele ontwerpen over het ontbreken van een salontafel. Hebben mensen geen salontafels meer tegenwoordig?
Scheelt hemelsbreed een meter of 50 schat ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:12 schreef popolon het volgende:
Ik verdwaal altijd in Stadshagen.Goede vriend van me woont in de Boswalstraat, ga er altijd eens per jaar langs. Is dat dichtbij?
die hoek is echter een kinderhoekje van 14m2 en de kinderen hebben ieder al gewoon een slaapkamer van 18m2 dus dat is wmb wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef Mixende_match het volgende:
leuk hoor! ik ga ook even puzzelen voor jullie!
Jullie willen het liefst een tafel voor 6 of voor 8?
Ik vind persoonlijk het kinderhoekje rechterhoek fijner denk. Dan zie je de 'zooi' niet gelijk als je binnenkomt, denk ik..
Aha. Wel een goede kindvriendelijke buurt daar. En de cafetaria daar in het winkelcentrum heeft prima frikandellen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Scheelt hemelsbreed een meter of 50 schat ik
Bijzettafeltjes kan idd dan handig zijn. Schuif je ook makkelijk opzij. Of van die bloktafeltjes met wieltjes eronder. Minder loopruimte bij je zithoek vind ik zelf geen probleem omdat je er toch gaat zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:21 schreef knorretje het volgende:
[..]
salontafels worden hier steevast door de kids ingepikt waardoor je zelf alsnog met je kop koffie in je handen zit te hannesen (waardoor wij sowieso aan de eettafel belanden als we koffiedrinken). Als ik naar jouw ontwerp kijk vind ik ook dat de salontafel teveel van de loop ruimte inpikt, als ik met mijn handen vol loop geconcentreerd op het niet laten vallen/knoeien/vingers verbranden zou ik onherroepelijk na een week tijd kapotte schenen en knieën hebben (zegt misschien ook wel wat over mijn lompheid)
6,2 meter van de TV, is dat niet erg ver?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:49 schreef Mixende_match het volgende:
Tadaa.. mijn kleine bijdrage...
[ afbeelding ]
Weet niet of het wat is voor jullie natuurlijk
Hoezo? Had ie volgens jou dan in Hattem moeten gaan wonen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ziet er tof uit Danny, jammer dat het aan de verkeerde kant van de ijsel is
onze kinderen hebben een of andere sensor dat ze juist als wij zitten ook ergens bij moeten (zeker als er een salontafel staat) dus manoeuvreren dan tussen tafel en je knieën door etc etc. dus ik waardeer het erg als dat zonder gehang aan mijn benen kan, dus met meer loopruimte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Minder loopruimte bij je zithoek vind ik zelf geen probleem omdat je er toch gaat zitten.
das denk te ver ik had de bank op een gegeven moment ook op ongeveer die locatie geplaatst en kreeg te horen dat het te ver was van de tv voor een optimaal 'kijkgenot'quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
6,2 meter van de TV, is dat niet erg ver?
Kan wel, als je een 55" tv of groter hebt...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef knorretje het volgende:
[..]
das denk te ver ik had de bank op een gegeven moment ook op ongeveer die locatie geplaatst en kreeg te horen dat het te ver was van de tv voor een optimaal 'kijkgenot'
danny kwan bij 55 inch volgens mij ook op een kortere afstand uit... maar hij leest hier ook dus horen we gauw genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan wel, als je een 55" tv of groter hebt...
Nou ja, groter is altijd beter op zo'n afstand... Ik zat laatst bij mensen met 5,5-6 meter en een 52" ofzo, en dat was acceptabel. Maar persoonlijk zit ik ook liever dichterbij met een kleinere tv. Zou ik zelfs aan een beamer gaan denken, alhoewel dat met daglicht wel weer een heel stuk minder is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef knorretje het volgende:
[..]
danny kwan bij 55 inch volgens mij ook op een kortere afstand uit... maar hij leest hier ook dus horen we gauw genoeg
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef knorretje het volgende:
[..]
danny kwan bij 55 inch volgens mij ook op een kortere afstand uit... maar hij leest hier ook dus horen we gauw genoeg
ik heb nu 42" op ongeveer 2m50 en dat kijkt op zich prima, maar ik zou wel een slag groter kunnen hebben als ik echt in een film wil zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Bart het volgende:
En ik denk, maar ik heb het nooit getest, dat 55" op 2,5m niet eens lekker kijkt, omdat het veel te groot is.
Dat laatste kan ik me ook zeker wel in vinden. Alleen een 55" voor 2,5m, dat is imho eerder een minimale kijkafstand dan een maximale... Ik zou dan alleen eerder de bank verder naar voren schuiven, niets mis met een bank waar je achterlangs kan lopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb nu 42" op ongeveer 2m50 en dat kijkt op zich prima, maar ik zou wel een slag groter kunnen hebben als ik echt in een film wil zitten.
En nee, dit komt niet van fabrikanten, maar van sites met home cinema enthousiastelingen.
In dit geval van http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/kijkafstand-hdtv-20090626/ maar als je zoekt op "+hdtv +kijkafstand" in google dan vind je veel bronnen die allemaal exact hetzelfde zeggen. Daarnaast blijft het natuurlijk een persoonlijk iets wat je wel en niet mooi of acceptabel vindt. Ik vind 't zonde om een 55" neer te zetten en er dan 6 meter vanaf te gaan zitten. Dan zet ik liever een 42" op een verrijdbare tafel die ik vlak voor de bank kan schuiven. Ik wil graag een grote tv zodat ik groter beeld heb, niet zodat ik er verder vanaf kan gaan zitten.
Het is geen van beiden. Het is de ideale kijkafstand. De afstand waarbij je het meeste detail in je hd beeld ziet zonder dat je de pixels kunt tellen. Als ik een meter verder weg zit is dat wmb geen probleem. VIER meter verder weg is zonde van het beeld en ik zou dan ook geen grotere tv kopen, puur omdat de kwaliteits en belevingswinst dan nihil is. Zou weggegooid geld zijn in dat geval imo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me ook zeker wel in vinden. Alleen een 55" voor 2,5m, dat is imho eerder een minimale kijkafstand dan een maximale...
Ik dus wel. Ik hou van groot beeld. Maar bij 2.5m op 55" kun je gewoon het hele beeld overzien hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Bart het volgende:
Oke, maximaal detail zonder dat je pixels kan tellen, maar dat wil toch niet per definitie zeggen dat het lekker kijkt? Er zijn immers meer factoren... In verhouding zo'n groot beeldoppervlak vraagt denk ik meer oogbeweging, dus kan me ook voorstellen dat het vermoeiender is om te kijken. Zelfde als vooraan zitten in de bioscoop, dat vind ik persoonlijk ook 3x niks...
Nou ja, als jij het wel fijn vindt, dan heb je dus een beamer nodig op 6,5 meter...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik dus wel. Ik hou van groot beeld. Maar bij 2.5m op 55" kun je gewoon het hele beeld overzien hoor
jupquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, als jij het wel fijn vindt, dan heb je dus een beamer nodig op 6,5 meter...
Maar dan moet je het wel kunnen verduisteren overdag, anders hou je geen detail meer over als het een beetje zonnig is.quote:
vandaar dat ik liever een 55" heb waar ik wat dichter bij kan zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel kunnen verduisteren overdag, anders hou je geen detail meer over als het een beetje zonnig is.
Verrijdbare tv is dan op zich nog best mooi. Alleen zit je dan weer met je kabels.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar dat ik liever een 55" heb waar ik wat dichter bij kan zitten
jup. dus geen optie. En met veranderen van de kamer is het helemaal niet erg als er een keer een opstelling is waarbij ik wat verder van de tv af zit, maar als dat een permanent iets is heb ik aan 42" zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Verrijdbare tv is dan op zich nog best mooi. Alleen zit je dan weer met je kabels.
En een aparte thuisbios-kamer? Speciaal voor de films een beamer op zolder ofzo is geen optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. dus geen optie. En met veranderen van de kamer is het helemaal niet erg als er een keer een opstelling is waarbij ik wat verder van de tv af zit, maar als dat een permanent iets is heb ik aan 42" zat.
niet echt. daarnaast ben ik degene in huis die graag films kijkt en om dan voor mezelf een beamer op te hangen vind ik ook weer onzin. (hoewel een bioscoopkamer me wel enorm gaaf lijkt hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
En een aparte thuisbios-kamer? Speciaal voor de films een beamer op zolder ofzo is geen optie?
Ik zie het wel meer hoor, mensen die boven hun tv gewoon op de muur projecterenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
niet echt. daarnaast ben ik degene in huis die graag films kijkt en om dan voor mezelf een beamer op te hangen vind ik ook weer onzin. (hoewel een bioscoopkamer me wel enorm gaaf lijkt hoor)
Ik zie enorm gave oplossingen ervoor, maar geen van allen zinvol bij ons. Ik kijk graag films, maar ik kijk niet graag in mijn uppie films en dus kijk ik maar relatief weinig films vergeleken met 'vroegâh' toen ik vier keer per week in de bioscoop zat of twintig films per week wegkeek. Niet dat ik daar nu nog tijd voor zou hebben, maar ik kijk nu eigenlijk sporadisch nog een film en dan is zo'n bioscoopkamer weggegooid geld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:50 schreef Bart het volgende:
Ik zie het wel meer hoor, mensen die boven hun tv gewoon op de muur projecteren.
Thuisbios op zolder ga ik in mijn nieuwe huis inrichten.
Ik houd niet van in mijn eentje film kijken. Dat gaat niet veranderen als ik een bioscoopkamer heb gok ik, anders was ik nu wel vaker alleen naar de bioscoop gegaan of had ik wel vaker een film opgezet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Bart het volgende:
Of... je gaat het juist weer meer doen als je er goede mogelijkheden voor hebt...
Da's waarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik houd niet van in mijn eentje film kijken. Dat gaat niet veranderen als ik een bioscoopkamer heb gok ik, anders was ik nu wel vaker alleen naar de bioscoop gegaan of had ik wel vaker een film opgezet.
de kinderen kijken wel films, maar dan vooral kinder- en jeugdfilms en da's niet helemaal het genre waar ik van houquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar. knorretje en de kinderen dan toch maar deelgenoot maken van je hobby
.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
de kinderen kijken wel films, maar dan vooral kinder- en jeugdfilms en da's niet helemaal het genre waar ik van houKnorretje keek vroeger nog wel vaak films, meerderen per dag, maar de laatste jaren zijn het vooral veilige films waarvan ze weet dat ze ze leuk vindt en één keer LotR trok ik al niet, laat staan twintig keer
Opgelost:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien lid worden van de lokale filmclub.
dat weet ik, maar ik hou er niet van in mijn uppie films te kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opgelost:
http://www.pathe.nl/unlimited/
Da's niet echt gezellig in je eentje volgens mij...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opgelost:
http://www.pathe.nl/unlimited/
Hoezo nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik hou er niet van in mijn uppie films te kijken.
en zo'n club; kom op zeg
twee keer 18 euro danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's niet echt gezellig in je eentje volgens mij...
Mja... Niet helemaal hetzelfde als gewoon lekker met vrouwlief op de bank een film kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn filmkijktijdperk voorbij is. Meer tijd om te FOK!ken dus, want met films en computeren heb ik 't qua hobbies wel gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef Bart het volgende:
Hoezo niet. Regel een paar FOK!kers, grootste lol met z'n allen
.
Ah jij gaat mee met Danny?quote:
Geen series voor jullie? 24, Prison Break, Lost, en nu Criminal Minds en The Mentalist vermaken mijn vrouw en ik ons ook prima meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja... Niet helemaal hetzelfde als gewoon lekker met vrouwlief op de bank een film kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn filmkijktijdperk voorbij is. Meer tijd om te FOK!ken dus, want met films en computeren heb ik 't qua hobbies wel gehad![]()
24, PB en Lost zijn al even gestopt hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen series voor jullie? 24, Prison Break, Lost, en nu Criminal Minds en The Mentalist vermaken mijn vrouw en ik ons ook prima mee.
Klopt, maar wij hebben ons daar voorheen prima mee vermaaktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
24, PB en Lost zijn al even gestopt he
Wij ook. Dat is een voordeel. Ik kijk ook graag series en we volgen CSI, CSI Miami, CSI Las Vegas, The Mentalist, Castle, House, Fringe, How I Met Your Mother etc, en daarnaast kijken we nog naar American Idol, America's Got Talent etc, maar ik zou daarnaast graag een of twee keer per week een film kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 06:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hebben ons daar voorheen prima mee vermaakt. Vroeger keek ik ook veel films, maar vaak alleen omdat ik een andere filmsmaak heb dan mijn vrouw. Maar series vinden we wel vaak allebei leuk, dus zie kijken we nu enorm veel samen
.
Heeeel herkenbaar!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:52 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk de laatste tijd ook meer series, rare is dat je wel 2 of 3 eps achter elkaar kijkt, wat langer is dan een film maar daar kom je dan toch niet aan toe.
Spannend!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:51 schreef Danny het volgende:
knor ff vanachter deze pc:
kwart over 9 inspectie daarna door naar de notaris, dan de kids ophalen (als we geluk hebben beiden, de oudste spuugt sinds gister aan een stuk door) en dan naar het huis om de sleutel te 'proberen' en kan het verhuizen beginnen
Spannend!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:51 schreef Danny het volgende:
knor ff vanachter deze pc:
kwart over 9 inspectie daarna door naar de notaris, dan de kids ophalen (als we geluk hebben beiden, de oudste spuugt sinds gister aan een stuk door) en dan naar het huis om de sleutel te 'proberen' en kan het verhuizen beginnen
wie zegt dat dit niet ons boodschappenhuisje is dat we als berging gaan gebruiken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, lees ik vandaag voor het allereerst het hele ontstaan van FOK! en dacht eerst dus dat de oprichter al vast hartstikke multimiljonair zou zijn en in Monaco zou wonen met als speeltje een jacht van een metertje of 50-80.
Gaat die gozert verhuizen naar een leuk huis maar dus niet een derde villa kopen op een tot dan toe onbewoond eiland![]()
Kijk, dat is dus een echte kerel![]()
Veel geluk in jullie nieuwe huis
Heeft gewoon uitziektijd nodig. Die middeltjes gaan serieus de oorzaak niet helpen wegnemenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef Danny het volgende:.
[..]
wie zegt dat dit niet ons boodschappenhuisje is dat we als berging gaan gebruiken?
Overigens heeft de jongste nu ook koorts en spuugt de oudste nog steeds. Ja, we hebben ORS en Domperidom (klink als Dom Perignon trouwens), dus het komt wel in orde, maar ze is nog steeds ziek
de middeltjes hoeven van ons ook niet de oorzaak weg te nemen, die moeten haar behoeden voor (weer) een opname ziekenhuis wegens vocht tekort. (ze doet dit jaarlijks wel een (paar) keer, dat vele spugen en ze raakt vrij snel in de situatie dat we haar moeten ondersteunen want anders zitten we dadelijk richting uitdrogingsverschijnselen aan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heeft gewoon uitziektijd nodig. Die middeltjes gaan serieus de oorzaak niet helpen wegnemen
Gewoon een grote TV kopen en een goede geluidsinstallatie. Eventueel nog een HTPC en dan kan je thuis heerlijk films kijken. Of met alle Fokkers uit Zwolle naar de bioscoopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik houd niet van in mijn eentje film kijken. Dat gaat niet veranderen als ik een bioscoopkamer heb gok ik, anders was ik nu wel vaker alleen naar de bioscoop gegaan of had ik wel vaker een film opgezet.
Veel succesquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:10 schreef Danny het volgende:
Over een half uurtje vertrekken we. Eerst nog even een keer of tien schijten
Met het vertrekken of schijtenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:31 schreef knorretje het volgende:
[..]
de middeltjes hoeven van ons ook niet de oorzaak weg te nemen, die moeten haar behoeden voor (weer) een opname ziekenhuis wegens vocht tekort. (ze doet dit jaarlijks wel een (paar) keer, dat vele spugen en ze raakt vrij snel in de situatie dat we haar moeten ondersteunen want anders zitten we dadelijk richting uitdrogingsverschijnselen aan.
Doorgaans hebben we voldoende aan de ors en kan ze na een dag - anderhalve dag tenminste weer gewoon een paar slokjes water drinken. Maar gisteravond bleef nog steeds ook water er weer net zo snel uit te komen. MAAR ze heb vannacht niet gespuugd![]()
dus wie weet is ze er nu wel doorheen en kan ze straks gewoon wel een glaasje water drinken
Kijk daar! Een dooie mus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
Ik heb pics, maar die staan op m'n camera en ik zit in de caravan achter de laptop zonder kaartlezer bij me
Echte bazen schijten 20 keer per uur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:10 schreef Danny het volgende:
Over een half uurtje vertrekken we. Eerst nog even een keer of tien schijten
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
Ik heb pics, maar die staan op m'n camera en ik zit in de caravan achter de laptop zonder kaartlezer bij me
HOAX!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Danny het volgende:
Camera heeft usb poort en ik blijk de juiste kabel hier te hebben, maar overzetten direct van camera gaat schijtsloom en ik ben sowieso gebroken, maar hier de meest bijzondere foto, omdat je nooit genoeg bestek in huis kunt hebben:
[ afbeelding ]
En nu bedtijd. Morgenavond hopelijk meer foto's, als ik de kaartlezer niet vergeet
Wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Danny het volgende:
Camera heeft usb poort en ik blijk de juiste kabel hier te hebben, maar overzetten direct van camera gaat schijtsloom en ik ben sowieso gebroken, maar hier de meest bijzondere foto, omdat je nooit genoeg bestek in huis kunt hebben:
[ afbeelding ]
En nu bedtijd. Morgenavond hopelijk meer foto's, als ik de kaartlezer niet vergeet
Dat is een flinke caravan!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |