Spannend!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:51 schreef Danny het volgende:
knor ff vanachter deze pc:
kwart over 9 inspectie daarna door naar de notaris, dan de kids ophalen (als we geluk hebben beiden, de oudste spuugt sinds gister aan een stuk door) en dan naar het huis om de sleutel te 'proberen' en kan het verhuizen beginnen
wie zegt dat dit niet ons boodschappenhuisje is dat we als berging gaan gebruiken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, lees ik vandaag voor het allereerst het hele ontstaan van FOK! en dacht eerst dus dat de oprichter al vast hartstikke multimiljonair zou zijn en in Monaco zou wonen met als speeltje een jacht van een metertje of 50-80.
Gaat die gozert verhuizen naar een leuk huis maar dus niet een derde villa kopen op een tot dan toe onbewoond eiland![]()
Kijk, dat is dus een echte kerel![]()
Veel geluk in jullie nieuwe huis
Heeft gewoon uitziektijd nodig. Die middeltjes gaan serieus de oorzaak niet helpen wegnemenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef Danny het volgende:.
[..]
wie zegt dat dit niet ons boodschappenhuisje is dat we als berging gaan gebruiken?
Overigens heeft de jongste nu ook koorts en spuugt de oudste nog steeds. Ja, we hebben ORS en Domperidom (klink als Dom Perignon trouwens), dus het komt wel in orde, maar ze is nog steeds ziek
de middeltjes hoeven van ons ook niet de oorzaak weg te nemen, die moeten haar behoeden voor (weer) een opname ziekenhuis wegens vocht tekort. (ze doet dit jaarlijks wel een (paar) keer, dat vele spugen en ze raakt vrij snel in de situatie dat we haar moeten ondersteunen want anders zitten we dadelijk richting uitdrogingsverschijnselen aan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heeft gewoon uitziektijd nodig. Die middeltjes gaan serieus de oorzaak niet helpen wegnemen
Gewoon een grote TV kopen en een goede geluidsinstallatie. Eventueel nog een HTPC en dan kan je thuis heerlijk films kijken. Of met alle Fokkers uit Zwolle naar de bioscoopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik houd niet van in mijn eentje film kijken. Dat gaat niet veranderen als ik een bioscoopkamer heb gok ik, anders was ik nu wel vaker alleen naar de bioscoop gegaan of had ik wel vaker een film opgezet.
Veel succesquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:10 schreef Danny het volgende:
Over een half uurtje vertrekken we. Eerst nog even een keer of tien schijten
Met het vertrekken of schijtenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:31 schreef knorretje het volgende:
[..]
de middeltjes hoeven van ons ook niet de oorzaak weg te nemen, die moeten haar behoeden voor (weer) een opname ziekenhuis wegens vocht tekort. (ze doet dit jaarlijks wel een (paar) keer, dat vele spugen en ze raakt vrij snel in de situatie dat we haar moeten ondersteunen want anders zitten we dadelijk richting uitdrogingsverschijnselen aan.
Doorgaans hebben we voldoende aan de ors en kan ze na een dag - anderhalve dag tenminste weer gewoon een paar slokjes water drinken. Maar gisteravond bleef nog steeds ook water er weer net zo snel uit te komen. MAAR ze heb vannacht niet gespuugd![]()
dus wie weet is ze er nu wel doorheen en kan ze straks gewoon wel een glaasje water drinken
Kijk daar! Een dooie mus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
Ik heb pics, maar die staan op m'n camera en ik zit in de caravan achter de laptop zonder kaartlezer bij me
Echte bazen schijten 20 keer per uur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:10 schreef Danny het volgende:
Over een half uurtje vertrekken we. Eerst nog even een keer of tien schijten
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
Ik heb pics, maar die staan op m'n camera en ik zit in de caravan achter de laptop zonder kaartlezer bij me
HOAX!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Danny het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Danny het volgende:
Camera heeft usb poort en ik blijk de juiste kabel hier te hebben, maar overzetten direct van camera gaat schijtsloom en ik ben sowieso gebroken, maar hier de meest bijzondere foto, omdat je nooit genoeg bestek in huis kunt hebben:
[ afbeelding ]
En nu bedtijd. Morgenavond hopelijk meer foto's, als ik de kaartlezer niet vergeet
Wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Danny het volgende:
Camera heeft usb poort en ik blijk de juiste kabel hier te hebben, maar overzetten direct van camera gaat schijtsloom en ik ben sowieso gebroken, maar hier de meest bijzondere foto, omdat je nooit genoeg bestek in huis kunt hebben:
[ afbeelding ]
En nu bedtijd. Morgenavond hopelijk meer foto's, als ik de kaartlezer niet vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |